Μαύρη λίστα αεροπορικών εταιρειών

  • Thread starter Thread starter Panos81
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
χμμμ :roll: . Εχω την εντυπωση οτι ξεφευγει η συζητηση. Προσπαθειτε εδω και τοσα ποστ να συγκρινετε ανομοια πραγματα. Το ιδιο ειναι πχ η QANTAS που ιδρυθηκε πριν 100 χρονια και περασαν απο το στολο της 1.000 αεροπλανα και η πχ Air City Travel (αυτη της Θεσσαλονικης με το 743 :wink: ) που ιδρυθηκε χθες και εχει 1 αεροπλανο?
Επειδη το θεμα πηγε μακρια και αντι για τις μαυρες λιστες εχουμε αναλωθει στις "μαυρες απαντησεις" με chat του τυπου "εγω ξερω ποια ειναι πιο ασφαλης" ή "θα μου πεις εμενα για το ατυχημα..." και "η ταδε ειναι πιο ασφαλης απο την παραταδε".

Ετσι ευκολα βγαινουν οι δεικτες ασφαλειας για τις αεροπορικες εταιρειες? Με το αν εχει ή δεν εχει καποια εταιρεια ατυχημα απο τοτε που ανοιξε δεν σημαινει οτι ειναι ή δεν ειναι ασφαλης. Ειναι πολλοι οι παραγοντες που λαμβανονται υπ'οψιν. Μπορειεπισης μια εταιρεια που ειναι 10 χρονια στο χωρο να μην εχει ατυχημα αλλα να εχει γλιτωσει απο ατυχημα 20 φορες. Αυτο δεν την καθιστα ασφαλη.
Ας επικεντρωθουμε στο θεμα για τις λιστες και ας μην κανουμε υποθεσεις και συγκρισεις για εταιρειες που δεν βρισκονται στις λιστες αυτες.
 
simfono apolita...gi ayto kai sto proto mou post s auto to topic eixa pei pos kanonika maures etairies einai oles oses den simorfonontai me ta diethnh standart.an empisteuomaste ta diethnh standart kai ton tropo pou ayta elegxontai tote oles oi alles prepei na einai leukes.....
 
Η λιστα της Ε.Ε. με τις εταιριες που δεν θα επιτρεπεται να εισερχονται σε Ευρωπαικο εναεριο χωρο.
 
EU bans 'flying coffin' airlines

EU bans 'flying coffin' airlines

Wednesday, March 22, 2006; Posted: 9:21 a.m. EST (14:21 GMT)

BRUSSELS, Belgium (AP) -- The European Union on Wednesday banned 92 airlines, most of them based in Africa, from landing at European airports due to failures in meeting international safety standards.

Full article here.
 
Ορισμένες παρατηρήσεις παρακαλώ για το που απευθύνονται οι συγκεκριμένες μαύρες λίστες, το πόσο αφορούν συνηθισμένους ανθρώπους και ποιές οι πολιτικές τους σκοπιμότητες .

1.Οσον αφορά τις Κογκολέζικες, Σιεραλεονέζικες, Εκουαδοργουινέζικες και λοιπές Αφρικάνικες εταιρίες. Ο τουρισμός σε αυτά τα κράτη είναι ανύπαρκτος, οπότε και μηδανικές οι πιθανότητες να ταξιδέψεις με αυτές. Στο κάτω κάτω αν βρεθείς σε αυτές τις χώρες ή τυχοδιώκτης θα είσαι (δηλαδή παίρνεις τα ρίσκα σου) ή μέλος ανθρωπιστικής αποστολής (θεωρώ ότι τα μέλη ανθρωπιστικής αποστολής πετούν ή πρέπει να πετούν με ευθύνη διεθνών οργανισμών και συνεπώς με ασφαλή αεροπλάνα). Μην ξεχνάμε ότι το σύνολο σχεδόν αυτών των εταιρειών είναι τοπικές και χρησιμοποιούν παλιά στρατιωτικά και cargo αεροπλάνα και ασφαλώς ΔΕΝ είναι οι επίσημες κρατικές αερογραμμές.

2.Εριξα μια πρόχειρη ματιά στο internet. REEM AIR,BGB AIR,GST AERO COMPANY. Mας δουλεύουν? Όλες εταιρίες cargo με αεροσκάφη IL-76 και Αntonov. Ηθικό δίδαγμα, μην στέλνετε τα εμπορεύματά σας στο ΙRAQ ή το AFGANISTAN με αυτές τις εταιρίες, μπορεί να χαθούν!!

3. Αir Service Comores. Exει πλάκα αυτή η εταιρία!! Απλά δεν την ξέρει κανένας!! Ουτε εμείς ούτε αυτοί που βγαζουν τις λίστες! Οποιος γνωρίζει κάτι γιαυτή να με πληροφορήσει παρακαλώ και θα κερδίσει λουκούμι!!

