Μισθοί Ιπταμένων

  • Thread starter Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Edgar A. Poe":14zpksx4 said:
Γιατί έχω την εντύπωση ότι από όσους εδώ κρίνουν εργοδότες και εργασιακές σχέσεις, μισθούς και «καριέρες» μόνο ένα 50% έχει δουλέψει στην ζωή του?

Σε ποιον αρεσει να ακουει την αληθεια? Ο gonso επιχειρηματολογει με στοιχεια τα οποια καποτε ισχυαν, και εκαναν πολυ μεγαλη οικονομικη, εργασιακη ζημια στην ολυμπιακη. Μερικοι απο εδω μπορει να μην ειναι πιλοτοι επαγγελματιες αλλα ειχαν γονεις, θειους πιλοτους. Απο αυτους που ομιλουμε πανω απο 90% εχει εργαστει,μπορει οχι στην αεροπορια.

Οταν εισαι ανεργος και πρεπει να βγαλεις κανενα φραγκο εστω να καλυψεις ενα μερος των σπουδων σου θα αναγκαστεις να εργαστεις και με 800 ευρω και θα λες απο μεσα σου δεν μπειραζει θα μαζεψω 1500ωρες θα ψαξω για νεα δουλεια.Ειναι πολυ δυσκολο να βρεις δουλεια πιλοτου χωρις εμπειρια σε μια μεγαλη εταιρεια.Πρεπει να εχεις χοντρο βυσμα.


Φιλε gonso ρωτα τον νεοελληνα που θελει να εργαστει. Η πρωτη απαντηση Δημοσιοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο,ΔΕΚΟ σε αυτες τις εταιρειες, και οταν θα του πεις να πας στο εξωτερικο και θα παιρνεις 6000 ευρω θα σου πει απαπαπαπα,δεν χρειαζεται, βολευομαι και με 800ευρω.
 
CONFIG2":2a1hajxt said:
AirbusPilot":2a1hajxt said:
gonso εχεις δικιο ..

killer απο την στιγμη που η μονη εταιρια που περνει κοσμο ειναι η Α3 αυτη η κατασταση θα συνεχισει..το οτι η Α3 ειναι μια εταιρια για να αποκτησεις εμπειρια θα συμφωνησω αλλα να κανεις καριερα;; ΔΕΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ...

Σαν επιχειρηματιες καλα κανουν. Ομως οταν φτασει το μαχαιρι στο κοκκαλο, και αρχιζουν να φευγουν ομαδικα με Α320 RATING, τοτε αναγκαστικα θα βαλουν το χερι στην τσεπη βαθια, για να κρατησουν τους χειριστες τους. Απ'οτι εμαθα δε, εχουν ηδη αρχισει να δινουν κατι περισσοτερα.....Ιδωμεν!
Παντως, αν δεν δημιουργηθει πανελληνια ενωση χειριστων , μια ζωη ετσι θα ειναι. Και εσεις οι νεωτεροι, πρεπει καποτε να ξυπνησετε και να οργανωθειτε!

CONFIG2":2a1hajxt said:
AirbusPilot":2a1hajxt said:
killerwing":2a1hajxt said:
Προφανώς μιλάς για την Ολυμπιακή ... ποιός άλλος έχει Dash 8;;
3000 Euρώ για κυβερνήτη σε τέτοιο αεροσκάφος δεν είναι λίγα..ανάλογα και πόσα χρόνια εργάζεται στην εταιρία. Τώρα άμα μου πείς 3000 ΝΕΤ για Κ1 σε 340 τότε αυτά είναι λίγα. Γενικά στην Ελλάδα είναι λίγα τα λεφτά άμα συγκρίνεις με άλλες χώρες.

