Macedonian Airlines: θυγατρική της ΟΑ (και πάλι;)

  • Thread starter Thread starter Theodore
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ spotterakis,

πολύ ενδιαφέρον το μήνυμα σου. Θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί και με τους υπόλοιπους συμφορουμίτες τις προτάσεις που δίνεις? Προορισμούς?

Όντως πολύ ενδιαφέρον που ήρθαν σε επαφή και απάντησαν στις προτάσεις σου, έστω και τυπικά.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
 
Ναι και γω εξεπλάγην που μου απάντησαν και μάλιστα σε χρόνο ντε-τε..σάββατο τοστειλα, δευτέρα απάντησαν!!!

Δεν τους έλεγα κάτι το ιδιαίτερο που δεν γνωρίζουμε όλοι εδώ..δηλ.τους είπα πέρα από τους κλασικούς προορισμούς που εξυπηρετούσε η πΟΑ στη Γερμανία, και που διερωτηθήκα εάν θα τους επαναφέρει,γιατί είχε γραφτεί ότι θα πετάνε σε 1 πόλη μόνο της Γερμανίας,τους είπα ότι υπάρχουν και άλλοι προορισμοί στη Γερμανία με ελληναριό όπου θα μπορούσαν να πετάνε απευθείας και μέχρι στιγμής εξυπηρετούνται από ξένες μόνο λόκο εταιρίες και αυτό εποχιακά.βλ. Αμβούργο, Νυρεμβέργη, Αννόβερο κτλ..Γιατί να μην πετάει και μία ελληνική, την οποία θα προτιμάνε από τις ξένες οι έλληνες επιβάτες..κοινώς γιατί αφήνουμε να μας τρώνε το ψωμί οι ξένοι μόνο..Αυτό βεβαια προϋποθέτει και τον κατάλληλο στόλο για τη χειμερινή περίοδο..

Τους τόνισα την έλλειψη απευθείας πτήσεων για Βρυξέλλες και Στοκχόλμη όπου και εκεί ζουν μεγάλες ελληνικές μεταναστευτικές κοινότητες, αλλά και υπάρχει και τουρισμός μεταξύ Ελλάδος και των κρατών αυτών καθώς και εργασιακές μετακινήσεις λόγω Ε.Ε./ΝΑΤΟ στο Βέλγιο και φοιτητές στη Σουηδία..(κυρίως της Ιατρικής)..Επίσης τους ειπα για την κραυγαλέα έλλειψη συνδέσεων με τα Βαλκάνια, αν εξαιρέσεις τη Ρουμανία, για τις τεράστιες κοινοτητες Γεωργιανών και Αρμένιων στη Β.Ελλάδα που πετάνε μέσω Γερμανίας,Αυστρίας,Αθήνας, αλλά και την ύπαρξη κι άλλων μεταναστ.κοινοτήτων από Ουκρανία,Καζακστάν,Ουζμπεκιστάν..Ξέρω ότι αυτό έχει να κανει με τις διακρατικές διμερείς συμφωνίες αλλά φανταστείτε τι χρήμα θαπεφτε στην ΟΑ εάν κατάφερνε να πετάξει σε αυτά τα μέση..βλ. τι χρυσές δουλειες κάνουν οι τούρκοι με την ΤΗΥ πουχουν πιάσει όλα τα κρατη της πρώην ΕΣΣΔ.
Ακόμα τους είπα για τα ωράρια "τσάρτερ" που πετάνε στη Θεσ/νίκη η LX και η OK και που δεν υπάρχουν πτήσεις σε πιο νορμάλ ώρες να μη φεύγεις και γυρνάς σαν δράκουλας..
Ρώτησα για συνεργασία με AF-KLM και είπα επίσης ότι δεν έχουμε πλην ελαχίστων εξαιρέσων απογευματινές πτήσεις προς το εξωτερικό που να βοηθάνε τα city-break στα ΠΣΚ..
Εννοείται ότι η Θεσ/νικη πάσχει σε επίπεδο συνδέσεων και με άλλες πόλεις της Ευρώπης αλλά ας ξεκινήσουν σε 1η φάση με αυτά να δούμε πως θα πάει και βλέπουμε.Αυτό ήταν το ζουμί..
Ξέρω ότι τα ξέρουν αλλά μια υπενθύμιση δε βλάπτει..υπομονή ως την άνοιξη να δούμε πως θα ξεκινήσουν
 
Μπράβρο spotteraki για την πρωτοβουλία και μπράβο και στους ανθρώπους της Ο.Α. για την άμεση απάντηση. :great:

Θα ήθελα να τους γράψω και ένα mail που έστειλα πριν 5-6 μήνες στην Aegean και με συνέδεσαν με Κάιρο, αλλά μάλλον θα είναι too much να αρχίσουν να απαντάνε σε κάθε e-mail που λαμβάνουν.
 
Προχωρούν κσνονικά, απ' ότι φαίνεται, οι προετοιμασίες των original μακεδονικών...

