Marathon Airlines

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κανένα πρόβλημα αν αντέχει η τσέπη των Μετόχων. Ας είμαστε επιφυλακτικοί..
 
Λάθη όλοι κάνουν, φαντάζομαι θα τους δειχτεί επιείκεια όσο είναι νέοι ακόμα και μαθαίνουν από αυτά. Διαφορετικά σκούρα τα πράγματα. Υπάρχει κάποια αντικειμενική δυσκολία στο έργο τους; κατηγορούνται για κάτι; πως αλλιώς να εκλάβω το τελευταίο σου σχόλιο;
Ναι, όχι ακριβώς.
Για την ακρίβεια καθόλου έτσι :)
Όταν αναλαμβάνεις πτητικό έργο άλλης εταιρίας, αναλαμβάνεις και δεσμεύσεις με SLAs. Αν πχ. έχεις αναλάβει να κανείς 18 σκέλη την ημέρα μέσα στην high season με 3 αεροσκάφη από ένα αεροδρόμιο πχ. BEG που δεν είναι η βάση σου και βγει ένα αεροσκάφος εκτός ή έχεις ασθένειες πληρωμάτων που δεν μπορείς να καλύψεις, τότε ξεκινάνε ντόμινο καθυστερήσεων και ακυρώσεων που αρχικά της πληρώνει αυτός που έχει την εμπορική διαχείρηση πχ. AirSerbia. Φυσικά, αυτός που έχει την εμπορική διαχείρηση θα σε τραβάει στα δικαστήρια μέχρι να σβήσει ο ήλιος.
Άλλο boutique airline, άλλο boutique στα Πετράλώνα. Την Νίτσα από τα Πετράλώνα θα την συγχωρήσω άμα δεν μου πετύχει τα ρεβέρ , την Marathon, μάλλον όχι αν μου τινάξει τας μπίζνας στον αέρα. Εδώ μιλάμε για πράφιτ, n’est-ce pas; ;)
 
Εκείνες οι πτήσεις για Βεγγάζη γίνονται άραγε; Βλέπω πως τελευταία φορά έγινε μία πτήση στις 8 Δεκέμβρη (SXMTO).

Κατά τα άλλα, αν δεν έχω χάσει το μέτρημα 3 Ε90/Ε95 πετάνε ήδη για Air Serbia (και αναμένεται και τέταρτο;). Από τα 3 Ε75, επί του παρόντος ένα πετάει για την People Express, ένα πετάει στην Ισημερινή Γουινέα(!) και ένα για την Air Serbia.
 
Έχουν σταματήσει εδώ και καιρό. Λογικά ήταν καμιά charter. Εντωμεταξύ είναι και η μόνη εταιρία που έχει 2 διαφορετικά site.
Το Welcome to Marathon Airlines και το Maintence – Marathon Airlines
 
Jerry και ale3, οι αναρτήσεις σας είναι λίγο αντιφατικές. Αν κατάλαβα καλά, ο/η Jerry λέει ότι συνεχίζει το πτητικό έργο για λογαριασμό της Air Serbia ενώ ο/η ale3 αναφέρει ότι έχει πάψει να πετάει εντελώς. Πιθανώς να υπάρχει η θέληση και να είναι ασαφές το αν ισχύει το AOC και η άδεια λειτουργίας τους ακόμα, επειδή λόγω κορονοϊού και του πολέμου της Ουκρανίας καθώς και της ακόλουθης κρίσης στο Ισραήλ βγήκαν εκτός κάποια στελέχη της ΥΠΑ και μετέπειτα ΑΠΑ που ίσως να είχαν και στρατιωτικά καθήκοντα. Για μένα ακόμα και τώρα δεν είναι εντελώς σαφές αν είναι αρμόδια η ΥΠΑ, η ΑΠΑ ή κάποιος άλλος οργανισμός. Ίσως να χρειαστεί κάποια επίσημη ενημέρωση από την κυβέρνηση. Όμως ενδεχομένως κι εκεί να υπάρχουν ελλείψεις (προσωπικού και όχι μόνο). Πάντως παρακολούθησα τα πρώτα βήματα της εταιρίας και είχε μια επαγγελματική εμφάνιση και προφανώς σχέδιο. Ίσως να προέκυψαν αντικειμενικές δυσκολίες. Εφόσον δεν έχει μεταφερθεί στις ανενεργές υποθέτω ότι έχει ελπίδες. Μπορεί το αρχικό πλάνο να μη βγήκε και τώρα να προσπαθούν να διατηρήσουν την άδεια με ενοικιάσεις σε άλλες εταιρίες προσωρινά. Ο χρόνος θα δείξει. Όποιος έχει ενδιαφέρον, έστω και δημοσιογραφικό, εννοώ μη επαγγελματικό, μπορεί να επικοινωνήσει, τα τηλέφωνά τους είναι δημοσιευμένα στο flymarathon.aero .
Ale3, δε γνώριζα για την ύπαρξη της δεύτερης σελίδας, ευχαριστούμε για την πληροφορία. Ίσως να ετοιμάζουν μετακόμιση στο airmarathon.com ή αυτό να ήταν η αρχική δοκιμαστική παρουσία στο internet. Πάντως από όσο βλέπω στο flywithmarathon.aero υπάρχει πρόσφατη ενημέρωση, άρα πρέπει να είναι ενεργή ακόμα, έστω και εν μέρει.
 
Jerry : Εκείνες οι πτήσεις για Βεγγάζη γίνονται άραγε;
Eγώ : Έχουν σταματήσει εδώ και καιρό. Λογικά ήταν καμιά charter.
 
Μετά το ατύχημα της Air Serbia και την ανακοίνωση περί διακοπής συνεργασίας της με την Marathon, τα αεροσκάφη της Marathon έχουν μεταφερθεί στον Z.
 
Το οποίο σημαίνει? Προμήνυμα κακών νέων?
 
Μάλλον. Θα δείξει...
 
Είναι και ένα cronos κάτι ανάμεσα τους, είμαι αεροδρόμιο για Frankfurt, αν μπορέσω θα βγάλω φωτογραφία.
 
Top