Μα (για) ποιον δουλεύουν τέλος πάντων !!!

  • Thread starter Thread starter flying Doc
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αντί απαντήσεως στον Imaginas θα πρότεινα στους Admins την δημιουργία ενός νέου χώρου με θέμα Πολιτική (η -και) Οικονομία.

Αν αρχίσουμε να γράφουμε σε άσχετα topic σεντόνια για την οικονομία και την πολιτική τότε θα είμαστε τελείως εκτός θέματος και με το δίκιο τους θα διαγράφουν και θα μεταφέρουν posts.

Οπότε αγαπητέ Imaginas απάντηση στα παραπάνω όταν (και αν ...) φτιαχτεί τέτοιο Topic.
 
Και όμως,το πρόβλημα της Ο.Α είναι οικονομικοπολιτικό και όχι τεχνικό!!! :D

Αν μου επιτρέπει το σύστημα θα τα διαγράψω τώρα.Άλλωστε διάβασες τις απαντήσεις μου νομίζω!

Δεν έχει κουμπί διαγραφής.Ας το διαγράψουν οι διαχειριστές...
 
imaginas":2cm6bcby said:
Και όμως,το πρόβλημα της Ο.Α είναι οικονομικοπολιτικό και όχι τεχνικό!!! :D

Σε αυτό συμφωνούμε ΑΠΟΛΥΤΩΣ....

Ας γίνει λοιπόν ενα οικονομικοπολιτικό section που να παίρνεις τις απαντήσεις σου :D :D :D χωρίς να είμαστε off topic.
 
Αν και τα της ναυτιλίας δεν ανήκουν στο forum, εντούτοις, θα απαντήσω περιληπτικά με μια-δύο προτάσεις: Για κάθε 1 στα καφενεία του Πειραιά, μπορώ να σου βρώ 2 που ασχολούνται με υπηρεσίες (μηχανολογία, ναυτιλιακή οικονομία, ναυπηγική), και ο οποίος ανήκει στην κατηγορία του post που ανέφερα. Και πάλι σου λέω, και τίποτα από άμεσους φόρους να μην εισπράττει το κράτος, τα εισπράττει από παράλληλες με τη ναυτιλία δραστηριότητες στο διπλάσιο. Όσο για τα ελληνικά ναυπηγεία, όσο ήταν στο δημόσιο, πεινούσαν. Τώρα που έγιναν δύο όμιλοι με σοβαρό πρόγραμμα, έχουν μια χαρά δουλειές. Ειδικά η Ελευσίνα. Τέλος πάντων...Μάλλον το πειρατέψαμε το νήμα. :oops: :oops: :oops: :oops:
 
Επί πλέον - χάρη στη χορηγία των Ολυμπιακών Αερογραμμών - και για ολόκληρο τον
μήνα Ιούνιο, απαλλάσσονται από τα τέλη επίγειας εξυπηρέτησης (handling) σε όλα τα ελληνικά
αεροδρόμια!
Το προηγούμενο απόσπασμα,είναι από το θέμα αυτό: viewtopic.php?f=22&t=3783

Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μια εταιρεία που είναι στο χείλος του γκρεμού οικονομικά,που δεν έχει επαρκή αριθμό α/φων να βγάλει το θερινό πρόγραμμα,που η Ελλάδα για χάρη της θα πληρώσει πρόστιμα στην Ε.Ε,γίνεται χορηγός σε μια επίδειξη...Μήπως τελικά το πρόβλημα της Ο.Α δεν είναι οικονομικό αλλά η ανεπάρκεια των διοικήσεων της;
 
@imaginas
Να προσθέσουμε όμως κάτι σημαντικό που (μάλλον εκ παραδρομής) δεν το έγραψες στην παράθεσή σου: Η παραπάνω χορηγία ισχύει μόνο για αεροσκάφη της γενικής αεροπορίας! Διότι εγώ δεν είχα διαβάσει το αυτούσιο κείμενο και προς στιγμήν νόμισα ότι ισχύει για ΟΛΟΥΣ!
 
Και να συμπληρώσω ότι η χορηγία δεν είναι των Ολυμπιακών Αερογραμμών αλλά της Ολυμπιακής Αεροπορίας - Υπηρεσίες, δηλαδή της εταιρείας που έχει όλές τις υπηρεσίες εδάφους (handling, cargo, τεχνική βάση, συστήματα πληροφορικής κλπ), της παλιάς ενιαίας ΟΑ. Αυτή η εταιρεία κάθε άλλο παρά ζημιογόνος είναι.
 
Εγώ διαβάζω Ολυμπιακές Αερογραμμές,και αφού έχει ενοποιηθεί,οι ζημίες βαρύνουν και τον όμιλο.

@Akis εγώ απλώς πήρα ένα απόσπασμα από το ίδιο το κείμενο,το link του οποίου παραθέτω.Δεν έκανα κάτι ηθελημένα.Άλλωστε έχω εκφράσει πολλές φορές την επιθυμία μου να παραμείνει η Ο.Α υπό κρατικό έλεγχο και να πετάει παντού...
 
Μα δεν είπα ότι το έκανες θέλοντας (μάλιστα, ακριβώς το αντίθετο έγραψα). Απλά το διευκρίνισα ώστε να μην μπερδευτούν και άλλοι.
 
Top