δεν νομιζω ενας πιλοτος κυβερνητης θα παει να εργαστει με τρρια χιλιαρικα. πρεπει να εχει σοβαρο οικονομικο προβλημα.αν ομως εργαζεται 10 πτητικες ωρες εβδομαδιαιος τοτε κατι γινεται. πιστευω ο μεσος μισθος Κ1 στην ΟΑ ειναι τα 4500.
μπορουμε να εχουμε την γνωμη του config

Λίγα για πιλότο!! αλλα πολλα για Ελλαδα!! εντάξει μη το παρακάνω οχι και πολλα για Ελλαδα αλλα ετσι ειναι και ετσι θα παραμεινει. Δυστυχως αυτα δεν θα αλλαξουν αυτη την στιγμη .. οταν φτιαξει η ΟΑ - πουληθει - κατι -τοτε μπορει να δουμε μισθους οπως και σε αλλες εταιριες.
Κιller τα 4500 δεν υσχυουν .. αναλογα με ποσα χρονια ειναι στην εταιρια ο καθενας .. καπου στα 6000 καθαρα ελεγε ο συναδελφος CONFIG. Εγω εχω ακουσει και πιο πολλα αλλα απο ατομο 29 χρονια στην εταιρια.

Αμα δουμε τα λεφτα που περνουν στην Α3 μπορει να καταλαβεις τι χαος υπαρχει αυτη την στιγμη στην Ελλαδα. Η Α3 αυτη την στιγμη παιζει εκμεταλευει την κατασταση στην ΟΑ και ετσι πληρωνει λεφτα που αμα το ακουσει κανενας ξενος θα φρικαρει. Μονο μια EasyJet μας σωνει!! Η ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ!!

Επανερχομενος στο θεμα των αποδοχων των ιπταμενων στην ΟΑ.
Δεν υπαρχει κανενας 29 ετων στην εταιρια. Οι πιο παλαιοι ειναι οι της σειρας 82 της αεροπλοιας, και ειναι στο 717. Οι του 340 ειναι σειρας 84 και εχουν ως μισθο σκαρτα 6κ. Υπαρχουν και καποιοι στο 340 που ειναι πρωην αεροπλοοι της σειρας 82, και παιρνουν καθαρα 6000. Ειναι οι μεγαλυτεροι μισθοι, με κοντα στις 90 κατα μεσο ορο ωρες πτηση τον μηνα.

Στα 717 υπαρχουν ατομα με 25 η 26 χρονια στην εταιρια σωστα;; Αυτη που φυγαν πριν μερικα χρονια δεν ειχαν πανω απο 26 χρονια στην εταιρια;
Τωρα στα 340 δεν υπαρχει κανενας "μεγάλος" απο ότι έχω καταλάβει.

Τωρα για να γινει μια Ενωση πρεπει να αλλαξουν πολλα στην Ελλαδα, ο καθενας τι να κανει απο την στιγμη που δεν ξερει τι θα φερει το αυριο.
 
gonso":269dcfng said:
CONFIG2":269dcfng said:
...... Ομως οταν φτασει το μαχαιρι στο κοκκαλο, και αρχιζουν να φευγουν ομαδικα με Α320 RATING, τοτε αναγκαστικα θα βαλουν το χερι στην τσεπη βαθια, για να κρατησουν τους χειριστες τους............

Και επειδή θα έχουν Α320 rating τί έγινε? Το 737 rating δηλαδή τους εμπόδιζε? Δεν βρισκεις δουλειά στην ευρώπη με 737 rating? Γιαυτό κάθονται? Περιμένουν το Α320 για να "ανοίξουν" οι πόρτες?

Είναι "γλυκό" το μαντρί. Δύσκολα ο άλλος παίρνει την οικογένεια και ξενιτεύεται στα 35 και στα 45. Εκεί πατάει ο Α3 (και ο κάθε Α3). Δύσκολα αφήνεις τον "άρτο και θεάματα" της Ελλάδας, για να βουτήξεις στο άγνωστο και να ζείς στο ...Μπέργκαμο και ας σου δίνουν πιό πολλά.