Το ΕΒΕΘ σε συνεργασία με την ΟΑ ζητά απ' τα μέλη του να απαντήσουν σε ερωτηματολόγιο σχετικά με τις ανάγκες αεροπορικών συνδέσεων της πόλης με προορισμούς τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού...

:arrow: http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5ih9mNkSAx463DlCkmFctUysUsAiQ
 
Πείτε με κακό, πείτε με αιρετικό, πείτε με όπως θέλετε αλλά αυτή η κίνηση μόνο προβληματισμούς μου δημιουργεί. Ποιος ο λόγος χρήσης ενός νέου brand, από τη στιγμή που η MIG διαθέτει ήδη ένα που λίγο - πολύ είναι καταξιωμένο; Δε θα μπορούσαν να δρομολογηθούν απλώς πτήσεις της Olympic Air προκειμένου να καλυφθεί η, ομολογουμένως, αυξημένη ζήτηση από/προς Θεσσαλονίκη; Έπρεπε πάση θυσία να δημιουργήσουν νέα εταιρία που, πέρα από το ελληνικό κοινό, θα είναι παντελώς άγνωστη σε παγκόσμιο επίπεδο και θα χρειαστεί κάποιο διάστημα για να γίνει γνωστή; (ας μην ξεχνάμε πως δεν πετάνε μόνο οι έλληνες μετανάστες). Κι επιπλέον, δε μπορώ να κατανοήσω την έννοια του "εθνικού στοιχείου" της κίνησης. Από πότε μία ιδιωτική εταιρία, όπως είναι η MIG, νομιμοποιείται να ασκήσει εξωτερική πολιτική. Απ' όσο γνωρίζω, η διπλωματία, και μάλιστα πάνω σ' ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα, είναι υπόθεση του κράτους και όχι του καθενός επιχειρηματία, ανεξαρτήτως πόσο μικρός ή μεγάλος είναι.
 
Αγαπητ σαλονίκη1, δεν μπορώ να συμφωνήσω περισσότερο. Απλά ζούμε δυνητικά δείγματα λουδοβίκιων συμπεριφορών. Άντε και η Alexandair2 με το καλό.

δικός σου
 
Δε νομίζω να τίθεται θέμα γνωστής/άγνωστης εταιρίας. Και παλαιότερα, δεν έκλεινες με Μακεδονικές, με Ολυμπιακή έκλεινες. Τους λόγους που γίνεται αυτό δεν μπορούμε να τους ξέρουμε. Μπορεί να είναι καθαρ οικονομικοί/φορολογικοί. Μπορεί να είναι επίσης καθαρά διοικητικοί, όπως επίσης να είναι για θέματα Μαρκετινγ/εντυπωασιασμού. Στην τελική μπορεί να είναι μια λοκο θυγατρική. Εικασίες μπορούμε να κάνουμε άπειρες. Ας περιμένουμε τα αποτελέσματα και τα νεότερα και τα συζητάμε. Σίγουρα κάποιο σχέδιο υπάρχει από πίσω. Με την ίδια λογική, γιατί Lufthansa City line και όχι Lufthansa. Γιατί KLM city Hopper και όχι KLM (2 Regional θυγατρικές). Αλλά επειδή ο Βγενόπουλος είναι και λίγο των εκπλήξεων και εντυπώσεων, θα μπορούσε να κάνει τις Μακεδονικές μια Long Haul Θυγατρική με βάση το φθηνότερο SKG ( :lol: :lol: :lol: )

όσον αφορά το περι εξωτερικής πολιτικής, ε τι να πώ, Σαν ελληνες θα έπρεπε να μας απασχολεί το να μην χρησιμοποιούν το όνομα (για οποιαδήποτε επιχείρηση/κτίριο/δρόμο κτλ κτλ) οι γείτονες, όχι εμείς. Ασε που στην τελική στη διπλανή χώρα δεν θα μου έκανε εντύπωση να επιδοτείται κάθε επιχείρηση που κάπως κοτσάρει και το μακεδονία στην ονομασία της.
 
skg1":3grzstzg said:
... δε μπορώ να κατανοήσω την έννοια του "εθνικού στοιχείου" της κίνησης. Από πότε μία ιδιωτική εταιρία, όπως είναι η MIG, νομιμοποιείται να ασκήσει εξωτερική πολιτική. Απ' όσο γνωρίζω, η διπλωματία, και μάλιστα πάνω σ' ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα, είναι υπόθεση του κράτους και όχι του καθενός επιχειρηματία, ανεξαρτήτως πόσο μικρός ή μεγάλος είναι.

