Μπορώ να γίνω επαγγελματίας πιλότος;

Ουδέποτε είπα πως ο μαθητής δε μπορεί να τα καταφέρει αν θέλει οπουδήποτε.Το θέμα είναι τι ευκαιρείες του δίνονται να γίνει καλύτερος.Πχ ψάξε βρες μηχανικό σε μικρό υπόστεγο να σου δείξει λυμένο jet. Δε λέω πως ο άνθρωπος δε θα ξέρει ενδεχομένως. Κατά τη γνώμη μου τα όσο και αν είναι όμορφο να ψάχνει κάποιος το κάτι παραπάνω μόνος , τα σωστά integrated courses προσφέρουν και κάτι ακόμα. Σε βάζουν σε ένα αμιγώς επαγγελματικό πρόγραμμα. Γενικά δε διαφωνώ μαζί σου παρά μόνο στο εξής. Ότι για το ATP διαβάζεις για να περάσεις. Για μένα, στο ΑΤΡ διαβάζεις γιατί σ αρέσει και για να έχεις ιδέα τι γίνεται γύρω σου ενώ πετάς.Το ότι περνάς και εξετάσεις, είναι "παρενέργεια" στα μάτια μου...
 
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ATPL διαβαζεις για να περάσεις....δυστυχως :( Και δεν ειμαι κατα του integrated απλα δε το θεωρω μονοδρομο ή οτι ειναι κατι σωστοτερο. Στη τελικη δε μπορουν ολοι να πανε σε σχολές που σου δειχνουν jet κινητηρα μπροστα σου. Πάντως δε διαφωνω γενικά μαζί σου. Αλλα διαφωνω στο να είμαστε απόλυτοι στις κρισεις μας...αυτο ηταν το point μου εξαρχης. Και απ' ότι βλέπω ουτε και εσύ ΔΕΝ εισαι απόλυτος. Φυσικά και όσα βοηθήματα εχει κανείς βοηθάνε. Θα ήμουν ανόητος να έλεγα το αντίθετο...αλλά απο μόνα τους δεν φτάνουν. Το πιο σημάντικό είναι η σωστη νοοτροπία σε ό,τι και αν κάνει κανείς. Παντού θα γίνεις καλός αν ασχόληθεις και αν το θέλεις.
 
Δεν έχουμε λοιπόν παρά να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όσους παρακολουθούν το νήμα και ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν... :D
 
Φίλε μου ο οποιοσδήποτε μπορεί να γίνει πιλότος αρκεί να το θέλει πραγματικά. Υπάρχουν παιδιά που είχαν κάποια χρηματά στην άκρη και άλλοι που πήραν δάνειο. Τώρα προσωπική μου άποψη είναι να πας Αμερική (δεν είναι εύκολη απόφαση αλλά δεν πρόκειται να το μετανιώσεις γιατί όλο το aviation είναι στα αγγλικά), θα μάθεις πάρα πολλά πράγματα και στο αεροπλάνο σε κάνουν master. Υπάρχει η δυνατότητα να πετάς όποτε θες, κάνεις practice instrument approaches όποτε θες, οι εκπαιδευτές ειδικά οι Αμερικάνοι είναι πάρα πολύ καλοί με πολύ υψηλό επίπεδο και σε βοηθάνε στα πάντα! Τα πράγματα είναι απλά, ξεκινάς από το private, καπάκι instrument και μετά commercial, είτε σε μονοκινητήριο, είτε δικινητήριο,αν θες συνεχίζεις για τα πτυχία του εκπαιδευτή. Όπως καταλαβαίνεις στην Ευρώπη έχουν μπλέξει τα μπούτια τους βλέπε frozen!! ATPL (έτοιμο από την κατάψυξη!), intergrated-modular course και άλλα μυστήρια... Κι αυτά γιατί οι Άγγλοι με την JAA προσπαθούν να αποδείξουν ότι είναι ανώτεροι απο την FAA και τα κάνουν δύσκολα όλα. Νομίζουν ότι το δύσκολο είναι και καλό :rolleyes:
Επίσης θα είσαι σε περιβάλλον που μιλάνε όλοι Αγγλικά και θα είσαι έτοιμος να δουλέψεις σε όλο τον κόσμο χωρίς προβλήματα επικοινωνίας. Δεν έχουν άδικο όταν λένε ότι η Αμερική είναι ο παράδεισος του aviation...!
Εδώ γεννήθηκε η αεροπορία και συνεχίζει να προοδεύει, (βλέπε κατάργηση όλων των VOR το 2013, G3000 navigation system, αυτόματο taxi του αεροπλάνου στην ράμπα-κάτι σαν auto pilot εδάφους κτλ). O Ίκαρος έπεσε και σκοτώθηκε πριν κάτι αιώνες...
 
