Νέα Αεροπλάνα "Government" για την Ελληνική Κυβέρνηση ?

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
CONFIG2":3k8lz16e said:
KGP":3k8lz16e said:
ama einai na lalisoune apo tin anazitisi gia agora giati den psachnoun adhoc...na noikiasoun?



http://www.PrivateJetSpecialist.com : the First Online Reservation System for Private Jets

Ξερεις πως λενε αυτο το ηλεκτρικο "πραγμα", που "γυριζει" την μηχανη, οταν γυρναμε το κλειδι????

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Κι άλλο VIP jet; Εδώ οι άγγλοι έχουν ένα BAe-146 για κοτζάμ βασίλισσα και ο Τονυ ταξιδεύει με κανένα ΒΑ 777 και μόνο όταν πρέπει...
 
Ευχαριστώ KGP και Hristos για τις απαντήσεις σας.

Το πρόβλημα χωρητικότητας που ανέφερες το σκέφτηκα κι εγώ αλλά από την άλλη ένα ACJ ή το BBJ δε θα λύσουν ιδιαίτερα το πρόβλημα εκτός κι αν είναι σε EasyJet configuration. Απλά εκφράζω τις επιφυλάξεις μου για τη χρησιμότητα ενός ακόμη κυνερνητικού αεροσκάφους το οποίο μάλιστα με ένα υπερπολυτελές εσωτερικό θα αποτελέσει πρόκληση σε δύσκολους καιρούς. Ιδιαίτερα δε όταν υπάρχει ήδη αεροσκάφος με ακτίνα δράσης ικανή για μακρινά ταξίδια.

Επίσης όλοι γνωρίζουμε τις ορδές ασχετων που συνοδεύουν κάθε επίσημη κυβερνητική αποστολή και βρίσκουν ευκαιρία για ταξιδάκι αναψυχής με έξοδα του κράτους. Τουλάχιστον στο Gulfstream όλοι αυτοί δε χωράνε...

Πάντως προσωπικά είχα εκτιμήσει αρκετά την επιλογή της κυβέρνησης να μετακινούνται τα ανωτατα στελεχη με πτήσεις της ΟΑ παλιότερα κι ακόμα και τα Embraer με το Gulfstream ταιριάζουν με την ιδιοσυγκρασία της χώρας μας αλλά οτιδήποτε παραπάνω νομίζω είναι υπερβολικό.

pingu":uxx26bpj said:
Κι άλλο VIP jet; Εδώ οι άγγλοι έχουν ένα BAe-146 για κοτζάμ βασίλισσα και ο Τονυ ταξιδεύει με κανένα ΒΑ 777 και μόνο όταν πρέπει...

pingu στην Αγγλία δεν έχουν ανάγκη να αποδείξουν τίποτα και γνωρίζουν πολύ καλα ποιοι είναι και τι μπορει να κάνουν. Συνήθως όσο πιο νοτιανατολικά κατεβαίνεις τόσο πιο πολυ οι άνθρωποι από την ανασφάλεια τους προσπαθούν να αποδείξουν κάτι πρώτα στους ίδιους τους τους εαυτούς και μετά στους άλλους εξ ου κι η ακατασχετη μεγαλομανία την οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις με τα αμφίβολης αισθητικής υπερπολυτελή 747 των αραβικών χωρών. Είναι αυτό που λέμε "όταν το πετρέλαιο φτάνει στον εγκέφαλο..."
 
StarGeo":1p6dligt said:
Συνήθως όσο πιο νοτιανατολικά κατεβαίνεις τόσο πιο πολυ οι άνθρωποι από την ανασφάλεια τους προσπαθούν να αποδείξουν κάτι πρώτα στους ίδιους τους τους εαυτούς και μετά στους άλλους εξ ου κι η ακατασχετη μεγαλομανία την οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις με τα αμφίβολης αισθητικής υπερπολυτελή 747 των αραβικών χωρών. Είναι αυτό που λέμε "όταν το πετρέλαιο φτάνει στον εγκέφαλο..."

Δεν ειναι το πετρελαιο αλλα η αντιπροσωπεια που κουβαλα ο καθε αρχηγος κρατους. στην UAE υπαρχει το 747VIP, οταν ταξιδευει ειναι παντα μα παντα γεματτο με επιχειρηματιες,με ακολουθους,με την βασιλικη οικογενεια.Γινεται ο ελλην προθυπουργος να ειναι με το gulfstream που χωρει μεχρι 10 ατομα σε vip εκδοση, και αν υπαρχουν και επιχειρηματιες ταξιδευουν δωρεαν με την Ολυμπιακη με ολη την οικογενεια τους. Ενα αεροπλανο Α330 ή το 767 χρειαζεται για την ηγεσια μας.
 
