NOA kai a/c

  • Thread starter Thread starter alexandros
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

alexandros

Economy-Class-Member
Εγγραφή
09/07/2003
Μηνύματα
232
Likes
0
idi exoun anakoinothei ta kainourgia sxedia gia tin NOA kai nomizo oti ta plana tis kubernisis einai apogoiteutika...

diladi na poulisei kai alla megala aeroplana kai na ferei kai alla 737 gia na ginei enas pleon periferiakos aerometaforeas....

diladi pane oi epoxes pou petage gemati me A300 kai A340 gia london ...apo do kai sto eksi as simbibastoume me to 737 kai as eimaste kai euxaristimenoi pou petaei kai sto heatrow...

den skeftikekanenas gia A330-200 leased... :?:
 
Μιας και εμένα μου αρέσουν περισσότερο τα Αιρμπάς σε σχέση μα τα Boeing, θα προτιμούσα τη λύση με Α319/320/321. Έτσι η εταιρεία θα είχε α/φη χωρητικότητας 124, 150 και 185.

Γιατί Α319;

Αναγκαία, διότι αλλιώς το μικρότερο α/φος για Ευρώπη θα έχει 150 θέσεις και υπάρχουν πολλά δρομολόγια στα οποία θα αρκούσε και ένα με 124 θέσεις :!: Επιπλέον, τα turboprob των 70 θέσεων για εσωτερικά δρομολόγια είναι, σε μερικές περιπτώσεις και μερικούς προορισμούς, πολύ μικρά και τα jet των 150 θέσεων πολύ μεγάλα. Οπότε ακριβώς ένα ενδιάμεσο θα ταίριαζε μια χαρά... Κυρίως μετά την αποχώρηση των Β732 :cry:

Γιατί Α320;

Τα κλασικά αεροσκάφη μιας εταιρείας... μπορούν να εκτελούν πολλά δρομολόγια σε καθημερινή βάση προς Ευρώπη και εν ανάγκη και εντός της χώρας.

Γιατί Α321;

Για τους προορισμούς με αυξημένη επιβατική κίνηση, π.χ. Λονδίνο, Παρίσι, Φρανκφούρτη, Βρυξέλλες, Λάρνακα κ.ά. Με 185 θέσεις είναι κατάλληλο για όλο το έτος, διότι ένα Α332 με 256 θέσεις δύσκολα το βλέπω να γεμίζει. Και επιπλέον και τα τρία αυτά αεροσκάφη χρειάζονται μονάχα ένα type rating, οπότε μειώνετε και το κόστος της εταιρείας :!:

Τώρα για τις long haul πτήσεις ίσως να ήταν καλά τα Α343 να αντικαθιστούν από Α333... έτσι σε περιόδους αιχμής να μπορείς να χρησιμοποιείς και αυτά τα α/φη άνετα και σε πτήσεις μεσαίας αποστάσεως :o
 
Poios eipe oti tha poulisei ta megala aeroskafi??? :o
 
Τα σχέδια προβλέπου η ΝΟΑ να έχει 44 αεροσκάφη:

:arrow: 17 ελικοφόρα (ATR42/72 & Βombardier, που και τα πρώτα πρέπει να αντικατασταθού σταδιακά)
:arrow: 24 μικρομεσαία [στην αρχή μάλλον μόνο Β734 & Β733 μισθωμένα και σταδιακά θα ανανεωθεί ο στόλος με Α320 ή Β737NG]
:arrow: 3 long haul (μάλλον 3 εκ των 4ων Α343)

Άρα τα Β717 :cry: , τα Α300 και ένα Α340 θα αποχωρήσουν, οπότε τα Α340 έχουν 295 θέσεις και τα Β734 έχουν 150 θέσεις... οπότε κάτι ενδιάμεσο λύπει... γι΄ αυτό θεωρώ τα Α319/320/321 καλύτερη επιλογή για την ΝΟΑ :!:
 
i teleutea leksi pros autou den ehei pesi, kai na sas po tin alithia, den to pisteuo oti auto to shedio tha gini pragmatikotita:

- ta 717 den mporoun na ta dosun toso grigora piso, kathos einai akoma leasing gia merika hronia akoma.

- ta 2 Airbus kai ta A340 akoma plirononte/hrimatodotounte. i times stin agora ehoun pesi para para poly. eiparhoun tosa pola aeroplana pou psahnoun douleia. se pia timi theli na poulisi i OA ta aerplana ??. To 1 A300 einai leasing (to "kriti") ara....