Οι πιλότοι στην Ελλάδα ευθύνονται για την κατάσταση. 'Οχι οι εταιρείες.

1)Φταίνε γιατί από τις αρχές της δεκαετίας του 90 ανέχονταν ανεπίτρεπτες καταστάσεις σε μαγαζία τύπου Απόλο και Βένους, με μισθούς ταξιθέτριας κινηματογράφου.

2) Φταίνε γιατί την ίδια εποχή, συνταξιούχοι της ΟΑ πηγαίναν σε αυτά τα μαγαζία με την καβάτζα της συνταξάρας από ΟΑ, ΦΟΑΠΕ κλπ στην τσέπη και πετάγανε για χαρτζιλίκι και για να αποφύγουν την ...κυρά στο σπίτι. Το χαρτζιλίκι ήταν κάτω από το τραπέζι και φανερά πέρνανε 120-130.000δρχ, έτσι και η εταιρεία έδεινε στους συγκυβερνήτες 100.000 !!! Όλα μαζί όμως. Οι άνθρωποι αυτοί "θάψανε" μισθολογικά το επάγγελμα που τους "έφτιαξε" για δεκαετίες. Αυτοί είχανε σπιταρόνες, παιδιά σπουδαγμένα-παντρεμένα, καταθέσεις σε Ελλάδα και ΗΠΑ. Για τούς πιτσιρικάδες συναδέλφους τους, καρφί δεν κάηκε των περισσοτέρων. Τους έβλεπαν να "βιάζονται" μπροστά στα μάτια τους και δεν κάνανε τίποτα. Μόνό όταν ήταν στην ΟΑ με τις πλάτες της ΕΧΠΑ κάνανε τους μάγκες. Μετά....δάγκες. Οι συνταξιούχοι της ΟΑ κρατάγανε τις εταιρείες αυτές στα χέρια τους. Είχανε τον απόλυτο έλεγχο και τις "κατεβάζανε" ότι ώρα θέλανε. Παρ'ολα αυτά ....μούγκα. Αν δεν προστάτευαν αυτοί τους νέους, ποιός θα τους προστάτευε? Ο εργοδότης?

3) Η ΕΧΠΑ φταίει επίσης. Όταν η ένωση πιλότων στην Ελλάδα ήταν (και είναι) εταιρική, πού θα βρούν υποστήριξη οι πιλότοι των άλλων εταιρειών? Όταν την δεκαετία του 90, άλλοι πιλότοι εκτός ΟΑ είχαν να ανεχθούν τους "προογόνους" του Βασιλάκη, η ΕΧΠΑ ασχολείτο με το πώς θα αυγατίσει το ΦΟΑΠΕ. Ο εαυτούλης μας δηλαδή. Έτσι γίνομαι και εγώ συνδικαλιστής. Ο Config2 λέει ότι : "αν δεν δημιουργηθει πανελληνια ενωση χειριστων , μια ζωη ετσι θα ειναι. Και εσεις οι νεωτεροι, πρεπει καποτε να ξυπνησετε και να οργανωθειτε! "
Συμφωνώ απόλυτα. Εκτώς από ευχολόγια, έχει κάνει τίποτα έμπρακτα η ΕΧΠΑ πρός αυτήν την κατεύθυνση? Στο κάτω κάτω, έσοδα από τις εισφορές θα αποκτήσει και περισσότερη δύναμη σαν ένωση.




4) Φταίνε επίσης οι κονομημένοι από τζάκι νέοι πιλότοι, που θα πληρώνανε και από την τσέπη τους για μία θέση στο πιλοτήριο και για μία στολή με γαλλονάκια. 'Οταν του αλλουνού ο πατέρας έχει οικοδομικη εταιρεία και έχει τα φράγκα της αρκούδας, και 20.000δρχ μισθό να του έδινε ο Απόλο, θα πήγαινε. Το χόμπι του έκανε ο άνθρωπος. Άντε όμως ρώτα κανένα φτωχόπαιδο με ένα κουτσούβελο, να δείς πώς τα έφερνε βόλτα. Υπήρχαν εκείνη την εποχή άτομα που πηγαίνανε στις εταιρείες και προκειμένου να τους πάρουν, ζητάγανε να πετάνε τσάμπα.

