Να επιτραπεί η συγχώνευση Ολυμπιακής/Αιγαίου;

Θέλετε να επιτραπεί στην Aegean και την Olympic Air να συγχωνευτούν;

  • Ναι, άνευ όρων.

    Votes: 21 20,2%
  • Ναι, αλλά με όρους για την προστασία του ανταγωνισμού.

    Votes: 35 33,7%
  • Όχι.

    Votes: 48 46,2%

  • Total voters
    104
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
Τρεις οι επιλογές, τη γνώμη σας παρακαλώ. :D
 
Παιδιά,ψηφίσουμε δεν ψηφίσουμε η συνχώνευση θα γίνει...
 
Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια και να τους δίνουμε με χαρά 250€ RT για domestic!Όπως έχει ειπωθεί και στην άλλη ενότητα,μπορεί το κράτος μας να είναι τόσο πουλημένο που να μην μπορεί(θέλει) να επιβάλλει στην συγχώνευση κάποιους όρους προστασίας του επιβάτη αλλά σαν καταναλωτές μπορούμε να κάνουμε άλλα πράγματα για να σώσουμε τους εαυτούς μας...
 
Ναί μέν να μην καθήσουμε με σταυρωμένα χέρια,αλλά ούτε οι "ακραίες" λύσεις είναι σωστές.

Ούτε κάθετο "όχι",από την στιγμή που οι ιδιοκτήτες τών δύο εταιρειών κρίνουν ότι με την συγχώνευση διασφαλίζουν την βιωσιμότητά τους (διαβάστε και λίγο την θεωρία τού Nash),ούτε κάθετο "ναί" άνευ όρων,ώστε να κάνουν touch and go στά οπίσθιά μας στά δρομολόγια εσωτερικού (στό εξωτερικό δέν μπορούν να το κάνουν ούτως ή άλλως...).
 
Εγώ ψήφισα ναι αλλά με κάποιους όρους.Σήμερα αυτές οι 2 εταιρίες κοιτάνε να μείνουν ζωντανές.Εχουν επενδίσει εκατομμύρια για να είναι στην μορφή αυτή που είναι σήμερα και γι΄αυτό και θέλω να μείνουν ζωντανές αλλά με κάποιους όρους και για την βιοσιμότητα και τον πιο μικρών εταιριών.
Εγώ αυτό που είπα είναι πως δεν πρόκειται με μια ψηφοφωρία να μας ακούσει κάποιος και να γίνει oπως το θέλουμε εμείς.
Εγώ προσωπικά θέλω μια εταιρία με δυναμική που να είναι ισχυρή και ανταγωνιστική απέναντι σε άλλες.Οσο ΟΑ-Α3 φαγωνόντουσαν για δείτε λίγο την TURKISH :? .Εχει τεράστιο στόλο,άψογο service,τεράστιο δίκτυο,είναι στην καλύτερη και ποιο δυνατή συμμαχία,είναι χοριγός μιας κορυφαίας ομάδας του πλανήτη,έχει 1-2 θυγατρικές που μαζί με τα δικά της αεροπλάνα οργώνουν παραγματικά όλη την Ευρώπη και Μέση Ανατολή,επενδύει στο ATATURK κάνοντάς το κόμβο των βαλκανίων,τα αεροσκάφη τις όσο πάνε και πληθαίνουνε.....εγώ δεν καταλαβαίνω τι έχει αυτή η εταιρία να ζηλέψει απο την π.χ.SINGAPORE.....μήπως το Α380?????Εννοια σας και έτσι όπως πάει θα το εντάξει και αυτή στον στόλο της.
Αυτό που θέλω λοιπόν να σας πώ είναι πως αν δεν ξυπνίσουν λίγο η ΝΟΑ,ΟΑ-Α3 οπως θέλετε πείτε το θα πετάμε το ATH-SKG με TURKISH με RYANAIR και EASYJET.

