NOA kai a/c

  • Thread starter Thread starter alexandros
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Den katalaveno to menos pros ta A340 tis O.A....katarxin oloi lete oti den kanei gia tin O.A,to ena to allo...oti ta A330 einai kalutera...Mia stigmi...An to A340-300 itan apotiximeno aeroskafos tote oxi mono i O.A alla kanenas den tha to protimouse enanti tou A330....omos arketes etairies to exoun agorasei....kai oxi se megala noumera opote o stolos tis O.A den mporoume na poume oti einai mikros ara giauto den einai kalo to aeroskafos,megala eksoda ktlp ktlp...Lete tora oti to A330 tha itan kalutero gia na petaei kai europi se periodous aixmis..nai alla thumaste pote i O.A agorase ta aeroplana???Otan petouse se New York,Montreal,Toronto,Boston,Johanesbourg,Bankgog,Sydney kai Melbourne....Opote kai ta 4 liga itan......Pou xronos gia na petane LHR,CDG.......To A340 einai teleio aeroplano kai einai arketa kalo gia tin O.A ftanei mono na min to eixe plirosei toso akriva......Kai ok tora ta gemizei duskola alla pou kserete ti tha kanei se 3 xronia??Diladi ok theoreite stenomualous tous anthropous pou dioikoun tin O.A tosa xronia alla to na poume oti TORA prepei na agorasei 767 giati TORA monoi tosoi epivates erxontai einai tis idias nootropias pisteuo.....An kati ftaiei stin O.A einai isos ta dromologia.....An petage se olous tous longhaul proorismous daily isos pigaine kalutera.....alla pote den kserei kaneis...
 
prota polla kanenas edo den eipe, oti to A340 einai apotihimeno aeroplano. einai ena poly omorfo aeroplano tou opiou ta haraktiristika entiposiazoun.... alla den einai katalilo gia tin olympiaki stin tora tis katastasi pou ta „maday “, petontas „long haul aeroplana“ stin europi., epidi tis lipoun aeroplana.

To „Heathrow“ kai to „Charles De Gaules“ pernoun polla lefta gia tin prosgisi enos toso bariou aerplanou

Ta aeroplana ta opia einai ftiagmena gia 2 progisis tin imera hanoun epipleon aksia me tis epipleon progiosis pou kanoune.

Ena A340 (4 kinitires) kaii pio polla kausima apoti ena A330 (2 kinitires), ta kala tou aeroplanou A340 bgainoun sta makrina taksidia

kai: i OA den petouse pote non-stop alithines „long-haul“ ptisis: to pio makrino dromologio einai nomizo Bostoni i i New York me peripou 7850 km.

Kai giauto theoro to A340 lanthasmeno edo.

I agora ton A340 egine logo oti i OA theli gia makrina taksidia tetrakinita aeroplana – hazi logiki (gnomi mou)

Toulahiston me B767 i A330 tha eihan kai tin dinatotita na stelnoun ta aeroplana kai se alous proorismous (europi, esoteriko) se ena logiko kostos – toulahiston mio mikro apo ta A340.

to thema me tin timi ton A340: ok, psilohazo: alla i OA tha ehei se liga hronia „ksepiromenes aeroplanares“. Kai giauto theoro blakies auta pou lene i pilotoi peri akribon aeroplanon
 
kai gia na min me theorite "kolimeno" oti ta dromologia
ATH-LON kai ATH-CDG me A340-300 einai "i katatrofi !!"


:oops:


akouste kai auto:

I LH petaei FRA-CAI me A340. Gia JFK petai me A330 A340 kai B744

I TK petaei arketa syhna IST-HAJ, IST-DUS, IST-FRA me A340

alla to pio kalo:

i Iberia petai Madriti-Las Palmas kai Madriti-Teneriffa me A340-600. den gnorizo omos poso syhna. isos na to baloune kai gia Madriti-Barcelona
 