5) Οι έλληνες εκπαιδευτές φταίνε επίσης. Από το 87 μέχρι το 97 τουλάχιστόν, σε 5 ευρωπαικές χώρες, με πρωτοπόρους τους εκπαιδευτές όλων των Γερμανικών εταιρειών, έγινε το εξής: Κόβανε εν ψυχρώ όλους τους εκπαιδευόμενους που είχαν πληρώσει type rating από την τσέπη τους. Δίνανε το μύνημα στην εταιρεία ότι ΑΥΤΗ έπρεπε να πληρώνει τους "τύπους" και όχι οι πιλότοι. Φέρανε οι εταιρείες 20-30 άτομα που είχαν πληρώσει το rating, φάγανε ψαλίδι, και οι εταιρείες το πίασανε το μύνημα. Στην Ελλάδα, πού να κάνουν τίποτα τέτοιο. Εδώ πληρώνανε οι πιλότοι και το δεύτερο type rating !!! Σαφώς με το κόλπο των Γερμανών την πληρώσανε αθώα παιδιά, έστω και λίγα. Αλλά επανάσταση χωρίς αίμα δεν υπάρχει !

6) Όπως έγραψα και στην σελίδα 2 αυτού του τόπικ, υπάρχει πολύ μεγάλη απροθυμία από του νέους πιλότους να δοκιμάσουν τους εαυτούς τους στο εξωτερικό. Εκεί και δουλειές υπάρχουν και συνθήκες και αποδοχές καλές. ΑΛΛΑ, δεν υπάρχουν αυτά που γράφω πιό πάνω. Επίσης, έτσι όπως μεγαλώνουν τα παιδιά στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια, φοβούνται τον αγώνα και την μάχη αν δεν έχουν κάποια καβάτζα, just in case. Με άλλα λόγια θέλουνε τον διαιτητή "μιλημένο", παρόλο ότι μπορεί και να μήν τους χρειαστεί! Ανασφάλεια-ανασφάλεια-ανασφάλεια και αυτοπεποίθηση ...μηδέν.
Για αυτούς που είναι πιό μεγάλοι στην ηλικία, το καταλαβαίνω, δεν είνα εύκολο να φύγεις. Αλλά οι νέοι? Τί ανάγκη έχουνε?

Γάβ Γάβ ........Γάβ. ............Γούφ.

Φιλε gonso δεν θα φυγουν οι μεγαλη 35αριδες η 45 αριδες αλλα θα φυγουν οι νεοι πιλοτοι. Θα γινει χαος οταν παρουν μερικοι το Τype στο Α320 και θα με θυμασαι, αντε να βαλουν 500 ωρες στο type και μετα θα φυγουν.
 
Και επαναλαμβάνω την ερώτηση : Τί τους εμπόδιζε με το 737 rating. Είναι πιό desirable από τις εταιρείες το Α320 rating από το 737 ?

Η Ryanair τί έχει ? Easy? Thomsonfly? Air Berlin ? (μιλάω για αυτές που έχουν προσλάβει πάνω από 1500 άτομα τα τελευταία 2 χρόνια. )

Αν εξαιρέσεις τα Α320 της Easy, ποιά άλλη εταιρεία που προσλαμβάνει με "το τσουβάλι" έχει Α320 στην Ευρώπη?( για να σας προλάβω η AirBerlin έχει 4-5). Ή θα πάνε στην Indian, 25 χρονών παιδια?