Φιλικά Βασίλης :)
 
ΓΙα την ώρα η Turkish είναι μάλλον δύσκολο, σε 30 χρόνια ίσως (!) αλλά για τους άλλους γιατί όχι; Άλλωστε και οι Κυπριακές δε έχουν και μια εσωτερική πτήση στην Ελλάδα Ρόδος - Ηράκλειο;

Γενικά πάντως νομίζω ότι μια ενδεχόμενη συγχώνευση θα αυξήσει τις τιμές και θα ρίξει ίσως την εξυπηρέτηση. Για παράδειγμα για ποιό λόγο να ππροχωρήσουν σε επένδυση για μεγαλύτερο ή νεότερο στόλο; Θα απειληθούν από την Athens;
 
Για τις τιμές δεν ανυσηχώ πολύ. Αν θλέουν 250 RT οι low cost καραδοκούν. Τουλάχιστον για τα μεγάλα αερορόμια της χώρας με πτήσεις 30-40 λεπτών. Εύκολα μπορώ να φανταστώ 2 αεροπλάνα της Ryanair μόνιμα στην Ελλάδα να κανουν διαδοχικά ATH-X-ATH-SKG-ATH, όπου Χ διαδοχικά Ηράκλειο, Ρόδος, Χανιά. Έτσι προσφέρεις και 2 προορισμούς από κάθε πόλη (ΑΤΗ-SKG), και το κλασσικό ΑΤΗ-SKG που έχει γίνει λεωφορείο έτσι και αλλιώς. Αν αντί για 250 έχουν 100 RT, που και πάλι πολλά είναι για τα δεδομένα της Ryanair. Οπότε ή αυτό θα έχουν στο μυαλό τους οι νέοι διοικούντες της ΟΑ3 και θα αφήσουν τις τιμές σε σχετικά υποφερτά επίπεδα, η θα περιμένουν τις κινήσεις των low cost, και θα κατεβάσουν μετά τις τιμές.

Για τα μικρότερα αεροδρόμια τώρα, εκεί μου φαίνεται θα φανεί περισσότερο το αρνητικό της υπόθεσης. Γιατί φως δεν φαίνεται απο μια σμπαραλιασμένη Athens Airways και μια μικρή ακόμα sky express. όχι πως το j-41 είναι κακό, μια χαρά είναι, αλλά δεν αφήνει περιθώρια για φτηνές τιμές έτσι και αλλιώς.
 
Το τι θα πούμε εμείς εκείνοι το ακούν βερεσέ.....αφού ήδη έχουν αρχίσει να συνεργάζονται...
Πχ. Σήμερα το δρομολόγιο HER-BSL-HER με κωδικό Α3 4101 έγινε με το SX-OAH της ΟΑ.

Και κάτι ακόμα, ποιος επωφελήθηκε τα προηγούμενα χρόνια με την διχόνια που υπήρχε ανάμεσα στις 2 εταιρείες ? κανεις! Οπότε καλύτερα να γίνουν μία εταιρεια.
 
Εμένα μου φαίνεται πολύ κοντόφθαλμο το να συγχωνευτούν για να έχουν κερδοφορία. Γιατί με άλλα λόγια μας λένε ότι για να έχουν κερδοφορία πρέπει να μην έχουν ανταγωνισμό στα δρομολόγια εσωτερικού.
Και αναρωτιέμαι, τους ξένους τους ρωτήσατε αν θα μείνετε χωρίς ανταγωνισμό; Γιατί έτσι και κάνει βάση στην Αθήνα η Easyjet (για να τη συνδέσει με τα περιφερειακά στα οποία μπορεί να πετάξει το Α319), έχετε γα βρυσούλες. Ή έτσι και μπει η Air France στην Athens και βάλει τάξη, άντε γεια.
Και αναρωτιέμαι Νο2, είστε σίγουροι ότι σας φταίει ο ανταγωνισμός και όχι η εμπορική σας πολιτική; Η Αιγαίου πώς κατάφερε να έχει κερδοφορία το 2007 και το 2008 παρά τον ανταγωνισμό των ΟΑ; Μήπως αυτό που φταίει για τις ζημιές του 2009 δεν είναι ο ανταγωνισμός αλλά το ότι κοίταξαν να βγάλει η μια τα μάτια της άλλης με τις προσφορές στα 20 και 30 ευρώ; Γιατί δεν πετάνε με νορμάλ τιμές; Πρέπει δηλαδη να είναι ή του ύψους ή του βάθους; Και γιατί να σε ταΐζουν του σκασμού σε πτήση μιας ώρας;
Και αναρωτιέμαι Νο3, είστε σίγουροι ότι η Star Alliance είναι η καλύτερη επιλογή στρατηγικά; Εγώ ως lewton το προτιμώ για προσωπικούς λόγους όπως ξαναέγραψα, αλλά από το να είναι τα τσιράκια της Lufthansa, της United και της Singapore (σιγά μην τις αφήσουν να ξεκινήσουν long-haul), γιατί να μην είναι ο partner των AirFrance/KLM/Alitalia για πτήσεις προς Αυστραλία;
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top