MAN- SKG- MAN on CSA

  • Thread starter OA277
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re pedia, gia ksenago milisa oxi gia "ksenago"!!! Get it?
I kopela ine filaraki mou. Gnoristika me otan prin apo xronia klisame ksenago apo Ellada gia Praga ke proekipse afti. Apo tote tis echo stili arketous filous ke gnostous me aristes endyposis.

Min pareksigite ta kinitra.... ;)
 
Den se apopairno re si Aki....apla opos eipes sou eksigisa oti eho tin idia trela :) kammia kali fili ksenago stin Vienni eheis???? Leo na katevo ma OS tin epomeni fora :D
OA277
 
VIE ine dyskolo na katevis. Toulaxiston opos ine ta connections apo LHR den prolavenis oute gia WC na pas. Kathe fora pou exo petaksi meso VIE, me tin psyxi sto stoma...giati gia na katevis eki exi leoforio (agnostou xronikis diarkias) ke ena treno pou se pai kapou oxi ke toso kendro.

Ksenago pandos boro na kanoniso alla oxi sta Ellinika. English/French/German.
 
Auto me ta connections ti eiha zisei otan petouse apo MAN....ehasa tin ptisi gia SKG....me esteilan FRA kai meta me Cronus SKG......TO taksidi!!!
OA277
 
OA277":1ucvs4zb said:
Auto me ta connections ti eiha zisei otan petouse apo MAN....ehasa tin ptisi gia SKG....me esteilan FRA kai meta me Cronus SKG......TO taksidi!!!
OA277

fantazomai! einai i fasi pou esy horopidas kai les "YES, YES!" kai oi alloi se koitane kai lene apo mesa tous: "ma ti kanei o BIIIIIP, den katalave ti tou eipan?"
 
o Mr. Question epistrefei. Rwtaw apo kathari periergeia mias kai kati tetoio den mou exei tyxei, diladi na xasw to aeroplano.

gia pes OA277, me CSA petouses tote?
kai pws egine? otan exases tin antapokrisi apo PRG piges sto desk tous kai aytoi sou ekleisan neo? plirwses tipota extra??
 
I ptisi den itan me CSA....itan i OS me ena CRJ tis Lauda apo MAN gia Vienni...i anahorisi tha ginotan stis 06:30 kai to aeroplano eftase mia ora argotera....to thema einai oti stin Vienni tha perimena mono 55 lepta....otan ftasame stin Vienni epeidi ap'oso katalava oi perissoteroi epivates tha eihan antapokrisi....eihan mini buses pou mas perimenan kai mas pigainan kat'eutheian sto gate.....s'emena ton gkantemi etihe na me pane sto gate gia Sofia.....ohi oti me halase diladi...apla auto pou egine einai oti 2 kopeles apo tin Lauda, forontas auta ta athlia kapela....me odigisan sto counter tis LH an den kano lathos kai ena tipos ekei pera mou edose ohi kanoniko eisitirio alla kati hartia me tous arithmous ptisis....i proti gia FRA me LH kai i 2i gia SKG me X5!!!! tote thimamai oti mporouses na kapniseis akoma.....den eiha plirosei tipota apolitos......apla par'olo pou anevika se 3 aeroplana se mia mera kai eimouna se 4 diaforetika aerodromia...katelikse na einai mia ashimi mera....plirosa gia enan kafe sto FRA 4 lires.....malosa me mia aerosinodo tis Cronus.....auta....pantos epeidi mou ehei ksanatihei na haso ptiseis arketes fores...eidika edo stin agglia.....den eho pliroseis pote an prokeitai gia sfalma tis etaireias
OA277
 
Kales i apoprosgiosis alla ke to taksidi na gini apo 5 ores 15 pai poly. OA277 tha ixes ftasi Australia se toses ores!!!
 
Den ime sigouros oti to parakato kolaei edo, apla isos i Tsexoi na vriskonde sto sosto dromo...

Associated Press
Czech airlines carried record number of passengers in 2003
Wednesday January 21, 5:09 am ET


PRAGUE, Czech Republic (AP) -- The Czech state-run airline, CSA, reported Wednesday that it carried a record number of passengers last year, up 17.2 percent from 2002.
Altogether 3.591 million passengers flew with CSA in 2003, compared to 3.065 million in 2002, also a record year, the airline said in a statement.

CSA attributed the increase to the popularity of its expanded destinations. The airline, which now has 35 planes, flies to 69 destinations in 43 countries.

CSA is a member of the Sky Team alliance, which is led by Delta Airlines and Air France
 
Top