Στο τέλος τέλος, με την πρεμούρα που υπάρχει για πιλότους στην Ευρώπη (και σε όλο τον κόσμο), ένας πιλότος με 1000 ώρες σύνολο και type rating σε Β727, δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρεί δουλειά σε άλλο τζέτ.
 
gonso":2cj2w9wz said:
CONFIG2":2cj2w9wz said:
...... Ομως οταν φτασει το μαχαιρι στο κοκκαλο, και αρχιζουν να φευγουν ομαδικα με Α320 RATING, τοτε αναγκαστικα θα βαλουν το χερι στην τσεπη βαθια, για να κρατησουν τους χειριστες τους............

Και επειδή θα έχουν Α320 rating τί έγινε? Το 737 rating δηλαδή τους εμπόδιζε? Δεν βρισκεις δουλειά στην ευρώπη με 737 rating? Γιαυτό κάθονται? Περιμένουν το Α320 για να "ανοίξουν" οι πόρτες?

Είναι "γλυκό" το μαντρί. Δύσκολα ο άλλος παίρνει την οικογένεια και ξενιτεύεται στα 35 και στα 45. Εκεί πατάει ο Α3 (και ο κάθε Α3). Δύσκολα αφήνεις τον "άρτο και θεάματα" της Ελλάδας, για να βουτήξεις στο άγνωστο και να ζείς στο ...Μπέργκαμο και ας σου δίνουν πιό πολλά.

Οι πιλότοι στην Ελλάδα ευθύνονται για την κατάσταση. 'Οχι οι εταιρείες.

1)Φταίνε γιατί από τις αρχές της δεκαετίας του 90 ανέχονταν ανεπίτρεπτες καταστάσεις σε μαγαζία τύπου Απόλο και Βένους, με μισθούς ταξιθέτριας κινηματογράφου.

2) Φταίνε γιατί την ίδια εποχή, συνταξιούχοι της ΟΑ πηγαίναν σε αυτά τα μαγαζία με την καβάτζα της συνταξάρας από ΟΑ, ΦΟΑΠΕ κλπ στην τσέπη και πετάγανε για χαρτζιλίκι και για να αποφύγουν την ...κυρά στο σπίτι. Το χαρτζιλίκι ήταν κάτω από το τραπέζι και φανερά πέρνανε 120-130.000δρχ, έτσι και η εταιρεία έδεινε στους συγκυβερνήτες 100.000 !!! Όλα μαζί όμως. Οι άνθρωποι αυτοί "θάψανε" μισθολογικά το επάγγελμα που τους "έφτιαξε" για δεκαετίες. Αυτοί είχανε σπιταρόνες, παιδιά σπουδαγμένα-παντρεμένα, καταθέσεις σε Ελλάδα και ΗΠΑ. Για τούς πιτσιρικάδες συναδέλφους τους, καρφί δεν κάηκε των περισσοτέρων. Τους έβλεπαν να "βιάζονται" μπροστά στα μάτια τους και δεν κάνανε τίποτα. Μόνό όταν ήταν στην ΟΑ με τις πλάτες της ΕΧΠΑ κάνανε τους μάγκες. Μετά....δάγκες. Οι συνταξιούχοι της ΟΑ κρατάγανε τις εταιρείες αυτές στα χέρια τους. Είχανε τον απόλυτο έλεγχο και τις "κατεβάζανε" ότι ώρα θέλανε. Παρ'ολα αυτά ....μούγκα. Αν δεν προστάτευαν αυτοί τους νέους, ποιός θα τους προστάτευε? Ο εργοδότης?
ΣΩΣΤΑ! ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΙΚΙΟ. ΔΥΣΤΥΧΩς, ΑΥΤΟΙ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΗΡΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥς ΤΙΣ ΑΠΟΜΕΝΕς ΓΕΝΝΕΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΩΝ!
3) Η ΕΧΠΑ φταίει επίσης. Όταν η ένωση πιλότων στην Ελλάδα ήταν (και είναι) εταιρική, πού θα βρούν υποστήριξη οι πιλότοι των άλλων εταιρειών? Όταν την δεκαετία του 90, άλλοι πιλότοι εκτός ΟΑ είχαν να ανεχθούν τους "προογόνους" του Βασιλάκη, η ΕΧΠΑ ασχολείτο με το πώς θα αυγατίσει το ΦΟΑΠΕ. Ο εαυτούλης μας δηλαδή. Έτσι γίνομαι και εγώ συνδικαλιστής. Ο Config2 λέει ότι : "αν δεν δημιουργηθει πανελληνια ενωση χειριστων , μια ζωη ετσι θα ειναι. Και εσεις οι νεωτεροι, πρεπει καποτε να ξυπνησετε και να οργανωθειτε! "
Συμφωνώ απόλυτα. Εκτώς από ευχολόγια, έχει κάνει τίποτα έμπρακτα η ΕΧΠΑ πρός αυτήν την κατεύθυνση? Στο κάτω κάτω, έσοδα από τις εισφορές θα αποκτήσει και περισσότερη δύναμη σαν ένωση.
ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ......! ΤΟ FOAPE ΣΤΑΜΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΜΟΛΙΣ "ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ" ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗς ΕΧΠΑ, ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕς ΧΕΙΡΙΣΤΕς ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ! (ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ...)




