Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Περίμενα κατι παραπανω για τις αναβαθμίσεις σε platinum. Πχ δωρεάν αναβαθμιση οταν υπαρχουν κενές θεσεις
 
Διαφορές από Gold:
- 30% παραπάνω award miles έναντι 20%
- Όλες οι θέσεις δωρεαν
- 3000 μίλια δώρο γενεθλίων έναντι 2000
- Αποκλειστική ομάδα εξυπηρέτησης μέσω τηλεφώνου, email, και WhatsApp 24/7 και δωρεαν
- Δωρεάν Gold για ένα δεύτερο άτομο για 12 μηνες
- Μέχρι 8 guests στα lounge εφόσον είναι στην ίδια κρατηση
- Δυο δωρεάν έξτρα βαλίτσες στα κιλά του ναύλου έναντι μιας
- Μπορείς να πάρεις μέχρι 8 άτομα στο fast track αντί κανένα
- 6 κουπόνια parking P3 στον ΑΙΑ για 48 ώρες το καθένα έναντι 2 των 24 ωρων
- 4 κουπόνια valet parking για 24 ώρες έναντι 1

Τα 72000 μίλια + 32 πτήσεις είναι για απόκτηση ΚΑΙ διατήρηση της βαθμίδας
Δεν είδα ποτέ 2000 μίλια δώρο στην Gold...ένα 500αρικο βάζουν
 
Είναι καινούριο και θα ισχύει κι αυτό από 5/11/2026
 
Γίνεται πολύ δύσκολη πλέον η χρυσή κάρτα, ειδικά για μέλη του εξωτερικού.

Από 12000 μίλια και 4 πτήσεις, το πήγαν σε 18000 μίλια και 12 πτήσεις. Ευκαιρία για την SKY μού ακούγεται αυτό.
 
Καταλαβαίνω ότι θέλουν να μειώσουν σίγουρα τον αριθμό gold, αλλά από το ένα άκρο, που για όσους ταξιδεύουν και έχουν Gold ήταν σχετικά εύκολα να έχουμε χρυσή κάρτα πήγαμε στο άλλο άκρο. Νομίζω το παρατράβηξαν. Τα 18000 μίλια ΟΚ αλλά 12 πτήσεις; Οπότε αν βρούμε τίποτα φθηνό σε πτήσεις πχ παίζει ένα SKG-DUS 40€ να τα κλείνουμε χωρίς λόγο για διατήρηση status...; Η θα ζητάμε πτήση με ανταπόκριση... Αγαπητέ @flesland αν η Sky είχε ήδη αντίστοιχο πρόγραμμα δε νομίζω να το άλλαζαν τόσο πολύ ή τώρα είναι η ευκαιρία τους να βγουν μπροστά με συνεργασία και νέο πρόγραμμα.


Τα 18.000 μίλια με 12 πτήσεις ΑΕ/ΟΑ αλλά μπορούν να είναι και από άλλες αεροπορικές αν έχεις κάνει 12 και σε συμπληρώσεις τα μίλια φαντάζομαι.
 
Last edited:
Προσωπικα με αυτές τις αλλαγές δεν έχω πια λόγο να μαζεύω στην Α3, θα τα μαζεύω όλα στη LH, αφού μόνο ο στόχος των 74000 μιλίων είναι ρεαλιστικός. Βέβαια ίσως αυτό να θέλει και η Α3, απλά εκεί που σκεπτόμουν 2 και 3 φορές να δώσω κάτι παραπάνω στην Α3 για το DUS/MUC-ATH, τώρα θα τα δίνω χωρίς δισταγμό στην SKY ή την Ryanair.

Oυσιαστικά πετάνε τους περισσότερους κατοίκους εξωτερικού εκτός, ακόμα και με τα passes των 10 πτήσεων δεν το πιάνεις το όριο. Αντι να μεγαλώσουν το lounge, μικραίνουν την εταιρεία :p
 
Επίσης είναι αρκετά μικρή αεροπορική για να έχει τέταρτη βαθμίδα και τόσο πολλά μίλια κ πτήσεις για διατήρηση. Στις υπόλοιπες έχουν κ υπερατλαντικα και Ασία. Με Ευρώπη, βόρεια Αφρική κ 7-8 προορισμούς Ασία είναι παράλογοι. Συν τα 12 για διατήρηση είναι ακραίο. Άντε να ήταν 8.
 
Συμφωνώ ότι είναι λίγο έως πολύ τραβηγμένα τα νέα όρια, αλλά όπως αναφέρθηκε πιστεύω ότι θέλουν να πετάξουν έξω αυτούς που αποκλειστικά πετάνε μαζί τους μόνο και μόνο για να πάρουν star alliance gold. Νομίζω πιέστηκαν και από την star alliance να κάνουν αυτές τις αλλαγές.

Το platinum είναι για πολύ λίγους και τα νέα όρια για gold δεν είναι ανέφικτα. Θα πρέπει να παραδεχτούμε ότι το όριο για gold ήταν πολύ εύκολο να επιτευχθεί για κάποιον που ταξιδεύει μερικές φορές το χρόνο.

Να λέμε πάλι καλά που δεν το άλλαξαν να είναι με βάση πόσα ξοδεύεις όπως το έχει η ΒΑ και μερικές άλλες.
 
Κατ' εμέ δε θέλουν να μειώσουν τα gold μέλη, εσείς θέλετε να μειωθούν τα gold μέλη μάλλον. Θέλουν να διατηρήσουν αν γίνεται τα gold μέλη και να συνεχίσουν να γίνονται και νέα gold μέλη με τους ίδιους όρους και με τον ίδιο ρυθμό, αλλά παράλληλα θέλουν να έχουν μεγαλύτερη κερδοφορία από τα υπάρχοντα gold μέλη και γι' αυτόν τον λόγο αυξάνουν τα κριτήρια διατήρησης βαθμίδας. Κατ' εμέ σωστή απόφαση πήραν γιατί ο σκοπός δεν είναι να αδειάσει το intra lounge αλλά να αυξηθούν τα κέρδη. Αναφορικά με την Platinum βαθμίδα, για τα δικά μου δεδομένα είναι ανέφικτη και ελάχιστος κόσμος μπορεί να την πετύχει αλλά για να έβαλαν αυτό το κριτήριο θα έχουν σίγουρα πολύ συγκεκριμένους επιβάτες οι οποίοι το πετυχαίνουν ήδη.
 
Last edited:
Πώς θα αυξηθούν τα gold μέλη αν αυξάνεις το μίνιμουν των μιλίων κατά 50% και τις πτήσεις κατά 200%;

Επίσης είναι αρκετά μικρή αεροπορική για να έχει τέταρτη βαθμίδα και τόσο πολλά μίλια κ πτήσεις για διατήρηση. Στις υπόλοιπες έχουν κ υπερατλαντικα και Ασία. Με Ευρώπη, βόρεια Αφρική κ 7-8 προορισμούς Ασία είναι παράλογοι. Συν τα 12 για διατήρηση είναι ακραίο. Άντε να ήταν 8.

Και επίσης πχ σε φτηνούς ναύλους businness της LH group, η Α3 δεν σου δίνει τίποτα (ναύλοι που κοστίζουν 2500Ε βέβαια).
 
Top