«Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

  • Thread starter Thread starter Cyverius
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
H ΒALPA (British Air Line Pilots Asssociation), μόλις έβγαλε ανακοινωθέν όπου εκτός των άλλων λέει:

The British Airline Pilots' Association (BALPA) has called for a four stage co-ordinated response to the crisis in air transport caused by the continuing closure of airspace.

Firstly on the decision making that has lead to closure. NATS will not have taken this decision lightly and BALPA can only respect their decision – we are fans of caution. However this is not the first volcanic eruption that there has been in the world, but it is the first time that there has been the closure of so much airspacefor such a prolonged period, and with no end in sight. Aviation safety thrives in an open culture and we are asking:

1. Whether the Met Office and NATS have opened their assumptions to peer review by other authorities elsewhere in the world, many of whom will have had practical experience of dealing with ash clouds caused by eruptions?

2. What criteria will be used to decide if it is again safe to open the airspace? Will it continue to be based on computer modelling, will practical experience be brought to bear; what further testing do the decision makers need?
 
blade1984":1g63qbhh said:
η klm ειπε οτι πεταξαν τα αεροσκαφη τους μεσω ενως gap στο συννεφο της σταχτης..
Gap (κενό) είναι όλος ο ευρωπαϊκός εναέριος χώρος! Το σύννεφο βρίσκεται στην ευρύτερη περιοχή της Ισλανδίας! Αυτό που λένε οι επιστήμονες, είναι πως το πρόβλημα είναι τα μικροσωματίδια, τα οποία πρακτικά είναι παντού (και στα gaps)!

blade1984":1g63qbhh said:
οσο για τις αλλες εταιρεις δεν πεταξαν στο υψος του συννεφου σταχτης αλλα πιο χαμηλα οποτε λογικο να μην ειχαν προβλημα (να εβρεχε ομως εκεινη την ωρα να γελαγαμε καλα θα ηταν..)
Δεν νομίζω να πέταξαν πιο χαμηλά από το DO-228 του Cranfield! Και δεν βρήκαν τίποτα! Οι επιστήμονες του Cranfield μας έλεγαν πως δεν θα ήθελαν να στείλουν αεροπλάνα "εκεί πάνω". Κάποιοι δεν άκουσαν τους επιστήμονες και εκ του αποτελέσματος δικαιώθηκαν :great:

Τέλος, μερικά νεότερα είναι πως η Ryanair ακυρώνει όλες τις πτήσεις μέχρι Τετάρτη μεσημέρι και ειδοποίησε τα πληρώματα που έχουν ξεμείνει σε αεροδρόμια
ανά την Ευρώπη, να παρατήσουν τα αεροπλάνα και τα ξενοδοχεία και να επιστρέψουν σπίτια τους με όποιο μέσο θέλουν...
Εξαιρούνται για την ώρα οι κυβερνήτες :wall:
Πιστεύω (αν και απεύχομαι) πως μπορούμε να μιλάμε σιγά σιγά για οικονομική καταστροφή (όχι μόνο για τις εταιρίες) :cry:
 
καιρος για μερικες εξηγησεις γιατι μαλλον μερικοι θελουν να δουν καταστροφη..
ειτε εχεις αεροπορικη εταιρεια η δουλευεις σε αυτη δεν μπορει δηλαδη να ειναι τοσο αντιθετος σε ενα θεμα που ανθρωποι με πειρα επανω σε αυτα να ειναι λαθος..
1)συννεφο σταχτης=ολο το συννεφο που εκτεινεται απο την ισλανδια μεχρι οπου εχει φτασει τωρα..)
2)συννεφο τεφρας ειναι εκεινο το μαυρο πραγμα που φτανει μεχρι τα 200-300 μιλια εξω απο την ισλανδια πριν αρχισει και διασπαται..
3)gap=κενο αλλα μαλλον ο θεος ο ιδιος να κατεβει να στο πει εσυ θα πεις οχι οποτε δεν εχει νοημα..
4)αυτα τα σωματιδια ειναι κατα κυριο λογο γυαλι και fluoride το εχω πει πολλες φορες ειναι καταστροφικα και τα δυο

δεν νομιζεις αλλα αυτοι νομιζουν το ειπαν αλλωστε δεν πεταξαν μεσα στο συννεφο σκονης πεταξαν απο κατω και απο πανω του τωρα εσυ καταλαβες οτι δεν πεταξαν η οτι ηθελες να πεταξουν στο υψος που πεταξε ενα do που εκει που πεταξε δεν ειχε αυτο το συννεφο!
βεβαια ενα πραγμα που ξεχνας οπως και το 90% ειναι οτι αυτη η σκονη κουβαλαει τεραστεια ποσα στατικου ηλεκτρισμου..
και βεβαια τρανο παραδειγμα short eye ειναι αυτο
Conditions around the movement of the layers of the volcanic ash cloud over the UK remain dynamic. NATS is maintaining close dialogue with the Met Office and with the UK’s safety regulator, the CAA, in respect of the international civil aviation policy we follow in applying restrictions to use of airspace. We are currently awaiting CAA guidance.
http://www.nats.co.uk/
αλλα το ξεχασα το safety first ειναι απλα στα λογια ε ας πεταξουν τα αεροπλανα και αμα γινει κατι θα δουμε.. :?


