Νέα αεροσκάφη για ΟΑ

  • Thread starter Thread starter chgalacher
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

chgalacher

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
15/12/2006
Μηνύματα
17
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
COA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KLAX
Καλημέρα,

Τι αεροσκάφη θα θέλατε να δείτε στον στόλο της ΟΑ τώρα που ανέλαβε η MIG;
 
B737 - 800 ... μακραν τα καλυτερα ... τουλαχιστον τα ομορφοτερα ... να τα δουμε και σε καμια ελληνικη εταιρεια ... αν και εφοσον μιλαμε τελειως υποθετικα, δεν θα με χαλουσανε και κανενα δυο Β737 - 900 ... :banana:
 
Από ποιά άποψη είναι
cabincrew4ever":3hfs5eqm said:
μακραν τα καλυτερα
???
Τεχνικά υστερούν και σε μηχανολογικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό από τα Α320 .
Μην ξεχνάμε ότι είναι 40 ετών (και βάλε) σχεδίασης ενώ τα Α320 είναι σαφώς πιο μοντέρνα.
Βέβαια περί της εμφανίσεως ουδέν σχόλιο. Είναι καθαρά υποκειμενικό.
 
Αν και μπορει τα 737NG να πατανε πανω στα 737κλασικ δεν μπορω να δεχθω οτι ειναι 40και χρονων σχεδιασμου, οταν το σχεδιο υλοποσιησης τους προταθηκε μολις το 1993 ... Απο την αλλη παλι μιλαμε για το γεγονος οτι η ΟΑ θα παρει αεροσκαφη απο αλλες εταιρειες που σημαινει τα εξης :
Β737-800 μπορει να βρει στην αγορα τουλαχιστον μιας 10ετειας, Α320 ομως μιας 20ετειας ... αρα δεν ξερεις το ερμπας που θα σου φερει ποσο εξελιγμενο θα ειναι ...

Σε οτι παντως και να υστερουν δεν υπαρχει πιλοτος που να εχω πεταξει μαζι του και να μη μου λεει ποσο θεϊκα ειναι τα μποινγκ για καποιον να τα πεταει σε σχεση με τα "φλουφλικα" ερμπας ... αν και ολοι ξερουμε ποσο πιο ευκολη κανουν τη ζωη για τα μελη καμπινας τα ερμπας (οπως φανταζομαι και του θαλαμου διακυβερνησης βεβαια) ... τι να κανουμε μαλλον οι πιλοτοι προτιμουν τα δυσκολα ... ας πεταει η αιγαιου με τα ερμπας της και για την ΟΑ προτιμω 737 ...
 
Σε άλλα forums που συμμετέχω πάντως , είναι γενική η αποδοχή μεταξύ των πιλότων ότι τα Α320 είναι "χρόνια μπροστά" .
Ιδιαίτερα δε κολακευτικά είναι τα σχόλια πιλότων πρώην 737 και νυν Α319 (κυρίως Eazyjet) .
 
Πολυ καλα τα μεγαλα αεροσκαφη.... Προσωπικα θα προτιμούσα και εγω τα 738 αλλα δεν θα πρεπει να ξεχναμε και τους μικρους σταθμους! γι αυτο πιστευω οτι χρειαζονται και τα ΑΤR καινουρια ελπιζω οπως και τα Dash που ειναι οτι πρεπει τοσο για ναξο κλπ...οσο και για τον χειμωνα που η κινηση στα νησια πεφτει κατα πολυ...
 
Επειδή στην περίπτωση της ΟΑ ο χρόνος μετράει ίσως το πιο πρακτικό θα ήταν καμμια 20 αρια Β737ΝG να αποτελέσουν την ραχοκοκαλιά του στόλου (φαντάζομαι οτι θα είναι πιο εύκολη η μετάβαση απο 734 σε 737ΝG απο 734 σε Α320). Ισως χρειάζεται 2-3 widebody που θα μπαίνουν σε Παρίσι, Λονδίνο, Μ Ανατολή (Α330-200?) και να κρατήσουν 3 απο τα τέσσερα 340 για τα δρομολόγια της βορείου Αμερικής. Τωρα για τα ελικοφόρα θα πρότεινα ΑΤR 47/72-500 πάλι για τον ίδιο λόγο που προτείνω τα Boeing. Δεν ξέρω βέβαια τι γνώμη έχουν οι χειριστές της ΟΑ για τα ΑΤR.
 
Προσωπική μου άποψη είναι η αντικατάσταση των 737 με καινούρια της ίδιας κατηγορίας.Τους λόγους τους έχω αναφέρει σε άλλο πόστ.
Όσο αφορά τα μικρότερα αεροσκάφη πιστεύω πως θα ήταν καλύτερα τα Q400 ( ή γενικά turboprop) και όχι κάποια τζέτ αεροσκάφη.
Τέλος τα Α340 πρέπει να τα κρατήσει διότι δεν είναι και πολύ γερασμένα.Βέβαια μόνο αν τα νοικιάσει ή τα αγοράσει απο το ΥΠΟΙΟ.Σε αντίθετη περίπτωση θα προτιμούσα δύο Β772 (Καναδά και Ν.Αφρική) και ένα Β773 για JFK.Πιστεύω πως η ομοιογένεια στον στόλο θα είναι καλύτερα και θα βγει και πιο φθηνά(μεγαλύτερη παραγγελία).Δεν έχουμε δει βαριά αεροπλάνα της Μπόινγκ απο ελληνικές εταιρείες.Εξάλλου , Airbus heavies μπορεί να δούμε απο την Αιγαίου στο μέλλον.

Επιπλέον:

Ο Hurricane είπε:
Δεν ξέρω βέβαια τι γνώμη έχουν οι χειριστές της ΟΑ ..

Αναφέρω πως οι νέοι χειριστές δεν θα είναι απαραίτητα απο την παλιά ΟΑ καθώς πολλοί θα μεταταχθούν ή θα φύγουν στα πλαίσια της εθελούσιας εξόδου.Οπότε δεν νομίζω ότι άποψη τους θα μετρήσει.

Τέλος, θέλω να ρωτήσω αν έχουμε καμμία αντίδραση της Αιγαίου.Σήμερα η μετοχή της πήγε χάλια και τη Τετάρτη ανακοινώνει αποτελέσματα για το 2008.
 
To θέμα έχει ξανασυζητηθεί επανειλημμένα και θεωρώ ότι έχει εξαντληθεί και παρ' όλο που τότε δεν υπήρχε ιδιωτικοποίηση βλέπω ότι τα posts είναι ίδια και απαράλλαχτα. Εξ' άλλου ο τίτλος είναι λάθος. Δε συζητάμε για τα νέα αεροπλάνα αλλά για το τι ονειρεύεται ο καθένας.
Τέλος, για παρόμοια θέματα συνεχίζουν να ισχύουν τα ήδη υπάρχοντα topics στην κύρια κατηγορία των ΟΑ.
Εδώ συζητάμε ΜΌΝΟ για θέματα της ιδιωτικοποίησης που δεν έχουν σχέση με όσα υπάρχουν ήδη στην κατηγορία "ΟΑ".
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top