Miles & Bonus

  • Thread starter Thread starter gm747
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είμαι gold, την συζήτηση την κάνουμε με βάση τα νέα όρια για όλους που δεν θα μπορούν να είναι πλέον gold - και αυτοί θα είναι πάρα πολλοί. Kαι για να δώσω ένα παράδειγμα του τι εννοώ, τυχαία πτήση σε τυχαίες ημερομηνίες τον Φλεβάρη (12-27):

ΑΤΗ-LON μετ' επιστροφής. Τιμές:

Wizz 56E
Easy 89E
Sky 94E
Aegean 101E
Miles and Bonus: 17940 μίλια + 72Ε φόροι.

Τα 17940 μίλια τα βγάζω με 2 υπερατλαντικές πτήσεις business class ή με καμιά 25-30ριά πτήσεις Αegean ενδοευρωπαικές. Οπότε το ερώτημα είναι αν τα 29Ε ''έκπτωσης'' είναι σημαντική προσφορά. Ουσιαστικά σου έχουν δώσει 1Ε επιστροφή για κάθε πτήση μαζί τους - οκ σε άλλα παραδείγματα μπορεί να είναι 2Ε επιστροφή, απλά σου έχουν πάρει από 7Ε ως 45Ε σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

YΓ: προμήθεια εννοώ της πιστωτικής στις αγορές σου, όχι όταν κλείνεις εισιτήριο. Αυτό είναι γύρω στο 1-2% αλλά μην έχετε αμφιβολία ότι οι έμποροι το μετακυλιούν στους καταναλωτές.
 
Last edited:
Φυσικά και δεν είναι προσφορά. Δεν θα έκλεινα reward ticket όταν το εισιτήριο είναι τόσο φθηνό. Έχω χρησιμοποιήσει μιλιά με την αιγαίου για να κλείσω reward one way business όταν η τιμή του ήταν 300 λίρες. Και αυτό ήταν λίγες μέρες πριν την πτήση.

Όπως έκανα και με την ΒΑ το καλοκαίρι. Μίλια + 100 λίρες με επιστροφή business class όταν η κανονική τιμή ήταν 600 λίρες.

Θεωρώ ότι τα reward flights θα πρέπει να χρησιμοποιούνται όταν η τιμή ενός εισιτηρίου είναι πολύ υψηλή, ειδικά σε περιόδους αιχμής.

Η διαθεσιμότητα εξαρτάται βέβαια από το δρομολόγιο.

Ευτυχώ που η αιγαίου δεν έχει ακόμη συνδέσει το πόσα μίλια χρειάζεται με την τιμή του εισιτηρίου την ημερομηνία που θες, όπως έχει κάνει η virgin και άλλες.
 
Καλησπέρα,

Έχετε μπει στον λογαριασμό σας; Εμένα γιατί δεν μου φαίνεται λογικό να μου έχει μηδενίσει ό,τι είχα μαζέψει μέχρι στιγμής και να θέλει σε 4 μήνες τα παρακάτω;

Δηλαδή αν κάποιου του λήξει το χρυσό τον Δεκέμβριο του 2025 πρέπει να κάνει 4 πτήσεις με 12Κ μίλια σε ένα μήνα χωρίς να μετράνε αυτά που ήδη έχει;

1762532085694.png
 
Δεν ξερω για πιο λόγο αλλα πλέον το δείχνει ανάποδα. Έχεις 0 πτήσεις να κάνεις ακόμα και να μαζεψεις 1205
 
Η SKY δεν ειναι loco, στην ουσία το προϊόν ειναι 95% ίδιο με της Α3....

Πέρα από το κομμάτι των μιλίων, όταν πληρώνεις 200-250 Ε για CDG-ATH και σου δίνει μόνο καφέ και όλα τα αλλα Ryan-style ούτε στο 5% δεν πλησιάζει Α3, ΤΚ κτλ, κτλ

Είμαι gold, την συζήτηση την κάνουμε με βάση τα νέα όρια για όλους που δεν θα μπορούν να είναι πλέον gold - και αυτοί θα είναι πάρα πολλοί. Kαι για να δώσω ένα παράδειγμα του τι εννοώ, τυχαία πτήση σε τυχαίες ημερομηνίες τον Φλεβάρη (12-27):

ΑΤΗ-LON μετ' επιστροφής. Τιμές:

Wizz 56E
Easy 89E
Sky 94E
Aegean 101E
Miles and Bonus: 17940 μίλια + 72Ε φόροι.....

