Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Σχετικά με αυτά τα δάνεια, που αναφέρετε, τα οποία δίνουν στην Αγγλία αποκλειστικά για αεροπορική εκπαίδευση, μπορείτε να μου δώσετε περισσότερες πληροφορίες ή κάποιο link το οποίο να αναφέρεται πιο αναλυτικά στο θέμα αυτό;

Στην Ελλάδα, στις μέρες μας, δε μπορούν οι τράπεζες να σου παραχωρίσουν κάτι σαν "φοιτιτικό" δάνειο, με το οποίο θα μπορέσεις να πληρώσεις τα δίδακτρα μιας σχολής και στη συνέχεια, αφού βρεις δουλεια να αρχίσεις να το αποπληρώνεις; Ή κάτι παρόμοιο το οποιο σημβαίνει στην Αγγλία; Αν και στην κατάσταση που είναι τώρα η Ελλάδα, κάτι τέτοιο φαίνεται πολύ δύσκολο και σίγουρα θα έχει πολλες προϋποθέσεις και περιορισμούς...

Σχετικά με την Αγγλία, όμως, με ενδιαφέρει... Αν μπορεί κάποιος, ας με διαφωτίσει με σίγουρες-εγκυρες απαντήσεις, ή ακόμη καλύτερα κάποιο link...

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..
 
Καλύτερα υπολόγιζε στο αν βρεις δουλειά... Με δυο λόγια έχε καβάτζα αν ξεκινήσεις αλλιώς σε βλέπω με φέσια!
 
όρια ηλικίας

παιδια οποιος απο εσας ειναι ηδη επαγγελματιας πιλοτος ειμαι 38 χρονων ' και εχω τη σκεψη να παω σε καποια σχολη να παρω την επαγγελματικη αδεια πιλοτου' εχω ελπιδεσ να πιασω εργασια σε καποια εταιρια του εξωτερικου εστω ' εχω ακουσει οτι ζητουν πιλοτους στην ινδια αυστραλια και σε αλλες χωρες ' στον υπολογιστη κανω εικονικες πτησεις 8 χρονια' πιστευω οτι βοηθαει λιγο'τι να κανω?τι λετε?
 
Re: orio ilikias pilotoy

Αν ήσουν κάτω των 30 και αν κι εφόσον το χρηματικό δεν θα ήταν πρόβλημα θα σου έλεγα προσπάθησέ το .. Στην ηλικία όμως των 38 με επαγγελματικό δίπλωμα το ταχύτερο στα 40 το βλέπω δύσκολο! Δεν είναι ακατόρθωτο, όμως είναι πάρα πολύ δύσκολο. Ο μοναδικός τρόπος κατά την άποψή μου να ζυγίσεις το ρίσκο είναι η χρηματική ευχέρειά σου. Το απόλυτο όριο ηλικίας για multi crew αεροσκάφος πάντως είναι τα 65.

Υπόψιν, δεν αναφέρθηκα καθόλου στην σημερινή, απελπιστική σχεδόν, κατάσταση που επικρατεί στην αγόρα εργασίας εντός κι εκτός συνόρων.

Φιλικά,
 
γεια σας σε ολους με λενε παναγιωτη ειμαι 41 χρονων και λογω των καταστασεων και των οικονομικων δυσκολιων δε κατορθωσα να παω σε καποια σχολη στην ελλαδα η στο εξωτερικο [προσομοιωτης καργα 8 χρονια τωρα]'αυτο που ηθελα να ρωτησω ειναι εαν παω να τελιωσω καποια σχολη εδω η εξω εχω ελπιδες να πιασω εργασια εστω στο εξωτερικο ινδια αυστραλια αμερικη?απο οτι ειδα καποιος εγραψε οτι καποιος πηγε 45 χρονων αλλα στην αμερικη
 
Γενικά για όσους ρωτάτε, αν έχετε 100+ χιλιάδες ευρώ να διαθέσετε για εκπαίδευση τύπο και line ή καμιά 55αριά, πολύ καλό βύσμα και αρκετή τύχη έχετε ελπίδες. Αν κάνετε μια αναζήτηση σε αγγελίες θα δείτε πως ζητάνε αυτά ακριβώς. Οπότε κρίνετε...
 
Evangelos, you posted the best answer ever! Ετσι ακριβώς έχουν τα πράγματα: 100 χιλιάρικα για CPL ME/IR+Type rating+500hrs Line training ή 55 χιλιάρικα για CPL ME/IR+μέσον/βύσμα/γλύψιμο να σε πάρει απ το χεράκι και να σε βάλει στον αεροπορικό παράδεισο ήτοι σε μια εταιρία... Περί τύχης δεν το συζητώ, δεν παίζει, διότι η τύχη δεν έχει καλές σχέσεις με την αεροπορία!
 
Δυστυχώς αυτό που λέω το ζω. Δεν είναι κάτι που πιστεύω ή άκουσα ή μου είπαν κλπ...
 
Θα δικαιωθουν οι θυσιες μου;

Καλησπερα σας!

Ειμαι ο Νικος, 17 χρονων απο Κυπρο. Απο παντα ηθελα να γινω πιλοτος πολιτικης αεροποριας.Μετα απο πιεσεις γνωστων και μη, σχεδον κατελυξα στην ιατρικη αλλα ξερω οτι κανενα επαγγελμα δεν θα μπορει να με γεμισει οσο αυτο του πιλοτου γι'αυτο εξακολουθω να το εχω στις επιλογες μου.

Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω ειναι το αν αξιζει καποιος -που τα οικονομικα του δεν ειναι και στα καλυτερα τους - να γινει πιλοτος. Μετα απο τις καταλληλες προετοιμασιες , θα δυσκολευτω υπερβολικα να βρω δουλεια ή μηπως δεν θα βρω καθολου; Ειμαι διαθετημενος να αλλαξω ακομη και ήπειρο φτάνει να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα!

Ευχαριστω εκ των προτερων
 
Re: θα δικαιωθουν οι θυσιες μου;

Σαν γιατρός έχεις εξασφαλισμένη σταδιοδρομία;
 
Top