tasos-SMI
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 17/01/2010
- Μηνύματα
- 320
- Likes
- 9
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
Αγαπητοί συγκάτοικοι στην αεροπορική τρέλα, καλώς ορίσατε στο πρώτο μου trip report!
Ο καιρός που ονειρεύομαι τη δική μου «δουλειά» στον τομέα αυτό πάει πολύ πίσω, στις μέρες που άρχισα να εξερευνώ τα αεροπορικά sites...Έχοντας πλέον διαβάσει κάποιες εκατοντάδες reports (τόσο εδώ, όσο και στο airliners.net) και ξεχωρίζοντας τα στοιχεία που μου αρέσουν, νιώθω έτοιμος να κάνω το πρώτο μου βήμα...Ξεκινάω έχοντας στο μυαλό ότι δεν θα είναι και τόσο σταθερό...
Οπότε τα σχόλια σας είναι ιδιαιτέρως ευπρόσδεκτα και αναγκαία!
Βαθιά ανάσα και αρχίζουμε!
Πάνε περίπου 6 χρόνια απ’την τελευταία φορά που επισκέφθηκα τη Θεσσαλονίκη…Αρκετός καιρός, αν σκεφτεί κανείς ότι τις προηγούμενες δύο φορές που βρέθηκα στην πόλη πέρασα πανέμορφα…Η πρώτη ήταν με την αξέχαστη 5ήμερη του σχολείου…Ωραίες και ξέγνοιαστες εποχές, με απίστευτο εφηβικό χαβαλέ…Η δεύτερη, ως φοιτητής κάνοντας επίσκεψη στον (επίσης φοιτητή) αδερφό μου και σε παλιούς φίλους και φίλες…
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, με όλες αυτές τις μνήμες στο μυαλό, δεν ήταν λίγες οι φορές που μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια θέλησα να επανέλθω στο Βορρά…Ευκαιρίες βρέθηκαν, αλλά όλο και κάτι άλλαζε και τελικά αυτό το ταξιδάκι «δεν καθόταν»...
Στις αρχές του Μάρτη, δέχτηκα ένα ιδιαίτερα ευχάριστο τηλεφώνημα απ’τον αδερφό μου!
«Βγήκαν τα τελευταία μου μαθήματα και τα έχω περάσει όλα…Ίσως προλάβω την ορκωμοσία στις 12 του μηνός…Οπότε να είσαι έτοιμος για «πάνω»! »
Ωραία νέα…!! Μία ακόμη όμορφη στιγμή θα με περίμενε στη Θεσσαλονίκη!! Όμως μέσα στα χρόνια που πέρασαν με χτύπησε για τα καλά το μικρόβιο της αεροπορικής τρέλας…Τί είδους λοιπόν αεροπορική τρέλα θα κουβάλαγα αν με το που έκλεινα το τηλέφωνο, δεν έβαζα στόχο να συνδυάσω τη χαρά των ημερών αυτών με κάτι αεροπορικά ενδιαφέρον...;;
Ως turboprop-άκιας,άρχισα να σκέφτομαι τα Dash8 Q400 με τα οποία η Οlympic Air επιχειρεί στο SKG-ΗΕR-SKG...Στις πτήσεις που είχα με αυτό τον τύπο στο ATH-SMI-ATH (διάρκεια περίπου 40 λεπτά σε κάθε σκέλος),μου άφησε «χλιαρές» εντυπώσεις…Μεγάλο προσόν του η ταχύτητα, χαμηλό το επίπεδο θορύβου στις θέσεις από τους κινητήρες και πίσω, αλλά συνολικά στο θέμα της άνεσης δείχνει να υστερεί…Μία δοκιμή μεγαλύτερης διάρκειας όμως θα φέρει καλύτερα συμπεράσματα! Να είμαστε και δίκαιοι!
Το HER-SKG ανήκει στις μεγαλύτερες σε διάρκεια πτήσεις εντός Ελλάδος…Δυστυχώς όχι η μεγαλύτερη, αλλά σίγουρα με αρκετό χρόνο για μία μεγαλύτερης διάρκειας δοκιμή…
Η Olympic Air δίνει συνολικό χρόνο 1 ώρα και 15-20 λεπτά ανά σκέλος…Χωρίς τα «χασομέρια» και δεδομένης της ταχύτητας του αεροσκάφους, το υπολόγισα γύρω στα 10 λεπτά λιγότερο…Αρκετά καλά!