@ aki: to kseris oti eho mia alli gnomi pros taA319/320/321, ala entaksi, ama pari i OA kapia "baby airbus" tha haro kai ego.

auto pou thelo na se rotiso einai ama i OA hriazete kai ta 3 aeroplana tis siras A320 ??? den tha eftanan dyo mono ph. A319 kai A321 i A318 kai A 320.
to na eheis 3 typous se mikrous arithmous mou fenete ligo "anti oikonomiko" (na to po etsi). edo tha theorousa dyo typous mia kaliteri epilogi, kathos ola ta aerplana mporoun na kanoun ta dromologia tis OA.
 
Σωστά το λες alex η τελευταία λέξη δεν έχει πέσει μεν, αλλά πλέον το λόγο θα τον έχουν οι τράπεζες και όχι το κράτος και η πολιτική. Διότι οι τράπεζες αμφιβάλω να επιτρέψουν να πάει κάτι στραβά διότι θα χάσουν κάμποσα από τα εκατομμύρια που θα «βάλουν» στην ΝΟΑ.

:arrow: Τα 717 ήρθαν με 5ετές συμβόλαιο. Άρα τα πρώτα θα έφευγαν στα τέλη 2004 και το άλλο το Φθινόπωρο του 2006. Όμως τα συμβόλαια πάντοτε μπορούν να λυθούν ποιο νωρίς... φυσικά κοστίζει κάτι, αλλά αυτό δε θα είναι πρόβλημα της ΝΟΑ, αλλά της ΟΑ και... του Δημοσίου (βλ. και παρακάτω) :!:

:arrow: Τα ιδιόκτητα Α300 είναι πλέον ξεπληρωμένα, αν δε με απατή η μνήμη μου. Το μισθωμένο Α300 ήρθε την εποχή Speedwing με συμβόλαιο 8ετές (αλήθεια, τι κουταμάρα να κάνεις ένα α/φος lease το οποίο είναι 10 ετών για άλλα 8 έτη... τέσπα).

:arrow: Το 1 Α340 έχει άλλα 6 χρόνια για να ξεπληρωθεί.

Τα συμβόλαια για leasing μπορείς και να τα σπάσεις. Φυσικά θα σου κοστίσει κάτι, αλλά τι να κάνουν, να κρατήσουν τη πολυτυπία άλλα 5 χρόνια :?: Αν τα κρατήσουν αυτά τα α/φη θα έχουμε τα αρνητικά ότι η ΝΟΑ θα την πληρώσει μακροπρόθεσμα (την πολυτυπία), άρα η νέα εταιρεία η οποία θα στηρίζετε σε ιδιωτικά κεφάλαια από την πρώτη μέρα θα ... «μπει πάλι μέσα» και τα έξοδα θα είναι μεγαλύτερα (μακροπρόθεσμα) στην εταιρεία παρά αν τα δώσουν στο άμεσο μέλλον πίσω... και ούτως ή άλλως, τα «σπασμένα» συμβόλαια θα τα πληρώσει η ΟΑ (όπως και να γίνει αυτό...).

Τώρα σε ποια τιμή θα πουληθούν τα α/φη... αυτό είναι καλό ερώτημα... και εδώ συμφωνώ ότι θα είναι αρκετά δύσκολο να βρεις αγοραστεί για τα 2 Α300 & 1 Α343 (και αργότερα και μερικά από τα Β734), αλλά καλύτερα παρά να έχει διάφορα αεροσκάφη στο στόλο σου (πάντοτε μακροπρόθεσμα).

Φυσικά και μπορεί να γίνει επιλογή των Β737NG, με την αγορά των Β737-700 (126 θέσεις) και Β737-800 (162 θέσεις). Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερη για την ΝΟΑ να έχει και τους τρεις τύπους Α320, ώστε να είναι ποιο ευέλικτη. Στο κάτω-κάτω, τα αεροσκάφη αυτά διαφέρουν μονάχα στο μάκρος και εν μέρει και στους κινητήρες. Το ίδιο πλήρωμα που πετάει ένα Α318 μπορεί να πετάξει και ένα Α321 και η ίδια τεχνική ομάδα που συντηρεί ένα Α319 μπορεί να συντηρήσει και ένα Α320 :!: Τα ανταλλακτικά είναι κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος τα ίδια, οπότε μειώνετε και εδώ το κόστος μιας και δε θα απαιτούνται να αγοράζονται διάφορα ανταλλακτικά από διάφορες εταιρείες, αλλά μόνο ένα είδος σε ένα μεγαλύτερο αριθμό και... με έκπτωση :!:

