Νέα Αεροπλάνα "Government" για την Ελληνική Κυβέρνηση ?

  • Thread starter Thread starter Hristos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Η Βασιλική Αεροπορία του Ομάν, υπέγραψε στις 29 Ιανουαρίου 2007 συμβόλαιο με την Airbus για την αγορά δύο αεροσκαφών τύπου Α320 διαμορφωμένων για την μεταφορά υψηλά ισταμένων προσώπων (VIP).

Πρόκειται για αεροσκάφη της έκδοσης ACJ (Airbus Corporate Jet). Tα δύο νέα αεροσκάφη της Αεροπορίας του Ομάν θα μπορούν παράλληλα να μεταφέρουν προσωπικό ή φορτίο, μέσω της αλλαγής της διαμόρφωσης της καμπίνας τους σε χρονικό διάστημα λίγων ωρών. Aεροσκάφη της ίδιας έκδοσης έχουν προμηθευτεί οι αεροπορίες του Αζερμπαϊτζάν, της Βραζιλίας, της Τσεχίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ταϊλάνδης, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Βενεζουέλας. Τα δύο νέα Α320 ACJ της Αεροπορίας του Ομάν θα φέρουν κινητήρες τύπου V 2500 της International Aero Engines.


Οριστε ενα παραδειγμα το οποιο θα μπουρουσαμε να το ειχαμε μιμηθει αφου εχουμε τοσο ''λαο'' που ταξιδευει με τα κυβερνητικα αεροσκαφη...και οχι να καταφευγουμε σε κατηγοριες μικρων αεροσκαφων :roll:
 
Socrates":220hf8vx said:
Η ελληνική κυβέρνηση προσανατολίζεται στην αγορά και άλλου αεροσκάφους υπερατλαντικών πτήσεων. Μάλιστα λέει οτι τα δυο προηγούμενα παρουσίασαν προβλήματα, χωρίς ωστόσο να λέει ποιά.
Αμάν πιά, πόσο παλιά είναι τα Embraer? Πόσες ώρες έχουν βάλει? Μήπως ζήλεψαν τους Εμίρηδες και θέλουν 747 με σάουνα? Η μεγαλομανία τους δεν έχει όρια !!!

ΥΓ: Και πόσες υπερατλανιτκές πτήσεις κάνουν ?
 
Εν τω μεταξύ, το αστείο (και εκνευριστικό στην όλη υπόθεση) είναι ότι για τα υπερατλαντικά χρησιμοποιούν -έτσι κι αλλιώς- το 340 της ΟΑ.
Τι τα θέλουν τα επιπλέον?
 
ΜΑ δεν γινεται ολοκληρος Abramovitch να εχει 767 private, o Μπους να εχει 747 κ εμεις να ειμαστε με τις κουτσουλιες τα embraerακια....

Το λιγοτερο που επρεπε να εχουμε ειναι ενα Α330...
 
Βασικά, η ελληνική κυβέρνηση θα πρέπει να διαθέτει τρία A/C εκ των οποίων τα δύο θα χρησιμοποιούνται για short-haul πτήσεις και το άλλο για long-haul.

Για να είμαι πιο σαφής , τα δύο μικρά ,έστω Εmbraer, θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για τις ευρωπαικές υποχρεώσεις του κράτους (που δεν είναι λίγες) και ιδιαίτερα του υπουργείου εξωτερικών.

Όσο αφορά το μακρινών αποστάσεων, δεν θα ήταν άσχημο να διαθέταμε ένα 767-300ER καθώς όπως αναφέρθηκε, οι επισκέψεις του πρωθυπουργού σε Κίνα και Αυστραλία (όποτε γίνετε αυτό) συνοδέυονται πάντα απο μεγάλο κυβερνητικό και επιχειρηματικό επιτελείο (πράγμα αναγκαίο καθώς κατά τις επισκέψεις συζητούνται θέματα όλων των κατηγοριών, ειδικά οικονομικού ενδιαφέροντος).

