Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Απλά έχουν χάσει την έννοια του codeshare.
Το ίδιο συμβαίνει με τις πτήσεις με Air Serbia.

Περισσότερο μοιάζουν με interline παρά codeshare.
Δεν καταλαβαίνω την πολιτική της εταιρείας. Σαν τακτικός πελάτης με Gold το μόνο με καταφέρνουν είναι να με ξερώνουν με την τακτική τους
 
Χα, τωρα είπες μεγάλη κουβέντα.

Μόλις έκλεισα εισιτήριο Light με lufthansa για Στοκχόλμη και συνειδητοποίησα ότι ως Gold δεν δικαιούμαι να δώσω δωρεάν βαλίτσα. Όχι τίποτα άλλο, αλλά το light είναι και 280 Ευρώ...

Και στο καπάκι έρχεται και το εμαιλ του Βασιλάκη:

Μάθε πώς μπορείς να ταξιδεύεις όσο άνετα επιθυμείς, επιλέγοντας την αγαπημένη σου θέση.

Είσαι Gold Miles+Bonus μέλος;

Τώρα, μπορείς να προεπιλέξεις online την Standard θέση της προτίμησής σου, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς χρέωση για εσένα και όσους ταξιδεύουν μαζί σου.

Επίλεξε μια από τις Up Front θέσεις και επωφελήσου από 50% έκπτωση αποκλειστικά για εσένα.

Βρίσκω το μήνυμα πέρα από παραπλανητικό (όσο άνετα επιθυμώ, επειδή ζαχαρώνω την έξοδο κινδύνου;), πολύ φτηνό και κακόγουστο. Ουσιαστικά ο Ευτύχης μού λέει ότι αυτό που είχα δωρεάν ως τώρα, από εδώ και εμπρός θα κοστίζει 44Ε ρετουρ... :with: :with: :wall:

Δηλαδή πρέπει να χαρώ; Το χουν κάνει Ρυαναιρ το μαγαζί μου φαίνεται.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/se ... s_refunds/
 
Εάν μας αρέσει ή όχι, εκεί η Α3 απλά παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς… Όπως έγραψε ο flesland, η LH εδώ και καιρό κατάργησε την δωρεάν βαλίτσα και τη δωρεάν προεπιλογή θέσης για gold members στα εισιτήρια light – και για τα δικά της χρυσά μέλη. Εάν θέλεις να επιλέξεις τη θέση, και ως SEN/HON πληρώνεις 10 Ευρώ για την κανονική θέση, εάν έχεις βαλίτσα επίσης πληρώνεις. Ή πρέπει να κλείσεις classic απ΄την αρχή...

Και όσον αφορά τα μίλια στα Codeshares: Και στο Miles&More της LH σε πτήσεις της SN op. by Tarom, LH op. by Air Malta, OS op. by AF κλπ. στην καλύτερη περίπτωση παίρνεις κάποια award miles, συχνά ούτε καν αυτά.
 
Εντάξει, το ότι το κάνει η LH, μακράν η αθλιότερη μεγάλη εταιρία παγκοσμίως (γελάει ο κόσμος με το five-star, που με βάλανε να κάτσω πίσω από την κουρτινούλα ενώ πετούσα business και μου είπαν "εντάξει, δεν έχει διαφορά") δε θα πει πολλά. Η EK για παράδειγμα, που δεν τη θεωρώ προσωπικά luxury εταιρία για κανένα λόγο, όσο έτρεχε codeshares me QF όχι απλώς έδινε κανονικά όλα τα μίλια (και award και tier) αλλά σου έδινε και όλα τα benefits, απλώς αν είχαν πχ. upgrades είχαν priority οι EK gold πριν τους QF gold.

