Mηχανικός αεροσκαφών

Καλησπέρα κ. Γιάννη.
Με συνοπτικές διαδικασίες και χωρίς να σας τρελάνουμε με ορολογίες σας προτείνω το παρακάτω:
http://www.cityofbristol.ac.uk/cour...fc247,&hrs=<=4,<=16,>16,&ntLoc=&ntAud=&ntHrs=

Δεν έχω κανένα συμφέρον ή κέρδος από το συγκεκριμένο κολλέγιο.
Δείτε τι περιλαμβάνει - Τα Bolt είναι δικά μου.

What will I do on this course?

Course duration is 2 years and a term First year - All students study generic modules

B1/B2 Mathematics
B1/B2 Physics
B1/B2 Electrical Fundamentals
B1/B2 Electronic Fundamentals
B1/B2 Digital Techniques / Electronic Instrument Systems
B1/B2 Materials and Hardware
B1/B2 Maintenance Practices
B1/B2 Basic Aerodynamics

Second year - you will choose between studying B1 Mechanical Systems or B2 Avionics

B1/B2 Human Factors
B1/B2 Aviation Legislation
B1 Turbine Aeroplane Aerodynamics, Structures and Systems
B1 Gas Turbine Engine
B1 Propeller
B2 Aircraft Aerodynamics, Structures and Systems
B2 Propulsion
--- Year 3 ----
Type Training course on Narrow Body Aircraft
10 Weeks On Job Training Placement
Type Training and the On Job training will take place during the final term of the course, dates subject to the availability of aircraft.
The remainder of this term is College holiday


Αν δεν κάνω λάθος, το κολλέγιο στο Perth ήταν "φαρμακείο" παλιότερα και για ένα διάστημα είχε χάσει και την πιστοποίησή του.
Τότε που στη Βρετανία η πανεπιστημιακή εκπαίδευση ήταν δωρεάν, το Perth ζητούσε χιλιάδες λίρες. Νομίζω πως τώρα που όλα τα κολέγια & πανεπιστήμια έχουν δίδακτρα, το Perth θα είναι αρκετά ψηλότερα από τις 8000 λίρες που έχει το Bristol.
Τι σου προσφέρουν:
Και οι δύο δρόμοι δίνουν στον φοιτητή το λεγόμενο "Part - 147 Approved Basic Training Course Certificate". Για να πάρει την άδεια Part-66 Β1 ή Β2, το πτυχίο μηχανικού αεροσκαφών δηλαδή, θα πρέπει να αποκτήσει μετά το τέλος των σπουδών 2 με 3 χρόνια εμπειρία δουλεύοντας σε οργανισμό συντήρησης πιστοποιημένο κατά Part-145.

Η μεγάλη διαφορά μεταξύ του Bristol & Perth είναι πως το πρώτο περιλαμβάνει στο τέλος
A. Type Training course on Narrow Body Aircraft, δηλαδή εκπαίδευση επί τύπου,
Β. 10 Weeks On Job Training Placement, δηλαδή την ανάθεση του φοιτητή σε οργανισμό συντήρησης κατά Part-145 για να κάνει πρακτική.
Μεγάλη υπόθεση το Β, διότι τις περισσότερες φορές αν δείξεις καλή διαγωγή και συμπεριφορά, σου προσφέρουν θέση εργασίας.

Καλό θα ήταν ο γιος σας να ξεμπερδέψει πρώτα από τα στρατιωτικά, διότι:
Α. Δεν μένει χρόνος μετά το τέλος των σπουδών για να συμπληρώσει την απαιτούμενη προϋπηρεσία για να πάρει την άδεια Part-66 B1 ή Β2. Δεν χωράει δηλαδή χρονικά η στρατιωτική θητεία. Δεν γίνεται να σας το περιγράψω αλλιώς....
Β. Θα ήταν πολύ κρίμα να του ανοίξει μια πόρτα για εργασία και να αναγκαστεί να την κλείσει για να κάνει το στρατιωτικό του.

g_gianis":1848rhal said:
ειδικότερα για τη δυναμική του πτυχίου-ων, συγκρινόμενο βέβαια με πτυχία αντίστοιχων ιδρυμάτων (Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, Κολεγίων, κλπ) του εξωτερικού ή της Ελλάδας.
Δεν υπάρχει κάτι τόσο καλό εδώ αν και έχουν γίνει φιλότιμες προσπάθειες πχ ΗΑΤΑ.

