Νέα δρομολόγια Sky Express

Πιστευω οτι με μια καλη τιμη εισιτηριου αλλα και καλη ωρα αναχωρησης σαν feeder για Σκανδιναβια,Ηνωμενο Βασιλειο αλλα και Β.Αμερικη θα πιασει.. Μονο μην το βαλει μαζι με ολα τα υπολοιπα που φευγουν απο τις 10 εως τις 11.30 διοτι θα γινεται χαμος ειδικα το καλοκαιρι λογω short connection..
 
Να τολμήσουν δηλαδή κάπου που δεν πάει η Α3; Το πρόγραμμα δεν είναι αντίγραφο της Α3, απλά ανοίγει προορισμούς στις μεγάλες πόλεις που πιστεύει ότι θα έχει επιβατική κίνηση. Που θα μπορούσε να πάει για να μην "αντιγράφει" την Αιγαίου; Στο Ερμπιλ;!;!
Το ότι έχει βάλει πτήσεις σε πόλεις του εξωτερικού με μεγάλο πληθυσμό δεν αναιρεί το ότι είναι copy paste. Οι προορισμοί που εξυπηρετεί είναι κάθε άλλο παρά υποεξυπηρετούμενοι και υπάρχει διαφοροποίηση σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό κάτι που δεν υπάρχει στην sky. Το να πας να μπεις σφήνα σε ώριμους προορισμούς δεν το βλέπω και πολύ καλή ιδέα. Τουλάχιστον όχι με αυτό τον τρόπο. Δεν είναι μόνο το Ερμπίλ ως επιλογή, όχι ότι μου κάνει μπανάλ. Μέτρα πόσες εταιρίες έχουν πετάξει το Αθήνα - Μιλάνο τα τελευταία 20 χρόνια που είναι στην κατηγορία defunct. Μπορεί να μην αντέγραφαν την A3 αλλά ούτε και αυτό βοήθησε. Δεν κρίνουμε την δημιουργικότητα, την φαντασία, την μελέτη, το γούστο της sky η την έλλειψη τους αλλά το ότι δεν έχει unique sales proposition. Με λίγα λόγια είναι κάτι αδιάφορο. Αν το συνδυάσεις με κακό service και όχι κολακευτική φήμη, το αποτέλεσμα το έχουμε δει ξανά και ξανά. Ότι αυτή την φορά θα ειναι αλλιώς! Καλή τύχη αλλά δεν το βλέπω. Ανεμομαζώματα διαβολοσκορπίσματα με λίγα λόγια :)
 
Δεν συμφωνώ αλλά και πάλι δεν προτείνεις προορισμούς "φρέσκους, με νεανικό αέρα" (όπως ειπώθηκε), που δεν έχει υιοθετήσει η Aegean και θα πήγαιναν πολύ καλά σαν επιβατική κίνηση
 
Εε δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα. :)
Φρέσκοι προορισμοί με νεανικό αέρα, ακούγεται πολύ έντεχνο, άρα σίγουρα δεν προέρχεται από εμένα. :mrgreen:
Σε αυτή την περίπτωση, είμαστε παρατηρητές, οπότε δεν νιώθω την υποχρέωση να προτείνω κάτι. Όταν είναι η δουλειά μου να το κάνω επαγγελματικά, το κάνω. Μερικές φορές λειτουργεί, μερικές φορές δεν λειτουργεί.
Σχετικά με την Sky, η υπηρεσία που προσφέρουν είναι πρόσθετες θέσεις, σε υπάρχοντες προορισμούς, που εξυπηρετούνται με περισσότερες από μία καθημερινές συχνότητες και από περισσότερες από μία αεροπορικές εταιρείες.
Αν είχαν προσθέσει μη εξυπηρετούμενα ζεύγη πόλεων (απευθείας), πιθανότατα θα τους έβλεπα με άλλα μάτια.
Η Ellinair για παράδειγμα είχε έναν ρόλο που ήταν συμπληρωματικός με τις υπάρχουσες εταιρείες και είχε βρει τη δική της θέση στην αγορά. Δεν βλέπω σε καμία περίπτωση την Ellinair ως μοντέλο αεροπορικής εταιρείας, απλά τη χρησιμοποιώ ως παράδειγμα διαφοροποίησης.
Μια καλύτερη σύνδεση μεταξύ σημείων στην Ελλάδα, είτε πρόκειται για μεγάλες πόλεις είτε για νησιά θα είχε περισσότερο νόημα. Κινούμενος από we are islanders to Greece is bliss is a bad joke to me
 