Γενικώς κατανοώ πλήρως τη μεταμόρφωση της αεροπλοϊας από ένα luxury προϊόν σε ένα φυσιολογικό (και σε γενικές γραμμές συμφωνώ), αλλά υπάρχει ένα thin line το οποίο αν το περάσεις απλά δεν έχουν νόημα κάποια πράγματα. Κυριολεκτικά, ποιο είναι το νόημα ενός codeshare που δε σου δίνει μίλια, δεν αποδέχεται τα status benefits, δε σου επιτρέπει κοινό check-in και δεν έχει οικονομική διαφορά από το να κλείσεις ξεχωριστά? Το ότι έχεις αποζημίωση αν δε φύγει η πρώτη πτήση? Δε νομίζω ότι αρκεί.
 
Για τις αεροπορικές, το νόημα των Codeshares μάλλον δεν είναι να δώσουν προνόμια ή μίλια, αλλά να προσφέρουν περισσότερες συνδέσεις. Και τουλάχιστον εντός Star Alliance γενικά ισχύει η αρχή του operating carrier, δηλ. εάν αυτό δεν είναι μέλος της Star Alliance, γενικά δεν ισχύουν τα προνόμια, εκτός εάν έχουν κάποια ειδική ρύθμιση (να πάρεις τουλάχιστον award miles, να δίνουν πρόσβαση στο lounge κλπ.). Δεν γνωρίζω τί ισχύει σε Oneworld ή Skyteam, μπορεί εκεί να έχουν άλλη λογική.

Αν και σε πολλά άλλα συμφωνώ μαζί σου. Και σε μένα δεν μου αρέσει ούτε η τάση των παραδοσιακών εταιριών να γίνουν σαν τα LCC , ούτε η υποβάθμιση των status benefits. Το θέμα όμως είναι ποιές είναι οι εναλλακτικές, αφού το κάνουν όλες...
 
Συμφωνώ, τα περιθώρια είναι μικρά (όπως άλλωστε και τα περιθώρια κέρδους). Απλώς αν δε βλέπεις ως service provider από την οπτική του πελάτη τι είναι value adding τότε κάτι δε δουλεύει καλά. Και στο συγκεκριμένο θεωρώ ότι αποτυγχάνουν, στα codeshares, γιατί στον πελάτη δεν προσφέρουν πρακτικά τίποτα. Αλλά μαζί σου 100% επί το γενικότερο. :)
 
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω την υποβάθμιση του M&B..

Τα τελευταία 4 χρόνια ζω στο Λονδίνο και πηγαινοέρχομαι αρκετά για να έχω Gold χωρίς να κάνω άλλα ταξίδια. Απ' ότι μπορώ να δω και να υποθέσω με ασφαλές περιθώριο ακριβείας, το ATH-LHR-ATH πρέπει να είναι από τα πλέον κερδοφόρα δρομολόγια και μέχρι πέρσι κάθε φορά δυσκολευόμουν να βρω πάνω από 10 θέσεις κενές στα 321. Από πέρσι τα πράγματα έχουν αλλάξει.

Το πρώτο λάθος τους ήταν τα άχριστα κουπόνια αναβάθμισης, τα οποία έχω προσπαθήσει 3 και 4 φορές να αξιοποιήσω και ποτέ δεν υπάρχει διαθέσιμη θέση ακόμα και 3 η 4 μήνες (!) πριν την πτήση (και ναι ο ναύλος επιτρέπει το upgrade). Αυτή τη στιγμή έχω φτάσει σε σημείο να σκέφτομαι να τα χρησιμοποιήσω σε πτήσεις της οικογένειας μου στο ATH-SKG απλά και μόνο για να μην πάνε χαμένα. Δε νομίζω ότι μία έξτρα σειρά business με 1 upgrade και 3 business ναύλους έχει μικρότερο κέρδος από 6 economy, ειδικά όταν στο Λονδίνο αυτές οι 3 business απ' ότι φαίνεται σίγουρα θα πουληθούν.

