Mηχανικός αεροσκαφών

Καλησπέρα θα ήθελα να μου λύσετε κάποιες απορίες:

Αρχικά, έχω ξεκινήσει να δίνω μαθήματα στην Υ.Π.Α. ( έχω περάσει τέσσερα μέχρι στιγμής + αγγλική γλώσσα ορολογία φυσικά). Λόγω οικονομικής στενότητας δεν έχω την δυνατότητα να κάνω μαθήματα στην ΕΑΒ ή ΗΑΤΑ.
Πρώτον, επειδή δυσκολεύομαι με τα essays που απαιτούνται σε μερικά μαθήματα θα ήθελα να μου πείτε αν ξέρετε κάποιο ηλεκτρονικό ιστό όπου υπάρχουν ερωτήσεις- απαντήσεις.
Δεύτερον, θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για το πότε μπορώ( έχω πιθανότητες) να αναζητήσω εργασία για την απόκτηση προϋπηρεσίας. Θα μπορούσα τώρα ή αργότερα όταν θα έχω ολοκληρώσει τα μαθήματα.; Αν με δεχόντουσαν θα ήταν μόνο με την προϋπόθεση αμισθί εργασίας ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
 
Α: Μπορείς να κοιτάξεις εδώ....

Β: Καλό θα ήταν να ψάχνεις σιγά σιγά για δουλειά, άλωστε χωρίς την προυπηρεσία δεν πρόκειται να πάρεις το Β1/2. Δες και την hellas airlines δεν έχεις να χάσεις κάτι.

Για αμισθί ούτε καν να το σκέφτεσαι, δεν σε κατηγορώ που το λες γιατί όταν έψαχν και εγώ να βρώ δουλειά το είχα σκεφτεί και εγώ αλλά ύστερα από συζήτησεις με άλλους μηχανικούς κατάλαβα το λάθος μου.....
 
Δεν καταλαβένω για ποιο λάθος μιλάς άλλα σιγουρα δεν είναι και ότι καλύτερο να δουλεύεις αμισθί εστω και αν μαζεύεις εργαλεία και σε αυτό θα συμφωνίσουμε πιστέυω.
Στις μέρες μας η αρχή είναι δύσκολη. Μακάρι να μπορούσε ο καθένας που αξίζει να κάνει την άρχη ...μετα δεν θα είχε να φοβάται τίποτα αφου ο πλανήτης γη είναι μέγαλος :D
 
Πρώτα από όλα δεν γίνεται να δουλεύεις χωρίς να είσαι ασφαλισμένος ιδιαίτερα σε ένα χώρο που το ατύχημα παραμονεύει.
Για να σε ασφαλίσει μια εταιρία, θα πρέπει να σε δηλώσει ως εργαζόμενο.
Εργαζόμενος χωρίς μισθό δεν υπάρχει εκτός από αυτούς που τα καλά αφεντικά αφήνουν απλήρωτους για μήνες.

Κατά δεύτερον αν ήταν δυνατόν κάτι τέτοιο, θα χαλούσες την πιάτσα, γιατί έτσι καλομάθαιναν οι εργοδότες και θα είχαν τζάμπα χέρια...
Την όποια θέση εργασίας προέκυπτε θα την είχες εσύ χωρίς μισθό κιόλας.
 
Δηλαδη οταν πας να κανεις την πρακτικη σου για το part 66 πρεπει να εισαι ασφαλισμενος?
Μπορω να ρωτησω περιπου ποιες ειναι οι προϋποθεσεις της πρακτικης? Εστω δηλαδη ενας οργανισμος 145. Τι πρεπει να κανει ο εκπαιδευομενος? Θα πρεπει να παρευρισκεται σε ποιες εργασιες συντηρησης?
 
Παλαιότερα είχαμε απασχολήσει για πρακτική σπουδάστρια ΤΕΙ. Είχε δηλωθεί κανονικά στο ΙΚΑ και τον ΟΑΕΔ. Ο ΟΑΕΔ μας πλήρωσε στο τέλος το 50% της αμοιβής. Επίσης είχε ασφάλιση στο ΙΚΑ μόνο για κλάδο υγείας, χωρίς ένσημα για συνταξιοδότηση.

Ίσως το ίδιο καθεστώς να ισχύει και σε άλλες ανάλογες περιπτώσεις.
 
