Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν εχουν αδικο ως προς το incentive schemes που εκπονουν και εφαρμοζουν, οπως κανουν σε Ιταλια, Κροατια, Πορτογαλια κτλ..Παρεπιμπτόντως, μετα το SKG-MAN κλεινουν και SKG-FKB
 
Από την άλλη βέβαια υποτίθεται επιστρέφει το Eindhoven από τέλη Μάρτη ενώ ήδη έβαλε Βουκουρέστι και Ζάγκρεμπ ως νέους προορισμούς στο SKG. Δεν είναι να αποκλείεις πάντως καμία έκπληξη από την εταιρεία...
 
Δεν μπορείς δυστυχώς να δείξεις εμπιστοσύνη στην ryanair, εν μια νυκτί μπορεί να κλείσει μια βάση της και να εξαφανιστεί...
 
, και πως απο τα 65 νέα αεροσκάφη της δεν θα πετάξει κανενα φέτος στην Ελλάδα.
Αν εννοεί τα MAX, τότε μιλάμε για πολύ ευχάριστα νέα. Πάντα τέτοια!
 
Tα ΜΑΧ τα φερνει ηδη από BGY,STN, KRK
 
Δεν έχει πολύ άδικο για τα τέλη. Αν η Ryanair πετάει με 100-150Ε return, δεν μπορεί τα 25Ε να είναι τέλος ''ανάπτυξης αεροδρομίου'', ειδικά που τα αεροδρόμια πλέον τα διαχειρίζονται ιδιώτες. Δεν λέω καν για κάποιες πτήσεις πχ των 15-20Ε που έχω κλείσει ΑΤΗ-CGN (που τις κλείνεις ακόμα και αν δεν τις πετάς στο τέλος - η Α3 από DUS θέλει 5/8πλάσια).

Οι (budget) πελάτες δεν θα έρθουν σε σένα να ξοδέψουν πολλά περισσότερα σε ΦΠΑ, ξενοδοχεία, εστίαση κλπ, θα πάνε αλλού. Και ας μην λέμε ότι δεν θέλουμε φτηνό τουρισμό, δεν μπορεί όλη η Ελλάδα να ζήσει από τουρίστες τύπου Mykonos, Costa Navarino και Σαντορίνη, το προιόν απλά δεν υπάρχει στις περισσότερες περιοχές της Ηπειρωτικής Ελλάδας και σε πολλά από τα νησιά. Τo KLX που και καλά είναι η είσοδος σε ότι πιο exclusive υπάρχει στην Ελλάδα μετά τη Μύκονο, μοιάζει σαν χουντικό απομεινάρι για όποιον έχει πετάξει εκεί, με πινακίδες που ακόμα γράφουν ''ΕΟΚ''. Βλέπεις τους γερμανούς και ελβετούς παππούδες με τις τσάντες του γκολφ, με άσχετους να μπαινοβγαίνουν στον χώρο των αποσκευών λες και είσαι σε λαϊκή και απ'έξω να τους περιμένουν τα βανάκια του resort, που κοστίζουν παραπάνω από το ίδιο το ''terminal''. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε στην Ελλάδα είναι ότι ο άλλος θέλει να πληρώνει για υπηρεσία που λαμβάνει άμεσα, δεν τον ενδιαφέρει να αναπτύξει η Έλλάδα το αεροδρόμιο της σε 10-20 χρόνια, αν θυμηθεί, αυτό είναι πρόβλημα των ντόπιων.

Η Ryanair κακά τα ψέματα πετoύσε ή πετάει στα πιο μικρά ελληνικά αεροδρόμια, Άραξο, Βόλο, Άκτιο που ζουν πάρα πολλοί από αυτό. Δεν έχει έννοια να τους φέρνουμε όλους Αθήνα και Ηράκλειο για να βγάζει το κράτος 2000Ε την πτήση..
 
Το τέλος ανάπτυξης αεροδρομίου το εισπράττει ο ιδιώτης στα ιδιωτικά αεροδρόμια.

Πέρα από αυτό, πραγματικά θα μπορούσε να υπάρξει μια πιο ευέλικτη τιμολογιακή πολιτική.
 
Απ' ότι φαίνεται Βερολίνο και Κρακοβία σταματάνε Οκτώβριο. Για Γερμανία δεν θα υπάρχει σύνδεση τον χειμώνα, εγώ για Πολωνία κρατάει μόνο το Κατόβιτσε
 
Εγώ επίσης βλέπω πως κόβει και το Τελ-Αβίβ από Οκτώβρη.
 

Κλείνει η βάση της Ryanair στην Αθήνα απο 29 Οκτωβρίου έως τέλη Μαρτίου. Ενδιαφέρον εχουν οιδηλώσεις του CEO της Ryanair και τα "καρφιά" στην κυβέρνηση και τη Fraport, οσον αφορά τα περιφερειακά.. Οσο και αν συμφωνούμε ή οχι με τις πρακτικές της εν λογω εταιρείας, ειναι γεγονός οτι εχει δώσει τεράστια ώθηση σε τουριστικούς πρρορισμούς της χώρας, αφού μας έφερε τουρισμό απο χώρες και πόλεις που πρίν δεν ειχαμε στον τουριστικό χάρτη !
 
Top