Να επισκέπτεται ένας Πρωθυπουργός για παράδειγμα την Κίνα μόνος του απλά δεν γίνεται. Χρειάζονται αντιπροσωπίες, επιχειρηματίες και τεχνοκρατικός λαός υποστήριξης. Όλοι αυτοί δεν χωρούν πουθενά. Αναγκαστικά μπαίνουν όλοι στο Α340. Με τα όποια συνακόλουθα.
Πιστεύω ότι έίναι σωστή η σκέψη για ένα αεροσκάφος το οποίο θα καλύπτει αυτές τις ανάγκες. Ένα ΒΒΙΙ μια χαρούλα θα ήταν.
Και δεν μιλάω φυσικά για το θέαμα που βιώσαμε πχ να πάνε στην Ελευσίνα δύο Γ.Γρ.Υπουργείων και να μεταφέρονται με το ΕΜΒ135 στην Θεσ/νίκη, την Καβάλα και την Αλεξ/πολη σε γαλατάδικο δρομολόγιο τύπου ΚΤΕΛ. Το κόστος το έχει σκεφτεί κανείς ποτέ; Δεν υπάρχουν δρομολόγια της γραμμής για τους κυρίους αυτούς; Επειδή ίσως κάποιοι είναι και φίλοι του πρωθυπουργού, άντε καβαλάν ένα αεροπλάνο και τελειώνουμε; Έλα μου ντε όμως που έτσι το πληρώνει ο κόσμος δεν ξέρω και γω πόσες φορές πάνω.
Μάλιστα έχει φανεί ότι τέτοιου είδους αεροσκάφη εξυπηρετούν και επείγουσες εθνικές ανάγκες σε δύσκολες στιγμές.
 
StarGeo":1m6m9bor said:
Ευχαριστώ KGP και Hristos για τις απαντήσεις σας.

Το πρόβλημα χωρητικότητας που ανέφερες το σκέφτηκα κι εγώ αλλά από την άλλη ένα ACJ ή το BBJ δε θα λύσουν ιδιαίτερα το πρόβλημα εκτός κι αν είναι σε EasyJet configuration. Απλά εκφράζω τις επιφυλάξεις μου για τη χρησιμότητα ενός ακόμη κυνερνητικού αεροσκάφους το οποίο μάλιστα με ένα υπερπολυτελές εσωτερικό θα αποτελέσει πρόκληση σε δύσκολους καιρούς. Ιδιαίτερα δε όταν υπάρχει ήδη αεροσκάφος με ακτίνα δράσης ικανή για μακρινά ταξίδια.

Επίσης όλοι γνωρίζουμε τις ορδές ασχετων που συνοδεύουν κάθε επίσημη κυβερνητική αποστολή και βρίσκουν ευκαιρία για ταξιδάκι αναψυχής με έξοδα του κράτους. Τουλάχιστον στο Gulfstream όλοι αυτοί δε χωράνε...

Πάντως προσωπικά είχα εκτιμήσει αρκετά την επιλογή της κυβέρνησης να μετακινούνται τα ανωτατα στελεχη με πτήσεις της ΟΑ παλιότερα κι ακόμα και τα Embraer με το Gulfstream ταιριάζουν με την ιδιοσυγκρασία της χώρας μας αλλά οτιδήποτε παραπάνω νομίζω είναι υπερβολικό.

pingu":1m6m9bor said:
Κι άλλο VIP jet; Εδώ οι άγγλοι έχουν ένα BAe-146 για κοτζάμ βασίλισσα και ο Τονυ ταξιδεύει με κανένα ΒΑ 777 και μόνο όταν πρέπει...

pingu στην Αγγλία δεν έχουν ανάγκη να αποδείξουν τίποτα και γνωρίζουν πολύ καλα ποιοι είναι και τι μπορει να κάνουν. Συνήθως όσο πιο νοτιανατολικά κατεβαίνεις τόσο πιο πολυ οι άνθρωποι από την ανασφάλεια τους προσπαθούν να αποδείξουν κάτι πρώτα στους ίδιους τους τους εαυτούς και μετά στους άλλους εξ ου κι η ακατασχετη μεγαλομανία την οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις με τα αμφίβολης αισθητικής υπερπολυτελή 747 των αραβικών χωρών. Είναι αυτό που λέμε "όταν το πετρέλαιο φτάνει στον εγκέφαλο..."