Σκεφτόμουν μάλιστα ότι είναι πολύ πιθανό η Olympic Air να χρησιμοποιεί κάποιο NextGen στις πτήσεις αυτές,για περισσότερη άνεση προς τους επιβάτες… Οπότε ένα ακόμα ερώτημα προστίθεται! Θα πετύχω όντως τη ΝέαΓενιά που ακόμα λείπει απ’το logbook μου και επιτέλους να δω κατά πόσο είναι βελτιωμένη σε σχέση με την «παλαιότερη»…;;
Τα ερωτήματα αποκτούν άλλη διάσταση όταν στο συνδυασμό προστίθεται το service, που πάντα παίζει σημαντικό ρόλο παρότι τελευταία όλο και περισσότερες εταιρείες το περιορίζουν…
Για κάποια απ’τα παραπάνω θα μπορούσα να «ψαχτώ» ώστε να ξέρω τί θα πρέπει να περιμένω…Αν για παράδειγμα «παίζει» όντως να πετύχω κάποιο NextGen…
Όμως δεν το έκανα αφενός γιατί αν δεν ήταν NextGen, θα συνέχιζαν να υπάρχουν τα υπόλοιπα ερωτήματα και αφετέρου γιατί η στιγμή που κολλάς στο τζάμι για να δεις το νηολόγιο του πολυπόθητου αεροσκάφους είναι μία σημαντική στιγμή του ταξιδιού και αξίζει την ανυπομονησία…
Λίγες μέρες μετά, στις 8 Μαρτίου, πήρα το τελικά ΟΚ μαζί με τις ημερομηνίες που έπρεπε να είμαι στη Θεσσαλονίκη…Αναχώρηση την Κυριακή 11/3 λοιπόν και επιστροφή την Τρίτη 13/3…(Οι προληπτικοί κρατηθείτε! Αργότερα σας έχω κάτι ακόμα καλύτερο…)
Πάμε λοιπόν για το κλείσιμο των εισιτηρίων…
Ο χρόνος που μένει για την ημέρα που πρέπει να είμαι στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αρκετός! Όπως είναι λογικό, στο κυνήγι ευκαιριών οι πιθανότητες σαφώς δε φαίνονται να είναι με το μέρος μου…
Αρχικά μπαίνω στο site της Olympic Air με το σκεπτικό να έχω το Q400 και στις δύο πτήσεις…Και….Όντως οι πιθανότητες για κάποιο καλό εισιτήριο, μου έχουν γυρίσει την πλάτη! Οι 6 κύκλοι μου ζητούν 216€ R/T! Είναι αρκετά ακόμα και για last moment,δε νομίζεται;;
Η AEGEAN, το δίνει στα 200€ R/T…Πάλι καλά! Μας υποχρέωσε…Μα συνεννοημένοι είναι ρε παιδί μου…;;
Εν τω μεταξύ, δε με βολεύουν και οι ώρες τους!
Κάνοντας μία μίξη των δύο, καταφέρνω να το φέρω στα μέτρα μου αυτό και να μεγιστοποιήσω την παραμονή μου…Δεν φέρνω όμως στα μέτρα μου και το κόστος που παραμένει ψηλά, στα 204€! Κάπου εδώ λαμβάνω υπόψιν τα 13.000 μίλια που έχω ετοιμοπόλεμα στην Α3! Έλεγχος στις πτήσεις της AEGEAN για διαθέσιμες θέσεις από award tickets και…ναι…Έτοιμοι για κράτηση!
Οπότε οι τελικές επιλογές έχουν ως εξής:
Tο HER-SKG στις 11/3 θα γίνει με την πρωινή πτήση της Olympic Air..Το εισιτήριο κλείστηκε στα 110€, κατευθείαν απ'το site της εταιρείας.
Το SKG-HER στις 13/3 θα γίνει με τη βραδινή της Α3 και τιμή εισιτηρίου…6.250 μίλια + 15€ φόροι! Κλεισμένο από το -πολύ εύκολο στη χρήση του- site εξαργύρωσης μιλίων της εταιρείας…
Μ’αυτά και μ’αυτά, πέσαμε τελικά στα πολύ λογικότερα 125€ R/T και μάλιστα στις ώρες βολεύουν…Αρκετά καλά!!
