Θα ακουστεί υπερβολικό αλλά σχεδόν όλες οι Ελληνικές και όλες οι Κυπριακές εταιρείες θα είναι στην λίστα!
Ο λόγος είναι ότι θα μπαίνει οποιαδήποτε εταιρεία έχει χάσει έστω και μια φορά αεροπλάνο από 1) μηχανική βλάβη, 2) τρομοκρατική ενέργεια ή δολιοφθορά, 3) ανθρώπινο λάθος.
Όταν μπαίνει μια εταιρεία στη μαύρη λίστα, την ακολουθούν αυτόματα όλες οι θυγατρικές που παράγουν πτητικό έργο.
Έτσι:
- Ολυμπιακές Αερογραμμές (Σάμος 1989 - ανθρώπινο λάθος)
- Κυπριακές Αερογραμμές (Καστελλόριζο 1968 - βόμβα), το αεροπλάνο παετούσε για τις Κ.Α. παρ'ότι ανήκε στη ΒΕΑ.
- Eurocypria, Hellas Jet (θυγατρικές των Κ.Α. παρ'ότι έχουν καθαρό ιστορικό)
- Helios Airways (Γραμματικό 2005 - ανθρώπινο λάθος ή μηχανική βλάβη)
μπαίνουν στη λίστα.
Άρα η μόνη υπολογίσιμη εταιρεία σε Ελλάδα και Κύπρο που θεωρείται με τα δεδομένα αυτά ασφαλής είναι η Aegean Airlines.
Ο λόγος είναι ότι θα μπαίνει οποιαδήποτε εταιρεία έχει χάσει έστω και μια φορά αεροπλάνο από 1) μηχανική βλάβη, 2) τρομοκρατική ενέργεια ή δολιοφθορά, 3) ανθρώπινο λάθος.
Όταν μπαίνει μια εταιρεία στη μαύρη λίστα, την ακολουθούν αυτόματα όλες οι θυγατρικές που παράγουν πτητικό έργο.
Έτσι:
- Ολυμπιακές Αερογραμμές (Σάμος 1989 - ανθρώπινο λάθος)
- Κυπριακές Αερογραμμές (Καστελλόριζο 1968 - βόμβα), το αεροπλάνο παετούσε για τις Κ.Α. παρ'ότι ανήκε στη ΒΕΑ.
- Eurocypria, Hellas Jet (θυγατρικές των Κ.Α. παρ'ότι έχουν καθαρό ιστορικό)
- Helios Airways (Γραμματικό 2005 - ανθρώπινο λάθος ή μηχανική βλάβη)
μπαίνουν στη λίστα.
Άρα η μόνη υπολογίσιμη εταιρεία σε Ελλάδα και Κύπρο που θεωρείται με τα δεδομένα αυτά ασφαλής είναι η Aegean Airlines.