Ισως η πιο σωστη τοποθετηση που εχει γινει. Φιλτατε, εισαι "στο κεντρο".
Χαιρομαι, πραγματικα!
 
killerwing":2n2nvfqy said:
StarGeo":2n2nvfqy said:
Συνήθως όσο πιο νοτιανατολικά κατεβαίνεις τόσο πιο πολυ οι άνθρωποι από την ανασφάλεια τους προσπαθούν να αποδείξουν κάτι πρώτα στους ίδιους τους τους εαυτούς και μετά στους άλλους εξ ου κι η ακατασχετη μεγαλομανία την οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις με τα αμφίβολης αισθητικής υπερπολυτελή 747 των αραβικών χωρών. Είναι αυτό που λέμε "όταν το πετρέλαιο φτάνει στον εγκέφαλο..."

Δεν ειναι το πετρελαιο αλλα η αντιπροσωπεια που κουβαλα ο καθε αρχηγος κρατους. στην UAE υπαρχει το 747VIP, οταν ταξιδευει ειναι παντα μα παντα γεματτο με επιχειρηματιες,με ακολουθους,με την βασιλικη οικογενεια.Γινεται ο ελλην προθυπουργος να ειναι με το gulfstream που χωρει μεχρι 10 ατομα σε vip εκδοση, και αν υπαρχουν και επιχειρηματιες ταξιδευουν δωρεαν με την Ολυμπιακη με ολη την οικογενεια τους. Ενα αεροπλανο Α330 ή το 767 χρειαζεται για την ηγεσια μας.

Οχι και δωρεαν! Στο ελλειμα προστηθεται! (δηλαδη στον φορολογουμενο). Γιατι δεν πανε με την Α3? Απλα, διοτι εκει δουλευουν με το "εν τη χειρα και ουτως βοησωμεν"!
 
StarGeo":3318uug2 said:
pingu στην Αγγλία δεν έχουν ανάγκη να αποδείξουν τίποτα και γνωρίζουν πολύ καλα ποιοι είναι και τι μπορει να κάνουν. Συνήθως όσο πιο νοτιανατολικά κατεβαίνεις τόσο πιο πολυ οι άνθρωποι από την ανασφάλεια τους προσπαθούν να αποδείξουν κάτι πρώτα στους ίδιους τους τους εαυτούς και μετά στους άλλους εξ ου κι η ακατασχετη μεγαλομανία την οποία μπορείς να επιβεβαιώσεις με τα αμφίβολης αισθητικής υπερπολυτελή 747 των αραβικών χωρών. Είναι αυτό που λέμε "όταν το πετρέλαιο φτάνει στον εγκέφαλο..."

:lol: :lol: :lol:

Αν αγορασθεί κάποιο BBJ θα φύγουν τα Embraer ή όχι; Δηλαδή, αν απλώς είναι πρόβλημα χωρητικότητας και αντικαθιστούν δύο μικρά αεροσκάφη με ένα μεγάλο, ας πούμε ότι είναι δικαιολογημένο. Αλλά BBJ + 2x EMB135 + δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Να τα μισθώνουνε κιόλας για ταξίδια να βγάζουν και λεφτά ! (αλά Privatair :idea: )
 
Με μία δυνητική αγορά ΒΒ, ένα από τα 2 ΕΜΒ θα μπορούσε λογικά να φύγει. Οι ανάγκες καλύπτονται απόλυτα με τα 3 αεροπλάνα, καθένα για την ανάγκη που θα καλύπτει. Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά ένα αεροπλάνο είναι πάντα σε τρελή χρήση για τον Υπουργό Εξωτερικών και πολλές φορές για αρκετές ημέρες.
 
Ok...

Ας κάνουμε μια πρεσβυωπική σκέψη. Πιο αεροπλάνο θα ήτανε το πιο λογικό να φυγή με την αγορά BBJ2 (η κάποιου άλλου τύπου στην κατηγορια BBJ και ACJ) ?

το ERJ135LR (3.100km) ?
το ERJ135 legacy (6.000km) ?

Η μήπως κατηγορειτε το Gulfstream V (12.000km), λόγω της χωρητικότητας του ως, ας πούμε, wrong buy ?

μήπως πέσει η commonality τον πιλοτηρίων ανάμεσα τον δυο Embrear και η σχεδόν ίδια διάρθρωση τον δυο Jet μια υπόθεση...? (λόγω κόστους και εκπαίδευσης)

a few thoughts on this ?
 
