Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δυστυχως σε οτι αφορα τα πληρωματα "καμπινας", με την νεα νομοθεσια που διεπεται απο τα jar's, δεν απαιτειται πλεον πτυχειο Ι/Σ-Ι/Φ. Οποτε οι εταιριες εκμεταλευομενες αυτο, μειωνουν συνεχως τους μισθους, μιας και υπαρχουν πολλοι νεοι που μιλανε 2 και 3 γλωσσες, εμφανισημοι, που ειναι προθυμοι να δουλεψουν για 700 και 800 ευρω.
Σε οτι αφορα τους Ι/Χ, εχει γινει το αντιθετο. Με την νεα διαδικασια αποκτησης πτυχειου, οπου απαιτειται και χρονος, αλλα προ παντων, πολλα χρηματα, ο αριθμος ετοιμων χειριστων εχει μειωθει σημαντικα, ενω απο την αλλη, οι εταιριες εχουν εξαπλωθει και αναπτυχθει. Αυτο εχει ως αποτελεσμα την αυξηση των αποδοχων (νομος της "πιατσας"), μιας και ειναι πλεον γνωστο, οτι πολλες εταιριες εχουν αεροσκαφη στην πιστα παρκαρισμενς, διοτι δεν εχουν χειριστες να τα πεταξουν.
 
CPT mas katestrepsan ayta ta jars mou fainetai ...alla ine kai adianoitoi misthoi twn 660€gia plirwmata kampinas.ta meionektimata ine polla kai gnwsta kai exoun arnitiko antiktipo gia tis etereies pou dinoun aytous tous misthous gia tis "vitrines "twn magaziwn tous!
 
oSO GIA STOLES.......! TI NA PEI KANEIS! EXEIS DIKIO!
 
Ma kai pera apo stoles (pou afora emas) genikotera se aeroporikes eteries stin ellada ine aparadekto na xekinoun misthoi apo 660€ gia na petas :evil: ,ti stigmi pou min. stin eyrwpi xekinoun apo 1200€ kai anevainoun .de xerw ti prepei na ginei gia na allaxei ayti i ekmetalefsi pou ifistantai oi neoproslifthedes c/a kai apeilountai oi palaioteroi sto xwro :rolleyes:
 
Δε νομίζω ότι ευθύνονται τα JARs για την κατάσταση στον κλάδο των πληρωμάτων καμπίνας, αλλά οι ίδιες οι εταιρίες. Για παράδειγμα, φαίνεται ότι τόσο οι Ολυμπιακές Αερογραμμές όσο και η Aegean Airlines δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο κόστος παρά στην εταιρική εικόνα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στους επιβάτες τους μέσω των πληρωμάτων θαλάμου επιβατών. Ως αποτέλεσμα επηρεάζονται και οι μισθοί της συγκεκριμένης ομάδας υπαλλήλων, αλλά και το γενικό επίπεδο τους που βρίσκω μάλλον μέτριο. Εφόσον: α) οι αερομεταφορείς δεν ενδιαφέρονται να προσφέρουν ένα πραγματικά καλό προϊόν στον επιβάτη, β) ο τελευταίος με τη σειρά του παραμένει χαμηλών απαιτήσεων κι ίσως μαζοχιστής και γ) η ανεργία παραμένει στα τρέχοντα επίπεδα, κατά την άποψή μου δε συντρέχει λόγος για κάποια αλλαγή.
 
Εχουμε πολλες αεροπορικες εταιρειες την αιγαιου και την ολυμπιακη. Ωστοσο εχουμε πολλους φροντιστες.οι εταιρειες ειναι συμφωνημενες απο αποψη μισθων και προσφερουν 660 ευρω.και αν δεν σου αρεσει φευγεις.
εχει δημιουργηθει καρτελ στο χωρο αυτο. Εγω φοβαμαι μην φερουν απο κινα,ταυλανδη,σιγκαπουρη,κορεατισσες μοντελα,κουκλια,καλλονες και θα τις πληρωνουν μεσω γραφειου ευρεσης εργασιας 200 ευρω.το ιδιο ισχυει και για τους πιλοτους,μηχανικους,επιγεια εξυπηρετηση.κλπ

Εχουν αρχισει να το κανουν αυτο οι αραβες,οποιοι μονο στην UAE υπαρχουν τρεις μεγαλες εταιρειες, καμοια δεκαρια τσαρτερ. και χιλιαδες ιδιωτικα αεροσκαφη.
 
