Δεν έχει πολύ άδικο για τα τέλη. Αν η Ryanair πετάει με 100-150Ε return, δεν μπορεί τα 25Ε να είναι τέλος ''ανάπτυξης αεροδρομίου'', ειδικά που τα αεροδρόμια πλέον τα διαχειρίζονται ιδιώτες. Δεν λέω καν για κάποιες πτήσεις πχ των 15-20Ε που έχω κλείσει ΑΤΗ-CGN (που τις κλείνεις ακόμα και αν δεν τις πετάς στο τέλος - η Α3 από DUS θέλει 5/8πλάσια).
Οι (budget) πελάτες δεν θα έρθουν σε σένα να ξοδέψουν πολλά περισσότερα σε ΦΠΑ, ξενοδοχεία, εστίαση κλπ, θα πάνε αλλού. Και ας μην λέμε ότι δεν θέλουμε φτηνό τουρισμό, δεν μπορεί όλη η Ελλάδα να ζήσει από τουρίστες τύπου Mykonos, Costa Navarino και Σαντορίνη, το προιόν απλά δεν υπάρχει στις περισσότερες περιοχές της Ηπειρωτικής Ελλάδας και σε πολλά από τα νησιά. Τo KLX που και καλά είναι η είσοδος σε ότι πιο exclusive υπάρχει στην Ελλάδα μετά τη Μύκονο, μοιάζει σαν χουντικό απομεινάρι για όποιον έχει πετάξει εκεί, με πινακίδες που ακόμα γράφουν ''ΕΟΚ''. Βλέπεις τους γερμανούς και ελβετούς παππούδες με τις τσάντες του γκολφ, με άσχετους να μπαινοβγαίνουν στον χώρο των αποσκευών λες και είσαι σε λαϊκή και απ'έξω να τους περιμένουν τα βανάκια του resort, που κοστίζουν παραπάνω από το ίδιο το ''terminal''. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε στην Ελλάδα είναι ότι ο άλλος θέλει να πληρώνει για υπηρεσία που λαμβάνει άμεσα, δεν τον ενδιαφέρει να αναπτύξει η Έλλάδα το αεροδρόμιο της σε 10-20 χρόνια, αν θυμηθεί, αυτό είναι πρόβλημα των ντόπιων.
Η Ryanair κακά τα ψέματα πετoύσε ή πετάει στα πιο μικρά ελληνικά αεροδρόμια, Άραξο, Βόλο, Άκτιο που ζουν πάρα πολλοί από αυτό. Δεν έχει έννοια να τους φέρνουμε όλους Αθήνα και Ηράκλειο για να βγάζει το κράτος 2000Ε την πτήση..