Mηχανικός αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
rotorhead":1e30p49n said:
Και μια τελευταία ερώτηση. Οι διάφορες ερωτήσεις που κυκλοφορούν στο ίντερνετ είναι καλές για revision ή μήπως το επίπεδο των ερωτήσεων που πέφοτυν στις εξετάσεις (ΥΠΑ/ΕΑΒ/HATA) είναι πιο ανεβασμένο;
Ευχαριστώ και πάλι.

Οι όποιες ερωτήσεις κυκλοφορούν στο ίντερνετ δεν αξίζουν μεγάλης προσοχής, γιατί είναι γραμμένες βάσει του ότι θυμάται ο καθένας μετά από μια εξέταση.
Οι ερωτήσεις είναι γραμμένες έτσι ώστε και μια λέξη να ξεχάσεις ή να παρερμηνεύσεις, να χάνεις το νόημα και έτσι να σε κάνει να απαντήσεις λάθος.

Επίσημο database ερωτήσεων για εξετάσεις Part-66 δεν υπάρχει.
Τυπικά ο κάθε οργανισμός Part-147 έχει δικό του database από το οποίο βάζει ερωτήσεις, αλλά δεν είναι πάντα οι ίδιες.
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να σβήνουν τις ερωτήσεις που βάζουν σε κάθε εξέταση και να τις αντικαθιστούν με άλλες, για να μην υπάρξει αυτό που βλέπεις στο ίντερνετ.
 
@737 Mech: Έτσι ακριβώς, η database επιλέγει κάποιες ερωτήσεις οι οποίες κατα κάποιο τρόπο μετά "κλειδώνονται" απο το σύστημα που έχει ο εκάστοτε Part147 και μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν μετά απο κάποιο χρονικό διάστημα (αν δεν απατώμαι 6 μηνών) αλλά και πάλι όχι το ίδιο σέτ. Δέν είμαι σίγουρος για όλα όσα γράφω, αλλά η διαδικασία έτσι είναι απο όσα θυμάμαι.

@Rotorhead
To κομμάτι της νομοθεσίας που αναφέρεις:
2. κατά τα τελευταία δύο έτη είτε απέκτησε πείρα συντήρησης έξι μηνών σύμφωνα με τα δικαιώματα που χορηγούνται από την άδεια συντήρησης αεροσκαφών, είτε πληρούσε τους όρους για την έκδοση των σχετικών δικαιωμάτων.
Αυτό ουσιαστικά είναι για τους κατόχους της άδειας (τους ήδη Β1 δηλαδή) για τους οποίους ισχύει αυτό που λέμε "6 months on 2 years" και έχει να κάνει καθαρά με το άν η άδεια θα είνα valid ή θα..."παγώσει" μέχρι να προσκομίσεις εκ νέου την ελάχιστη προϋπηρεσία των 6 μηνών μέσα σε διάστημα 2 ετών στο αρμόδιο Authority (πχ ΥΠΑ). Αυτό προβλέπεται καθώς η EASA θέλει οι κάτοχοι άδειας να είναι σε συνεχή επαφή με το αντικείμενο.

Επίσης, η απαλλαγή των Modules ισχύει για τα Μ1,2,3 & 16, δέν ξέρω τώρα άν σε απαλάσσουν απο το Μ4 λόγω του οτι το Τμήμα σου έχει σχέση με το αντικείμενο των ηλεκτρικών.
 
από το επίσημο website της ΥΠΑ:
http://www.ypa.gr/HATA_revoke.txt
:shock: :shock: :shock:
"REVOCATION OF CERTIFICATE OF "HATA"
>
> The Hellenic C.A.A. wishes to communicate to the National Standardisation
> Coordinators and the Focal Points for Part 147/Part 66, as well as any
> other
> person concerned, the following:
>
> 1. The certificate of the Organisation "HATA" (EL.147.0007) has been
> revoked
> on 26.02.2014 due to incapability of the organisation to resolve serious
> (level 1) findings.
> 2. The examinations held by the Organisation "HATA" (EL.147.0007) in
> Maldives in August 2012 and August 2013 have been proven invalid, hence
> all
> the assosiated Certificates of Recognition have been revoked by the
> Hellenic
> C.A.A.
> 3. Investigation is still on-going regarding all training courses
> conducted
> and examinations held by HATA, and the Hellenic C.A.A. will accordingly
> keep
> informed the International Aviation Community via SINAPSE and other
> available means.
> 4. While this procedure is in process, we recommend that pending
> applications regarding HATA Certificates of Recognition should stay on
> hold.
>
> G. Sourvanos
 
Οταν μια εταιρεια προσφερει all inclusive πακετο με 2000 χιλιαρικα το πτυχιο στο σπιτι (και πληρωμενος ο courier...), καλο ειναι οι υποψηφιοι να ειναι λιγο προσεκτικοι για να μη χασουν τα λεφτα τους...
 
