Miles & Bonus

  • Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Αν το εισιτήριο είναι αγορασμένο από τη Swiss, η κατηγορία ναύλου "Κ" και η πτήση εκτελείται από τη Lufthansa Cityline με κωδικό Swiss πιστώνονται μίλια στην miles&bonus;
Σημειωτέον, για το πρόγραμμα miles&bonus η κατηγορία ναύλου "Κ" στη Swiss δίνει minimum 500 μίλια και στη Lufthansa καθόλου.
 
'Οχι. Σημασία έχει οτι πέτας με Lufthansa όχι με swiss. Δεν παίζει ρόλο απο που αγόρασες το εισιτήριο η τι κωδίκο έχει.
 
Πήρα τηλέφωνο σχετικά με την πιο πάνω μου ερώτηση και αφού περίμενα 10 λεπτά και χρεώθηκα αρκετά, το σήκωσε μια κυρία, η οποία δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα πρόθυμη να με βοηθήσει. Δεν ζήτησε ούτε αριθμό μέλους, ούτε αριθμό εισιτηρίου. Το μόνο που μου είπε είναι πως γίνεται πίστωση ακόμα και σε αναβαθμισμένες πτήσεις σε Ι, ανάλογα με τον ναύλο που πληρώθηκε, και γίνεται εντός 15 ημερών. Και τότε τις είπα πως τα μίλια από την πτήση της επιστροφής πιστώθηκαν και πως ήδη έκανα αίτηση online, η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε γιατί μου εμφανίστηκε το μήνυμα πως για την κατηγορία ναύλου μου δεν πιστώνονται μίλια. Και αυτή επέμενε στις 15 μέρες, μέχρι που τις είπα πως πέρασαν και οι 15 μέρες. Τότε ζήτησε τον αριθμό μέλους μου και άλλα προσωπικά στοιχεία για να κοιτάξει την κράτηση αλλά κοίταξε τη λάθος κράτηση, η οποία ακόμη δεν έχει πραγματοποιηθεί. Βρήκε λοιπόν τη σωστή κράτηση και με αυστηρό ύφος μου επανέλαβε πως πρέπει να περάσουν 15 μέρες και της επανέλαβα κι εγω πως η πτήση πραγματοποιήθηκε στις 20 Μαρτίου. Και τότε μου είπε πως έγινε αίτηση για καταχώρηση μιλίων πριν 4 μέρες, οπότε μετράνε 15 μέρες από την μέρα που έγινε η αίτηση. Και της είπα πάλι πως η αίτηση δεν ολοκληρώθηκε και έλαβα το πιο πάνω μήνυμα. Τα έχασε λίγο και τελικά μου είπε πως μερικές φορές το σύστημα μπερδεύεται και πρέπει να τα καταχωρήσουν αυτοί manual.
Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω, αν έτυχε σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο. Αν δηλαδή έκανε αίτηση για καταχώρηση, του εμφανίστηκε αυτό το μήνυμα και αν στο τηλεφωνικό κέντρο του είπαν τα ίδια (για 15 μέρες από την αίτηση). Επειδή όπως είπα στην αρχή δεν φάνηκε πρόθυμη να με βοηθήσει, θα ήθελα να ξέρω αν όντως είναι αυτή η διαδικασία ή αν πρέπει να ξανατηλεφωνήσω.
Σας ευχαριστώ!

Υ.Γ.: Δεν κάνω κάποιο παράπονο για την οποιαδήποτε "περίεργη" συμπεριφορά της κυρίας, τα έχουμε συνηθίσει αυτά.
 
andreas-cyprus":nt45x5k2 said:
Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω, αν έτυχε σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο.

Ειχα χρησιμοποιήσει και εγώ τις αναβαθμίσεις μου για την διακεκριμένη και είχαμε ένα θεματάκι με την πίστωση μιλίων... Αλλά τελικώς πιστώθηκαν απλά με μεγάλη καθυστέρηση (1,5-2 μήνες αν θυμάμαι σωστά)
 
Παρόμοιο και σε μένα. Σε μια πτήση με Upgrade τα μίλια πιστώθηκαν χωρίς να κάνω τίποτα, αλλά με 1,5 εβδομάδες καθυστέρηση.