4) Φταίνε επίσης οι κονομημένοι από τζάκι νέοι πιλότοι, που θα πληρώνανε και από την τσέπη τους για μία θέση στο πιλοτήριο και για μία στολή με γαλλονάκια. 'Οταν του αλλουνού ο πατέρας έχει οικοδομικη εταιρεία και έχει τα φράγκα της αρκούδας, και 20.000δρχ μισθό να του έδινε ο Απόλο, θα πήγαινε. Το χόμπι του έκανε ο άνθρωπος. Άντε όμως ρώτα κανένα φτωχόπαιδο με ένα κουτσούβελο, να δείς πώς τα έφερνε βόλτα. Υπήρχαν εκείνη την εποχή άτομα που πηγαίνανε στις εταιρείες και προκειμένου να τους πάρουν, ζητάγανε να πετάνε τσάμπα.
ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΟΙΚΟΝΟΜΙΜΕΝΟΙ"! ΜΗΝ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ!

5) Οι έλληνες εκπαιδευτές φταίνε επίσης. Από το 87 μέχρι το 97 τουλάχιστόν, σε 5 ευρωπαικές χώρες, με πρωτοπόρους τους εκπαιδευτές όλων των Γερμανικών εταιρειών, έγινε το εξής: Κόβανε εν ψυχρώ όλους τους εκπαιδευόμενους που είχαν πληρώσει type rating από την τσέπη τους. Δίνανε το μύνημα στην εταιρεία ότι ΑΥΤΗ έπρεπε να πληρώνει τους "τύπους" και όχι οι πιλότοι. Φέρανε οι εταιρείες 20-30 άτομα που είχαν πληρώσει το rating, φάγανε ψαλίδι, και οι εταιρείες το πίασανε το μύνημα. Στην Ελλάδα, πού να κάνουν τίποτα τέτοιο. Εδώ πληρώνανε οι πιλότοι και το δεύτερο type rating !!! Σαφώς με το κόλπο των Γερμανών την πληρώσανε αθώα παιδιά, έστω και λίγα. Αλλά επανάσταση χωρίς αίμα δεν υπάρχει !
ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ....ΣΤΗΝ ΟΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

6) Όπως έγραψα και στην σελίδα 2 αυτού του τόπικ, υπάρχει πολύ μεγάλη απροθυμία από του νέους πιλότους να δοκιμάσουν τους εαυτούς τους στο εξωτερικό. Εκεί και δουλειές υπάρχουν και συνθήκες και αποδοχές καλές. ΑΛΛΑ, δεν υπάρχουν αυτά που γράφω πιό πάνω. Επίσης, έτσι όπως μεγαλώνουν τα παιδιά στην Ελλάδα τα τελευταία 15 χρόνια, φοβούνται τον αγώνα και την μάχη αν δεν έχουν κάποια καβάτζα, just in case. Με άλλα λόγια θέλουνε τον διαιτητή "μιλημένο", παρόλο ότι μπορεί και να μήν τους χρειαστεί! Ανασφάλεια-ανασφάλεια-ανασφάλεια και αυτοπεποίθηση ...μηδέν.
Για αυτούς που είναι πιό μεγάλοι στην ηλικία, το καταλαβαίνω, δεν είνα εύκολο να φύγεις. Αλλά οι νέοι? Τί ανάγκη έχουνε?