Το Α340 είναι πολύ όμορφο και κάλο αεροσκάφος (όπως άλλωστε σχεδόν όλα της Airbus) :wink: . Όμως όχι το σωστό για την ΟΑ :!: Οι long-haul πτήσεις της ΟΑ μπορούν άνετα να γίνουν και από δικινητήρια αεροσκάφη, τα οποία κοστίζουν λιγότερο (και στην αγορά τους, αλλά και στη καθημερινή χρήση). Ακόμη, αυτά τα αεροσκάφη μπορούν να πετούν (εν ανάγκη) και πιο οικονομικά σε ευρωπαϊκούς προορισμούς. Αυτό όμως τότε δε το είχε σκεφτεί η ΟΑ. Η ΟΑ θεώρησε ότι πάντα θα πετάει προς 5 ηπείρους. Κάτι το οποίο πλέον δε γίνεται, αλλά αντιθέτως το ένα (κάπου-κάπου και δύο) Α340 πετούν σε ευρωπαϊκούς προορισμούς...

Οπότε για τους long-haul προορισμούς που απέμειναν αρκούν και αεροσκάφη Α332 :!:

@alex

Σωστά υπάρχουν εταιρείες που χρησιμοποιούν Α340 και σε κοντινούς προορισμούς. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι κάθε εταιρεία μπορεί να εκτελεί τέτοια δρομολόγια. Τα Α340 (ακόμη και τα Α300) πολύ σπάνια γεμίζουν στα δρομολόγια προς LHR & CDG :!:

Οπότε αεροσκάφη με <200 θέσεων θα είχαν καλύτερη πληρότητα και θα αύξαναν τα κέρδη της εταιρείας σε αυτό το δρομολόγιο :idea:

Σκοπός μιας εταιρείας είναι να είναι κερδοφόρα και όχι να χρησιμοποιεί μεγάλα αεροσκάφη για να εντυπωσιάζει. Και εγώ πολύ θα ήθελα να δω μια ελληνική εταιρεία με 10 Α340... αλλά αυτό μπορεί να γίνει μόνο αν με αυτά τα αεροσκάφη μπορεί να πετάει κερδοφόρα :!:
 
(elpizo tora na mporeite na diabasete to post)


distihos gia tin iberia kai tis alles: den akzizi na ehei ena-dyo B747 Domestic i A330 gia kontiknes ptisis. giauto hristimopioun ta A346. auto pou me parakseneuei pantos einai i LH me ta A340 gia Cairo. Kathos i LH eihe panta to sosto aeroplano gia kathe dromogogio. Pithanon ta A330 kai ta B767 na min ehoun kena gia na kanoun dromologia gia Cairo. Isos na allaski to dromogogio otan paralabi i LH ta dika tis A330. Mou kani pantos entiposi pou les oti oute ena A300 den gemizi gia LHR kai CDG


aerplano 200 > gia LON kai CDG
....................... hmmm :-) pio aeroplano na ennoei o akis ?? mipos to A321 ?
 
Kai ksanaleo i O,A pire ta A340 to 98 pou petouse se 5 ipeirous! Kai skefteite...poios perimene tote oti i O.A tha eprepe na stamatisei na pairnei xrimata apo to kratos(os kurios kai monos metoxos).Tora pou sxedon oles i aeroporikes etairies exoun oikonomika provlimata den mporoun na daneistoun apo tous pistotes tous????Oi kratikes giati oxi?
An i O.A petouse akouma kai MEL SYD kai BKK tote den tha upirxe eleutheros xronos gia ta a340 na petane CDG kai LHR.......alloste tora sto kalokairino programma gia LHR petaei mono 2x weekly an den kano lathos.....Dikinitirio ok....skepsou tous antagonistes pou eixe gia SYD kai MEL to 98....Oloi petagan ekei me 744 kai mono i Gulf Air kai i O.A me A340...ante kai i air egypt an den kano lathos...Oxi asxima e??? Tha thelate eseis ena taksidi 20 oron me 767????Giati kaneis den to kanei???? :D
Se mia grafiki ekfrasi tha po oti ta A330 einai mono gia charter etairies :P I macedonian na parei osa thelei :D :D