Μια γενική παρατήρηση... Μερικές φορές είναι καλύτερα να φαίνονται μπροστά άλλοι και όχι το ίδιο το κράτος, αποφεύγοντας αρνητικές κριτικές και χαρακτηρισμούς του τύπου "γραφικοί", "ανυπαρξία επιχειρημάτων", "το ρίξανε στην παραπολιτική" κτλκτλ... Αυτό ενίοτε μπορεί και να γίνει ο κανόνας όταν υπάρχει πολιτική ατολμία και διπλωματική ανυπαρξία, ελλείψει σοβαρότητας, σταθερότητας και συνοχής όχι μόνο απο το κράτος αλλά και απ' την κοινωνία, τους πολίτες αυτού του κράτους...

skg1":3grzstzg said:
Ποιος ο λόγος χρήσης ενός νέου brand, από τη στιγμή που η MIG διαθέτει ήδη ένα που λίγο - πολύ είναι καταξιωμένο; Δε θα μπορούσαν να δρομολογηθούν απλώς πτήσεις της Olympic Air προκειμένου να καλυφθεί η, ομολογουμένως, αυξημένη ζήτηση από/προς Θεσσαλονίκη; Έπρεπε πάση θυσία να δημιουργήσουν νέα εταιρία που, πέρα από το ελληνικό κοινό, θα είναι παντελώς άγνωστη σε παγκόσμιο επίπεδο και θα χρειαστεί κάποιο διάστημα για να γίνει γνωστή;

Είναι αδύνατον να έχει γίνει τέτοια κίνηση στο κουτουρού, όπως περίπου δημιουργήθηκαν οι κρατικές Μακεδονικές(εκτός αν υπάρχει πολιτικό παρασκήνιο που αγνοούμε). Λεφτά για πέταμα την σήμερον ημέρα δεν υπάρχουν... Το νέο brand μπορεί άνετα να "κολλήσει" για εύλογο χρονικό διάστημα με την ονομασία Olympic Air και τους κύκλους της και μέσα σε ένα χρόνο να γίνει σχετικά αναγνωρίσιμη... Αυτά είναι απλά, τα δύσκολα είναι να ανταπεξέλθει στους λόγους δημιουργίας της και να καταστεί σχετικά σύντομα βιώσιμη...
Άσε που και να μην πετύχει, με όλη τη δουλειά που θα έχει πέσει, άνετα το γυρνάει σε loco απο τον Βόλο :mrgreen: ή ακόμη και απο Αθήνα. Μην αποκλείετε και κινήσεις τακτικής αφού θα μπορεί χαλαρά να την βγεί και στους Γερμανούς για να μειώσουν τα τέλη του Μπένι 8) ...
 
Angel Aviation":1sbkt6k1 said:
Με την ίδια λογική, γιατί Lufthansa City line και όχι Lufthansa. Γιατί KLM city Hopper και όχι KLM (2 Regional θυγατρικές). .

Νομίζω από τις κύριες ενστάσεις για το διαφορετικό branding είναι το μέγεθος του στόλου της μελλοντικής εταιρείας. Όταν η κύρια εταιρεία έχει 20 α/φη ένα διαφορετικό όνομα για μια θυγατρική με 3 ακόμα, είναι λίγο too much (που λέμε στα Φιλιατρά). Άλλωστε η LH, η ΚLM ή η AF διατηρούν το κύριο όνομα κ στις regional τους (εξαίρεση η Air Dolomiti που προϋπήρχε). Στα βήματα της Air India κ της Virgin, κάτι σαν Olympic express θα είχε μεγαλύτερο νόημα. Αν δεν ήμασταν στα Βαλκάνια :?
 
skg1":de3hgbfz said:
Πείτε με κακό, πείτε με αιρετικό, πείτε με όπως θέλετε αλλά αυτή η κίνηση μόνο προβληματισμούς μου δημιουργεί. Ποιος ο λόγος χρήσης ενός νέου brand, από τη στιγμή που η MIG διαθέτει ήδη ένα που λίγο - πολύ είναι καταξιωμένο; Δε θα μπορούσαν να δρομολογηθούν απλώς πτήσεις της Olympic Air προκειμένου να καλυφθεί η, ομολογουμένως, αυξημένη ζήτηση από/προς Θεσσαλονίκη; Έπρεπε πάση θυσία να δημιουργήσουν νέα εταιρία που, πέρα από το ελληνικό κοινό, θα είναι παντελώς άγνωστη σε παγκόσμιο επίπεδο και θα χρειαστεί κάποιο διάστημα για να γίνει γνωστή; (ας μην ξεχνάμε πως δεν πετάνε μόνο οι έλληνες μετανάστες). Κι επιπλέον, δε μπορώ να κατανοήσω την έννοια του "εθνικού στοιχείου" της κίνησης. Από πότε μία ιδιωτική εταιρία, όπως είναι η MIG, νομιμοποιείται να ασκήσει εξωτερική πολιτική. Απ' όσο γνωρίζω, η διπλωματία, και μάλιστα πάνω σ' ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα, είναι υπόθεση του κράτους και όχι του καθενός επιχειρηματία, ανεξαρτήτως πόσο μικρός ή μεγάλος είναι.

Δικιο εχεις :rant: . Εξ αλλου, αεροπορικη εταιρεια "Macedonian" εχουν και τα σκοπια. Ειναι τωρα πραγματα αυτα, να τους κλεψουμε το ονομα? :wall:
 
Top