Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
imperialone":1ojdqdxp said:
στην εικόνα φόντου, εχουν βάλει φτερό τετρακινητήριου. :roll:

Ο σχεδιαστής δε θα ήξερε ότι δεν έχει τέτοια α/φη η εταιρεία,δε θα βρήκε κάποια φωτογραφία ελεύθερη της εταιρείας ή η εταιρεία δε θα ήθελε να πληρώσει κάποιο φωτογράφο...Πολλοί θα τη δουν ελάχιστοι θα το προσέξουν.Εγώ προσωπικά δεν το πρόσεξα!!!
 
Αυτή η προτεραιότητα δεν είναι τόσο άχρηστη. Γιατί δεν αφορά μόνο περιπτώσεις όπως τις περιγράφει ο Luz, αλλά και περιπτώσεις που λόγω καθυστέρησης έχασες την ανταπόκριση, ακυρώθηκε η πτήση σου, έχει κακοκαιρία με πολλές καθυστερήσεις και ακυρώσεις κλπ. και όλοι θέλουν θέση στην επόμενη πτήση…

Από την άλλη πλευρά, εάν την έχει ο καθένας που κάνει 2-3 ταξίδια το χρόνο, δηλ. σχεδόν όλοι, ποιά αξία έχει; Και ο όλος και μεγαλύτερος αριθμός των χρυσών μελών της Α3 μάλλον ήτανε και ένας λόγος (εκτός από τυχόν πίεση άλλων εταιριών της Star Alliance) ότι άλλαξε το πρόγραμμα.
 
μόλις μπήκα στο miles and bonus και δεν εχει επιλογή για εξαργύρωση μιλίων σε πτήση, δηλαδή δεν μπορώ να κλείσω πτήση. όλο το παλιό μενού λείπει, δεν μπορώ να δω ούτε πόσα μίλια έχω.
 
Ulrike":rbzx3bbo said:
Από την άλλη πλευρά, εάν την έχει ο καθένας που κάνει 2-3 ταξίδια το χρόνο, δηλ. σχεδόν όλοι, ποιά αξία έχει; Και ο όλος και μεγαλύτερος αριθμός των χρυσών μελών της Α3 μάλλον ήτανε και ένας λόγος (εκτός από τυχόν πίεση άλλων εταιριών της Star Alliance) ότι άλλαξε το πρόγραμμα.

Στο προηγούμενο πρόγραμμα είχα καταλάβει ότι η μπλε κάρτα ναι μεν είχε προτεραιότητα στη λίστα,αλλά έναντι επιβατών με λευκή ή χωρίς κάρτα,και έχανε σε περίπτωση χρυσής κάρτας.Σε μια πτήση πόσες πιθανότητες υπάρχουν να βρεθούν να διεκδικούν θέση ένας με μπλε κι ένας με χρυσή;Αν υπήρχε περίπτωση ας την έχανα.Αλλά να μη χάσω τη θέση μου από κάποιον που πετάει με την Α3 μόνο όταν δε βρίσκει θέση σε άλλη εταιρεία...Άλλωστε εγώ για να πάρω την μπλε κάρτα επέμεινα να πετάω με την εταιρεία.Μάλιστα για να μη χάσω τα μίλια αναβάθμισης πέρσι το καλοκαίρι έκανα πτήση από τη Θεσσαλονίκη για να πάρω τα μίλια που μου έλειπαν!
 
fotisc":2s5b0w7w said:
μόλις μπήκα στο miles and bonus και δεν εχει επιλογή για εξαργύρωση μιλίων σε πτήση, δηλαδή δεν μπορώ να κλείσω πτήση. όλο το παλιό μενού λείπει, δεν μπορώ να δω ούτε πόσα μίλια έχω.

