ΜΑLEV attack...

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
imaginas":3tucc5j7 said:
Παρέθεσε χαρακτηρισμούς που ισχυρίζεσαι ότι έκανα.Ή δεν είναι αλήθεια ότι πληρώνεις έξτρα τις αποσκευές;Δεν είναι αλήθεια ότι η άνεση των καθισμάτων είναι απούσα;

Με το ζόρι δε με έβαλαν,και ούτε θα το κατάφερνε κανείς.Θέλω να ταξιδεύω όχι απλώς να μεταφέρομαι.
Θές; Άντε ας σου βάλω έναν
εκτός αν είναι βρωμιάρης που ξαπλώνει στην Πανεπιστημίου με ένα χαρτόνι "Πεινάω".
Κι εγώ να ταξιδεύω θέλω αλλά όταν η εύκολη μου έδινε το ίδιο εισιτήριο, με αποσκευές, με 100 ευρώ και οι υπόλοιπες είχαν 300 ψώνισα απο την εύκολη. Γιατί στην τελική να πληρώσω 200 ευρώ τον καφέ ή αναψυκτικό και το πακετάκι με τα κρακεράκια 200 ευρώ; Για το στρίμωγμα δεν θα διαφωνήσω αλλά για μια πτήση των 2 ώρων είμαι διατεθειμένος να κερδίσω 25 ευρώ την ώρα για λίγο στρίμωγμα.
BTW η Easy έχει τεράστια απήχηση στους επιχειρηματίες και πλέον προσφέρει και ειδικά προνόμια για τέτοιους ταξιδιώτες.
 
thange":2lwxk8gz said:
εκτός αν είναι βρωμιάρης που ξαπλώνει στην Πανεπιστημίου με ένα χαρτόνι "Πεινάω".
Κι εγώ να ταξιδεύω θέλω αλλά όταν η εύκολη μου έδινε το ίδιο εισιτήριο, με αποσκευές, με 100 ευρώ και οι υπόλοιπες είχαν 300 ψώνισα απο την εύκολη. Γιατί στην τελική να πληρώσω 200 ευρώ τον καφέ ή αναψυκτικό και το πακετάκι με τα κρακεράκια 200 ευρώ; Για το στρίμωγμα δεν θα διαφωνήσω αλλά για μια πτήση των 2 ώρων είμαι διατεθειμένος να κερδίσω 25 ευρώ την ώρα για λίγο στρίμωγμα.
BTW η Easy έχει τεράστια απήχηση στους επιχειρηματίες και πλέον προσφέρει και ειδικά προνόμια για τέτοιους ταξιδιώτες.

Τον παραπάνω χαρακτηρισμό τον ανέφερα για τους τουρίστες που έρχονται με 9€ όπως γράφτηκε από άλλον.

Αν βρήκες τόση διαφορά 100-300 καλά έκανες.Προσωπικά δεν έχω πληρώσει για κανονική εταιρεία περισσότερα από 220€.Η άνεση μου στην πτήση δεν διαπραγματεύεται.
 
Πωλείται έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας ΑΑΑ ποιότητας!

EDIT: Από παραγωγό.
 
fotis":3qi18iee said:
Πωλείται έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Καλαμάτας ΑΑΑ ποιότητας!

EDIT: Από παραγωγό.

Από ποιο χωριό της Μεσσηνίας και πόσο το δίνεις το κιλό;
 