Επίσης, όσο αφορά το κόστος (που μάλλον θα το πληρώσουμε οι φορολογούμενοι ) έχω να πω πως τόσα κ΄ τόσα χρήματα ξοδευούν σε ανούσια πράγματα κ΄ έργα , τουλάχιστον να τα επενδύσουν σε κάτι που χρειάζεται.

Τέλος, οι σκέψεις του κυβερνητικού επιτελείου για ανανέωση του στόλου μπορεί να προέρχεται απο τις αυξημένες απαιτήσεις.
 
Bump ! Ανάμεσα σε μια ανακοίνωση για προμήθεια αρμάτων μάχης εδώ:

http://www.defencenet.gr/defence/index. ... &Itemid=40

Απομονόνω την εξής πρόταση:

Στην σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ, επίσης, αποφασίστηκε η προμήθεια δύο αεροσκαφών μεταφοράς υψηλών προσώπων (VIP), χωρίς να κατονομάζεται ο τύπος που θα προμηθευτεί. Πιθανότατα όμως θα πρόκειται για τύπο που ήδη υπηρετεί στην ΠΑ και έχει δυνατότητες υπερατλαντικής μεταφοράς. Ταυτόχρονα αποφασίστηκε η πώληση τουλάχιστον του ενός Embraer ERJ-135 που υπηρετεί ήδη στις τάξεις της Πολεμικής Αεροπορίας

Είναι κάποιο νέο σχετικά με το ζήτημα...Δηλαδή μάλλον όχι για BBJ/ACJ, αλλά ανανέωση με νέους τύπους ERJ; Ποιά είναι τα πιθανά αεροσκάφη σε τέτοια περίπτωση;
 
TeaCHeRaKiS":mxr7jecd said:
ΜΑ δεν γινεται ολοκληρος Abramovitch να εχει 767 private, o Μπους να εχει 747 κ εμεις να ειμαστε με τις κουτσουλιες τα embraerακια....

Το λιγοτερο που επρεπε να εχουμε ειναι ενα Α330...


Ετσι σκεφτεται και ο αδερφος μου.. Ειναι ομως 13.. :wink:
 
makedonas εισαι Θεος! :thx: hahahahaha
 
Αναλυτικό ρεπορτάζ είχε στο χθεσινό του φύλλο (της Κυριακής) το ΒΗΜΑ. Η αλήθεια είναι οτι ήταν αρκετά καυστικό όσον αφορά στο γεγονός πως δεν έχουμε λύσει σαν κράτος άλλα σοβαρότερα προβλήματα και οι υπουργοί μας ζητούν μεγαλύτερα και περισσότερα αεροσκάφη VIP. Μάλιστα αναφέρει και χαρακτηριστικές εκφράσεις που ειπώθηκαν στη συνεδρίαση του ΚΥΣΕΑ με μέλη να λένε πως τα αεροσκάφη είναι μικρά και κάτι πολύ καλό που το διάβασα για πρώτη φορά: το πρώτο VIP κυβερνητικό αεροσκάφος στη χώρα ήταν του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, ο οποίος "ζήλεψε" απο άλλους πρωθυπουργούς και προέδρους των κρατών μελών της Ευρώπης και αποφάσισε να μετατρέψει ένα 727 της Ολυμπιακής Αεροπορίας σε VIP αεροσκάφος με πολύ "χλιδή"! Το αεροσκάφος έκανε μόνο δυο πτήσεις γιατί πολύ απλά κρίθηκε ασύμφορο μιας και μπορούσε να συναγωνιστεί VIP αεροσκάφη Εμίρηδων και Σεΐχηδων. Το μάθαμε και αυτό! :stupid:

Όλο το άρθρο εδω με τίτλο: "Η Olympic Airlines πέθανε, ζήτω η Μαξιμου Airways".
http://tovima.dolnet.gr/print_article.p ... m=A48&aa=2
 
Top