Lumiwings

Α/φος από Βραζιλία και μάλιστα πρώην cargo? Μπράβο!!!! Βλέπω ότι αυξάνεται ο αριθμός των Embraer στις Ελληνικές Εταιρείες και προβλέπω προβλήματα όσον αφορά: την απειρία επί του τύπου, την έλειψη πληρωμάτων, το κόστος εκπαίδευσης (χειριστών και μηχανικών), την συντήρηση, τα ανταλλακτικά και νομίζω ότι είδαν μόνο την κατανάλωση καυσίμου και αγνόησαν τα υπόλοιπα. Καλές και ασφαλείς πτήσεις να έχουν.
 
foto:

Θα γίνει SX-LWD και όνομα "Κεφαλονιά"
 
Σε περιπτωσεις αεροπορικων εταιρειων που εχουν ως εργο τις ναυλωμενες πτησεις χωρις μονιμα δρομολογια το προσωπικο δουλευει part time??και μπορει οι ιπταμενοι συνοδοι να κανουν και αλλη δουλεια εκτος του χωρου??υπαρχουν συμβασεις με χρονικη διαρκεια οσο η ναυλωση του αεροσκαφους??
 
Α/φος από Βραζιλία και μάλιστα πρώην cargo? Μπράβο!!!! Βλέπω ότι αυξάνεται ο αριθμός των Embraer στις Ελληνικές Εταιρείες και προβλέπω προβλήματα όσον αφορά: την απειρία επί του τύπου, την έλειψη πληρωμάτων, το κόστος εκπαίδευσης (χειριστών και μηχανικών), την συντήρηση, τα ανταλλακτικά και νομίζω ότι είδαν μόνο την κατανάλωση καυσίμου και αγνόησαν τα υπόλοιπα. Καλές και ασφαλείς πτήσεις να έχουν.
Ίσως να έχεις δίκιο. Όμως αν τελικά αυξηθεί η ζήτηση και η χρήση τους, λογικά θα έρθει και το αντίστοιχο προσωπικό και ανταλλακτικά για να το υποστηρίξουν. Αν όχι όπως λες μεσοπρόθεσμα θα εγκαταλειφθεί. Πολλοί έλεγαν για πολλά χρόνια ότι λείπουν τζετ περιφερειακής εμβέλειας. Ίσως να ήρθε ο καιρός από τη θεωρία να περάσουν στην πράξη. Μακάρι τα αποτελέσματα να είναι ωφέλιμα για όλους.
 
Mα δεν εχουμε καποια δεδηλωμένη προθεση ένταξης Εjet στο στόλο των 2 μεγάλων ελλ.εταιρειών, ειτε με leasing είτε με άλλο τροπο..Και οι δυο εταιρείες με τα Ejet, Lumi και Marathon, δεν δραστηριοποιούνται σε προγραμματισμενα δρομολόγια από Ελλάδα
 
Γειά σου Spotterakis. Χωρίς να έχω πληροφόρηση από μέσα, υποθέτω ότι οι δύο αυτές εταιρίες επένδυσαν στα Embraer για την μετά covid εποχή και αναμένουν συμβόλαια ενώ παράλληλα προσπαθούν να ετοιμάσουν ένα φρέσκο, αποδεκτό στο ευρύ κοινό προϊόν. Η αεροπορία συνέρχεται άλλοτε με αργούς και άλλοτε με γρήγορους ρυθμούς. Μερικοί λένε ότι το καλό πράγμα αργεί προτού τολμήσουν ένα βήμα προς προγραμματισμένα δρομολόγια, θα πρέπει να λάβουν κάποιες πιστοποιήσεις και στήριξη. Πολλά δρομολόγια δοκιμάζονται αρχικά ως εποχιακά ή ναυλωμένα και εξελίσσονται σε προγραμματισμένα ή ημιναυλωμένα. Προσωπικά το βλέπω ως θετικό βήμα. Ίσως θα έπρεπε να επιταχύνουν λιγάκι και να είναι πιο εξωστρεφείς. Να κάνουν λίγο πιο μακρόπνοο πλάνο και στα γνωστοποιήσουν τις αρχές, τις αξίες και τους στόχους τους. Τότε είναι πιο πιθανό να βρουν τον κατάλληλο συνέταιρο ή συνεργάτη.
 
Νέο corporate livery με μικρούς τίτλους για το 700άρι SX-LWC και θα έχει βάση την Tuzla στη Βοσνία.

 
Χωρίς έμπνευση το νέο livery, αλλά ας μη το σχολιάσουμε.

Ας κάνουμε ένα update για την εταιρεία:

- To SX-LWC έχει βάση στην Tuzla και εκτελεί πτήσεις σε δευτευρεύοντες (και ομολογουμένως ευφάνταστους) ευρωπαϊκούς προορισμούς
- Το SX-LWD έχει βάση στη Foggia και εκτελεί πτήσεις προς Μιλάνο/Τορίνο

Και οι δύο βάσεις παίρνουν επιδότηση. Βάσει της ενημέρωσης προς τους μετόχους, η βάση της Foggia έχει επιδότηση 4.5 εκ. το πρώτο έτος. Να δούμε ποια από τις δύο θα κρατήσει περισσότερο (γιατί και στο Forli παλιά ξεκίνησε η εταιρεία για να διακόψει μονομερώς τις πτήσεις).

Επίσης, μαθαίνουμε πως το 2022 ήταν κερδοφόρο για την εταιρεία (961.720 ευρώ) έναντι του 2021 που είχε αντίστοιχου μεγέθους ζημιές.
 
Η Lumiwings τα σπασε με το αεροδρόμιο της Tuzla kαι σταμάτησε όλες τις πτήσεις. Οι πληρότητες πρέπει να ήταν χάλια, οπότε ενώ αρχικά προχώρησαν σε μέιωση των συχνοτήτων, τελικά αποφάσισαν τον πρόωρο τερματισμό όλων των πτήσεων. Στην ανακοίνωση που έβγαλαν, μιλούν για παύση επιχορήγησης από το αεροδρόμιο.

Τώρα άμα τους δούμε να πετάνε για την Air Serbia (λέω εγώ τώρα), θα το θεωρήσουμε ευτυχή σύμπτωση, εντάξει;
 
Top