Μην το μαματε το θρεντ γιατι ερχονται λουκετα..Και για να τελειωνουμε με αυτη τη διαμαχη για Λοκο-Παραδοσιακές που εχει συζητηθει εκατονταδες φορές:Imaginas,αν δεν θες να ταξιδευεις με λόκο δικαιωμα σου και καλά κανεις..Οι υπόλοιποι που ταξιδευουν για τον οποιοδηποτε λόγο δεν ειναι πολίτες β' κατηγορίας..Εγω τις υποστηρίζω και τις μεν και τις δε διότι όταν υπάρχει μόνο η μια κατηγορία δεν υπαρχει ανταγωνισμός,χαμηλες τιμες,δυνατοτητα επιλογής κτλ..Εαν μια λόκο με όλα τα εξτρα μου βγαινει το ίδιο ή και περισσότερο ακριβή απο μια legacy τοτε παω με την 2η..Αν όμως η μια μου βγαινει 100 και η αλλη 250 τοτε,ναι θα στα σκασω στη λόκο και τα υπολοιπα θα τα χρησιμοποιήσω για να μείνω παραπανω στον τοπο προορισμού μου ή να διασκεδάσω,πραγμα που δεν θα εκανα με τα 250πχ διοτι θαμουν σε περιορισμενο μπατζετ..Και μην ξεχνας ότι πολλοι ανθρωποι δεν εχουν να δωσουν 250αρια και 350αρια για ενα εισιτηριο και δεν θα ταξιδευαν καθόλου αν δεν υπηρχαν και οι λόκο με 9,99..διότι 300 ευρω μπορεί ναναι όλος τους ο διατιθεμενος προς ταξιδι προϋπολογισμός..Ειδικά τωρα που θα φαμε κιαλλο μαχαιρι στους μισθούς θα σας πω εγω πως θα κοιτάμε με το κυάλι τα ταξίδια...P.S. To seat-pitch στις loco διαφέρει..Η FR ειναι πολύ πιο ανετη από την U2,όπως και 4U,AB από IB,VY

Αυτά-Τελος..Ας ξαναγυρίσουμε στην ερημη τη MA η οποία αν εχει μια πιθανότητα να αναστηθεί και να ανταγωνιστεί τις FR,W6,U2, μάλλον θα πρεπει να ακολουθησει το μοντέλο EI,AP,IB/VY για να επιζήσει..Αλλά ας αναστηθεί πρωτα και βλέπουμε
 
Ίσως έχουν πρόβλημα τα μάτια μου άλλα έχω την αίσθηση οτι κάθε φόρα που πετάω με την εύκολη έχει ενα σωρό κοσμο που ταξιδεύει για δουλειά.
Βέβαια ο imaginas που δεν έχει μπει ποτέ κατι παραπάνω θα ξέρει.
 
Συγκεκριμένα για την easyJet, το ποσοστό των επιβατών που ταξιδεύουν για επιχειρηματικούς λόγους είναι περίπου 20%. Επίσης, την επιλέγουν πολιτικοί, καλλιτέχνες, μέλη της βασιλικής οικογένειας του Ηνωμένου Βασιλείου, κτλ. Ούτε η easyJet προσπαθεί να αποδείξει κάτι, ούτε η Ryanair. Απολαμβάνουν την επιτυχία τους κι όλα καλά. Σε τελική ανάλυση, όλοι έχουμε επιλογές κι αναλόγως ακολουθούν οι συνέπειες. Πραγματικά όμως δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η συζήτηση γίνεται εδώ. Είναι λυπηρό που η Malév δεν τα κατάφερε, ελπίζω να μην ακολουθήσουν κι άλλες. Ας κάνουμε μια προσπάθεια να επιστρέψουμε στο θέμα μας.
 
Cross":32muag41 said:
Συγκεκριμένα για την easyJet, το ποσοστό των επιβατών που ταξιδεύουν για επιχειρηματικούς λόγους είναι περίπου 20%.

Αν ήμουν επιχειρηματίας και χρειαζόμουν να πετάξω αύριο για το Λονδίνο ή για το Βερολίνο,δεν έβρισκα θέση σε άλλη εταιρεία με απευθείας πτήση προς τα εκεί,θα έπαιρνα κι εγώ την Easyjet,και θα πήγαινα στη δουλειά μου.Αυθημερόν θα πήγαινα,θα είχα μαζί μου έναν χαρτοφύλακα ή/και έναν φορητό Η/Υ,δε θα χρειαζόμουν βαλίτσα,και δε θα έχανα τη δουλειά για να περιμένω πότε θα βρω σε κανονική εταιρεία θέση.Αλλά για τουρισμό,το να πληρώσω έξτρα για τη βαλίτσα,έξτρα για δέσμευση θέσης,επιπλέον μετά για μεταφορά από το περιφερειακό αεροδρόμιο προς το κέντρο και να μου έρθει ίδια τιμή με κανονική γιατί να το κάνω;
 
Μιας και το θέμα έχει ξεφυγει ... τέλος εδώ. Όποιος θέλει να γράψει κάτι σχετικό με την malev, ας το γράψει στο θέμα της malev.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top