«Νεκρώνει» ο Ευρωπαϊκός εναέριος χώρος λόγω... ηφαιστείου!

  • Thread starter Thread starter Cyverius
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
εν τω μεταξύ στο KKE προσεύχονται να σκάσει το Yellowstone :mrgreen:
 
και μετα ποιος θα μεινει για τους αλλους? :roll: :twisted:
 
Cyverius":1dpjau2f said:
Μιλάμε για ένα ηφαίστειο κλίμακας 6-7 VEI όταν το eij#@$@#kul είναι 2-3 το πολύ (η κλίμακα λογαριθμική όπως των ρίχτερ).
Για μέτρο σύγκρισης, ηφαίστειο κλίμακας 6-7 VEI είναι και η καλή μας η Σαντορίνη ( anyone remember Minoans? :twisted: )
EDIT: Με πρόλαβε ο blade!
Και μια και η ηφαιστειολογία μπαίνει πια για τα καλά στη ζωή του αεροπόρου, VEI= Volcanic Explosivity Index
Παρακάτω μεταξύ άλλων έχει και τη λίστα με τους "ταραξίες"
http://en.wikipedia.org/wiki/Volcanic_Explosivity_Index
 
Τέλος πάντων, η ζωή συνεχίζεται. Αν είναι να μας τρώει η ανησυχία πότε και πού (όχι αν, αυτό είναι δεδομένο) θα γίνει η επόμενη έκρηξη, ή ο επόμενος σεισμός, ζήτω που καήκαμε... Ας κοιτάξουν τουλάχιστον να βγάλουν κάποια συμπεράσματα οι ειδικοί (και των αερομεταφορών), να είμαστε καλύτερα προετοιμασμένοι. Βασική αρχή βέβαια σε κάτι τέτοιες καταστάσεις (όπως έλεγε χαριτολογώντας ένας "αλτρουϊστής" θείος μου): Ο σώζων εαυτό σωθείτο :lol:
 
Νεότερα:

Flight operations is reinstated gradually - Last update: April 19th, 16:45 UTC (18:45 german local time)
This evening (European time) Lufthansa will reinstate its flight operations gradually. Lufthansa will operate longhaul flights with aircraft currently located abroad, to Germany. Furthermore some outbound flights from Frankfurt and Munich to intercontinental destinations will take place. In addition selected flights within Germany will be operated.

http://www.lufthansa.com/online/portal/ ... nformation

Η λίστα με τις αυριανές πτήσεις είναι υπο διόρθωση, μάλλον θα αυξηθούν.
 
τωρα που το εψαχνα το θεμα η πλακα ειναι οτι ενα dc8 της nasa τυχαια μπηκε σε μια ηφαιστειακη σταχτη με ολα τα οργανα ανοιχτα (πολυ τυχαια ομως..)
μιλαμε για αποσταση απο το ηφαιστειο 1500-2100 χλμ!!! :shock:
κοιταχτε να δειτε τι επαθαν οι μηχανες του..
http://www.pdfdownload.org/pdf2html/vie ... Damage.pdf
 
Ερώτηση: Η Αίτνα εχει εκραγεί επανειλημμένα αλλά δεν υπήρξε ποτέ θέμα ασφάλειας πτήσεων,γιατί; Το Πινατούμπο σκοτείνιασε τις Φιλιππίνες και έστειλε στην στρατόσφαιρα τεφρα-στάχτη-καπνό τόση για να προκληθεί προσωρινή μείωση θερμοκρασίας (έτσι είχαν πει)..Είχαν επηρεαστεί τότε οι πτήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο; Οι Φιλιππίνες είχαν αποκλειστεί αεροπορικώς κι αν ναι πόσο καιρό;
 
Ash thrown into the air by eruptions can present a hazard to aircraft, especially jet aircraft where the particles can be melted by the high operating temperature. Dangerous encounters in 1982 after the eruption of Galunggung in Indonesia, and 1989 after the eruption of Mount Redoubt in Alaska raised awareness of this phenomenon. Nine Volcanic Ash Advisory Centers were established by the International Civil Aviation Organization to monitor ash clouds and advise pilots accordingly. The 2010 eruption of Eyjafjallajökull caused major disruptions to air travel in Europe.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volcanoes
 
Το μέγεθος μίας ηφαιστειακής έκρηξης δεν είναι απαραίτητα ανάλογο με το νέφος που θα προκληθεί. Βασικός παράγοντας είναι ο καιρός. Αν πχ έχουμε νηνεμία και η στάχτη δε φτάσει το jetstream, το πιθανότερο είναι ότι δε θα πάει πουθενά μακρυά. Αλλος παράγοντας είναι το ύψος που θα φτάσει η τέφρα. έτσι, το εεψδνξ&%&(*&ηξωκούλ δημιουργεί πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα φτύνοντας στάχτη στο ύψος 3-12 χιλιόμετρα, γιατί συμπίπτει με τα ύψη πτήσης των jet. Αντίθετα, το εκατοντάδες φορές ισχυρότερο Πινατούμπο, στην έκρηξή του το 1991 ανέβασε την τέφρα στα 24 χιλιόμετρα, οπότε με εξαίρεση την άμεση γειτονιά του ηφαιστείου, δεν άλλαξαν και πολλά στην αεροπορία μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά, όπως τώρα. Φυσικά, θα σκευτείτε, ότι και πάλι αυτή η στάχτη "έπεσε", αυτό όμως συνέβη σε βάθος εβδομάδων ή μηνών, και μέχρι τότε είχε διασπαρεί και αραιωθεί αρκετά σε ολόκληρα τα μήκη και πλάτη του πλανήτη, ώστε να μην αποτελεί εστω και εντοπίσημη απειλή...
 
spotterakis":bqbvx7jo said:
Ερώτηση: Η Αίτνα εχει εκραγεί επανειλημμένα αλλά δεν υπήρξε ποτέ θέμα ασφάλειας πτήσεων,γιατί; Το Πινατούμπο σκοτείνιασε τις Φιλιππίνες και έστειλε στην στρατόσφαιρα τεφρα-στάχτη-καπνό τόση για να προκληθεί προσωρινή μείωση θερμοκρασίας (έτσι είχαν πει)..Είχαν επηρεαστεί τότε οι πτήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο; Οι Φιλιππίνες είχαν αποκλειστεί αεροπορικώς κι αν ναι πόσο καιρό;
h αιτνα σκαει με αλλου τυπου εκρηξεις πολυ πιο ηπιες και χωρις τεφρα
το πινατουμπο εστειλε συννεφο 8000+χλμ μακρυα και στα 5000 ειχαν +1-2 εκ σταχτη καμια μα καμια σχεση αφου δεν περασε απο πουθενα που να ειχε αεροπορικη κινηση μεγαλη ισως απο την μαδαγασκαρη αλλα αμφιβαλλω αν ειχε αεροπλανα τοτε :twisted: τυχερη ηταν η αυστραλια αφου ναι μεν το εβλεπαν αλλα ευτηχως δεν πηγε προς τα εκει..
(δεν εκανε μεγαλο κακο -0.4 βαθμους κατεβασε γιατι δεν εφτασαν στην στρατοσφαιρα τα σωματαδια του θειου αλλιως θα ειχαμε αλλα και αλλα )
 
Top