Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Σαφώς και οι παραπάνω απόψεις πράγματι δίνουν με ακρίβεια την κατάσταση που επικρατεί στο επάγγελμα αυτή την περίοδο.

Πάντα τουλάχιστον όσο εγω είμαι στον χώρο μια ζωή η ίδια κατάσταση υπήρχε...αλλά δεν είναι μόνο η Ελλάδα.
Αν θέλεις δουλειά θα βρείς υπάρχουν άτομα που δεν το έβαλαν κάτω και πήγαν μέχρι την άκρη του κόσμου και σε πολλά και διάφορα operation και υπάρχουν και άτομα που πετάνε κάθε χρόνο την ανανέωση και περιμένουν κάποιο βύσμα να τους βάλει στις 2 εταιρίες στην πατριδα μας. Μερικοί απο αυτούς δε έκαναν και τύπο στο 320 για να τους βρούν τα γλαρόπουλα έτοιμους και να τους προτιμήσουν...

Αεροπλάνα υπάρχουν σε όλο τον κόσμο... δυστυχώς στην Ευρώπη τα πράγματα τώρα είναι κάπως κλειστά αλλά υπάρχουν και άλλες χώρες...μα και η Ευρώπη κάποια στιγμή θα ανοίξει.
Η οικονομική κρίση δεν έχει επίδραση μόνο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική.

Κανείς ποτέ δεν πήγε χαμένος ειδικά αν είναι καλός διαβασμένος παθιασμένος συγκροτημένος.

Αν έχεις λοιπόν όρεξη αγάπη μεράκι χρήμα και χρόνο κάντο. :D :D :D
 
stergio":udyrzxz0 said:
Πάντα τουλάχιστον όσο εγω είμαι στον χώρο μια ζωή η ίδια κατάσταση υπήρχε...αλλά δεν είναι μόνο η Ελλάδα.
Αν θέλεις δουλειά θα βρείς υπάρχουν άτομα που δεν το έβαλαν κάτω και πήγαν μέχρι την άκρη του κόσμου και σε πολλά και διάφορα operation και υπάρχουν και άτομα που πετάνε κάθε χρόνο την ανανέωση και περιμένουν κάποιο βύσμα να τους βάλει στις 2 εταιρίες στην πατριδα μας. Μερικοί απο αυτούς δε έκαναν και τύπο στο 320 για να τους βρούν τα γλαρόπουλα έτοιμους και να τους προτιμήσουν...

Αεροπλάνα υπάρχουν σε όλο τον κόσμο... δυστυχώς στην Ευρώπη τα πράγματα τώρα είναι κάπως κλειστά αλλά υπάρχουν και άλλες χώρες...μα και η Ευρώπη κάποια στιγμή θα ανοίξει.
Η οικονομική κρίση δεν έχει επίδραση μόνο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη αλλά και στην Αμερική.

Κανείς ποτέ δεν πήγε χαμένος ειδικά αν είναι καλός διαβασμένος παθιασμένος συγκροτημένος.

:great: :great: :great:

Στεργιο συμφωνω μαζι σου 1000% γιατι αυτη ειναι η πραγματικοτα !
Γιατι Αεροπορια δεν ειναι μονο A320 και Β737.....

Οποιος θελει να Πεταει , βρισκει δουλεια αργα η γρηγορα οπουδηποτε.....
 
Καλά όλα τα παραπάνω, αλλά προσθέτω, μην πω τα βάζω κ πρώτα στη σειρά, να έχει λεφτά να συντηρείται αυτός και τα πτυχία του και να έχει κ κανά κονέ για όταν χρειαστεί...
 
Τελικά είσαι απόλυτα σωστός!!! :great:
 
Φυσικά! Αυτή είναι η πλέον σωστή και λογική άποψη που θα μπορούσε να διατυπωθεί! :great:
 
Δυστυχώς είναι από πείρα και όχι επειδή μου είπαν ή κάπου το άκουσα κλπ. Και η αλήθεια είναι πως τα πράγματα στην αεροπορία αυτή τη στιγμή είναι χάλια...
 
Ρε δεν πάμε καλά... 102.000 ευρώ (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ);!;! Και για έναν τύπο που "παιθαίνει". Και έστω οτι σου ΜΕΝΟΥΝ 10.000 ευρώ το χρόνο στην άκρη (δεν έχω ιδέα από τους μισθούς εκεί αλλά περισσότερα δεν νομίζω να μένουν με τίποτα σε S/O), αυτό σημαίνει οτι θες 10 χρόνια (!!!!) για να αποπληρώσεις μόνο την εκπαίδευσή σου! Απορώ ποιος ...... πηγαίνει σε τέτοια προγράμματα. Αν έχει να πετάξει 100.000 ευρώ για ποιον ^!@#%#@! λόγο δεν πάει να πάρει πτυχίο και TR/Line σε A320!?!?
 
Kαλά μιλάμε για την απόλυτη παραφροσύνη σε όλο της το μεγαλείο!!! Δεν υπάρχει.Έτσι απλά!! Έγραψα και χτες ότι με 38.500 ευρώ στην PANAMERICAN στη Φλόριντα μπορείς να πάρεις FAA-EASA σε 13 μήνες με το MCC-JOC και airline recommendation scheme με εταιρίες από Ασία και όχι μόνο.Και φυσικά και ευρωπαϊκές γνωστές εταιρίες από Αγγλία κυρίως.Προσέξτε τώρα!!! 109.500 ευρώ το πρόγραμμα,γιατί τόσο κοστίζει,από τη σχολή της FTEJerez και 38.500 ευρώ στην Αμερική με το ίδιο πτυχίο και MCC-JOC σε Β-767 ή Β-737,ότι επιθυμείς.Δεν θέλεις να ξενιτευτείς; Με τα ίδια περίπου χρήματα μπορεί ένας modular μαθητής να εκπαιδευτεί και στην Ελλάδα.Μια διαφορά της τάξης των 71.000 ευρώ,που κυριολεκτικά βάζεις όχι μόνο type/base/line training αλλά βρίσκεις δουλειά σε όποια εταιρία γουστάρεις παγκοσμίως.Και τώρα στο δια ταύτα.Στην απορία:Ποιός πάει σ'αυτά τα προγράμματα.Σωστή απάντηση με δύο σκέλη:Οι φραγκάτοι και οι απένταροι.Και γιατί οι απένταροι παρακαλώ; Γιατί η Αγγλία έχει ένα καταπληκτικό προϊόν που μεταφράζεται σε τραπεζικό δάνειο ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για αεροπορική εκπαίδευση και μόνο,κάτι που λείπει δυστυχώς από την Ελλάδα.Και σου λέει τώρα.Έχεις 18 μήνες περίοδο χάριτος,για την έναρξη αποπληρωμής, με ιδιαιτέρως χαμηλό επιτόκιο,μετά την αποφοίτηση με χρόνο αποπληρωμής τα 10 χρόνια,που σημαίνει ότι κάπου θα βρείς δουλειά γιατί η εν λόγω σχολή συνεργάζεται με 12 μεγάλες ευρωπαϊκές και εταιρίες της Μέσης Ανατολής,κορυφαίες που γνωρίζουν αλματώδη ανάπτυξη.Έτσι έχουν τα πράγματα.Εδώ η FTEJerez παρουσίαζε στο δικό της site την περίπτωση ενός μαθητή της ο οποίος έβαλε υποθήκη το πατρικό του σπίτι και πήγε να πάρει το πτυχίο του.Τώρα πετάει με τη RYANAIR.Ελπίζω να λύθηκαν όλων οι απορίες!!!
 
Top