Το μεγάλο ζήτημα στον χώρο μας είναι να μπορείς να υπογράφεις τα αεροπλάνα.
Αυτό γίνεται μόνο με τον συνδυασμό Part-66 B1 licence, Type Rating, Company approval.
Πτυχία ΤΕΙ, ΑΕΙ κτλ ξεχάστε για τον χώρο μας.
Δεν υπάρχει θέμα αναγνώρισης στην Ελλάδα και σε όποια χώρα ανήκει στην EASA:
http://www.easa.europa.eu/links.php

Το τελευταίο, αλλά ίσως ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η επαγγελματική αποκατάσταση.
Δυστυχώς στην Ελλάδα, αν θέλουμε να μιλήσουμε για μεγάλα αεροσκάφη, υπάρχουν μόνο η Ολυμπιακή και η Aegean που διαθέτουν σοβαρές υποδομές συντήρησης.
Αν διαβάσετε στο φόρουμ θα δείτε πως η πρώτη πρόσφατα απέλυσε γύρω στους 30 μηχανικούς και γενικώς παίρνει την κάτω βόλτα.
Η δεύτερη επίσημα καλά κρατεί...
Συζητήστε με τον γιό σας τα παραπάνω για να πάρετε τις αποφάσεις που επιθυμείτε. Σωστή ή λάθος απόφαση δεν υπάρχει.
Ελπίζω να βοήθησα.
 
Βρήκα στο internet την διαφήμιση του -επαναδραστηριοποιημένου μετά από αρκετά χρόνια- προγράμματος σπουδών για μηχανικούς αεροσκαφών των σχολών Ωμέγα. Περιλαμβάνει και λίστα με την διδασκόμενη ύλη μαζί με κάποιες πολύ γενικές πληροφορίες. Πιθανόν να ενδιαφέρει κάποιους.

http://www.iekomega.gr/index.php/templa ... mio-ptyhio
 
Χωρις να ειμαι σιγουρος αλλα το οτι παρεχει εκπαιδευση για μηχανικους part 66 δεν την καθιστα και σχολη part 147, οποτε η προϋπηρεσια για την αποκτηση του πτυχιου δεν ειναι τα 2 χρονια
 
Ωπ σορρυ παιδια τωρα ειδα οτι αποτελει part 147!
 
Φίλε μου B737 Mech, σε ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες σου.
Όπως καταλαβαίνεις ετοιμάζουμε ένα ακόμη «μετανάστη» και ψάχνουμε το ιδανικότερο για αυτόν.
Νά σαι πάντα καλά.
 
Εαν καποιος εργαστει εστω και αμισθι σε καποιον easa part 145 ειναι υποχρεωτικο να κολλαει ενσημο?
 
Καλησπέρα, είμαι νέος στο φόρουμ, έχω διαβάσει αρκετά πράματα και είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
Ενδιαφέρομαι για το Β1 και θέλω να μου πείτε αν ξέρετε και εσείς άμα το πτυχίο που θα πάρω στο τέλος αναγράφει τον τρόπο με τον οποίο το πηρα.
Δηλαδή άμα διάβασα μόνος, άμα μπήκα σε τμήμα(πχ ΕΑΒ) ή άμα το πήρα με εντατικά μαθηματα(τα corses? νομιζω. πχ HATA, OLYMPIC) πριν τις εξετάσεις.

Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος για εσάς

Ευχαριστώ
 
Καλημέρα Da West.
Τα Part-66 cat A, B1, B2, C δεν αναγράφουν πως πέρασες τα modules.

Για να πάρεις το B1 διάβασε με υπομονή το θέμα αυτό από την αρχή.
Οι παράγοντες που πρέπει να σκεφτείς είναι η βασική εκπαίδευση & οι εξετάσεις, το οικονομικό, ο χρόνος που θέλεις να ξοδέψεις και φυσικά η επαγγελματική αποκατάσταση.
Διάβασε αυτά που ρώτησε ο g_gianis στη σελίδα 21 και δες τις απαντήσεις που του έδωσα. Διάβασε γενικά όλες τις σελίδες και αν δεν καταλάβεις κάτι, τα λέμε.
 
Καλησπέρα και από εμένα, είμαι καινούργιος στο forum και βλέπω ότι τα θέματα που συζητάτε νομίζω ότι καλύπτουν τους πάντες και τα πάντα. Μπράβο σας!!
Είμαι τελειόφοιτος του Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας και πριν από λίγες βδομάδες και του πτυχίου Part 66 (Β1.2) και μου απομένει το 11Α για το (Β1.1).
Έχω προϋπηρεσία 2 χρόνων σε οργανισμό Part M Subpart F που μου καλύπτει την προϋπηρεσία για το Β1.2

Τώρα, το δύσκολο κομμάτι που χρειάζομαι την βοήθειά σας είναι η προϋπηρεσία σε Part 145 που δεν βρίσκω εταιρία που θα μπορούσα να την κάνω ή μάλλον έχω βρει αλλά μου ζητάει να πληρώνω αντί να πληρώνομαι.
Μπορείτε να μου δώσετε πληροφορίες για το εάν θα μπορούσα να κάνω την προϋπηρεσία στην Ε.Α.Β. η σε κάποια άλλη εταιρία που έχετε υπόψη σας?
Επίσης κάτι άλλο, μπορώ να κάνω την προϋπηρεσία (με logbook εννοείται) σε εταιρία στο εξωτερικό, και να καταθέσω τα χαρτιά μου για την έκδοση του πτυχίου στην Υ.Π.Α. ή θα υπάρξει πρόβλημα.

Σας ευχαριστώ εκ’ των προτέρων.
 
Καλωσόρισες Θεόδωρε.
Διευκρίνισε τα παρακάτω:
Θεόδωρος":174t4atk said:
Είμαι τελειόφοιτος του Τ.Ε.Ι. Χαλκίδας και πριν από λίγες βδομάδες και του πτυχίου Part 66 (Β1.2) και μου απομένει το 11Α για το (Β1.1).
Έχω προϋπηρεσία 2 χρόνων σε οργανισμό Part M Subpart F που μου καλύπτει την προϋπηρεσία για το Β1.2

Δηλαδή έχεις καταθέσει τα χαρτιά σου στην ΥΠΑ και περιμένεις την εκδοση της άδειας Part-66B1.2 :?:

Θεόδωρος":174t4atk said:
Τώρα, το δύσκολο κομμάτι που χρειάζομαι την βοήθειά σας είναι η προϋπηρεσία σε Part 145 που δεν βρίσκω εταιρία που θα μπορούσα να την κάνω ή μάλλον έχω βρει αλλά μου ζητάει να πληρώνω αντί να πληρώνομαι
Τώρα ψάχνεις οργανισμό 145 για να αποκτήσεις και το Β1.1;

Δεν υπάρχει θέμα εξωτερικού - εσωτερικού όταν τα όποια appovals έχουν τη λέξη EASA.
Είναι τα πάντα αναγνωρισμένα μεταξύ των μελών της.
Εν πάση περιπτώσει προτού κάνεις κάτι, ρώτα την ΥΠΑ μιας και που αυτή σου έχει βγάλει το Β1.2. {αν κατάλαβα καλά από αυτά που έγραψες}
 
Top