Για τις τιμές δεν ανυσηχώ πολύ. Αν θλέουν 250 RT οι low cost καραδοκούν. Τουλάχιστον για τα μεγάλα αερορόμια της χώρας με πτήσεις 30-40 λεπτών. Εύκολα μπορώ να φανταστώ 2 αεροπλάνα της Ryanair μόνιμα στην Ελλάδα να κανουν διαδοχικά ATH-X-ATH-SKG-ATH, όπου Χ διαδοχικά Ηράκλειο, Ρόδος, Χανιά. Έτσι προσφέρεις και 2 προορισμούς από κάθε πόλη (ΑΤΗ-SKG), και το κλασσικό ΑΤΗ-SKG που έχει γίνει λεωφορείο έτσι και αλλιώς. Αν αντί για 250 έχουν 100 RT, που και πάλι πολλά είναι για τα δεδομένα της Ryanair. Οπότε ή αυτό θα έχουν στο μυαλό τους οι νέοι διοικούντες της ΟΑ3 και θα αφήσουν τις τιμές σε σχετικά υποφερτά επίπεδα, η θα περιμένουν τις κινήσεις των low cost, και θα κατεβάσουν μετά τις τιμές.
Για τα μικρότερα αεροδρόμια τώρα, εκεί μου φαίνεται θα φανεί περισσότερο το αρνητικό της υπόθεσης. Γιατί φως δεν φαίνεται απο μια σμπαραλιασμένη Athens Airways και μια μικρή ακόμα sky express. όχι πως το j-41 είναι κακό, μια χαρά είναι, αλλά δεν αφήνει περιθώρια για φτηνές τιμές έτσι και αλλιώς.