Δε γνωρίζω για Wizz και Easy αλλά μπορώ να πω ότι σε Ryan ξεκίνησα για Μάλτα από ένα φθηνό σχετικά ναύλο (73Ε) και κατέληξα σε 122 χωρίς παραδοτέα κάτω αποσκευή και επιλέγοντας να μην κάτσω σε Β ή Ε.
Σε Α3 αν είσαι Gold και επιλέξεις FLEX αποφεύγεις όλα τα υπόλοιπα (με τα μέχρι τώρα δεδομένα)
Και για να μη διαφωνήσω τελείως μαζί σου , θα επέλεγα SKY αντί Α3 για domestic εφόσον ο ναύλος ήταν φθηνότερος.
 
Last edited:
Nαι σωστα, πλησιαζει το Lufthansa group με το νερο και το σοκολατακι ή καλυτερα την SAS
 
Σωστά τα λες spotterakis.
SAS δεν εχω επιλέξει ποτέ, και από Lufthansa group αν δεν πετάξω με Α3, επιλέγω ΤΚ και σπάνια LX για Γενεύη
 
Άρα λες ότι η (συχνά άψητη) τυρόπιτα/πυροσκί σε κουτάκι, αξίζει κάτι πάνω από 3-4Ε, ότι δηλαδή θα πλήρωνες πχ 20-30Ε παραπάνω για να φας αυτό το γεύμα. E, με 6Ε αγοράζεις ίδιας ποιότητας ίσως και καλύτερης στην SKY. Ο μ.ο διάρκειας πτήσης δεν είναι πάνω από 2.5 ώρες με την Α3, το φαγητό δεν είναι κάτι που με απασχολεί προσωπικά και πιστεύω πλέον απασχολεί πολύ λίγους έτσι όπως έχει καταλήξει (για να μην πω καταντήσει) η υπόθεση γεύμα στην Economy. Eπίσης αν καταφέρνει να πουλάει η SKY αυτό το προιόν 200-250Ε στο CDG-ATH, το συμπέρασμα που βγάζω είναι α) ότι δεν είναι low cost και β) ότι κάποιος το αγοράζει και γ) ότι ίσως η Α3 δεν είναι τόσο ανώτερη στα μάτια του κοινού πλέον (εκτός αν η ίδια κοστίζει 400 και 500Ε).

Με την ΤΚ δεν συνέκρινα, το φαγητο τους είναι απίστευτο, απλά η εταιρεία έχει άλλα θέματα (μέχρι και δικό της τόπικ έχει για τα θέματα της αυτά) και βασικά άλλο μέγεθος. Και για να επιστρέψω στα μίλια, δίνω ένα πραγματικό παράδειγμα για το 2026, όπου έχω να πάω από Γερμανία προς Βυρητό. Ως Α3 gold θα είχε νόημα για εμένα να κάνω την τετράδα πτήσεων με Α3, με μια στάση Αθήνα. Από προχτές άρχισα να μαζεύω στους Τούρκους καθώς η βαθμίδα είναι απείρως ευκολότερη για το πρόγραμμα πτήσεων που έχω και έτσι θα πάω μέσω IST. Η τιμή δεν είναι κριτήριο εδώ, γιατί δεν πληρώνω εγώ. Πολλοί gold επιβάτες (κάποιοι για +10 χρόνια) θα κάνουν πλεον το ίδιο και μένει να δούμε αν θα πάει καλύτερα ή χειρότερα για τα έσοδα της εταιρείας η κίνηση της αυτή. Νοιάζεται η Α3 που θα με χάσει σε αυτή τετράδα; Δεν μπορώ να μαντέψω αλλά πιστεύω ότι θα πρέπει να νοιάζεται με κάθε επιβάτη που χάνει ενάντια στον ανταγωνισμό, όσο το κόστος του να μού δώσει τα προνόμια δεν θα ήταν υψηλότερο.

Για να μην επαναλαμβάνομαι και για να κλείσω, προσωπικά πιστεύω ότι ναι μεν έπρεπε να αυξηθούν τα όρια στις πτήσεις και τα μίλια καθώς αρκετοί τα πιάναν στο τρίμηνο αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Συνήθως δοκιμάζεις κάτι πχ 20% κλπ και βλέπεις πώς πάει μετά από 3 χρόνια. Το +200% μού φαίνεται ως υποεκτίμηση ρίσκου, ότι δηλαδή η πελατεία είναι τόσο κολλημένη μαζί μας και χωρίς το lounge ή την δωρεάν βαλίτσα.
 
Δηλαδή τα πρώτα platinum μέλη (από 5/11/2026) θα μπαίνουν με (έως) 8 guests στο τρέχον schengen lounge? Μπουαχαχα

Εκτός αν πιστεύουν σε μαγική αποσυμφόρηση έως τότε, καθώς στους όρους για platinum δεν αναφέρεται το bonus μιλίων (500 για πτήσεις εξωτερικού/200 για πτήσεις εξωτερικού) που αναφέρεται για τα gold
 
Top