Σύντομο διάλειμμα για διαφημίσεις και επανέρχομαι (με φωτογραφίες)…
Ο καιρός που ονειρεύομαι τη δική μου «δουλειά» στον τομέα αυτό πάει πολύ πίσω, στις μέρες που άρχισα να εξερευνώ τα αεροπορικά sites...Έχοντας πλέον διαβάσει κάποιες εκατοντάδες reports (τόσο εδώ, όσο και στο airliners.net) και ξεχωρίζοντας τα στοιχεία που μου αρέσουν, νιώθω έτοιμος να κάνω το πρώτο μου βήμα...Ξεκινάω έχοντας στο μυαλό ότι δεν θα είναι και τόσο σταθερό...
Οπότε τα σχόλια σας είναι ιδιαιτέρως ευπρόσδεκτα και αναγκαία!
Βαθιά ανάσα και αρχίζουμε!
Πάνε περίπου 6 χρόνια απ’την τελευταία φορά που επισκέφθηκα τη Θεσσαλονίκη…Αρκετός καιρός, αν σκεφτεί κανείς ότι τις προηγούμενες δύο φορές που βρέθηκα στην πόλη πέρασα πανέμορφα…Η πρώτη ήταν με την αξέχαστη 5ήμερη του σχολείου…Ωραίες και ξέγνοιαστες εποχές, με απίστευτο εφηβικό χαβαλέ…Η δεύτερη, ως φοιτητής κάνοντας επίσκεψη στον (επίσης φοιτητή) αδερφό μου και σε παλιούς φίλους και φίλες…
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, με όλες αυτές τις μνήμες στο μυαλό, δεν ήταν λίγες οι φορές που μέσα σε αυτά τα 6 χρόνια θέλησα να επανέλθω στο Βορρά…Ευκαιρίες βρέθηκαν, αλλά όλο και κάτι άλλαζε και τελικά αυτό το ταξιδάκι «δεν καθόταν»...
Στις αρχές του Μάρτη, δέχτηκα ένα ιδιαίτερα ευχάριστο τηλεφώνημα απ’τον αδερφό μου!
«Βγήκαν τα τελευταία μου μαθήματα και τα έχω περάσει όλα…Ίσως προλάβω την ορκωμοσία στις 12 του μηνός…Οπότε να είσαι έτοιμος για «πάνω»! »
Ωραία νέα…!! Μία ακόμη όμορφη στιγμή θα με περίμενε στη Θεσσαλονίκη!! Όμως μέσα στα χρόνια που πέρασαν με χτύπησε για τα καλά το μικρόβιο της αεροπορικής τρέλας…Τί είδους λοιπόν αεροπορική τρέλα θα κουβάλαγα αν με το που έκλεινα το τηλέφωνο, δεν έβαζα στόχο να συνδυάσω τη χαρά των ημερών αυτών με κάτι αεροπορικά ενδιαφέρον...;;
Ως turboprop-άκιας,άρχισα να σκέφτομαι τα Dash8 Q400 με τα οποία η Οlympic Air επιχειρεί στο SKG-ΗΕR-SKG...Στις πτήσεις που είχα με αυτό τον τύπο στο ATH-SMI-ATH (διάρκεια περίπου 40 λεπτά σε κάθε σκέλος),μου άφησε «χλιαρές» εντυπώσεις…Μεγάλο προσόν του η ταχύτητα, χαμηλό το επίπεδο θορύβου στις θέσεις από τους κινητήρες και πίσω, αλλά συνολικά στο θέμα της άνεσης δείχνει να υστερεί…Μία δοκιμή μεγαλύτερης διάρκειας όμως θα φέρει καλύτερα συμπεράσματα! Να είμαστε και δίκαιοι!
Το HER-SKG ανήκει στις μεγαλύτερες σε διάρκεια πτήσεις εντός Ελλάδος…Δυστυχώς όχι η μεγαλύτερη, αλλά σίγουρα με αρκετό χρόνο για μία μεγαλύτερης διάρκειας δοκιμή…
Η Olympic Air δίνει συνολικό χρόνο 1 ώρα και 15-20 λεπτά ανά σκέλος…Χωρίς τα «χασομέρια» και δεδομένης της ταχύτητας του αεροσκάφους, το υπολόγισα γύρω στα 10 λεπτά λιγότερο…Αρκετά καλά!
