Multi-crew Pilot License (MPL)

Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω αλλα δυστυχως μαλλον οι εταιρειες εχουν τη δυναμη στα χερια τους σημερα οσο η πιεση για ανευρεση εργασιας αυξανεται...Δυστυχως και παλι....Δεν υπαρχουν αισιοδοξες προβλεψεις για το μελλον...
 
Type rating ναι,συνοδευομενο και με 500 ωρες περιπου ετσι για το καλο...οποτε εχουμε 50-60000 για τα πτυχια και 15-20000 για type rating και περιπου 20-25000 για να βαλεις τις 500 ωρες...καντε το λογαριασμο και σας περιμενει ο αεροπορικος παραδεισος ή η τραπεζα στην γωνια για τους αφελεις που θα δανειστουν!!!
 
Στον αντίποδα της συμβατικότητας ενός κλασσικού CPL όπως εύστοχα αναφέρεις με τα παραπάνω ποσά και για τις ώρες που απαιτούνται για να μπορείς να επιβιώσεις επαγγελματικά σε κάποια εταιρία,
υπάρχει το πρόγραμμα MPL το οποίο σε συνεργασία με κάποια αεροπορική εταιρία που το προωθεί με σκοπό να εξασφαλίσει τον απαραίτητο αριθμό πληρωμάτων πιλοτηρίου για τα προσεχή χρόνια και με τις
τρέχουσες παραγγελίες αεροσκαφών.Άρα λοιπόν μιλάμε για την νέα παγκόσμια κυβέρνηση στον τομέα "εκπαίδευση πιλότων".Έτσι είναι παιδιά,δυστυχώς.Θα υπάρξουν άνθρωποι που επιλέγοντας το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα προωθούνται σε καριέρες με τα ίδια χρήματα που αναφέρθηκαν παραπάνω και κατά την άποψή μου με πιο ολοκληρωμένα προγράμματα που οι ίδιες οι εταιρίες υποστηρίζουν και κάποιοι άλλοι απλά θα παραθέτουν την άποψή τους στο forum για το αν οι εταιρίες πρέπει ή όχι να υποστηρίζουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα τη στιγμή που οι ίδιες το ενισχύουν και το αναπαράγουν.Δυστυχώς έχουμε να ανταγωνιστούμε πολλές καταστάσεις και ένα απλό CPL ίσως στο μέλλον να μην είναι αρκετό,για να μην πω εντελώς ανίκανο να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα της νέας παγκόσμιας αγοράς.Παραθέτω και το site
όπου μπορεί κάποιος να πληροφορηθεί για το συγκεκριμένο πρόγραμμα γνωστής σχολής των εμιράτων,υποστηριζόμενο από την ΑΙR ARABIA.Είναι το http://www.uae.alphagroup.aero.Τα συμπεράσματα δικά σας. :great:
 
Θα το πω κι ας με πυροβολησουν...ευχαριστως θα ακολουθουσα ενα MPL!!!Οσο δε για τις αποψεις περι του ανωτερω πτυχιου παντα θα υπαρχουν διαφωνουντες και οχι αδικα βεβαια!Κυριοι δυστυχως η μπαλα πλεον βρισκεται στα ποδια των εταιριων και καλως ή κακως ανεκαθεν ηταν εκει...
 
για να μπορέσεις να αρχίσεις πρέπει να σε επιλέξει μια εταιρία.δεν μπορείς να πας αυθαίρετα και να πεις στην οαα οτι θέλω να πάρω δίπλωμα MPL.ευτυχώς που συμβαίνει κάτι τέτοιο γιατί τα πράγματα τότε θα ήταν ακόμα χειρότερα.
 
Συμφωνω απολυτως!Βεβαια ρωτω, αραγε πως επι του πρακτεου θα γινει κατι τετοιο;Με ποιες διαδικασιες;
 
Σε αυτές τις πατέντες, υπάρχουν τρείς γραμμές άμυνας. Η μία είναι οι ίδιοι οι ενδιαφερόμενοι που δυστυχώς (και δικαιολογημένα), είναι έτοιμοι να πουλήσουν την ψυχή τους στο διάβολο για μιά θέση στο πιλοτήριο.....όπως νά'ναι. Η ιστορία μας έχει δείξει ότι αυτή η αμυντική γραμμή είναι σουρωτήρι!

Η δεύτερη είναι οι ενώσεις επαγγελματιών χειριστών (ανά χώρα, άνα ήπειρο ή παγκοσμίως, αλλά και ανά εταιρεία). Δυνητικά πολύ ισχυρή άμυνα και με πολλούς τρόπους αντίδρασης. ΟΜΩΣ, τα τελευταία 2-3 χρόνια, οι πιέσεις που δέχονται τα σωματεία και οι απανωτές γροθιές από το σύστημα για να μειωθούν δραματικά τα κεκτημένα αφήνουν λίγα περιθώρια αντίδρασης για το τί συμβαίνει έξω από το μαντρί. Ξέρουν ότι έχει πιάσει φωτιά απ'έξω και θα έρθει σίγουρα και μέσα, αλλά αναγκαστικά πρέπει να βουλώσουν τις απανωτές διαρροές γκαζιού που έχουν μέσα. Συγκεκριμμένα, κάθε λίγο και λιγάκι πρέπει να αμύνονται κατά των άσκοπων απολύσεων, της καταστρατήγησης της ιεραρχίας/επετηρίδας που σκοπό έχει να μπορούν να διώχνουν οι εταιρείες τους έμπειρους και ακριβούς και να κρατάνε τους νέους και φτηνούς. Συνταξιοδοτικά ταμεία και συμφωνίες μεταξύ εταιρειών-πιλότων, γίνονται κουρελού, οι πιέσεις για περισσότερα per diem λεφτά και λιγότερα σταθερά, γίνονται αφόρητες. Υπάρχει μεγάλη πίεση για εισαγωγή όλο και περισσοτέρων εποχιακών χειριστών. Μερικές εταιρείες έχουν γίνει εκπαιδευτικοί οργανισμοί, όπου ουσιαστικά στην κάθε πτήση υπάρχει μόνο ένας πιλότος και κάποιος άλλος δύσμοιρος που μαθαίνει, δεν πληρώνεται και πληρώνει και από πάνω. Έρχεται καπάκι και η ντεμέκ "εμπεριστατωμένη" πρόταση της ΕΕ για το ωράριο εργασίας, που θα επιτρέπει στον πιλότο να πετάει παλαβές ώρες νυχτιάτικα και αναγκαστικά τα σωματεία δεν προλαβαίνουν να ασχοληθούν με τα φλέγοντα ομολογουμένως μελλούμενα.


Έτσι, τελευταία γραμμή άμυνας μένουν να είναι οι αρχές (υπηρεσίες πολιτικής αεροπορίας). Yeah..........right!



ΥΓ: Για τις πιέσεις των εταιρειών και τις περικοπές, πρέπει να ανοίξω καινούριο θέμα που θα λέγεται "Γκόλντεν Μπόις και Αερομεταφορές"
 
Δυστυχως εχεις απολυτο δικιο!!
 
MPL για Α320 απο την ΟΑΑ και easyJet.Πληροφοριες στο http://www.oaa.com.
 
Top