Αυτό που δεν γνωρίζω είναι το τι γίνεται με τα όποια πιστοποιητικά έχει εκδώσει ένας οργανισμός part-147 όταν του αφαιρείται η άδεια.
3. Investigation is still on-going regarding all training courses conducted and examinations held by HATA, and the Hellenic C.A.A. will accordingly keep informed the International Aviation Community via SINAPSE and other available means.
Το παραπάνω τι μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα;
Αν δηλαδή βρούνε προβλήματα σε όλες ή κάποιες εξετάσεις, να ακυρώσουν τα αντίστοιχα πιστοποιητικά όπως έκαναν στο Νο.2;
Τι γίνεται για αυτούς που έχουν κάνει κάποιο type rating το οποίο έχει μπει και στο πτυχίο τους;
Δεν με αφορά προσωπικά, αλλά έχω γνωστούς που έχουν δώσει είτε για βασικό είτε για τύπους και πιστεύω πως πολλοί από αυτούς διαβάζουν το φόρουμ.

Αντίστοιχα αν έχουμε πχ έναν οργανισμό part-145 που λειτουργεί 10 χρόνια και έχει αποδεσμεύσει... λέω 100 αεροσκάφη.
Σε περίπτωση που του αφαιρεθεί η άδεια για τον οποιοδήποτε λόγο, τι πρέπει να γίνει δηλαδή; Να καθηλωθούν τα αεροσκάφη που έχει αποδεσμεύσει και να επιθεωρηθούν από την αρχή;
 
Επειδη εκτιθεται και η ιδια η ΥΠΑ που τοσο καιρο δεν ειχε παρει χαμπαρι, δε προκειται να ασχοληθει με τα ηδη εκδοθεντα πτυχια... Ετσι νομιζω τουλαχιστον
 
Τα παιδιά που δώσαν πρόσφατα και δεν πήραν χαρτί στο χέρι είναι και οι χαμένοι της υπόθεσης, όσοι έχουν πιστοποιητικά ελπίζω να μην βρούν εμπόδιο στην υπα όταν πάνε να τα καταθέσουν, όσοι έχουν πτυχείο δεν νομίζω να ανακληθει, αν και όλα είναι πηθανα. Κάπου έπρεπε να σταματήσει αυτό, με 1500 ούτε χαρτή κομώτριας δεν παίρνεις και αυτοι τα μοιράζαν λες και ήταν στραγάλια. Κρίμα για όσους εξαπατήθηκαν. Αραγε όταν τεέιώσουν ta audits θα συνεχίσει η λειτουργία της σχολής γιατι απο ότι ξέρω υπάρχουν τμήματα με φινλανδούς τους οποίους μάλιστα επιχορηγεί όλλους το κράτος.
 
πω πω πωωω....έχω και εγώ φίλους που έκαναν βασικό και TR εκεί...φωτιά στα μπατζάκια τους! κρίμα...
 
Όλα καλώς ειπωμένα. Οι εκπαιδευτές, οι Postholders και οι Επιθεωρητές της ΥΠΑ δεν κατάλαβαν τίποτα όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας της Σχολής ή είναι όλοι τους συνένοχοι στις απάτες? Η Νομοθεσία προβλέπει αφαίρεση της Άδειας Σχολής καθώς και για όλους τους υπεύθυνους και εμπλεκόμενους να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα να εκτελούν παρόμοιο έργο ή να αναλάβουν παρόμοιες θέσεις στο μέλλον. Να δούμε όμως τι θα ακολουθήσει.
 
Έχω παρατηρήσει ότι όλοι κατηγορείτε HATA YΠΑ και δεν συμμαζεύεται..
Η αγγλική ΥΠΑ που αφήνει εν γνώση της ο εκάστοτε κάτοχος να έχει 7 και 8 τύπους είναι θεμιτό;
Απλώς ότι γίνεται στη ΗΑΤΑ, γίνεται και σε όλο τον κόσμο...
Πρόβλημα της EASA είναι κατά την ταπεινή μου άποψη...
Ας λουστούν τώρα την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης....
(όποιος έχει χρήματα έχει και 7 τύπους, αλλά αν τον ρωτήσεις για το κάθε αεροπλάνο ξεχωριστά έχει μαύρα μεσάνυχτα)
Κρίμα....
 
Top