Να μπει κανείς ή να μη μπει (στο αεροπλάνο);

  • Thread starter Thread starter aakunz
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Θα μπαίνατε σε αεροπλάνο στο οποίο παρουσιάστηκε βλάβη και τώρα σας διαβεβαιώνουν ότι όλα είναι ΟΚ;

  • Ναι, κάνω την καρδιά μου πέτρα και μπαίνω

    Votes: 2 66,7%
  • Όχι! Με σε καμιά περίπτωση! Χίλιες φορές στο Τουρκμενιστάν, καλύτερα!

    Votes: 0 0,0%
  • Δε σου λέω! / Δεν ξέρω... τι τα ψάχνεις τώρα;

    Votes: 1 33,3%

  • Total voters
    3
Δεν ξέρω αν αντιδράσεις σαν αυτές τις φημολογούμενες των συμπατριωτών μας στο ονειρικό και εξωτικό Aşgabat συναντώνται και σε άλλες εθνικότητες ή είναι φαινόμενο της ελληνικής αεροπορικής-ταξιδιωτικής κουλτούρας (κώδικας συμπεριφοράς μερικών συμπατριωτών μας στο αεροπλάνο).

ohi, sigoura den einai elliniko fenomeno. I Germania Express (gia tin opia douleua palia kai pou kai po boithao) ehei ena ligo eksotiko dromologio mia fora tin ebdomada: Apo Kolonia CGN pros tin makrini Tiflida TBS. To dromologio petaei mia fora tin ebdomada tin nyhta. To dromologio ginete sinithos me aeroplano typou B737-700 , pou kai pou 737-300 i A320. Kai se auto to dromologio symbenoun aproopta technikal. I perisoteroi epibates meta apo ena tetio symban sinithos mpenoun mesa sto aeroplano. Yparhoun omos meriki pou arnounte na mpoune mesa kai zitane rebooking me alli eteria - oti na nai, i rebooking gia tin ptisi tin epomeni ebdomada: Epidi aploustata fobounte.
 
Μου έχει τύχει και επέλεξα να συνεχίσω με το ίδιο αεροπλάνο. Κάποιοι επέλεξαν να μην το κάνουν και δεν μπορώ να τους πω κάτι. Εξαρτάται βέβαια και από την εταιρία. Εάν κάτι τέτοιο μου συνέβαινε με την...ας πούμε ... Egypt Air, ε, δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίσω. :wink:
 
Έχει τύχει σε συγγενικό μου πρόσωπο, παλιά, με τα 737-200, να ρουφήξει ο κινητήρας 2-3 γλάρους αμέσως μετά το rotation, να επιστρέψει το αεροσκάφος πίσω με τον ένα κινητήρα εκτός, να το επισκευάζουν για 2-3 ώρες κι ύστερα να τους στέλνουν πίσω με το ίδιο αεροσκάφος. Άντε τώρα περίμενε εσύ από τη γιαγιά και τον παππού με τα πανέρια και τις κότες (εντάξει, ποιητική άδεια εδώ :wink: ) να ξαναμπούν μέσα
 
Ιt depends...
Λογικα,αν εντοπιστει μια βλαβη τοτε δεν υπαρχει προβλημα,την επιδιορθωνουν και ολα πανε καλα.
Αλλα υπαρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας.Εγω προσωπικα θα το σκεφτομουν αρκετα να ξαναμπω,οχι τοσο γιατι θα φοβομουν το συγκεκριμενο αεροσκαφος αλλα γιατι θα φοβομουν πιο πολυ τον ευατο μου,πως θα περασει χαλαρα η ωρα της πτησης;Και καλα να ταξιδευεις Αθηνα-Κερκυρα,αλλα αν ταξιδευεις Φρανκφουρτη-Μελβουρνη,ας πουμε,ειναι πολλες οι ωρες ανασφαλειας.
Βεβαια,τωρα που το ξανασκεφτομαι λιγο ασχετο το παραδειγμα,γιατι αλλο να πετας με Α3 και αλλο με QF.
Οπως και να εχει καλυτερα να μη μου τυχει...
 
Θα συμφωνησω και εγω με την τελευταια αποψη.

Το θεμα ειναι καθαρα ψυχολογικο οποτε και το ερωτημα μαλλον θα επρεπε να ειναι αν θα ταξιδευατε (γενικα) ή οχι.

Γενικα πιστευω οτι οι ανθρωποι που φοβουνται τις πτησεις θα θελουν για καθαρα ψυχολογικους λογους να αλλαξουν α/φος , και ειναι ικανοι να φτασουν σε επιπεδα υστεριας για να το καταφερουν, με σκοπο μπας και δεν τους αφησουν τελικα να ταξιδεψουν.....

Στατιστικα δεν νομιζω να βγαζει κανεις ακρη και οσο το σκεφτεσαι και το αναλυεις τοσο τρελενεσαι στο τελος.....
 
Δε μου έχει τύχει και ελπίζω να μη μου τύχει. Φυσιολογικά θα έμπαινα, αλλά και πάλι δεν μπορείς να ξέρεις τη φόρτιση της στιγμής. :roll:
 
To 1998 σε πτηση AMS-NWR ΜΕ DC-10-40 της NORTHWEST σαράβαλο οπτικά 27 ετων πρώην JAL τα μάζευε απο όλον τον κόσμο τα συντηρούσε και πετάνε ακόμα! Βλάβη στο έδαφος 4 ώρες στο tarmac εκτός πύλης οι επιβάτες μέσα να έχουν την καμπίνα μαντάρα, οι μηχανικοί να ανεβοκατεβαίνουν,το πρόβλημα να παραμένει, αναταλλακτικό απο το Amsterdam περίμεναν λένε οι φήμες αλλά να η μεγάλη διαφορά που σε 15 μέρες έμμελλε να φέρει την sr111.Ο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.BRING THE THIRD MAN BACK Σιγουριά στους επιεπιβάτες.
 
