Lufthansa

Μάλλον για Cargo πτήση. Συνήθως αριθμός πτήσης LH154x σημαίνει no passenger cargo flight.
 
Ίσως καμιά Mahan Air???
 
:arrow: Ξεχρέωσε η LH το κορονοδάνειο και ευχαριστεί η γερμανική κυβέρνηση, κτλ.

:arrow: Και μιας και τα πράγματα πάνε καλά (;) αποφάσισε να αρχίσει να χρεώνει τα αλκοολούχα ποτά και σνακ στην Y/PY στις μακρινές πτήσεις. Φυσικά, προσπαθεί να μας πείσει πως αυτή η αλλαγή γίνεται για να ικανοποιήσει τους επιβάτες:

"With this new offer, Lufthansa is responding to the different needs of guests when it comes to choosing food and beverages on board. Especially between meals, guests' wishes are very individual - Lufthansa is meeting this demand now with a wider selection."

Γιατί αν δε το πληρώσεις, δε το φχαριστιέσαι ας πούμε. Κάπως έτσι είχε προσπαθήσει να μας πείσει και για την εισαγωγή του ΒΟΒ (buy-on-board) στις κοντινές πτήσεις. Όλα αυτά από μία εταιρεία 5* (by Skytrax).

Και μετά μου λέτε γιατί τη λέμε θλίψη των αερομεταφορών.
 
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτές τις μαρκετιστικες αρλούμπες, που θέλουν να σε πείσουν για κάτι τόσο καταφανές, ότι τάχα είναι προς το καλό σου, λες και μιλάνε σε πρόβατα. Για το καλό μου θα ήταν αν το εισιτήριο ήταν 10-15Ε πιο φτηνό όταν έκοψες το αλκοολ ή 40Ε όταν έκοψες την βαλίτσα. Ο Βασιλάκης πλέον το πάει χαλαρά 350-400Ε μέσα στην Ευρώπη με σαντουιτσάκι-γυφτιά και χωρίς βαλίτσα.
 
Εντυπωσιασμένος και από την BF προσφορά που έκανε με 20 ευρώ από ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες ,,,,,
 
Ο Βασιλάκης πλέον το πάει χαλαρά 350-400Ε μέσα στην Ευρώπη με σαντουιτσάκι-γυφτιά και χωρίς βαλίτσα.
Τουλάχιστον η Α3 δίνει ένα σαντουιτσάκι. Σε πολύ πρόσφατη ενδοευρωπαϊκή πτήση με LH, FRA-ATH έδωσαν μόνο εμφιαλωμένο νερό και ένα σοκολατάκι όσο το νύχι του μικρού δαχτύλου. Γενικώς πάντως το πράμα δεν πάει καλά
 
Γιατί αν δε το πληρώσεις, δε το φχαριστιέσαι ας πούμε. Κάπως έτσι είχε προσπαθήσει να μας πείσει και για την εισαγωγή του ΒΟΒ (buy-on-board) στις κοντινές πτήσεις. Όλα αυτά από μία εταιρεία 5* (by Skytrax).
Τότε είχε κάνει σημαία της το «Περισσότερη Φρεσκάδα», υπονοώντας μάλλον ότι τα δωρεάν γεύματα ήταν δεν ξέρω κι εγώ τι. Πραγματικά θλιβερό. Δεν έχω πρόβλημα πλέον με το Buy-on-Board. Με εξοργίζουν όμως οι γελοίες επικοινωνιακές αιτιολογήσεις των αποφάσεων.
 
Last edited:
Εμείς δεν “φταίμε” για αυτό; Όταν κυνηγάμε τιμές Αθήνα - Λονδίνο 49 ευρώ με επιστροφή τι περιμένουμε;
Το μεγαλύτερο επιβατικό κοινό στην Ευρώπη είναι αυτό που δεν θέλει να πληρώσει πάνω από 99 ευρώ για να πετάξει οπουδήποτε στην Ευρώπη. Και η Λουφτχάνσα ( και η κάθε Λουφτχάνσα ) οφείλει να στραφεί σε αυτό το κοινό για να επιβιώσει.

Ας το καταλάβουμε όλοι ότι με τέτοιες εξευτελιστικές τιμές αγοράζουμε πλέον δικαίωμα εισόδου μόνο και όλα τα άλλα ( εκτός του αέρα που αναπνέουμε ) πληρώνονται εξτρά. Εκτός και άν νομίζετε ότι αεροπορική εταιρία με ένα A320 με 180 επιβάτες των 100 ευρώ ( επιστροφή με τους φόρους ) βγάζει τα έξοδα του στο Αθήνα- Παρίσι;

Τα έξοδα πτήσης δεν είναι μόνο τα καύσιμα. Είναι οι μισθοί του πληρώματος, είναι τα leasing του αεροσκάφους, είναι τα overfly fees, είναι το κόστος της επίγειας εξυπηρέτησης, τα airport / landing fees, οι κινητήρες που συνήθως χρεώνονται by the hour κλπ κλπ.

Άρα καλά κάνει η Λουφτχάνσα ( και αύριο και η Αιγαίου ) και χρεώνει το φαγητό, απλά όπως λέει και ο aakunz, ας μην καταφεύγουν σε γελοία επικοινωνιακά τρικ για να μας πουν το αυτονόητο.
 
Top