MIG-Ιδρυση αεροπορικης εταιριας

  • Thread starter Thread starter alexandros
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: MIG: Νέα στελέχη στην εταιρεία αερομεταφορών του ομίλου

Τελικα μου φαινεται οτι η AEGEAN βρηκε τροπο να παρει την Ο.Α
 
Re: MIG: Νέα στελέχη στην εταιρεία αερομεταφορών του ομίλου

Η MIG είναι ανοικτή για προτάσεις συνεργασίας και με άλλους Έλληνες Επιχειρηματίες. Αν ήθελαν οι μέτοχοι της A3 να πάρουν την ΟΑ θα έβαζαν απλά χρήματα, δεν θα άφηναν δύο σημαντικότατα στελέχη τους να φύγουν για τον ανταγωνισμό.
 
Re: MIG: Νέα στελέχη στην εταιρεία αερομεταφορών του ομίλου

παιδια το νεο ειναι φοβερο.δειχνει τι εστι βγενοπουλος..σε καμια περιπτωση δεν πιστευω οτι προκειται για μπασιμο της α3 στην οα.
αλλωστε η mig δε νομιζω οτι θα χρειαζοταν δεκανικι για να γτιαξει μια καλη αεροπορικη εταιρια,ουτε απο αποψη ρευστου ουτε απο αποψη τεχνογνωσιας(θα μπορουσαν να παρουν οποιον ηθελαν)
με αυτον τον τροπο η νεα οα γνοριζει την αχιλειο πτερνα τις α3(καποια θα υπαρχει..)
 
Μια διευκρινηση για το αγαπητο μελος Τσουκακη γιατι εχει μπερδευτει, ο κος Σιμιγδαλας και οι υπολοιποι που στελεχωνουν την MIG την εγκατελειψαν το πλοιο που λεγεται Αιγαιου.Αποριας αξιον ειναι πως εκεινοι που εκαναν οτι ειναι δυνατον να "ριξουν" την ΟΑ τωρα πανε να την σωσουν. :great: Μονον στην Ελλαδα συμβαινουν αυτα.
 
Αγαπητέ 30W, όχι, δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα αυτά. Παγκοσμίως τα διοικητικά στελέχη φροντίζουν για το καλό του αφεντικού τους, ακόμη και αν πρέπει να "πατήσουν επί πτωμάτων". Εάν όμως ο ανταγωνισμός τους προσφέρει καλύτερο πακέτο αποδοχών (και με αυτο εννοούμε μισθό, μπόνους, εταιρικό αυτοκίνητο και λοιπές παροχές, προοπτική εξέλιξης κτλ), αλλάζουν στρατόπεδο εν μία νυκτί και από την επομένη αρχίζουν τον πόλεμο στο πρώην - πλέον - αφεντικό τους.

Βλέπε Doug Parker, τωρινός CEO της US Airways. Μέχρι να φτάσει σε αυτή τη θέση όμως, πέρασε από American Airlines (1986-1991) και Northwest Airlines (1991-1995).
 
Ενας απο αυτους ηταν παλια στην Ολυμπιακη ...
Το θεμα ειναι να μη τα εχουν βρει μεταξυ τους ΟΑ και Α3 .. πρεπει ο καθενας να εχει το δικο του δρομο, αυτο θα ειναι καλο για ολους που δουλευουν στις αεροπορικες εταιριες στην Ελλαδα ... μιθσοι κτλ.
 
Εννοείται αυτο....η Α3 ουτε δικτυο καλο εχει , ουτε ανταποκρισεις σε σχεση με την ΟΑ . Ελπιζω να μην συμβαινει κατι τετοιο. Και μια φρεσκια φημη....κατέθεσε προσφορα και η Α3 για την ΟΑ. Κυκλοι στον χωρο την θεωρουν ως κινηση πανικου. Υπομονη και θα δουμε τις εξελιξεις μπροστα μας. :)
 
Επειδή, όπως βλέπετε, γράφονται τα ίδια με την κατηγορία της ιδιωτικοποίησης των ΟΑ, δεν υπάρχει λόγος να μείνει το topic. Ούτως ή άλλως μέχρι να ξεκαθαριστεί το τοπίο των ΟΑ, η Marfin δεν νομίζω να προχωρήσει σε ίδρυση άλλης αεροπορικής εταιρείας. Αν υπάρξει κάτι νεότερο για ανεξάρτητη νέα εταιρία από τη MIG, θα ξανα-ενεργοποιηθεί το topic.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top