Ούτε εγώ θα συμφωνήσω... ωραία τα παραδείγματα, αλλά υπάρχουν άλλα τόσα αντίθετα. Η οικονομική επιβάρυνση με άδειες θέσεις σε ένα δρομολόγιο όπως η πρόσφατη ιστορία έδειξε (2014+), όπως πχ MUC-VOL (Germania), DUS/FRA/MUC-AOK (AirBerlin), DUS/FRA/MUC-PVK (AirBerlin) μάτωσαν και έφεραν τα γνωστά αποτελέσματα. Δρομολόγια που προϋπήρχαν επί σειρά ετών. Επίσης φέτος η Condor ακύρωσε το DUS/FRA/MUC-KLX, όπως και το JMK/JTR, ή ακόμα και η Volotea (που παίζεται ακόμα) γιατί άραγε; ήταν τόσο μπουκωμένα; Όχι, απλά οι αεροπορικές δεν βρήκαν ανάλογους συνεργάτες, ώστε να έχουν την ασφάλεια μεγαλύτερης χασούρας...

Τα ρίσκα είναι για κυρίαρχες αεροπορικές, όπως στη χώρα μας καλώς ή κακώς η Α3. Εκεί θα έπρεπε να βλέπουμε νεα δρομολόγια, όμως ουσιαστικά δεν...
Μη ξεχνάμε πως τα "standard" δρομολόγια που αναφέρεις, ακόμα και η Α3 τα βρήκε έτοιμα. Ωστόσο δεν είναι πλήρες τα δρομολόγια και χρειάζεται σίγουρα ενίσχυση, όπως και ανταγωνισμό.
Πρώτα βάζεις μια βάση σε δρομολόγια που είναι κερδοφόρα και μετ'έπειτα σκέφτεσαι να ρισκάρεις οτιδήποτε. Μόνον έτσι αποφεύγεις το "πυροτέχνημα" και αναπτύσεσαι σε βιώσιμη εταιρεία (κάθε κλάδου)
 
Last edited by a moderator:
Βεβαια δρομολόγια τύπου condor/air berlin κοκ , είναι και σε τι θα πετύχουν συμβόλαια απο τους tour operators.
δεν μπορείς να συγκρίνεις πχ MUC-AOK ως κάτι φρέσκο, νεο και ότι άλλο θες με το MUC-ATH επειδή το εβαλε η Σκαι .
Στο ΜUC-ATH έχεις ξεκάθαρα άλλο κοινό σε σχεση με την Κάρπαθο.
Το θέμα είναι ότι και ο κόσμος πως κινείται έτσι κι εσυ θα κινηθείς. Θα μπορούσε παράδειγμα να βάλει Αιντχοβεν αντι για το Αμστερνταμ και να πετύχει και κανα καλό συμβόλαιο με το αεροδρόμιο εκεί, όμως μπορεί απο επιβατική άποψη να μην υπήρχε λόγος να το βάλει γιατί θα πάτωνε.
Ενα άλο παράδειγμα είναι η Κολωνία με το Ντυσελντορφ και είναι κάτι που ξερω οτι συμβαίνει. Η κολωνία είναι πιο φθηνή απο το Ντυσελντορφ, για αεροδρόμιο και απόσταση κλαιν μαιν και σε ενα catchment area μεγάλο.
Ομως προτιμούν να πετάνε Ντυσελντορφ γτ όλοι στην περιοχή θα πετάξουν απο το ντυσελντορφ, οι του ντυσελντορφ δεν θα πετάξουν απο Κολωνία.
 