Flightinstict":3sjab2gl said:
Δηλαδη οταν πας να κανεις την πρακτικη σου για το part 66 πρεπει να εισαι ασφαλισμενος?
Μπορω να ρωτησω περιπου ποιες ειναι οι προϋποθεσεις της πρακτικης? Εστω δηλαδη ενας οργανισμος 145. Τι πρεπει να κανει ο εκπαιδευομενος? Θα πρεπει να παρευρισκεται σε ποιες εργασιες συντηρησης?

Τι εννοείς ως πρακτική;
Α. Το διάστημα που χρειάζεσαι να μαζέψεις ως προϋπηρεσία για να πάρεις το Part-66 A, Β1 ή Β2;
ή
Β. Την όποια πρακτική σε στέλνει να κάνεις ένα ΤΕΙ ή μια σχολή για να πάρεις τον τίτλο σπουδών;

Για το Α ο "εκπαιδευόμενος" πρέπει να παραβρίσκεται και να λαμβάνει μέρος σε όσες περισσότερες και διαφορετικές εργασίες γίνεται.
Τα συστήματα του αεροσκάφους χωρίζονται κατά το ΑΤΑ100 http://www.s-techent.com/ATA100.htm.
Αναλόγως της κατηγορίας πτυχίου που θέλει να αποκτήσει, θα πρέπει λάβει μέρος και να κάνει εργασίες σχεδόν για κάθε chapter που βλέπεις στη λίστα.
Για παράδειγμα στο Ch32 να αλλάξει τροχούς και φρένα, στο Ch33 να "αλλάξει τα φώτα" του α/φους κτλ κτλ κτλ.
Ο εκπαιδευόμενος πρέπει να τα κάνει όλα αυτά σε οργανισμό Part-145, αλλιώς δεν αναγνωρίζονται.
Μόλις μαζέψει έτσι την κατάλληλη προϋπηρεσία, την καταθέτει στην ΥΠΑ η οποία θα πρέπει να την ελέγξει και να κρίνει αν είναι ολοκληρωμένη ή αν χρειάζονται επιπλέον εργασίες και σε ποιο ATA chapter.

Για το Β στο εξωτερικό ισχύουν τα ίδια με το Α εκτός του μεγέθους του φακέλου σου και τον έλεγχο της ΥΠΑ.
 
Δηλαδη στην εγγραφη ενος εκπαιδευομενου σε εναν 145 οργανισμο για να παρει το part 66 (B1, B2), καλεισαι απο τον οργανισμο για να παρευρεθεις στις εργασιες? Δηλαδη χρειαζεται καθημερινη παρουσια? Σε τι ωραρια κλπ?
 
Κύριοι καλό είναι όταν ψάχνετε να βρείτε κάτι, να κάνετε μία έρευνα ειδικά όταν αυτό έχει σχέση με τον επαγγελματικό προσανατολισμό σας!

@ Flightinstict: Part-145 δεν είναι εκπαιδευτικός οργανισμός αλλά οργανισμός συντήρησης αεροσκαφών. Πώς θέλεις να πάρεις προϋπηρεσία εάν δεν παρευρίσκεσαι στις όποιες εργασίες? Σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την αεροπορία τα κυριλάτα (ΔΕ-ΠΑ / 09000-1700) ωράρια τα ξεχνάς....και ναι η παρουσία σου θα είναι καθημερινή.
 
Γεια σας.
Θέλει ο γιος μου να σπουδάσει Μηχανικός Αεροσκαφών στην Αγγλία και θα ήθελα μια τεκμηριωμένη ενημέρωση - γνώμη ( από έμπειρο γνώστη του αντικειμένου) για σπουδές αυτού του είδους, σε σχολή που παραπέμπει το συνημμένο link ( http://www.airservicetraining.co.uk ) , ειδικότερα για τη δυναμική του πτυχίου-ων, συγκρινόμενο βέβαια με πτυχία αντίστοιχων ιδρυμάτων (Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, Κολεγίων, κλπ) του εξωτερικού ή της Ελλάδας. Οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες στο συγκεκριμένο επάγγελμα και δεν μπορώ να κατανοήσω τις ορολογίες που αναφέρονται στην ιστοσελίδα όπως π.χ. Approved IR Part 66 Category A, Approved IR Part 66 Category B, Approved Category B sandwich course, IR Part 66 Modular courses κλπ. Τι του προσφέρει κάθε μία από αυτές.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Top