Εγώ θα πρότεινα μία παραγγελία στην Airbus για 4 Α380 με option για άλλα 4 αν τελικά γίνουν πρόωρες εκλογές. Αφού πάμε κατα διαόλου από εξωτερική πολιτική και κανείς δε μας παίρνει στα σοβαρά, ας τους κόψουμε τα γέλια με διαφορά όχι στήθους αλλά MTOW.
Επίσης δημιουργία εταιρείας επονομαζόμενη Hellenic Republic Airlines, βασισμένη στη Hellenic Imperial της οποίας το AOC και λοιπές άδειες θα επιταχθούν από το ελληνικό κράτος και μ'ενα απλό μπλάνκο θα γίνει η δουλειά. Business plan στα πρότυπα του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου Olympic Airways S.A. και πρόσληψη προσωπικού ανάλογα με τα ποσοστά του εκάστοτε κυβερνωντος κομματος στις δημοσκοπήσεις της VPRC. Τα δικαιώματα μεταφοράς θα παραμείνουν ως έχουν, δηλαδή μόνο από Γ. Γραμματείς και ανω, ενώ με την επέκταση του στόλου οι απαιτήσεις θα πέσουν σε υπάλληλο εφοριας και άνω. Τα ήδη υπάρχοντα μίκρα και τιποτένια jet θα αποτελέσουν το στόλο της θυγατρικής HR Regional, ενώ το σημαντικότερο σας το φύλαγα για το τέλος:
Επαναλειτουργία του αεροδρομίου του Ελληνικού ως υπερχαμπ των 5 ηπείρων και των 200 κυβερνήσεων. Πρώτη πτήση LGAT-KJFK codeshare με US Government Air Force 1 γιατί δε χωράνε οι τενεκέδες με το λάδι και τη φέτα στο cargo του Gulfstream.

-----------------------------------------

Σοβαρά τώρα, τις ανάγκες τις κυβέρνησης ελάχιστοι γνωρίζουν και δεν είμαστε σε θέση να πούμε με σιγουριά τι χρεάζεται ή οχι. Οι επιχειρηματίες και οι δημοσιογράφοι που συνοδεύουν κάθε κυβερνητική αποστολή ελάχιστα με ενδιαφέρει αν θα ταλαιπωρηθούν στο transit για να φτάσουν απ'τη στιγμή που δεν πληρώνουν για το εισιτήριό τους. Αν δεν είχαν περαιτέρω οικονομικά και κυρίως πολιτικά ωφέλη από αυτά τα ταξίδια, πιστέψτε με, δε θα πήγαιναν καν. Το Gulfstream θεωρώ ότι χωράει αυτούς που κατά την άποψη μου έχουν δικαίωμα σε αυτή την πολυτέλεια.

Δυστυχώς δεν έχουμε μία αεροπορική εταιρεία με τόσο εκτεταμένο δίκτυο ή αριθμό αεροσκαφών που να επιτρέπει να μετακινούνται τα μέλη της κυβέρνησης αποκλειστικά με αυτή όπως συμβαίνει στην Αγγλια που προαναφέρθηκε αλλά και σε άλλες αναπτυγμένες χώρες. Αυτό θα ήταν και το ιδανικό κατά τη γνώμη μου.

Αν χρειάζεται όπωσδήποτε ένα μεγαλύτερο jet τότε θα ήθελα να δω ACJ (Airbus λόγω του ότι είμαστε ευρωπαική κυβέρνηση) αλλά να φύγει το ένα EMB-135 για να μειωθεί το κόστος συντήρησης του VIP στόλου. Το range που έχουν τα άλλα 2 χρειάζεται νομίζω ώστε να καλύπτει ταυτόχρονα τις ανάγκες τόσο της πολιτικης όσο και της στρατιωτικής ηγεσίας.

Θέμα για commonality σε σύνολο 3 αεροσκαφών όταν ήδη υπάρχουν δύο διαφορετικοί τύποι δε νομίζω ότι τίθεται. Το μόνο που πρέπει να ξκαθαριστεί είναι ποιοι θα χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη αυτά και να εφαρμοστεί με απόλυτη αυστηρότητα.

Όταν βλέπω τα αφεντικά της εταιρείας μου να πετούν business μόνο σε υπερατλαντικά ταξίδια και να κυκλοφορούν με μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα, όχι επειδή δεν έχουν (κάθε άλλο) αλλά επειδή δεν θέλουν να προκαλούν, τότε δε μπορω παρά να σκεφτόμαι ότι το σύνολο των πολιτικών ένος σοβαρού κοινωνικού κράτους θα έπρεπε να είχαν ακόμα πιο σκυμμένο το κεφάλι απένατι στο λαό και ιδιαίτερα το 25% που ζει κάτω από τα όρια της φτώχειας.
 
Top