4. Αriana. Συγνώμη οι σύμμαχοι δεν έκαναν την εισβολή στο Αφγανιστάν?
Οι σύμμαχοι δεν ελέγχουν την κυβέρνηση και την ασφάλεια στη χώρα? Λογικά αυτοί δεν θα έπρεπε να προνοούν γιά την ασφάλεια των επίσημων Αφγανικών αερογραμμών?? Το μπιλιετάκι για την ίσως δικαιολογημένη έλλειψη ασφάλειας των Αφγανικών αερογραμμών παρακαλούνται να το αποστείλουν στις κυβερνήσεις των συμμάχων.

5. Phuket airways. H μόνη ίσως δικαιολογημένη περίπτωση. Πετάει με 737-200 και YS-11(ναι,ναι τα γνωστά της δεκαετίας του 70 είναι) από BKK για ΥΑΝGON και RANONG και ήταν (είναι??)διαβόητη για τις καθυστερίσεις της.Αντιγράφω από το site της.

Since then, Phuket Air has grown gradually. In the end of 2002, it offered its quality services with 3 aircrafts to 5 destinations with a total of 150 skillful employees.
Phuket Air aims to build for a long-term future and maintain a sound foundation to offering the most convenient, safe and enjoyable travel experience to all passengers. We bring together aviation industry professionals with a solid understanding of both the technical and business aspects of running the airline.
In September 2002, Phuket Air has commissioned Air France Consulting, a consulting arm of Air France, to advise the airline on key business issues to facilitate the airline's ambitious growth strategy.
Phuket Air is striving to offer the highest level of convenience to passengers flying to several destinations by providing an extensive array of connections and time-saving services. With our clear strategic vision and the skill and dedication of our staff, Phuket Air aims to become one of the leading passenger carriers in Thailand.
Phuket Air will continue to maintain its customer-oriented service in order to make every aspect of travel experience more comfortable, more efficient and more pleasurable.

Τώρα αυτό με τη AIR FRANCE πως το βλέπετε??

6. Άφησα γιά το τέλος την Αir Koryo. Aπορίες. Είναι σε θέση να γνωρίζει η αρχή που εξέδωσε την μαύρη λίστα την κατάσταση του στόλου της Air Koryo? Exω την εντύπωση ότι αεροπλάνο της Αir Koryo έχει να πετάξει χρόνια στη Δύση(εκτός επίσημων αποστολών που δεν υπάρχει περίπτωση ούτε να πλησιάσεις το αεροπλάνο). Που έγινε ο έλεγχος αεροσκαφών και εταιρίας στην Β.Κ?Χλωμό υο βλέπω. Ποιά είναι συγκεκριμένα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εταιρία?Γιατί αντιμετωπίζει προβλήματα ο γερασμένος πράγματι στόλος της Αir Koryo και δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα π.χ τα γερασμένα 737-200 της RYAN AIR ή τα δεκάδες αρχαία αεροπλάνα των κάθε λογής ευρωπαικών και Τουρκικών charters?
Η λογική, μου λέει ότι δεν συμφέρει το καθεστώς της Β.Κ να μην συντηρεί τα λίγα ούτος ή άλλος αεροσκάφη του (δύο schedule δρομολόγια την εβδομάδα κάνει όλα κι όλα) γιατί είναι η βιτρίνα του. Το τελευταίο που θέλει να συμβεί είναι ένα ατύχημα που θα επιδινώσει κι άλλο την εικόνα του καθεστώτος. Λογικό δεν ακούγετε?

Αυτές ήταν λίγο πολύ οι σκέψεις μου για τις πολυδιαφημιζόμενες μαύρες λίστες των αεροπορικών εταιριών που κατά την γνώμη μου είναι χωρίς ουσία (εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων), εξυπηρετούν πολιτικές σκοπιμότητες και δίνουν συχωροχάρτι σε αρκετές ευρωπαικές και αμερικανικες εταιρίες charter και μη, που πετούν με αεροπλάνα σε τουλάχιστον ίδια κατάσταση με αυτών της λίστας.
 
Θα ήθελα να αναφερθώ σε δύο σημεία του σχολίου του Computerise:
a) Οι λίστες για την ασφάλεια των αεροπορικών εταιρειών δεν αφορούν μόνο επιβάτες αλλά και ανθρώπους στο έδαφος. Γι' αυτό, δεν πρέπει να προκαλεί απορία η ύπαρξη εταιρειών cargo σε αυτές. Η πτώση αεροσκάφους σε κατοικημένη περιοχή μπορεί να προκαλέσει μεγάλες απώλειες.
b) Σχετικά με την Air Koryo, το πρόβλημα πιστεύω ότι βρίσκεται ακριβώς στο γεγονός ότι οι ευρωπαϊκές αρχές δεν είναι σε θέση να διαπιστώσουν την κατάσταση των αεροσκαφών της και τις διαδικασίες συντήρησής τους. ΄Αρα την απαγορεύουν για να είναι ήσυχοι! Δε βλέπω πολιτική σκοπιμότητα, άλλωστε η Air Koryo δεν νομίζω να έχει την πρόθεση να πετάξει προς Ευρώπη, ούτε και προκαλείται άλλη ζημιά στη Β. Κορέα από την απαγόρευση της Ε.Ε.
 