Το catering της οικονομικής πλέον έχει μειωθεί αισθητά, και το σέρβις των αεροσυνοδών έχει χειροτερέψει. Μέχρι πριν ένα χρόνο παίρναμε 2 αναψυκτικά/κρασί/μπύρα, μία φορά καφέ/τσάι και το γεύμα, συν άλλο ένα έξτρα καφέ η αναψυκτικό αν ζητούσες ευγενικά. Όλα αυτά μοιρασμένα σε όλη τη διάρκεια της πτήσης. Πλέον στα 25 λεπτά έχει σερβιριστεί το γεύμα και ένα αναψυκτικό, και 15 λεπτά μετά καφές. τις υπόλοιπες 2-2,5 ώρες τίποτα και το πλήρωμα άφαντο. Αν κάτι ξεχώριζε την Α3 με την ΒΑ ήταν αυτό το σέρβις, τώρα πάει και αυτό.

Τώρα δε θα μπορούμε να διαλέξουμε και δωρεάν exit row, κάτι που για μένα που κάνω και επόμενη πτήση από/προς Θεσσαλονίκη, και ιδιαίτερα το ολονύκτιο με την 609/106, είναι πάρα πολύ σημαντικό. Η σειρά 9 στα 321 είναι καλύτερη και από μπίζνες σα θέση, ειδικά Α και Β όπου απλώνεσαι όσο θες, και είναι ο κύριος λόγος που χαίρομαι το Gold. Τώρα δηλαδή απλά θα μπαίνουμε πρώτοι, κάτι που αν δεν έχεις χειραποσκευή και είσαι στο lounge δε νομίζω πως έχει καν νόημα.

Και όλα αυτά θα ήταν καλά αν η τιμή ήταν αν όχι χαμηλή τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με το LH group, το οποίο με ανταπόκριση για SKG που θέλω, ειδικά περιόδους εορτών, είναι κατά πολύ φτηνότερο (δεν λαμβάνω καν υπ όψιν τις low cost). Χαρακτηριστικά, LHR-SKG-LHR 31/3-11/4 Α3 480 λίρες Swiss 300 λίρες. όλα economy 1-stop. Γιατί λοιπόν να πάω με Α3 αφού πλέον ούτε τα μίλια και το status μου θα έχουν να μου προσφέρουν κάτι; Και οκ το να πάρεις και να αναβαθμίσεις Gold στο Μ&Β είναι παιχνίδι σε σχέση με άλλα προγράμματα αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δε δικαιολογεί τέτοια απαξίωση. Δε νομίζω να ζητάω πολλά όταν συστηματικά επιλέγω να δίνω διπλάσια τιμή απ' ότι στις low cost για μία καλύτερη υπηρεσία, και εάν θέλουν να ακολουθήσουν τις τάσεις, τουλάχιστον ας μην τις ακολουθούν για τους Gold. Γι αυτό λοιπόν στους Gold του Λονδίνου που δεν τους νοιάζει η Business, θα σας πρότεινα να κοιτάτε και τα sites των LH/LX/OS, στα ίδια η σε καλύτερα lounge θα πάτε και τουλάχιστον θα σας βγαίνει πιο φτηνά..
 
Μην είστε υπερβολικοί. Εδώ πλέον υπάρχει ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή για τα χρυσά μέλη (μόλις το είδα στο "My gold benefits". Δηλαδή όλα δικά σας τα θέλετε;
 
Τα κουπόνια τα χρησιμοποιώ κάθε χρόνο και πάντα LHR-ATH. Νόμιζω είσαι κάπως υπερβολικός. Το service είναι ακόμα αρκετά καλό σε σύγκριση με BA/LH/AF κλπ.
 
Καλημέρα.
Ήθελα να ρωτήσω αν κάνω αναβάθμιση από σε business σε προορισμό που έχει 2 σκέλη και το δεύτερο σκέλος το κάνει κάποιος codeshare partner, θα έχω κανονικά business και στις δύο πτήσεις;
 
Top