Γάβ Γάβ ........Γάβ. ............Γούφ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΣΙ....ΞΕΡΕΙς ΠΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ? ΠΑΜΠΟΛΛΟΙ!
 
gonso":w8u55wbt said:
Και επαναλαμβάνω την ερώτηση : Τί τους εμπόδιζε με το 737 rating. Είναι πιό desirable από τις εταιρείες το Α320 rating από το 737 ?

Η Ryanair τί έχει ? Easy? Thomsonfly? Air Berlin ? (μιλάω για αυτές που έχουν προσλάβει πάνω από 1500 άτομα τα τελευταία 2 χρόνια. )

Αν εξαιρέσεις τα Α320 της Easy, ποιά άλλη εταιρεία που προσλαμβάνει με "το τσουβάλι" έχει Α320 στην Ευρώπη?( για να σας προλάβω η AirBerlin έχει 4-5). Ή θα πάνε στην Indian, 25 χρονών παιδια?

Στο τέλος τέλος, με την πρεμούρα που υπάρχει για πιλότους στην Ευρώπη (και σε όλο τον κόσμο), ένας πιλότος με 1000 ώρες σύνολο και type rating σε Β727, δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να βρεί δουλειά σε άλλο τζέτ.

Το rating του 737 (classic), σε λιγακι δεν θα εχει καμμια απολυτως αξια στην Ευρωπη. Ηδη ζητανε new generation 737.
Τωρα οσον αφορα το rating A320(18-19-21), ειναι σαφως πιο περιζητητο...
Τελος ενας χειριστης με rating προιστορικο (οπως το 727), δεν θα εχει απολυτως καμμια "αξια"...
 
CONFIG2, μην κάνεις παράθεση όλων όσα γράφτηκαν πριν (ισχύει και για τον AirbusPilot). Επίσης υπάρχει και το κουμπάκι επεξεργασία σε κάθε σου ποστ, ώστε να μην χρειάζεται κάθε δύο λεπτά να γράφεις νέο ποστ.
 
g

otan leme kamia axia enoite oti den tha exi axia se sigrisi se sxesi me ena rate se neo aeroskafos etsi?ena type reting se jet den pavi na ine +


CONFIG2 kita ta pm sou? :wink:
 
Re: g

pilot767":21q5x7wo said:
otan leme kamia axia enoite oti den tha exi axia se sigrisi se sxesi me ena rate se neo aeroskafos etsi?ena type reting se jet den pavi na ine +


CONFIG2 kita ta pm sou? :wink:
"Παιδια" μην πεφτετε στην "λουμπα" του rating! Λεφτα θελουν να σας παρουν. Τα rating τα κανετε στην οποια εταιρια πατε! Το δυσκολο ειναι το πρωτο rating, οπου θα σας προσλαβει μια εταιρια ab-initio", δηλαδη χωρις καμμια πειρα, παρα μονο με τις ωρες της σχολης! Για τα επομενα 8 χρονια, θα υπαρχει ελλειψη χειριστων (νεων και πεπειραμενων), οποτε εισαστε τυχεροι, οσοι σκεπτεσθε να πατε για σπουδες μεσα σε αυτο το διαστημα!
 
