Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όταν σου βάζει το ATH-CHQ block time 1 ώρα (ενώ η πτήση μετά βίας κρατάει μισάωρο) και το ATH-RHO 70 λεπτά, μην αναρωτιέσαι απο που εξοικονομεί χρόνο.Εξάλλου και τα turnarounds της A3 είναι ιδιαίτερα μικρά και μάλιστα δεν της βγαίνουν κιόλας.
 
Το sattelite που δεν χρησιμοποιείται καθόλου σχεδόν, το έχει σκεφθεί κανείς; Καιρός να πάψει να είναι απλό parking για τα μυθικά 742 της Αυτοκρατορικής και 343 της ΟΑ.
 
το πιο πιθανό είναι να χρησιμοποιούν λεωφορεία (όπως σε skg π.χ) και για αναχώρηση τις κάτω εξόδους του Βενιζέλου.
 
συμφωνώ ότι είναι το πιο πιθανό, δεν είναι όμως το πιο σύντομο. Ένας επιβάτης να καθυστερήσει, καθυστερούν 60 περιμένοντάς τον να μπει στο λεωφορείο.
 
Λάθος. Σε remote stand μπορει να ξεκινήσει η επιβιβαση (σ.σ. Να γεμίζει το λεοφωρειο) και στο αεροπλάνο να είναι ακόμα ο καθαρισμός, τα καύσιμα, η τροφοδοσία κλπ, κάτι που δεν γίνεται σε φυσούνα, μιας και πρέπει να τελειώσουν οοοολοι αυτοί για να μπει ο πρώτος επιβάτης. Συνεπώς, μικρο ground time είναι πολυ πιο εύκολο να επιτευχθεί σε remote stand.
 
Δε νομίζω ότι θα έχουν πρόβλημα να πιάσουν τους χρόνους. Εδώ τα κατάφερναν σε κάτι KGS, RHO που πήζαν από κίνηση, δε θα τα καταφέρουν στο εμπορικό-κέντρο-αεροδρόμιο της Αθήνας;

Επίσης, πέραν των αυξημένων gate-to-gate χρόνων που προγραμματίζουν (ATH-CHQ 1h, ATH-RHO 1h10min), στη μέση της μέρας υπάρχει κενό 50min, όπως φαίνεται παρακάτω:

Code:
X	0625	0720	0745	0840		10	11	SKG
X	0905	1040	1105	1640		14	15	STN
X	1730	1825	1850	1945		16	17	SKG
X	2010	2105	2130	2225		12	13	SKG
								
X	0630	0755	0820	1145		1260	1270	BGY
X	1210	1345	1410	1545		1200	1210	PFO
X	1635	1745	1810	1920		1240	1250	RHO
X	1945	2045	2110	2210		1220	1230	CHQ
 
Ξέρουμε το πρόγραμμα του αφους απο θεσσαλονικη?
 
Ε δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το βγαλεις. Προς το παρον εμφανιζεται ως εξης:

X FR19/18 0625 0720 0745 0840 ATH
1,3,5,7 FR6447/6 0910 1120 1145 1535 CRL
2,4,6 FR8583/2 0905 1045 1110 1625 STN
X FR27/28 2045 2140 2205 2300 ATH
6 FR34/5 1730 1825 1850 1945 ATH

Τιποτα το ενδιαφερον. Η πτηση για Βαρσοβια εμφανιζεται ακομα ως W route με α/φος και πληρωμα της Παφου. Η αληθεια ειναι πως το μεγαλο κενο που εμφανιζεται το απογευμα (εκτος Σαββατου) δεν ξερω αν εχουν σκοπο να το καλυψουν καπως. Ισως κανενα νεο δρομολογιο. Ιδωμεν.
 
Στην ιστοσελιδα της ραιαν ειδα πριν απο λιγο νεο προορισμο το μιλανο μαλπενσα :D εχουμε νεα;
 
Top