Mid Air colission: Metro με Cirrus 22

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.765
Likes
968
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ένα μοναδικό περιστατικό συνέβη στις 10/5 όταν κατά τη διάρκεια της προσγείωσης συγκρούστηκαν στον αέρα ένα Metro και ένα Cirrus 22 με αποτέλεσμα το πρώτο να καταφέρει να προσγειωθεί σχεδόν κομμένο στη μέση και το δεύτερο να ανοίξει το αλεξίπτωτο του αεροσκάφους και έτσι να μην έχουμε ανθρώπινες απώλειες. Η εικόνα όμως του Metro είναι συγκλονιστική και θυμίζει έντονα την αντίστοιχη εικόνα του 737-200 της Aloha. Προφανώς και οι πιλότοι δεν είχαν επίγνωση της ζημιάς αλλά σε κάθε περίπτωση ήταν άξιοι.


 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
298
Likes
73
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ευτυχώς όλα τα συρματόσχοινα των flight controls στο Metro περνάνε κάτω από το πάτωμα.

Σε αυτήν την αναπαράσταση φαίνεται ότι τα δύο αεροπλάνα λάμβαναν οδηγίες για προσέγγιση στους παράλληλους διαδρόμους 17L και 17R. Το Cirrus φαίνεται να έκανε overshoot στην στροφή του για την τελική του 17R και χτύπησε το Metro που ήταν στην τελική του 17L.

Metro II and Cirrus 22 midair collision
 
Last edited by a moderator:

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
222
Likes
38
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Δεν νομίζω να υπάρχει αεροπλάνο που τα συρματόσχοινα να περνάνε από την οροφή...αλλά αφού δεν έσπασε στα 2 και προσγειώθηκε...είναι πράγματι θαύμα!
 

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
298
Likes
73
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εγώ πάλι έχω δει κάποια αεροπλάνα με συρματόσχοινα στην οροφή, με πρόχειρο παράδειγμα που θυμάμαι τώρα το Β747.
 
Last edited:

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
222
Likes
38
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Πολύ σπάνιο σήμερα, στην οροφή περνούσαν κυρίως σε βομβαρδιστικά του Β' ΠΠ. . .

Στα παλιά 747 (προ-FBW) περνούσαν κάτω από πάτωμα της 1ης θέσης και μετά νομιζω μoνο τα rudder πήγαιναν στην οροφή . .
 
Top