Lufthansa

jj_lgkr

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/11/2012
Μηνύματα
357
Likes
98
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDH
Μάλλον για Cargo πτήση. Συνήθως αριθμός πτήσης LH154x σημαίνει no passenger cargo flight.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.190
Likes
363
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK

Alkyon

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
24/01/2008
Μηνύματα
86
Likes
18
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
JAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Ίσως καμιά Mahan Air???
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.950
Likes
398
Website
www.air-born.gr
:arrow: Ξεχρέωσε η LH το κορονοδάνειο και ευχαριστεί η γερμανική κυβέρνηση, κτλ.

:arrow: Και μιας και τα πράγματα πάνε καλά (;) αποφάσισε να αρχίσει να χρεώνει τα αλκοολούχα ποτά και σνακ στην Y/PY στις μακρινές πτήσεις. Φυσικά, προσπαθεί να μας πείσει πως αυτή η αλλαγή γίνεται για να ικανοποιήσει τους επιβάτες:

"With this new offer, Lufthansa is responding to the different needs of guests when it comes to choosing food and beverages on board. Especially between meals, guests' wishes are very individual - Lufthansa is meeting this demand now with a wider selection."

Γιατί αν δε το πληρώσεις, δε το φχαριστιέσαι ας πούμε. Κάπως έτσι είχε προσπαθήσει να μας πείσει και για την εισαγωγή του ΒΟΒ (buy-on-board) στις κοντινές πτήσεις. Όλα αυτά από μία εταιρεία 5* (by Skytrax).

Και μετά μου λέτε γιατί τη λέμε θλίψη των αερομεταφορών.
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.190
Likes
363
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από αυτές τις μαρκετιστικες αρλούμπες, που θέλουν να σε πείσουν για κάτι τόσο καταφανές, ότι τάχα είναι προς το καλό σου, λες και μιλάνε σε πρόβατα. Για το καλό μου θα ήταν αν το εισιτήριο ήταν 10-15Ε πιο φτηνό όταν έκοψες το αλκοολ ή 40Ε όταν έκοψες την βαλίτσα. Ο Βασιλάκης πλέον το πάει χαλαρά 350-400Ε μέσα στην Ευρώπη με σαντουιτσάκι-γυφτιά και χωρίς βαλίτσα.
 

gioannis13

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/06/2015
Μηνύματα
196
Likes
66
Website
penteli.meteo.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EDW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Εντυπωσιασμένος και από την BF προσφορά που έκανε με 20 ευρώ από ορισμένες Ευρωπαϊκές χώρες ,,,,,
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.909
Likes
1.177
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ο Βασιλάκης πλέον το πάει χαλαρά 350-400Ε μέσα στην Ευρώπη με σαντουιτσάκι-γυφτιά και χωρίς βαλίτσα.
Τουλάχιστον η Α3 δίνει ένα σαντουιτσάκι. Σε πολύ πρόσφατη ενδοευρωπαϊκή πτήση με LH, FRA-ATH έδωσαν μόνο εμφιαλωμένο νερό και ένα σοκολατάκι όσο το νύχι του μικρού δαχτύλου. Γενικώς πάντως το πράμα δεν πάει καλά
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.707
Likes
925
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Γιατί αν δε το πληρώσεις, δε το φχαριστιέσαι ας πούμε. Κάπως έτσι είχε προσπαθήσει να μας πείσει και για την εισαγωγή του ΒΟΒ (buy-on-board) στις κοντινές πτήσεις. Όλα αυτά από μία εταιρεία 5* (by Skytrax).
Τότε είχε κάνει σημαία της το «Περισσότερη Φρεσκάδα», υπονοώντας μάλλον ότι τα δωρεάν γεύματα ήταν δεν ξέρω κι εγώ τι. Πραγματικά θλιβερό. Δεν έχω πρόβλημα πλέον με το Buy-on-Board. Με εξοργίζουν όμως οι γελοίες επικοινωνιακές αιτιολογήσεις των αποφάσεων.
 
Last edited:

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
386
Likes
290
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Εμείς δεν “φταίμε” για αυτό; Όταν κυνηγάμε τιμές Αθήνα - Λονδίνο 49 ευρώ με επιστροφή τι περιμένουμε;
Το μεγαλύτερο επιβατικό κοινό στην Ευρώπη είναι αυτό που δεν θέλει να πληρώσει πάνω από 99 ευρώ για να πετάξει οπουδήποτε στην Ευρώπη. Και η Λουφτχάνσα ( και η κάθε Λουφτχάνσα ) οφείλει να στραφεί σε αυτό το κοινό για να επιβιώσει.

Ας το καταλάβουμε όλοι ότι με τέτοιες εξευτελιστικές τιμές αγοράζουμε πλέον δικαίωμα εισόδου μόνο και όλα τα άλλα ( εκτός του αέρα που αναπνέουμε ) πληρώνονται εξτρά. Εκτός και άν νομίζετε ότι αεροπορική εταιρία με ένα A320 με 180 επιβάτες των 100 ευρώ ( επιστροφή με τους φόρους ) βγάζει τα έξοδα του στο Αθήνα- Παρίσι;

Τα έξοδα πτήσης δεν είναι μόνο τα καύσιμα. Είναι οι μισθοί του πληρώματος, είναι τα leasing του αεροσκάφους, είναι τα overfly fees, είναι το κόστος της επίγειας εξυπηρέτησης, τα airport / landing fees, οι κινητήρες που συνήθως χρεώνονται by the hour κλπ κλπ.

Άρα καλά κάνει η Λουφτχάνσα ( και αύριο και η Αιγαίου ) και χρεώνει το φαγητό, απλά όπως λέει και ο aakunz, ας μην καταφεύγουν σε γελοία επικοινωνιακά τρικ για να μας πουν το αυτονόητο.
 
Top