Re: Charlie Airlines (new Cyprus Airways)
panos81c":hkla0rsg said:
Μου φαίνονται περίεργες οι επιλογές αυτές...
Στην Μόσχα πετάει ήδη η μητρική S7, οπότε γιατί να σπαταλάει το αεροσκάφος των Κυπριακών Αερογραμμών για μια πτήση που ήδη εκτελεί η ίδια;
Όσον αφορά την Ρώμη και την Φρανκφούρτη, έχουν τόση κίνηση ώστε να αποτελούν πρώτες επιλογές;
Στη Μόσχα (DME) ακριβώς πετάει η s7 σε 30+ αεροδρόμια εντός Ρωσίας,αφού δίνουν αεροσκάφος στη Cyprus δεν είναι απίθανο να αφήσουν την Cyprus να εκτελεί το LCA-DME-LCA και γιατί όχι να φέρνουν τουρίστες απο διάφορα μέρη της Ρωσίας μέσο DME στη Κύπρο.
Ρώμη για το λόγο ότι το καλοκαίρι μπορεί να στηρίξει τουριστικό ρεύμα και απο τις 2 χώρες,ακόμα και η Alitalia επανέφερε το δρομολόγιο μετά απο χρόνια την καλοκαιρινή περίοδο.Δεν υπάρχει απαγορευτικός ανταγωνισμός και το αεροσκάφος μπορεί να εκτελέσει τουλάχιστον ακόμα μια πτήση την ίδια μέρα.Είναι και 319 -144 θεσεις δεν είναι ακατόρθωτο να βρείς τη επιβατική κίνηση.
Φρανκφούρτη το ίδιο,καλοκαίρι ενα 319-144 θέσεις δεν είναι τόσο δύσκολο να πετύχει.Ακόμαι και η small planet θα πετάει με ενα αεροπλάνο στη Λάρνακα προς γερμανικές πόλεις το καλοκαίρι.
Αυτά όμως ειναι απλά η δική μου γνώμη,αυτοί ξέρουν καλύτερα.
Τα σχέδια αν δεν κάνω λάθος είχαν έναρξη πτήσεων
26/3 αλλα το καλοκαίρι πλησιάζει και ίσως το πάνε για charter αρχικά,ότι έκανε και η Cobalt.