Cross":p3gssgls said:
Δε νομίζω ότι ευθύνονται τα JARs για την κατάσταση στον κλάδο των πληρωμάτων καμπίνας, αλλά οι ίδιες οι εταιρίες. Για παράδειγμα, φαίνεται ότι τόσο οι Ολυμπιακές Αερογραμμές όσο και η Aegean Airlines δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο κόστος παρά στην εταιρική εικόνα και τις υπηρεσίες που παρέχονται στους επιβάτες τους μέσω των πληρωμάτων θαλάμου επιβατών. Ως αποτέλεσμα επηρεάζονται και οι μισθοί της συγκεκριμένης ομάδας υπαλλήλων, αλλά και το γενικό επίπεδο τους που βρίσκω μάλλον μέτριο. Εφόσον: α) οι αερομεταφορείς δεν ενδιαφέρονται να προσφέρουν ένα πραγματικά καλό προϊόν στον επιβάτη, β) ο τελευταίος με τη σειρά του παραμένει χαμηλών απαιτήσεων κι ίσως μαζοχιστής και γ) η ανεργία παραμένει στα τρέχοντα επίπεδα, κατά την άποψή μου δε συντρέχει λόγος για κάποια αλλαγή.
Δεν νομιζω οτι εχεις δικιο.
Διοτι τα πληρωματα καμπινας, και στις δυο εταιριες που αναφερεις, ειναι αρτια εκπαιδευμενο, και προσφερει υπηρεσιες πρωτης ταξεως.
Σε οτι αφορα τους επιβατες, δεν υπαρχουν πια επιβατες "μαζοχιστες". Αυτοι εχουν εκλειψει προ πολλου.
Τελος, δεν ειναι μαζοχιστες οι εργαζομενοι....Ειναι ανθρωποι που αγαπουν το αεροπλανο, και βασει αυτου, (αν συνυπολογισουμε και την ...ανεργια), οι εταιριες εκμεταλευονται την κατασταση, και τους αμοιβουν αναλογα.
 
CONFIG2":s3w6bsw0 said:
Δεν νομιζω οτι εχεις δικιο.
Διοτι τα πληρωματα καμπινας, και στις δυο εταιριες που αναφερεις, ειναι αρτια εκπαιδευμενο, και προσφερει υπηρεσιες πρωτης ταξεως.
Σε οτι αφορα τους επιβατες, δεν υπαρχουν πια επιβατες "μαζοχιστες". Αυτοι εχουν εκλειψει προ πολλου.
Τελος, δεν ειναι μαζοχιστες οι εργαζομενοι....Ειναι ανθρωποι που αγαπουν το αεροπλανο, και βασει αυτου, (αν συνυπολογισουμε και την ...ανεργια), οι εταιριες εκμεταλευονται την κατασταση, και τους αμοιβουν αναλογα.
Αν στόχος της συγκεκριμένης συζήτησης είναι να ωραιοποιήσουμε την κατάσταση και να μην εκθέσουμε τους αερομεταφορείς της χώρας μας, τότε ναι, ούτε κι εγώ νομίζω ότι έχω δίκιο. Αν όμως θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς και να μην κοροϊδεύουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, τότε μάλλον έχω. Δε σκοπεύω να εξευτελίσω ούτε τις Ολυμπιάκες Αερογραμμές, ούτε την Aegean Airlines και γι'αυτό προσέχω τι γράφω κι αποφεύγω να παραθέσω "ενοχοποιητικά" στοιχεία. ’ρτια εκπαιδευμένα πληρώματα θαλάμου επιβατών εταιριών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που παρέχουν πρώτης τάξεως υπηρεσίες είναι για παράδειγμα αυτά των Air France, Lufthansa, British Airways και KLM, αλλά σε καμία περίπτωση αυτά των ημετέρων. Για το αν οι επιβάτες ειναι μαζοχιστές ή όχι δεν είμαι απολυτα σίγουρος και γι'αυτό έχω ήδη χρησιμοποιήσει τη λέξη ίσως. Ούτε για τα πληρώματα είμαι σίγουρος για το αν είναι μαζοχιστές κι επίσης πιστεύω ακράδαντα ότι αυτοί που αγαπούν το αεροπλάνο αποτελούν μειοψηφία. Η δε αγάπη που τρέφουν για την εταιρία τους, τη δουλειά τους και τον επιβάτη είναι μάλλον "αστείρευτη". Παρεμπιπτόντως, έχω βγεί εκτός θέματος και ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Απλά πιστεύω ότι και οι μισθοί του κλάδου στην Ελλάδα είναι ενδεικτικοί της επικρατούσας κατάστασης.
 
