Μηνυση ΕΧΠΑ και ΕΠΤΑΟΑ, κατα Χατζηδακη

  • Thread starter Thread starter CONFIG2
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δεν αμφισβητώ καθόλου τις εμπειρίες σου.
Η διαφορά ιδιωτικού και δημόσιου τομέα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και προφανώς οι περισσότεροι προτιμούν το "βόλεμα" στον δημόσιο.

Απο εκεί αρχίζει και η προβληματική παραγωγικότητα του δημόσιου τομέα.

Είπαμε είναι θέμα νοοτροπίας.

Έχοντας λοιπόν τα παραπάνω ως δεδομένα πώς υπάρχει ελπίς να γίνει ποτέ η ΟΑ κερδοφόρα όσο παραμένει στον δημόσιο τομέα???

Οσον αφορά τους "κακους" ιδιώτες που εκμεταλλεύονται το καλό και "άγνό" δημόσιο εγώ ένα πράγμα ξέρω:

Η διαφθορά θέλει ΔΥΟ

Αν οι ιδιώτες προσπαθούν με κάθε τρόπο να κερδοσκοπήσουν που είναι οι "καλοί και αδιάφθοροι" δημόσιοι υπάλληλοι να μας προστατεύσουν ???
Γιαυτό δεν τους πληρώνουμε αλώστε???
 
aas59 είπες μεγάλη κουβέντα.

Το κράτος δεν είναι απρόσωπο και γενικό. Αντιπροσωπεύεται και εκφράζεται μέσω των δημοσίων υπαλλήλων και των υπηρεσιών του. Μια από τις δουλειές του κράτους είναι να διασφαλίζει την τήρηση των νόμων (και των εργασιακών φυσικά). Αν δεν το κάνει, και ο κάθε εργοδότης απασχολεί τον εργαζόμενο 9 και 10 και 15 ώρες χωρίς να πληρώνει υπερωρίες (πολύ συνηθισμένη κατάσταση, δυστυχώς) πού έχει να στραφεί ο εργαζόμενος? Στην επιθεώρηση εργασίας, το Υπ. Εργ. και τις συναφείς υπηρεσίες. Αλλά εκεί είναι αφενώς οι «εξασφαλισμένοι» υπάλληλοι που σχολάνε στη 1 και αφετέρου οι υπουργοί-πολιτικάντηδες που δεν θέλουν να δυσαρεστήσουν τον επιχειρηματία.

Συνεπώς, ο εργαζόμενος δεν έχει κανένα στήριγμα. Για αυτό και βλέπεις τους περισσότερους να λένε «εγώ κοιτάω τη δουλίτσα μου και δεν θέλω σωματεία και τέτοια».

Για αυτό λέμε ότι η λύση δεν είναι να μηνύσεις τον υπουργό, αυτό δεν οδηγεί πουθενά. Η λύση είναι να τον μαυρίσεις μέχρι να εκλεγεί κάποιος που θα τηρεί το νόμο. Αλλά δεν γνωρίζω και πολλούς Έλληνες να είναι οπαδοί της νομιμότητας, δυστυχώς.
 
aas59":3ldeable said:
Η διαφθορά θέλει ΔΥΟ

Δεν είναι πάντα θέμα διαφθοράς.Όταν η εταιρεία Α τεχνηέντως αποσύρει το φάρμακο α1 που κόστιζε 2
 
Αγαπητοί φίλοι, επειδή το "debate" (δημόσιος τομέας vs ιδιωτικός )σας είναι ενδιαφέρον, αλλά είναι εκτός θέματος! Και επειδή είναι κουραστικό να κλειδώνουν συνέχεια τα θέματα, τί θα λέγατε να πάμε στο "πολλά και διάφορα"? Ας βοηθήσουμε και μείς οι ίδιοι να γίνει το φόρουμ, πιο χρηστικό!
πατήστε εδώ! και πείτε τον πόνο σας!
 
ToSofoPaidi":2sd16gi1 said:
Μη γνωρίζοντας αν υπάρχουν υπεράριθμοι ή όχι, τέως χειριστές των 717 ή του Α300-600, καθώς και αν υπολείπονται οι χειριστές στα ATR, νομίζω πως αυτό δε βαραίνει τους ίδιους τους εργαζόμενους. Είναι καθαρά θέμα διοίκησης και προγραμματισμού. Ή, αν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, τους εκπαιδεύεις για να πάνε όπου έχεις ανάγκη, ή φροντίζεις να αγοράσεις ή ενοικιάσεις αεροσκάφη στα οποία μπορείς να τους απασχολήσεις. Κοινώς, αν έχεις υπεράριθμους και δεν θες ή μπορείς να τους διώξεις, μεγαλώνεις ο ίδιος ώστε να τους χρησιμοποιήσεις παραγωγικά και να σου αποφέρουν κέρδος.
Είναι γνωστό ότι οι πρώην χειριστές των 717 έχουν αρνηθεί να "υποβιβαστούν" στα ATR όπου υπάρχει έλλειψη, αν και η εταιρία το ζήτησε :roll:
 
Ητοι,προτιμούν να ζημιώνεται η εταιρεία,πληρώνοντάς τους χωρίς να παράγουν έργο.....

