Aγαπητέ p_t, αν και δεν υπάρχει σύγκριση Volotea-Μinoan (με 50.000.000 έναντι 100.000? αρχικό κεφάλαιο) ήθελα απλά να δείξω ότι με περιορισμένο κεφάλαιο κ τα έξοδα να τρέχουν, το livery αλλά και γενικά η illustration (για τον μέσο επιβάτη, όχι για εμάς) εικόνα της αεροπορικής στοιχίζει αρκετά ενώ η προώθηση με ταυτόχρονη συλλογή feedback είναι τζάπα πέραν του ενός ατόμου που χρειάζεται για να "φορτώνει" fb κτλ. Πόσους επιβάτες μπορεί να φέρει π.χ. ένα ακριβό livery και πόσους η επικοινωνιακή εξωστρέφεια με διαγωνισμούς κτλ.?payneful_tales":1ct7fk59 said:Αγαπητέ ΟΑ701, το γεγονός ότι "είσαι μία μικρή ελληνική start-up" δεν σε εμποδίζει από το να δείξεις ότι ίσως να διαθέτεις και φαντασία ... Ας χαλαρώσουμε γενικά και ας δώσουν όλοι λίγη βάση σε μερικά πράγματα που δεν είναι ούτε παράλογα ούτε δευτερεύοντα.
ο πρόεδρος του Δ.Σ της "ΜINOAN AIR" κ. Γιώργος Μαυραντωνάκης