Ενημέρωση δεν πήρα ούτε εγώ, αλλά ακριβώς το ίδιο αναφέρθηκε πριν από περίπου μία εβδομάδα σε ένα γερμανόφωνο φόρουμ. Δηλ. ότι υπάρχει νέα ρύθμιση σύμφωνα με την οποία δεν είναι πλέον δυνατό να κάνεις αναβάθμιση μόνο σε ένα τμήμα. Και μάλιστα σε περίπτωση που στο ένα τμήμα δεν έχει ούτε καν business class.
Με παρόμοιο αποτέλεσμα (waiting list στο διεθνές τμήμα), αν κι εκεί προφανώς απάντησαν ότι είναι εξαίρεση καλή θέλησης να το κάνουν.
Μήπως υπήρχαν/ υπάρχουν ανάλογα σχέδια για τέτοια αλλαγή, και έγινε κάποια σύγχυση τί και από πότε θα ισχύει;
Αν δεν βλέπω νόημα σε τέτοια ρύθμιση. Σε πολλά δρομολόγια εσωτερικού δεν έχει ούτε καν business class. Δεν φταίει ο επιβάτης εάν δεν μπορεί να κάνει αναβάθμιση γιατί δεν υπάρχει business, γιατί λοιπόν να τον αποκλείσουν από τη αναβάθμιση και στο διεθνές τμήμα;