New aircraft for Hellas Jet?

  • Thread starter Thread starter Ikarus
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Mipos Alexandre einai tora gia tis ekloges?kai to edosan stin T4 gia na ektelesei auksimenes ptiseis?
 
Sxetiko arqro toy "ΠΟΛΙΤΗ" anaferei oti "Επιλογή της Hellas Jet, είναι η απόκτηση ενός εκ των οκτώ Α320 των ΚΑ". To plhres arqro:

Αυξάνει το στόλο της η Hellas Jet

Από τη μητρική το νέο αεροσκάφος


Μονόδρομος φαίνεται να αποτελεί η αύξηση του στόλου της Hellas Jet, θυγατρική των Κυπριακών Αερογραμμών με έδρα την Αθήνα, για βελτίωση της εικόνας που παρουσιάζει.
Αυτό, όπως πληροφορούμαστε, εκτιμά σχεδόν στο σύνολο του το ΔΣ των ΚΑ και προς αυτήν την κατεύθυνση λαμβάνεται σχετική απόφαση εντός Απριλίου.
Η Hellas jet, διαθέτει σήμερα τρία Airbus A320, τα οποία είναι ενοικιασμένα και εκτελεί καθημερινά, εδώ και δέκα περίπου μήνες που λειτουργεί, δρομολόγια προς Βρυξέλλες, Παρίσι και Λονδίνο.

Ωστόσο, η μέχρι στιγμής οικονομική πορεία της εταιρείας, παρουσιάζεται οικονομικά προβληματική, συνεπεία της καταγραφής ενός εκατομμυρίων λιρών ζημιών έκαστο μήνα.
Αξίζει, πάντως να σημειωθεί ότι οι αρχικές εκτιμήσεις της εταιρείας και των ΚΑ ανέφεραν ότι η Hellas Jet θα καταστεί κερδοφόρα με την πάροδο τριών ετών.
Μέλη του συμβουλίου των ΚΑ, εκτιμούν ότι η αναστροφή της κακής πορείας της εταιρείας μπορεί να επιτευχθεί με αύξηση του στόλου και των δρομολογίων της.
Οι σκέψεις που γίνονται, είναι η ενοικίαση ενός ακόμα αεροσκάφους αλλά από τη μητρική εταιρεία, τις ΚΑ.

Η απόφαση των ΚΑ για να προχωρήσουν σε αύξηση του στόλου της Hellas Jet, τελεί υπό την αίρεση των πορισμάτων της μελέτης που διεξάγεται από τον αμερικάνικό οίκο SABRE, για την καταλληλότητα του στόλου και των δρομολογίων του κρατικού αερομεταφορέα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη θα είναι έτοιμη μέχρι τις 7 Απριλίου και σε περίπτωση που καταδείξει πλεονάζον αεροσκάφη και κατάργηση δρομολογίων, τότε οι ΚΑ θα προχωρήσουν στην ενοικίαση αεροσκάφους στη Hellas Jet.
Επιλογή της Hellas Jet, είναι η απόκτηση ενός εκ των οκτώ Α320 των ΚΑ, αφού η ενοικίαση αεροσκάφους από άλλη εταιρεία δεν αντιμετωπίζεται θετικά από διάφορα μέλη του ΔΣ των ΚΑ.

Σημειώνεται ότι σήμερα οι ΚΑ διαθέτουν στο στόλο τους οκτώ Α320, δύο Α319 και δύο Α330.

Η μελέτη που διεξάγεται από τον αμερικανικό οίκο SABRE( σ.σ. ο ίδιος οίκος διεξαγάγει και την έρευνα για τις αγοραπωλησίες αεροσκαφών επί προηγούμενης διοίκησης) θα εξετάσει όλο το δίκτυο διαδρομών των ΚΑ.

Στόχος, είναι η ανάδειξη της καλύτερης δυνατής χρήσης του στόλου του συγκροτήματος και η διαμόρφωση νέας τιμολογιακής πολιτικής. Η μελέτη διεξάγεται λαμβάνοντας υπόψη ότι οι ΚΑ, η Hellas Jet και η Eurocypria είναι μία εταιρεία και αναμένεται να προτείνει την κατάργηση δρομολογίων.