Γειά και χαρά σε όλους

Γιατί λέτε για βλάβη που παρουσιάζει ένα αεροπλάνο και το μαθαίνουν οι επιβάτες και δε λέτε για το αεροπλάνο που το βλέπετε στη φυσούνα και μπαίνετε μέσα και πετάτε χωρίς καμία ψυχολογική πίεση; Πώς μπορεί να ξέρει κανείς τι έχει συμβεί σε αυτό το αεροσκάφος σε προηγούμενες πτήσεις;

Δηλαδή το εν λόγο επιδιορθωμένο αεροσκάφος δε θα ξαναπετάξει; Ας υποθέσουμε οτι οι επιβάτες πετυχαίνουν το αίτημα τους και πετάνε με ένα άλλο αεροπλάνο προς το προορισμο τους....Το επιδιορθωμένο θα γυρίσει άδειο; Προσωπικά νομίζω οτι θα μπεί στο επόμενο δρομολόγιο και θα είναι το αεροσκάφος που έβλεπαν κάπιοι επιβάτες στη φυσούνα και μπήκανε μέσα και ούτε που θυμούντε τη πτήση γιατί ήταν απροβλημάτιστη!

Αν θυμάστε τότε με το ατυχές περιστάτικο του αεροσκάφους της Helios, κάπιοι επιβάτες επόμενων πτήσεων πέταξαν με χειρότερες εταιρίες απο την Helios (Κατάταξη σύμφωνα με τη συχνότητα συμβάντων... Ref: RBF #2 αν δε κάνω λάθος :-) )......Ποιά θα ήταν η άποψη τους για την ίδια τους την απόφαση;

Προσωπικά όταν μπαίνω στο αεροπλάνο προσπαθώ να μη σκέφτομαι οτιδήποτε μπορεί να συμβεί και να απολαύσω το θέαμα (ή οτι φαίνεται τέλος πάντων απο το παραθυράκι.....το 757 θα έχει μεγαλύτερα παράθυρα...για να δούμε)...Έτσι κι αλλιώς, αν γίνει κάτι δε μπορώ να κάνω τίποτα. Η μόνη μου χρησιμότητα ώς επιβάτης είναι να παραμείνω ένα ψύχραιμο ballast στη θέση μου :-)

Θα σε βρεί Αυτός αμα σε χρειαστεί.....οπότε γιατί να ανησυχείς;
 
thanOS":10sq2b1j said:
Γειά και χαρά σε όλους

Γιατί λέτε για βλάβη που παρουσιάζει ένα αεροπλάνο και το μαθαίνουν οι επιβάτες και δε λέτε για το αεροπλάνο που το βλέπετε στη φυσούνα και μπαίνετε μέσα και πετάτε χωρίς καμία ψυχολογική πίεση; Πώς μπορεί να ξέρει κανείς τι έχει συμβεί σε αυτό το αεροσκάφος σε προηγούμενες πτήσεις;

Δηλαδή το εν λόγο επιδιορθωμένο αεροσκάφος δε θα ξαναπετάξει; Ας υποθέσουμε οτι οι επιβάτες πετυχαίνουν το αίτημα τους και πετάνε με ένα άλλο αεροπλάνο προς το προορισμο τους....Το επιδιορθωμένο θα γυρίσει άδειο; Προσωπικά νομίζω οτι θα μπεί στο επόμενο δρομολόγιο και θα είναι το αεροσκάφος που έβλεπαν κάπιοι επιβάτες στη φυσούνα και μπήκανε μέσα και ούτε που θυμούντε τη πτήση γιατί ήταν απροβλημάτιστη!

Αν θυμάστε τότε με το ατυχές περιστάτικο του αεροσκάφους της Helios, κάπιοι επιβάτες επόμενων πτήσεων πέταξαν με χειρότερες εταιρίες απο την Helios (Κατάταξη σύμφωνα με τη συχνότητα συμβάντων... Ref: RBF #2 αν δε κάνω λάθος :-) )......Ποιά θα ήταν η άποψη τους για την ίδια τους την απόφαση;

Προσωπικά όταν μπαίνω στο αεροπλάνο προσπαθώ να μη σκέφτομαι οτιδήποτε μπορεί να συμβεί και να απολαύσω το θέαμα (ή οτι φαίνεται τέλος πάντων απο το παραθυράκι.....το 757 θα έχει μεγαλύτερα παράθυρα...για να δούμε)...Έτσι κι αλλιώς, αν γίνει κάτι δε μπορώ να κάνω τίποτα. Η μόνη μου χρησιμότητα ώς επιβάτης είναι να παραμείνω ένα ψύχραιμο ballast στη θέση μου :-)

Θα σε βρεί Αυτός αμα σε χρειαστεί.....οπότε γιατί να ανησυχείς;

Συμφωνω απολυτα μαζι σου!
Η αγνοια μερικες φορες ειναι ευλογια...
Τουλαχιστον δεν αγχωνεσαι.
Απλα η ερωτηση εχει να κανει με το ενδεχομενο να ειναι καποιος γνωστης της καταστασης,ποια ειναι η επιλογη σε αυτη την περιπτωση;
 
καμια σοβαρη εταιρια δεν διακινδινευει να χασει ενα αεροσκαφος για να κερδισει λιγα δολαρια...αρα αφου επιβεβαιωνουν οτι επισκευαστηκε τοτε τους πιστευω.

εκτος κι αν δεν εμπιστευομαι την εταιρια....σε αυτην την περιπτωση ομως δεν επρεπε να μπω απο την αρχη στο εν λογω αεροπλανο
 
Top