H Monarch πριν μέρες είχε ένα συμβάν με νοικάρικο α/φος της Aurela στο ΒΗΧ (βγήκε εκτός πίστας ενώ κατευθυνόταν προς στάθμευση) με αποτέλεσμα να κοπούν οι Λιθουανοί απ' το πτητικό έργο. Το εν λόγω α/φος μάλιστα φαίνεται ότι είχε απασχολήσει εκτεταμένα τους επιβάτες της αεροπορικής που είχαν την ατυχία να πετάξουν με αυτό κατα τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου. http://www.birminghammail.net/news/...fore-birmingham-airport-drama-97319-31884833/
Φαίνεται ότι τελικά τουλάχιστον 8-9 Α320 της QR πιάνουν άμεσα δουλειά από EGBB/EGKK όπως ανέφερε και ο jerry και μάλιστα με callsign BA....
Πρώτοι προορισμοί LPPT, LIRF, LIRN, LDZA, LEMH, LEAL, LEMG, LPFR.
Νομιζω οτι οι άμεσα ωφελούμενοι θαναι οι δυο μεγαλύτεροι χρήστες του LTN, οι Easy και Wizzair, η οποία ήδη προχώρησε στο άνοιγμα της Wizzair UK ltd. Τα σλοτ σε LGW,MAN,BHX τα εποφθαλμιουν πολλοί..Τι κρίμα( για την FR που αυτή την κρισιμη στιγμη δεν εχει το απαραίτητο δυναμικό για να εκμεταλλευθεί κάτι τετοιο..
Φαίνεται να υπάρχει ενδιαφέρον και από την IAG (μητρική των British Airways, Aer Lingus και Iberia) για απόκτηση πάγιων περιουσιακών στοιχείων (μεταξύ των οποίων και αεροσκαφών).
Η Monarch είχε ίδια αεροσκάφη με την Aer Lingus (A320 και Α321 με κινητήρες CFM) οπότε δεν θα της πέσει άσχημα...
Αρκετοί χειριστές και αεροσυνοδοί της Monarch είχαν προλάβει να εκπαιδευτούν στα Boeing 737-MAX8 που είχε παραγγείλει η εταιρεία, οπότε ενόψει της απόκτησης των Β737-ΜΑΧ200 από την Ryanair θα βρει έτοιμους πιλότους για τα νέα αεροσκάφη.