ΑΔΑΜΟΣ ΑΔΑΜΟΥ

ΠΟΛΙΤΗΣ:25/03/2004 Σελ.: 16
Κωδ. άρθρου: 441888
 
Den 8elo na eimai apaisiodoksos alla ean h HellasJet den pros8esei proorismous pou den kalyptondai apo tis allaes dyo tote ta blepo skoura ta pragmata.Einai krima giati h eno logo etaireia fainetai na einai mia klassi kaluyterh apo thn OA kai thn Aegean.
 
Twra tha vgw ektos thematos, alla poly fovamai oti an h T4 shmeiwsei epityxia ki arxisei na phgainei kala tha kopsei polla pragmata, opws ekane ki h A3. Ektos ki an thn agorasei h A3 kai ths ta kopsei ayth...
 
ti na ta kanei i A3 ta A320/319? Den mou fainetao logiko na agorasei th T4. Pantos meta tous olympiakous pou 8a pesei ke pali i epivatikh kinisi, 8a doume an xoraei i Ellada treis aeroporikes eteries.
To na klisei pantos i OA den 8a to h8ela ka8olou. Exw zhsei tis kalyteres (alla ke tis xeiroteres ptiseis se OA). Ase pou meta xanoume tis long-haul gia Ameriki/Afriki.
 
Από το TravelDailyNews.gr :

Με δύο Airbus Α319 ενισχύει το στόλο της μέχρι τον προσεχή Μάιο η Hellas Jet, όπως ανακοίνωσε η διευθύντρια marketing της εταιρίας κ. Ανθή Φλέγκα μιλώντας στην εκπομπή Business & Travel. Ταυτόχρονα, από τις 3 Μαΐου θα συνδέει δύο φορές την εβδομάδα (Δευτέρα, Τετάρτη) την Αθήνα με το Μάντσεστερ.

Επιπρόσθετα, η κ. Φλέγκα σημείωσε ότι μετά το Λονδίνο, το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Μάντσεστερ, η Hellas Jet εξετάζει την επέκταση των δρομολογίων της σε νέα ευρωπαϊκά σημεία στόχους.

Όπως υπογράμμισε η διευθύντρια marketing της Hellas Jet στον Χάρη Ντιγριντάκη, στο παραπάνω επεκτατικό πλαίσιο εντάσσεται και η προαναφερόμενη πιθανή αύξηση του αριθμού των αεροσκαφών, πρόταση η οποία έχει κατατεθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο των μετόχων της εταιρίας και αναμένεται ότι θα εγκριθεί.

Σε ερώτηση σχετική με το αν η Hellas Jet θα ασχοληθεί με το κομμάτι των ναυλωμένων πτήσεων, η κ. Φλέγκα επισήμανε ότι ο συγκεκριμένος τομέας δεν αποτελεί άμεση προτεραιότητα της επιχείρησης, κυρίως διότι προς το παρόν δεν υπάρχουν διαθέσιμα αεροσκάφη, σημειώνοντας ωστόσο ότι υπάρχει αρκετή ζήτηση.

Η κ. Φλέγκα μιλώντας στην εκπομπή του GBC υποστήριξε ότι η πληρότητα στις πτήσεις της Hellas Jet μεσοσταθμικά φτάνει τα επίπεδα του 58%. Προσέθεσε δε ότι, οι πωλήσεις εμφάνισαν μείωση κατά τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο, ενώ ανοδικά κινείται η ζήτηση τους μήνες Μάρτιο και Απρίλιο. Όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας η πτήση προς το Παρίσι - όπου η εταιρία καλύπτει περίπου το 25% της ζήτησης από και προς Αθήνα - αναδεικνύεται, σύμφωνα με την κ. Φλέγκα η πλέον κερδοφόρα για την Hellas Jet.

Ακόμη, η διευθύντρια marketing της Hellas Jet υπογράμμισε ότι η εταιρεία έγινε ο επίσημος αερομεταφορέας της βελγικής ολυμπιακής ομάδας. Καταλήγοντας προσέθεσε ότι η επιχείρηση θα συνεπικουρεί τη Cyprus Airways στη μεταφορά της βρετανικής ολυμπιακής ομάδας.

Βίκυ Καραντζαβέλου - Τρίτη, 30 Μαρτίου 2004
 
ama afta pou leei i kyr. Flega einai alithina tote einai poly oraia nea.
 
Top