Καλησπέρα.

Είμαι 35 ετών και εάν όλα πάνε καλά τον προσεχή Σεπτέμβρη θα ξεκινήσω στην Ελλάδα για το F-ATPL.Θέλω να σας ρωτήσω εάν η ηλικία μου είναι μειονέκτημα και τι πιθανότητες επαγγελματικής αποκατάστασης θα έχω στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Ευχαριστώ.
 
Στην Ελλάδα με τίποτα......εγώ είμαι 19 και θέλω να κάνω καριέρα σε αυτόν τον τομεα αλλά το έχω πάρει χαμπάρι ότι στην Ελλάδα ούτε καντίνα δεν μπορείς να ανοίξεις πλέον........τώρα στην Γερμανία, Γαλλία και Λουξεμβούργο με την μεγάλη του ανάπτυξη στον αερομεταφορέα θα έχεις μέλλον, όμως ποτέ εγγυημένο φίλε μου...........
 
Έτσι είναι φίλε μου. Άμα διαβάσεις και άλλα threads στην Ελλάδα ούτε για ζητιάνος δεν θα βρίσκεις πλέον δουλειά. :twisted:

Αλλά για να μην είμαστε μίζεροι και κακομοίριδες, άμα σου περισεύουν μερικά χρήματα στην άκρη τόλμησε το. Πάντα όμως να έχεις μια πρώτη δουλειά σαν καβάτζα και παράλληλα σαν δεύτερη επιλογή να κυνηγάς το επάγγελμα του πιλότου.

Δεν είναι μόνο να πάρεις τα πτυχεία, αλλά και τα χρήματα που χρειάζεσε να τα συντηρείς, μέχρι να βρείς δουλειά.
 
καλημερα/καλησπερα σε ολους σας μαγκες.....θα ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις και αν μπορειτε να μου απαντησετε.....επειδη τα πραγματα δεν τα ξερω και πολυ καλα.....1ο)τι χρειαζεται για να γινεις πιλοτος στην πολιτικη αεροπορια??2ο)απο οτι ξερω πρεπει να πας σε σχολη για μπορεσεις να παρεις πτυχιο πιλοτου επιβατικων αεροπλανων....υπαρχουν τετοιες σχολες στην ελλαδα???αν ναι ποσο ειναι περιπου το κοστος???3ο)θα βρω δουλεια ως πιλοτος στην ελλαδα η ¨τσαμπα¨θα πανε τοσα λεφτα????σας ευχαριστω προκαταβολικα ολους..!!!!!
 
φίλε kostas.ath:
1) χρειάζεται να ακολουθήσεις ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης (ATPL) σε κάποια σχολή
2) υπάρχουν αρκετές σχολές στην Ελλάδα, άλλες σοβαρές και άλλες όχι. μπορείς να τις δεις στο site της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) http://www.hcaa.gr/content/index.asp?tid=542 - Καλύτερα να το ψάξεις με όλες τις σχολές για την ποιότητα και το κόστος, γύρω στα 50,000 από ότι έχω ψάξει εγώ
3) κανείς δεν θα σου απαντήσει σε αυτό...καλώς ή κακώς, δουλειές υπάρχουν και στην Ελλάδα και έξω αρκεί να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά (αυτά τουλάχιστον μου λένε παιδιά που έχουν τελειώσει)
ελπίζω να βοήθησα :)
 
Top