Θά τό έκαναν άραγε αυτό σέ οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία;

Καί δέν έχει,άραγε,και η εταιρεία που τους πληρώνει νά υποβάλη μήνυση εναντίον τους γιά άρνηση προσφοράς ήδη αμειφθήσεις εργασίας;
 
Hastaroth":234o2wlf said:
Θά τό έκαναν άραγε αυτό σέ οποιαδήποτε ιδιωτική εταιρεία;

Αν κατά την πρόσληψη τους έχουν υπογράψει σύμβαση ή συμβόλαιο συνεργασίας να πετούν συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους π.χ jet είναι καλυμμένοι και δεν πετούν τα ελικοφόρα.Και στην ιδιωτική το ίδιο θα έκαναν.Αν όμως η σύμβασή τους ή το συμβόλαιο τους,λέει ότι θα καλύπτουν όποια ανάγκη κρίνει η εταιρεία ως επείγουσα,θα έπρεπε να τους καταγγείλει τη σύμβαση ή το συμβόλαιο.
 
Δέν νομίζω οτι υπάρχει αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που προσλαμβάνει πιλότους ή άλλο ιπτάμενο προσωπικό μέ την συμφωνία να πετούν μόνο ένα συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.Κι'αυτό επειδή οι ανάγκες τών αεροπορικών εταιριών σέ αεροπλάνα μεταβάλλονται ανάλογα μέ τους στόχους και σχεδιασμούς τής διοίκησης,οι οποίοι στόχοι και σχεδιασμοί δέν μπορούν νά καθορίζωνται από το τί είδους προσωπικό έχει η εταιρεία-το σωστό είναι να γίνεται τό αντίθετο.

Μέ την ίδια λογική θά έπρεπε όσοι πιλότοι τής Air France ή τής BA είχαν δουλέψει στά Concorde,νά κάθωνται αμειβόμενοι μέχρι οι εταιρείες τους να αποκτήσουν άλλο υπερηχητικό σέ αντικατάσταση αυτού πού αποσύρθηκε....
 
George":145orjzl said:
Είναι γνωστό ότι οι πρώην χειριστές των 717 έχουν αρνηθεί να "υποβιβαστούν" στα ATR όπου υπάρχει έλλειψη, αν και η εταιρία το ζήτησε :roll:

Nα τους κάνουμε μια μήνυση για κατασπατάληση δημοσίου χρήματος; Θα έπρεπε, φαντάζομαι... Και αν αθωοθούν, μια μήνυση στη διοίκηση των ΟΑ που δεν φροντίζει το να δουλεύουν, αντί να κάθονται και να πληρώνονται οι αξιότιμοι αυτοί κύριοι..
 
Hastaroth":3g9ct7oo said:
Δέν νομίζω οτι υπάρχει αεροπορική εταιρεία στον κόσμο που προσλαμβάνει πιλότους ή άλλο ιπτάμενο προσωπικό μέ την συμφωνία να πετούν μόνο ένα συγκεκριμένο τύπο αεροπλάνου.Κι'αυτό επειδή οι ανάγκες τών αεροπορικών εταιριών σέ αεροπλάνα μεταβάλλονται ανάλογα μέ τους στόχους και σχεδιασμούς τής διοίκησης,οι οποίοι στόχοι και σχεδιασμοί δέν μπορούν νά καθορίζωνται από το τί είδους προσωπικό έχει η εταιρεία-το σωστό είναι να γίνεται τό αντίθετο.

Μέ την ίδια λογική θά έπρεπε όσοι πιλότοι τής Air France ή τής BA είχαν δουλέψει στά Concorde,νά κάθωνται αμειβόμενοι μέχρι οι εταιρείες τους να αποκτήσουν άλλο υπερηχητικό σέ αντικατάσταση αυτού πού αποσύρθηκε....

Δεν ξέρω τι συμβαίνει στις αεροπορικές εταιρείες,αλλά σε άλλες εταιρείες υπάρχουν στελέχη που προσλαμβάνονται για συγκεκριμένο αντικείμενο,και συνήθως για ορισμένο χρόνο,που μπορεί να παραταθεί.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top