ωστόσο οι αρχικές συνεργασίες της Sky, προέρχονταιέγιναν κυρίως με αεροπορικές εκτός ΕΕ (Emirates, Delta, Qatar Airways, Air France, American Airlines). Οι οποίες πατάνε προς Αθήνα με απευθείας πτήσεις, σχεδιάζεται πιθανόν ένα mini-hub. Think about it... ;)
Συμβόλαια κλείνεις, αν το κυνηγήσεις. Αλλά και οι τοπική κοινωνία σε μικρότερα νησιά, δεν φαίνεται να αναζητούν πια τον όγκο ταξιδιωτών.

Στα κοντινά αεροδρόμια δεν είναι τόσο ζήτημα τιμής, αλλά σύνδεσης. Το DUS πχ έχει σταθμό τρένου που αν θες βρίσκεσαι σε 2 ώρες Φρανκφούρτη ή και Λουξεμβούργο, σε αντίθεση τη Κολωνία που θες ταξί ή λεωφορείο... Το ίδιο και στο BER με SXF
 
Last edited by a moderator:
Είναι τεράστιο εμπόδιο, κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι η GQ χρησιμοποιεί το Radixx, στην περαιτέρω ανάπτυξη interline συμφωνιών και το «μπάσιμο» στα feeders. Το Radixx απευθύνεται σε regional / low cost αερομεταφορείς και δουλεύει περισσότερο σε ticketless μοντέλο (με πολύ βασική υποστήριξη EDIFACT, πόσο μάλλον NDC).
 
Παιδιά καλά όλα αυτά αλλά γιατί συζητάμε για CGN vs. DUS; Η Sky δεν πετάει ούτε στο ένα ούτε στο άλλο. Επίσης, αν επέλεγε την CGN, αυτό δε θα αποτελούσε διαφοροποίηση σε σχέση με την Α3, καθώς εκτός από το DUS η Α3 πλέον πετάει και για CGN από ATH και SKG - προς το παρόν το καλοκαίρι.

Επίσης οι συμφωνίες interlining που ανακοινώνει η Sky κάθε λίγο και λιγάκι δεν αποτελούν ούτε είδηση ούτε διαφοροποίηση, και κατά τη γνώμη μου σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν δημιουργία « hub ». Τέτοιες συμφωνίες έχουν όλες οι μεγάλες εταιρίες μεταξύ τους και νομίζω πως με τις περισσότερες έχει προϋπάρχουσες συμφωνίες και η Α3. Είναι απλά μάρκετιγκ.

Κατά τη γνώμη μου η Sky προσπαθεί να μπει σφήνα στην Α3 χωρίς να έχει κάποιο συγκριτικό πλεονέκτημα ή διαφοροποιημένο προϊόν (π.χ. LCC). Όπως έκανε η Α3 στην ΟΑ πριν χρόνια, μόνο που τότε η Α3 έφερνε ποιότητα, συνέπεια, νεότερα αεροσκάφη, κλπ. Η A3 πλέον έχει μεγαλώσει, έχει ένα εκτενέστατο δίκτυο με καλές συχνότητες, είναι σε μια μεγάλη συμμαχία και έχει ουσιώδεις συνεργασίες με άλλους μεγάλους αερομεταφορείς. Επίσης έχει κρατήσει τα κόστη της χαμηλά και παραμένει ανταγωνιστική. Διαφωνώ με όσους λένε ότι δεν παίρνει ρίσκα ως προς το δίκτυο. Ποιος περίμενε ότι ελληνική εταιρία θα πετάει για Πόρτο, Σεβίλλη, Νταμμάμ ή Όλμπια (απλά παραδείγματα). Η Α3 κάνει πολύ καλή δουλειά.

Μένει να δούμε τη θα καταφέρει η Sky, ειδικά σε περίπτωση μιας οικονομικής επιβράδυνσης.
 
Οι αναρτήσεις σχετικά με το αεροδρόμιο της Κολωνίας και τα τρένα, έχουν πάει εδώ.

Σε αυτό το νήμα, ας παραμένει η συζήτηση σε θέματα της Sky.
 
Top