Σκεφτόμουν μάλιστα ότι είναι πολύ πιθανό η Olympic Air να χρησιμοποιεί κάποιο NextGen στις πτήσεις αυτές,για περισσότερη άνεση προς τους επιβάτες… Οπότε ένα ακόμα ερώτημα προστίθεται! Θα πετύχω όντως τη ΝέαΓενιά που ακόμα λείπει απ’το logbook μου και επιτέλους να δω κατά πόσο είναι βελτιωμένη σε σχέση με την «παλαιότερη»…;;
Τα ερωτήματα αποκτούν άλλη διάσταση όταν στο συνδυασμό προστίθεται το service, που πάντα παίζει σημαντικό ρόλο παρότι τελευταία όλο και περισσότερες εταιρείες το περιορίζουν…
Για κάποια απ’τα παραπάνω θα μπορούσα να «ψαχτώ» ώστε να ξέρω τί θα πρέπει να περιμένω…Αν για παράδειγμα «παίζει» όντως να πετύχω κάποιο NextGen…
Όμως δεν το έκανα αφενός γιατί αν δεν ήταν NextGen, θα συνέχιζαν να υπάρχουν τα υπόλοιπα ερωτήματα και αφετέρου γιατί η στιγμή που κολλάς στο τζάμι για να δεις το νηολόγιο του πολυπόθητου αεροσκάφους είναι μία σημαντική στιγμή του ταξιδιού και αξίζει την ανυπομονησία…
Λίγες μέρες μετά, στις 8 Μαρτίου, πήρα το τελικά ΟΚ μαζί με τις ημερομηνίες που έπρεπε να είμαι στη Θεσσαλονίκη…Αναχώρηση την Κυριακή 11/3 λοιπόν και επιστροφή την Τρίτη 13/3…(Οι προληπτικοί κρατηθείτε! Αργότερα σας έχω κάτι ακόμα καλύτερο…)
Πάμε λοιπόν για το κλείσιμο των εισιτηρίων…
Ο χρόνος που μένει για την ημέρα που πρέπει να είμαι στη Θεσσαλονίκη δεν είναι αρκετός! Όπως είναι λογικό, στο κυνήγι ευκαιριών οι πιθανότητες σαφώς δε φαίνονται να είναι με το μέρος μου…
Αρχικά μπαίνω στο site της Olympic Air με το σκεπτικό να έχω το Q400 και στις δύο πτήσεις…Και….Όντως οι πιθανότητες για κάποιο καλό εισιτήριο, μου έχουν γυρίσει την πλάτη! Οι 6 κύκλοι μου ζητούν 216€ R/T! Είναι αρκετά ακόμα και για last moment,δε νομίζεται;;
Η AEGEAN, το δίνει στα 200€ R/T…Πάλι καλά! Μας υποχρέωσε…Μα συνεννοημένοι είναι ρε παιδί μου…;;
Εν τω μεταξύ, δε με βολεύουν και οι ώρες τους!
Κάνοντας μία μίξη των δύο, καταφέρνω να το φέρω στα μέτρα μου αυτό και να μεγιστοποιήσω την παραμονή μου…Δεν φέρνω όμως στα μέτρα μου και το κόστος που παραμένει ψηλά, στα 204€! Κάπου εδώ λαμβάνω υπόψιν τα 13.000 μίλια που έχω ετοιμοπόλεμα στην Α3! Έλεγχος στις πτήσεις της AEGEAN για διαθέσιμες θέσεις από award tickets και…ναι…Έτοιμοι για κράτηση!
Οπότε οι τελικές επιλογές έχουν ως εξής:
Tο HER-SKG στις 11/3 θα γίνει με την πρωινή πτήση της Olympic Air..Το εισιτήριο κλείστηκε στα 110€, κατευθείαν απ'το site της εταιρείας.
Το SKG-HER στις 13/3 θα γίνει με τη βραδινή της Α3 και τιμή εισιτηρίου…6.250 μίλια + 15€ φόροι! Κλεισμένο από το -πολύ εύκολο στη χρήση του- site εξαργύρωσης μιλίων της εταιρείας…
Μ’αυτά και μ’αυτά, πέσαμε τελικά στα πολύ λογικότερα 125€ R/T και μάλιστα στις ώρες βολεύουν…Αρκετά καλά!!
Σύντομο διάλειμμα για διαφημίσεις και επανέρχομαι (με φωτογραφίες)…