Αν γίνει επιλογή των Β737 τότε στις πτήσεις που θα μπορούσαν να γεμίσουν ένα Α321 (με 185 θέσεις) θα γεμίζουν μονάχα ένα Β738 με 162 θέσεις, άρα και οι επιβάτες θα γκρινιάζουν (διότι δε θα βρίσουν τόσο εύκολα θέσεις) αλλά και η εταιρεία θα χάνει χρήματα από 23 επιπλέον επιβάτες. Και επιπλέον τα Α320 δεν είναι και ποιο ακριβά στη συντήρηση... έτσι μπορεί να έχεις μεν τρεις τύπους αεροσκαφών στο στόλο αλλά στην ουσία είναι ίδια τα αεροσκάφη, οπότε γιατί να μην επιλέξεις τα Α320 :?:Δεν είναι αναγκαία τα τρία αεροσκάφη (μιας και στην ουσία σήμερα στηρίζετε μόνο σε ένα), αλλά δεν θα έχει και κανένα χάσιμο αν έχει τα τρία Αιρμπάς (εκτός από την τιμή αγοράς / leasing, ένα Α319 κοστίζει 45 εκατ. ?, ένα Α320 κοστίζει 51 εκατ. ? και ένα Α321: 56 εκατ. ?).

Πρέπει η εταιρεία να σκεφτεί στην επιλογή των α/φών μακροπρόθεσμα. Στην αρχή ίσως να είναι ακριβότερη η λύση των Α320 (σε σχέση με Β737ΝG), διότι οι πιλότοι, το ιπτάμενο προσωπικό και η τεχνική βάση πρέπει να εκπαιδευτούνε στα νέα αεροσκάφη, αλλά μακροπρόθεσμα πιστεύω ότι η επιλογή Αιρμπάς θα είναι η οικονομικότερη και καλύτερη...

Υ.Γ. Πω... πω... τον όρο μακροπρόθεσμα των μάδησα :lol:
 
Σωστά το λες alex η τελευταία λέξη δεν έχει πέσει μεν, αλλά πλέον το λόγο θα τον έχουν οι τράπεζες και όχι το κράτος και η πολιτική. Διότι οι τράπεζες αμφιβάλω να επιτρέψουν να πάει κάτι στραβά διότι θα χάσουν κάμποσα από τα εκατομμύρια που θα «βάλουν» στην ΝΟΑ.



brethikan trapezeses pou tha stiriksoun tin NOA ?? den akousa akoma tipota, kai eimai periergos ama kapios tha brethi, kathos i prognosis gia ta epomena hronia mou fanikan poly perierges


Τα 717 ήρθαν με 5ετές συμβόλαιο. ρα τα πρώτα θα έφευγαν στα τέλη 2004 και το άλλο το Φθινόπωρο του 2006. Όμως τα συμβόλαια πάντοτε μπορούν να λυθούν ποιο νωρίς... φυσικά κοστίζει κάτι, αλλά αυτό δε θα είναι πρόβλημα της ΝΟΑ, αλλά της ΟΑ και... του Δημοσίου

kiomos tha einai problima tis NOA kathos tha tis lipi ena aeroplano metaksi tou ATR 72 (68 theseis) kai tou 737-400 (150 theseis). tha hriasti o NOA kati endiameso ph A318 i B737-500 i –600.




eταιρεία η οποία θα στηρίζετε σε ιδιωτικά κεφάλαια από την πρώτη μέρα



???? i NOA ksekinai se 1-2 mines ama den kano lathos. idiotiko kefaleo omos den eida akoma


αλήθεια, τι κουταμάρα να κάνεις ένα α/φος lease το οποίο είναι 10 ετών για άλλα 8 έτη

gia auto pithanon na min kostise tosa polla



να έχει και τους τρεις τύπους Α320, ώστε να είναι ποιο ευέλικτη

i typoi einai 4. alithia den milas katholou gia to A318. to „super mini Airbus“ pou apoti diabazo omos den pai emprorika kala- kai thatan antikastatis ton 717 se periptosi agoras Airbus.

kata ta alla aki, synhorese me pou den tha synehiso tin syzitisi peri A320 i B737NG, kathos den aniki se auto to thema/se autin tin erotisi.
To thema to eihame prin kana mina. Ama theleis omos to „ksanazontaneuoume“ to thema. :-)

Mono gia tin ora den „up to date“ kathos i NOA toulahiston tora den tha antikatastisi aeroplana teleuteas tehnologias diladi me aeroplana A320 i B737NG. Pio poly tha mpoune B737-300/400/500 ston stolo.