Φίλε Κυριάκο,

Διάβασα τις παρατηρήσεις σου και επί του τύπου καμμία αντίρρηση.
Επί της ουσίας όμως??

Βεβαίως και έχει λογική η παρατήρηση σου γιά τα cargo αεροσκάφη. Ειλικρινά όμως αυτό πιστεύεις ότι είχαν στο μυαλό τους βγάζοντας την λίστα? Τέτοια πρόληψη!! Από ότι ξέρω εξάλλου καμμία από τις Αφρικανικές black list εταιρίες δεν έχει την δυνατότητα να πετά στην Ευρώπη. Θα μου πείς υπάρχουν και οι πρώην Σοβιετικές που πετούν Σλοβακία,Τσεχία,Πολωνία αλλά πάλι τραβηγμένο μου φαίνετε.
Αν κυττάζουν τόσο μακρυά ειλικρινά μπράβο τους αν και ο αντίλογος λέει
ότι με την ίδια λογική απαγορεύω στα LADA να κυκλοφορούν στους Ευρωπαικούς δρόμους γιατί είναι παλιά και κακοσυντιρημένα γιαυτό και επικίνδυνα ατυχύματος.

Οσον αφορά το θέμα της Αir Koryo ασφαλώς και πιστεύω ότι κάνει ζημιά στον ασήμαντο έστω τουρισμό της Β.Κ και κατα συνέπεια στην εικόνα της χώρας μια που δεν έχεις άλλες αεροπορικές επιλογές για να την επισκευθείς. Είναι λογική αυτή? Δεν μπορώ να κάνω έλεγχο στα αεροπλάνα σου συνεπώς είναι επικίνδυνα! Το σωστό νομίζω, θα ήταν να έλεγαν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε έλεγχο στα αεροσκάφη της ΑIR KORYO και κατά συνέπεια δεν μπορούμε να έχουμε γνώμη για την αξιοπιστία της συγκεκριμένης εταιρίας.
 
Πραγματικότητα η μαύρη λίστα αεροπορικών εταιριών της Ε.Ε.

Την πρώτη ευρωπαϊκή λίστα αεροπορικών εταιριών, στις οποίες δεν θα επιτρέπεται η δραστηριοποίηση στον χώρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υιοθέτησε προχτές, Τετάρτη 22 Μαρτίου 2006, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η μαύρη λίστα με τις μη ασφαλείς αεροπορικές εταιρίες, που σύντομα θα αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Ε.Ε., συστάθηκε κατόπιν εις βάθους ανάλυσης με ειδικούς από τα κράτη μέλη της.

Ειδικότερα, η λίστα περιλαμβάνει 92 εταιρίες, για τις οποίες ισχύει πλήρης απαγόρευση και 3, για τις οποίες ισχύουν περιορισμοί λειτουργίας. Έτσι, μια εταιρία που απαγορεύεται πλέον να πετά σε ένα κράτος μέλος, απαγορεύεται να πετά και σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Σχετικά ο αρμόδιος επίτροπος για θέματα μεταφορών, κ. Jacques Barrot, ανέφερε ότι "η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει τώρα μια ενιαία προσέγγιση στο θέμα απαγόρευσης αεροπορικών εταιριών". "Αυτή η μαύρη λίστα" πρόσθεσε "θα κρατήσει αμφίβολες αεροπορικές εταιρίες εκτός Ευρώπης. Ακόμη, θα βεβαιώσει πως όσες εταιρίες δραστηριοποιούνται στον ουρανό της Ευρώπης πληρούν τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας".

Σημειώνεται ότι η υιοθέτηση της μαύρης λίστας αεροπορικών εταιριών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έρχεται έπειτα από πρόταση της Επιτροπής Ασφάλειας Πτήσεων, που απαρτίζεται από ειδικούς των κρατών - μελών, που είχε υποβληθεί στις 15 Μαρτίου 2006. Αξίζει επίσης να τονιστεί ότι η Ε.Ε. έχει καλέσει όλες τις αεροπορικές εταιρίες να εκφράσουν σχετικά τις απόψεις τους και να έρθουν σε επαφή με τις εκάστοτε εθνικές Υπηρεσίες Πολιτικής Προστασίας, όσον αφορά σε θέματα κανονισμού λειτουργίας.

Η λίστα αυτή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της Ε.Ε., θα ανανεώνεται κάθε φορά που θα κρίνεται απαραίτητο και τουλάχιστον κάθε τρεις μήνες.


http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=1
 
Re: Βλάβη σε αεροσκάφος της Ολυμπιακής

Τελικά ποιά είναι αυτή η μαύρη λίστα να την μάθουμε κι εμείς;
 
Top