CONFIG2":3hnk5kix said:
ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΜΕΝΟΣ......! ΤΟ FOAPE ΣΤΑΜΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ, ΜΟΛΙΣ "ΜΕΤΑΦΕΡΘΗΚΑΜΕ" ΣΤΙΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ.
ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ, ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΗς ΕΧΠΑ, ΚΑΙ ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕς ΧΕΙΡΙΣΤΕς ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟΥ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ! (ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ...)

Αγαπητέ Config2, θα παρακαλούσα πρίν με αποκαλέσεις απληροφόρητο, να διαβάζεις τί γράφω και όχι απλά να το παραθέτεις. Είμαι ξεκάθαρος στο πόστ μου. Μιλάω για την στάση της ΕΧΠΑ την δεκαετία του 90. Εσύ μου μιλάς για αντι-πρόπερσι. Λες να μην ξέρω την τύχη του ΦΟΑΠΕ, πλέον?

Οι αντιφάσεις σου περί type rating, σπάνε τζάμια. Από την μία μας λές ότι το 737Classic σύντομα θα είναι πεθαμένο rating και ότι 727 rating δεν έχει καμμία αξία. Μετά με σιγουριά μας λές ότι το rating δεν είναι σπουδαίο πιά και "μην πέφτουμε σε αυτήν την λούμπα".

Το 1997 και το 1998 που ο Κρόνος είχε μέινει η μοναδική σχεδόν ιδιωτική στην Ελλάδα με προοπτικές, και στην κυριολεξία είχε τους εν δυνάμει ή εν ενεργεία πιλότους χειρότερους από δούλους, δεν είδα κανέναν να φέυγει. Τότε ένας Κ2 με 733 rating και 500 ώρες, διοριζόταν στην Easy σε ένα απόγευμα ! Γιά Κ1, μην το συζητάμε. Η Easy έδινε σε direct entry captains δώρο, μπόνους αξίας 1ος έτους αποδοχές ντούκου για να τους "προσυλητίσει".

Εγώ μιλάω για το πώς ξεκίνησε το κακό και ποιοί φταίνε, και εσύ μου λές τί κάνουν οι πιλότοι τώρα. Τώρα ευχαριστώ πολύ, είναι αργά. Υπάρχει στάτους που δύσκολα θα σπάσει. Μέχρι να φτιάξει το μισθολογικό, πάνω από τους μισούς θα έχουν βγεί στην σύνταξη. Ποιά σύνταξη δηλαδή, που συγκριτικά με το παρελθόν, πιό πολύ με ...επίδομα θα μοιάζει.

Άμα από τότε (97 και μετά που άνοιξε η αγορά) την είχε "κάνει" το 60-70% των πιλότων ιδιωτικών εταιρειών και από το 2003 και μετά το 60 % των πιλότων της ΟΑ για εξωτερικό, θα σου έλεγα εγώ τί κατάσταση θα επικρατούσε στην Ελλάδα μισθολογικά.

Τί θα έκαναν οι εταιρείες? Θα φέρνανε Σέρβους , Ζαϊρινούς ή Λίβυους πιλότους? Ο έλληνας επιβάτης δεν τρώει ούτε πατάτα Αιγύπτου. Με Λίβυο πιλότο θα πέταγε?

Γή και Ύδωρ θα πληρώνανε οι εταιρείες για να επαναπατριστούν οι "άσωτοι" .

Αυτά όμως για να γίνουν, χρειάζονται άλλα μυαλά που οι έλληνες δεν τα διαθέτουν. Γιατί μπορεί σαν λαός να είμαστε μακράν εξυπνότεροι από πολλούς άλλους αλλά το έξυπνο πουλί .....το τρώει η μαρμάγκα. Μάλλον πιό πολύ εξυπνάκηδες είμαστε.

Τώρα, ότι φύγανε 30 -40 άτομα για έξω (οι περισσότεροι τα τελευταία 2 χρόνια), είναι ...too little-too late !

Τέλος, για να ολοκληρώσω....Γούβ ....Γούβ .....Γκρρρ.....Γάουυυ....
 
Top