Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα!
Εχει κανει ποτε κανεις αλλαγη award εισιτηρίου με ή χωρις ανταπόκριση με εταιρία της *A?
Επίσης όταν κανεις εξαργυρωση επιλέγεις θέση μέσω των apps των εταιριών?
 
@stefanv
Τα award της Α3 ακυρώνονται μόνο με το τέλος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης των €23. Φαντάζομαι το ίδιο ισχύει για όλα τα award που εκδιδονται μεσω της A3 και όχι μόνο αν η πτήση εκτελείται με Α3.
Το αν αλλαζουν (μεσω του call center) δεν το εχω δοκιμάσει (ή πρέπει να τα ακυρώσεις και να βγάλεις νέα), για να αλλάξουν θα πρέπει να βρεις άλλη award διαθεσιμότητα προφανώς.
Κάνε ενα διερευνητικό τηλεφωνο στο 24ωρο call center της Α3 να σου επιβεβαιώσουν

Αν η εκάστοτε εταιρία δίνει δυνατότητα επιλογής θέσης πριν το checkin για τα συγκεκριμένα award εισιτήρια, τότε κάνεις. Αν δεν σε αφήνει, δοκιμάζεις από το call center της Α3 ή της αντίστοιχης αεροπορικής που εκτελεί την πτήση, αν σε απασχολεί το θέμα της θέσης.
 
Χρήσιμες οι πληροφορίες!
Το σκεπτικό ειναι να κλείσω με ανταπόκριση και σε περίπτωση που ανοίξει κατι απευθείας όσο θα πλησιάζει ο καιρος να το αλλάξω εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.
Ναι θα κανω ενα τηλέφωνο να μάθω περισσότερα
 
Στα award εισιτήρια με πτήσεις άλλων εταιριών της Star Alliance κλείνεις πάντα θέσεις από τα sites/apps των εταιριών που πραγματοποιείται η εκάστοτε πτήση και 9 στις 10 φορές είναι δωρεάν.
Αλλαγή εισιτηρίου γίνεται μέσω του call center της Α3 εφόσον βέβαια υπάρχει διαθεσιμότητα
 
Πάντως, σε σχέση με την I, X διαθεσιμότητα που αναφέρθηκε πιο πριν ανάλογα τον τρόπο εξαργύρωσης, εδώ και μέρες πάλι βλέπω διαφορετική διαθεσιμότητα με μίλια σε σχέση με εξαργύρωση με πόντους... Ανεβάζω ένα παράδειγμα, αλλά η διαθεσιμότητα είναι διαφορετική σε πλήθος προορισμών.
 

Attachments

  • bonus1.jpg
    bonus1.jpg
    318,6 KB · Προβολές: 29
  • bonus5.jpg
    bonus5.jpg
    423,6 KB · Προβολές: 29
  • bonus4.jpg
    bonus4.jpg
    437,6 KB · Προβολές: 29
Έκλεισα SKG-RUH στο expertflyer εμφανιζε διαθεσιμότητα για αναβάθμιση με κουπόνια business. Σε διαθεσιμότητα με μίλια 0.
Πήρα τηλέφωνο τους ρώτησα για τις πτήσεις που ήθελα και μου είπαν ότι υπήρχε διαθεσιμότητα για αναβάθμιση με κουπόνια.
 
Είχα το ίδιο σε πτήση BRU-SKG, δεν υπήρχε διαθεσιμότητα για κράτηση με μίλια (ούτε Economy ούτε Business, ούτε μέσω του M&B ούτε μέσω του Μ&Μ της LH), αλλά το upgrade με κουπόνι επιβεβαιώθηκε άμεσα (το Expertflyer είχε Χ2 και Ι2).

Άρχισαν να κάνουν διαφορά ανάμεσα σε διαθεσιμότητα Upgrade και διαθεσιμότητα Award; Αλλά τί νόημα κάνει αυτό σε Economy, που επίσης υπάρχουν πολλές περιπτώσεις όπου το Expertflyer δείχνει Χ, αλλά δεν μπορείς να κλείσεις award;

Ούτε καταλαβαίνω τη λογική γιατί δίνουν καλύτερη διαθεσιμότητα με points, θα περίμενα μάλλον το αντίθετο, δηλ. να δίνουν καλύτερη διαθεσιμότητα στους καλούς τους πελάτες, για κρατήσεις μέσω M&B (και όχι άλλων προγραμμάτων) κλπ.
 
Ερώτηση αν κάποιος γνωρίζει, έκανα μέσω της εφαρμογής αίτηση για upgrade σε πτήση που έχω από LCA-ATH-PAS μέσω κουπονιών γιατί θα τα έχανα, στο πρώτο σκέλος βλέπω ότι έχει αλλάξει ο τύπος ναύλου στην εφαρμογή αλλά αντί για 2300 μίλια αναβάθμισης μου έχει έχει αφήσει τα 900 που αφορούν μόνο το σκέλος ATH-PAS στο app και η απορία είναι αν είναι bug του συστήματος του νέου app. Τα αρχικά εισητήρια ήταν comfort flex. Μου έχει τύχει και άλλη φορά σε upgrade να μην περαστούν καθόλου τα αρχικά μίλια και να πρέπει να πάρω στο CC σε μεταγενέστερο χρόνο.
 
Πάντως, σε σχέση με την I, X διαθεσιμότητα που αναφέρθηκε πιο πριν ανάλογα τον τρόπο εξαργύρωσης, εδώ και μέρες πάλι βλέπω διαφορετική διαθεσιμότητα με μίλια σε σχέση με εξαργύρωση με πόντους... Ανεβάζω ένα παράδειγμα, αλλά η διαθεσιμότητα είναι διαφορετική σε πλήθος προορισμών.
Έτρεχε προωθητική για εξαργύρωση με τους μίσους bonus 1-31 Μαΐου. Γιαυτό είδες 8000 αντί για 16000 που είναι κανονικά. Τα μίλια συνήθως είναι λιγότερα σε σχέση με τους alpha bonus (σε αυτά που έχω ψάξει εγώ από Skg)
 
Top