εχεις βγαλει λαθος:
πιλοτους..
επιστημονες
ηφαιστειολογους
μετεορολογους
μηχανικους
την ιστορια την ιδια
την κοινη λογικη


εδω μιλαμε για ενα ηφαιστειο με vei 4-5 ικανο να αλλαξει το κλιμα και εμεις μιλαμε αμα μπορει να κανει ζημια σε κατι που πεταει?
 
Να μας πεις μήπως και σε ποιόν απευυυθύνεσαι; Γιατί απο τη γραφή σου βλέπω πως απαντάς σε κάποιον αλλά δεν έχεις παραθέσει το σχόλιο αυτού που απαντάς :mrgreen:
 
ξερουν αυτοι..ας μαθουν πρωτα τι ειναι το abrasion και τι γινεται οταν περνανε απο ενα συννεφο..αμμοβολλης και μετα να μιλησουν για op resume τοσο παθιασμενα χωρις να σκεφτονται την ζωη χιλιαδων επιβατων απλα επειδη προφανως εχουν σχεση με την αεροπλοια γενικα και βγαζουν λεφτα :puke:
 
Ισπανία (ολόκληρη πια), Πορτογαλία, νότια Βαλκάνια, Βουλγαρία, Ελλάδα, Τουρκία, Ιταλία ανοιχτά σύμφωνα με το Eurocontrol (ανανέωση πριν λίγο).
 
Ελλάδα??!!!Τι εννοείς?

Προλαβαίνω πρωινή πτήση από Θεσσαλονίκη?
 
EB Belgium - closed 19-0600z
ED Germany - closed up to FL195
ED Bremen - closed 19-0000z
ED Germany all airports - see relevant NOTAMs
EDYY Maastricht - open
EE Estonia - closed 19-1200z
EF Finland - closed 19-1500z
EG United Kingdom - closed 19-1200z
EH Netherlands - closed 19-0000z
EI Ireland - closed 19-1200z
EK Denmark - closed 19-1200z
EN Bodo Oceanic&Landbased airspace-open
EN Oslo - closed 18-2200z
EN Stavanger - closed 18-1800z
EN Stavanger South part - closed 19-0000z
EN Stavanger Northern part - open
(for details call +4775542900)
ESMM Malmo - closed 19-0600z
ESOS Stockholm - closed 19-0600z
EP Poland - closed up to FL 195 18-2200z
LB Bulgaria - open
LD Croatia - open, except North
sector all levels until 18-2130z
LE Spain - open
LF France - open FL210 and above
LH Hungary - closed 19-1000z
LI Italy Milan - closed up to FL 195 19-0600z
LI Italy Padova - closed up to FL 195 19-0600z
LJ Slovenia - closed 19-1830z
(available above FL 245 NOTAM A0266/10)
LK Czech Republic - closed up to FL 245 19-1000z
LO Austria - closed up to FL 245 18-2359z
LR Romania - closed up to FL 285 19-0600z
LS Switzerland - closed up to FL355 19-1200z
LY Serbia - closed 18-2200z
LZ Slovak Republic - closed up to FL245 19-0800z
UKDV Ukraine - closed up to FL205 19-0000z
UKFV Ukraine - closed up to FL205 19-0000z
UKOV Ukraine - closed up to FL205 19-0000z
UKBV - open
UKLV - open
 
logothetis":2quz2uj6 said:
Ελλάδα??!!!Τι εννοείς?

Προλαβαίνω πρωινή πτήση από Θεσσαλονίκη?
Γιατί να μην την προλάβεις; Αφού δεν υπάρχουν προβλήματα στην Ελλάδα λέει. Εκτός φυσικά αν πετάς αύριο προς Γερμανία, Αγγλία, Γαλλία κτλ κτλ... ;)

Πάντως εγώ ένα ξέρω: Το Σάββατο 24/4 πετάω από Γερμανία προς Bilbao. Για να δούμε αν θα πετάξω ή αν θα πάω σε μια γιορτή που έχω ακυρώσει λόγω του ταξιδιού μου προς Ισπανία. Πάντως αν δεν πετάξω, βλέπω αρκετές αεροπορικές να δηλώνουν πτώχευση. :rant:
 
Top