Cross":qsd4c6er said:
CONFIG2":qsd4c6er said:
Δεν νομιζω οτι εχεις δικιο.
Διοτι τα πληρωματα καμπινας, και στις δυο εταιριες που αναφερεις, ειναι αρτια εκπαιδευμενο, και προσφερει υπηρεσιες πρωτης ταξεως.
Σε οτι αφορα τους επιβατες, δεν υπαρχουν πια επιβατες "μαζοχιστες". Αυτοι εχουν εκλειψει προ πολλου.
Τελος, δεν ειναι μαζοχιστες οι εργαζομενοι....Ειναι ανθρωποι που αγαπουν το αεροπλανο, και βασει αυτου, (αν συνυπολογισουμε και την ...ανεργια), οι εταιριες εκμεταλευονται την κατασταση, και τους αμοιβουν αναλογα.
Αν στόχος της συγκεκριμένης συζήτησης είναι να ωραιοποιήσουμε την κατάσταση και να μην εκθέσουμε τους αερομεταφορείς της χώρας μας, τότε ναι, ούτε κι εγώ νομίζω ότι έχω δίκιο. Αν όμως θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς και να μην κοροϊδεύουμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, τότε μάλλον έχω. Δε σκοπεύω να εξευτελίσω ούτε τις Ολυμπιάκες Αερογραμμές, ούτε την Aegean Airlines και γι'αυτό προσέχω τι γράφω κι αποφεύγω να παραθέσω "ενοχοποιητικά" στοιχεία. ’ρτια εκπαιδευμένα πληρώματα θαλάμου επιβατών εταιριών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που παρέχουν πρώτης τάξεως υπηρεσίες είναι για παράδειγμα αυτά των Air France, Lufthansa, British Airways και KLM, αλλά σε καμία περίπτωση αυτά των ημετέρων. Για το αν οι επιβάτες ειναι μαζοχιστές ή όχι δεν είμαι απολυτα σίγουρος και γι'αυτό έχω ήδη χρησιμοποιήσει τη λέξη ίσως. Ούτε για τα πληρώματα είμαι σίγουρος για το αν είναι μαζοχιστές κι επίσης πιστεύω ακράδαντα ότι αυτοί που αγαπούν το αεροπλάνο αποτελούν μειοψηφία. Η δε αγάπη που τρέφουν για την εταιρία τους, τη δουλειά τους και τον επιβάτη είναι μάλλον "αστείρευτη". Παρεμπιπτόντως, έχω βγεί εκτός θέματος και ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Απλά πιστεύω ότι και οι μισθοί του κλάδου στην Ελλάδα είναι ενδεικτικοί της επικρατούσας κατάστασης.

"Ξενομανια"! Λαθος μεγαλο να νομιζει κανεις οτι εταιριες του στυλ ΒΑ LH κλπ, ειναι καλυτερες η εχουν καλυτερο επιπεδο απο τις δικες μας Ελληνικες εταιριες (ΟΑ και ΑΙΓΑΙΟΥ).
Επετρεψε μου, να σου πω, οτι ειμαστε και οι δυο, πολυ υψηλοτερα απο τις προαναφερθεισες εταιριες. Ειτε το θες ειτε οχι. Οταν εισαι μεσα στο "συστημα" πολλα χρονια, μπορεις να κρινεις. Οταν δεν εισαι, καλυτερα ειναι να ακους.
 
CONFIG2":5u5ix8rk said:
......ειμαστε και οι δυο, πολυ υψηλοτερα απο τις προαναφερθεισες εταιριες.........


Σε τί ακριβώς αναφέρεσε Config2? Σε τί είσαστε ψηλότερα? Μου μου πείς σε μπόϊ , κάλη και φινέτσα. Αυτά τα ξέρω και εγώ. Σε τί άλλο "είσαστε" ψηλότερα, γιατί στίβω το κεφάλι μου και ....δεν.
 
Top