Pantos tha haro poly ama eho adiko :-)

kai me tin euhi mou na einai esto kai A320 :-)
 
diladi pane oi epoxes pou petage gemati me A300 kai A340 gia london ...apo do kai sto eksi as simbibastoume me to 737 kai as eimaste kai euxaristimenoi pou petaei kai sto heatrow... [ /quote]

na dis hares pou tha kanoun i BA, LH kai AF. tha skasoun sta gelia pou autes metane me Airbus A300 kai B767/B777 kai i NOA me ....... B737. elpizo toulahiston na paroun merika slots kai na petane pio syhna

den skeftikekanenas gia A330-200 leased... [ /quote]

oute pou tous katebike i idea, krima kathos ta A332 tha eitan pio katalila apo ta A343

(alla kiolas i parangelia ton A340 eitan apo tin arhi lathos epilogi.- kata tin gnomi mou)

stin NOA nomizoun oti me auto to concept tha petihoun, kati pou ego to amfibalo poly kathos den eisai shedon katholou eveliktos sto erotima pio aeroplano einai katalilo na petask pou
 
Αν δε κάνω λάθος οι τράπεζες Εθνική, Εμπορική και Alpha Bank θα συνυσφέρουν το 70% του κεφαλαίου. Το άλλο 30% θα είναι του Δημοσίου αλλά όχι με χρήματα αλλά θα είναι τα περιουσιακά στοιχεία της O.A.

kiomos tha einai problima tis NOA kathos tha tis lipi ena aeroplano metaksi tou ATR 72 (68 theseis) kai tou 737-400 (150 theseis). tha hriasti o NOA kati endiameso ph A318 i B737-500 i –600.

Και σήμερα όμως υπάρχει αυτό το "πρόβλημα", διότι από τα 3 Β717 το ένα βρίσκετε στη Θεσσαλονίκη και το δεύτερο εκτελεί δρομολόγια εξωτερικού :!: Άρα έχουν μόνο ένα αεροσκάφος το οποίο είναι μεταξί ATR72 και Β734.

i typoi einai 4. alithia den milas katholou gia to A318. to „super mini Airbus“ pou apoti diabazo omos den pai emprorika kala- kai thatan antikastatis ton 717 se periptosi agoras Airbus.

Δε ξέρω κατά πόσο θα ήταν το αεροσκάφος αυτό για την ΟΑ καλό :!: Αυτός ο λόγος που δεν αναφέρομαι σε αυτό. Το αεροσκάφος δεν έχει (ακόμη :?: ) μεγάλη επιτυχία, όμως ποιος ξέρει τι θα γίνει :?: Η ΟΑ πιστεύω να μην το χρειάζετε αυτό το αεροσκάφος.

Στην αρχή μάλλον θα δούμε Β733 και Β734 (δε νομίζω 735), αλλά οι παραγγελίες θα πρέπει να γίνουν κι αυτές κάποτε, μιας και τόσα πολλά αεροσκάφη δε νομίζω να τα βρει η ΝΟΑ μεταχειρισμένα στη αγορά... και από την παραγγελία μέχρι την παραλαβή θα περάσουν ακόμη 1-2 χρόνια :!:

Όσον αφορά το Α332. Καλό αεροσκάφος και θα ήταν και οκ για υπερατλαντικά ταξίδια και με τις 256 θέσεις του καθώς θα γέμιζε ποιο εύκολα... αλλά η ΟΑ θέλει στα υπερατλαντικά α/φη με τέσσερις κινητήρες :? Για την Ευρώπη εγώ είμαι τις άποψεις ότι αρκεί ένα αεροσκάφος Α321 με 185 θέσεις, διότι αυτό είναι ποιο οικονομικό και θα έχει καλύτερη πληρότητα (ανα έτος) παρά ένα Α332. Τα Α332 θα γενίζουν μονάχα λίγες μέρες του έτους (ίσως πολύ λίγες) :!:
 
nomizo oti to A332 tha itan pio katalillo gia afriki kai ustera gia asia kai giati oxi kai gia australia me kainourgia dromologia.
to na plirosei gia ETOPS tha kostize polla...
en tometaksy tha itan teleio gia europi se high demands periods opos pasxa kai christmas me polous fitites...

kai ego euxomai makroprosthesma A320 family gia tin OA dioti kai apo A320 se A340 i A330 to transition tou cockpit kai auto einai mikro
 
Top