Το παλιό μενού θα το βρεις πάνω δεξιά αν πατήσεις πάνω στο όνομα σου (όταν δουλεύει)
 
Πάντως τα ζορίσανε αρκετά τα πράγματα και βλέπω ότι από εκεί που ήθελα 4000 μίλια για να πάω στη χρυσή, τώρα θέλω 20000!!
Η απορία μου είναι η εξής : τα ανταλάγματα που δίνει η εταιρεία για τη μπλε κάρτα είναι ουσιαστικά μηδέν, αλλά και για τη χρυσή κοστίζουν από ελάχιστα εως τίποτα στην Aegean. Άρα, θα την σύνεφερε ένα πιο χαλαρό loyality program για να έχει ένα ψυχολογικό κίνητρο ο κόσμος να πετάξει με την Α3 (ή γενικότερα με Star Alliance). Τα τελευταία 4 χρόνια κάνω περίπου 10000 με 15000 μίλια τον χρόνο και δεν μπόρεσα να πάω στη χρυσή, είτε γιατί στα φθηνά εισητήρια ο συντελεστής είναι 25-50%, είτε γιατί μετά από 12 μήνες λίγουν τα μίλια από συνεργάτες.
Όπως και να έχει αντιλαμβάνομαι τώρα ότι η χρυσή κάρτα δεν πρόκειται να έρθει ποτέ οπότε αισθάνομαι πιο ελεύθερος να επιλέξω εταιρείες εκτός Star Alliance έστω και για €1 διαφορά στην τιμή. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα συναίσθημα που το νιώθουν πολλοί και δεν είναι προς το συμφέρων της Α3.
 
Έτσι ακριβώς είναι.Αν δεν είχα το πρόβλημα της πρωινής πρόσβασης στο αεροδρόμιο,στο επικείμενο ταξίδι μου θα προτιμούσα άλλη εταιρεία που και φθηνότερη ήταν και το εισιτήριο περιείχε τη βαλίτσα.Αν είχα όμως κίνητρο από την εταιρεία,ακόμα και να μπορούσα να πάω στο αεροδρόμιο θα προτιμούσα την Α3.Δεν ξέρω πώς τα υπολόγισαν αλλά θα χάσουν σίγουρα νομίζω.Πάντως ότι και να λέμε το δικό τους θα περάσει...Και για το golight τους "κράζουν" πολλοί στο ίντερνετ αλλά εκεί επιμένουν...
 
Δυστυχώς δε μπορούν όλοι να πάρουν χρυσή κάρτα. Το πρόγραμμα είναι βελτιωμένο έστω και αν δεν μας συμφέρει. Η silver δίνει κάποια προνόμια όπως η συλλογή χ% περισσοτέρων μιλίων ανά πτήση και απευθύνεται σε αυτούς που δεν ταξιδεύουν τόσο πολύ. Η αλήθεια είναι πως είχε παραγίνει το κακό με τα χρυσά μέλη γέμιζαν τα lounge και το priority boarding και δημιουργούσε δυσφορία στα πραγματικά χρυσά μέλη που ταξιδεύουν συχνά
 
Ας μειώσουν τις τιμές να ταξιδεύουμε συχνότερα.Ιδίως στην Ελλάδα που οι μισθοί,για όσους έχουν,είναι στα τάρταρα,να πληρώνεις εισιτήριο για Βαρσοβία με τις βαλίτσες 4 μήνες πριν και σε προσφορά 140 ευρώ είναι πολλά.Αν δεν ήταν σε προσφορά θα είχε 200€.Για πολύ κόσμο είναι ένα μηνιάτικο.Και η Α3 στους Έλληνες βασίζεται,δεν είναι η Ελλάδα κανείς κόμβος για να παίρνει επιβάτες από την Ασία για παράδειγμα...,
 
Από τη στιγμή που η εταιρεία γεμίζει τα αεροπλάνα της και έχει μονοπώλιο σε κάποια δρομολόγια χρεώνει ότι θέλει. Προσφορές υπάρχουν δε μπορούμε να την κατηγορούμε για τα πάντα και ασφαλώς γνωρίζεις ότι από την τελική τιμή του εισητηρίου ένα μεγάλο μέρος είναι φόροι και τέλη που δεν ευθύνεται η εταιρεία
 
Top