Σε μια άλλη μετά από 2 εβδομάδες τίποτα, στην αίτηση online εμφανίστηκε μήνυμα ότι για την κατηγορία ναύλου δεν πιστώνονται μίλια. Όταν όμως πήρα τηλέφωνο η κοπέλα είδε την αίτηση, και μου είπε ότι σε λίγες μέρες θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου. Κάτι που όντως έγινε – μετά από άλλο ένα μήνα κι ένα δεύτερο τηλεφώνημα …Και στα δύο τηλεφωνήματα οι κοπέλες ήτανε πολύ ευγενικές και αμέσως κατάλαβαν το πρόβλημα (δηλ. ότι το σύστημα προφανώς δεν διακρίνει τα Upgrades από τα Business Awards) και μου είπαν ότι θα το προωθήσουν στο τεχνικό τμήμα… Υπομονή λοιπόν, μάλλον απλά καθυστερούν να το κάνουν manual…
 
Καλησπέρα,
Μήπως έχει ταξιδέψει κανείς πρόσφατα από τη Θεσσαλονίκη για να μας πει αν έχει επανέλθει το fast track;
Ευχαριστώ πολύ
 
Μέχρι και την προηγούμενη Πέμπτη 16/04/2015 που ταξίδεψα από Θεσσαλονίκη δεν είχε επανέλθει και οι ουρές στον έλεγχο ήταν από τις μεγαλύτερες που έχω συναντήσει. Αν κάποιος έχει πιο πρόσφατη εμπειρία ας ενημερώσει ωστόσο φαντάζομαι ότι η εταιρεία θα είχε ενημερώσει αν υπήρχε κάποια εξέλιξη.
 
Όταν ταξίδεψα τέλος Μαρτίου υπήρχε το fast track, αλλά μόνο μετά από απαίτηση. Μου τόνισε ιδιαίτερα η κυρία στο lounge πως πρέπει να πω στους αστυνομικούς ότι δικαιούμαι fast track και να τους δείξω την κάρτα επιβίβασης μου με το sticker. Και λειτούργησε. Στην Αθήνα πάλι, όχι.
 
Αλλά στην Αθήνα έχουν τουλάχιστον ξεχωριστή fastlane με σαφή σήμανση. Το εάν ελέγχουν την πρόσβαση άλλο θέμα είναι. Δεν είχα όμως ποτέ μεγάλες ουρές εκεί.

Ενώ στη Θεσσαλονίκη ακόμα με εισιτήριο business class τις περισσότερες φορές πρέπει να τους πεις ότι δικαιούσαι fastlane. Δηλαδή όποιος δεν το γνωρίζει περιμένει στην ουρά – που ακόμα τώρα σε κάποιες ώρες είναι μεγάλη, να μην σκεφτώ τα Σαββατοκύριακα τον Αύγουστο…

Θετική εξέλιξη βέβαια, εάν την δίνουν τώρα ξανά και στα χρυσά μέλη με εισιτήριο economy, τελευταία φορά που ρώτησα δεν υπήρχε (ήτανε όμως πριν από μήνες, τις άλλες φορές δεν είχε κόσμο και δεν ρώτησα).

Κι ένα άλλο θέμα: Σύμφωνα με τον καινούργιο πίνακα στην ιστοσελίδα του M&B, από 1 Μαίου μειώνονται τα μίλια για πτήσεις με τη Swiss
 
Ulrike":36qsmhpr said:
Κι ένα άλλο θέμα: Σύμφωνα με τον καινούργιο πίνακα στην ιστοσελίδα του M&B, από 1 Μαίου μειώνονται τα μίλια για πτήσεις με τη Swiss

Πωπω, αυτό είναι και πιο μείζον θέμα, μιας και πλέον οι "φθηνοί" ναύλοι της Swiss (L, K) που σου έδιναν μίλια (και δη 50% accrual) περνάνε στη μηδενική κατηγορία (δε θα σου δίνουν τίποτα!). Μια χαρά είχαμε στην Ευρώπη και μας την κόβουν. Φάρος ελπίδας παραμένει η τσουχτερή SAS που ακόμα και στους φθηνούς ναύλους δίνει 100% accrual.
 
Top