Mikri ptisi to ATH-LHR me A340???Tote to MEL SYD kai to Montreal Toronto pou kanei tora akoma i O.A me to idio aeroskafos ti einai?? :D

Gia Cairo I LH petaei me A340 i Swiss me MD 11 kai i B.A me 744...alla skefteite kai tin air egypt pou petaei gia GVA me 777 gia LHR MAD ktlp 744 hahaha merikes fores petaei gia ATH kai me a340......I i emirates pou petaei 3 ptiseis kathimerina me A 330 :D


Errrm sorry alla den nomizo oti to heathrow ploutizei apo ta landing fees mono tou a340 tis O.A ....kai I iberia petaei gia tenerife kai me 743 :D


Auta ta oliga :lol:
 
Kai skefteite...poios perimene tote oti i O.A tha eprepe na stamatisei na pairnei xrimata apo to kratos(os kurios kai monos metoxos).Tora pou sxedon oles i aeroporikes etairies exoun oikonomika provlimata den mporoun na daneistoun apo tous pistotes tous????Oi kratikes giati oxi?

oly to perimenan kathos i Europaiki enosi eihe dosi toses kai toses eksangelies logo tis OA, i kybernisi kai to mangment tis OA omos tous egrapse sta ......
I OA apagoreuete na pari danio, apo tin europaiki enosi . Esti ki allios ama tha eperne kiala daneia tote sygoura tora tha eihe klisi


An i O.A petouse akouma kai MEL SYD kai BKK tote den tha upirxe eleutheros xronos gia ta a340 na petane CDG kai LHR.......alloste tora sto kalokairino programma gia LHR petaei mono 2x weekly an den kano lathos.....

Ama i OA tha petouse MEL, SYD kai BKK tha eihe kani allou perikopes dromologion. Tote pithanon tha petousa ego gia AXD i RHO me Dornier.

Dikinitirio ok....skepsou tous antagonistes pou eixe gia SYD kai MEL to 98....Oloi petagan ekei me 744 kai mono i Gulf Air kai i O.A me A340...ante kai i air egypt an den kano lathos...Oxi asxima e??? Tha thelate eseis ena taksidi 20 oron me 767????Giati kaneis den to kanei????

pou enai i diafora metksi B767 kai A340, ego toulahiston den blepo kamia ???
Ama den kano lathos, i alles eteries petousan non-stop


Se mia grafiki ekfrasi tha po oti ta A330 einai mono gia charter etairies I macedonian na parei osa thelei

Poly orea !!! afou i NOA tha ftiahti sto skelos tis Macedonian sympfonoume apolita metksi mas


Mikri ptisi to ATH-LHR me A340???Tote to MEL SYD kai to Montreal Toronto pou kanei tora akoma i O.A me to idio aeroskafos ti einai??

Elpizo na min zitas tora kamia apantisi

Gia Cairo I LH petaei me A340 i Swiss me MD 11 kai i B.A me 744...alla skefteite kai tin air egypt pou petaei gia GVA me 777 gia LHR MAD ktlp 744 hahaha merikes fores petaei gia ATH kai me a340......I i emirates pou petaei 3 ptiseis kathimerina me A 330

opos eipa kai prin kai emena mou fenete ligo periergo to LH 340. Gia tis alles pisteuo oti aploustata to CAiro kai i alles polis einai tetio dromologia pou gemizoun MD-11 , B777 i kai 747

Errrm sorry alla den nomizo oti to heathrow ploutizei apo ta landing fees mono tou a340 tis O.A ....kai I iberia petaei gia tenerife kai me 743
talabeno ta hamogela pou grafeis

ok, den ploutizi, alla pernei arketa perisotera
 
oly to perimenan kathos i Europaiki enosi eihe dosi toses kai toses eksangelies logo tis OA, i kybernisi kai to mangment tis OA omos tous egrapse sta ......
I OA apagoreuete na pari danio, apo tin europaiki enosi . Esti ki allios ama tha eperne kiala daneia tote sygoura tora tha eihe klisi


Auto pou leo einai oti px i SIA an den kano lathos,meros tis anikei stin citibank....an exei oikonomiko provlima zitaei apo tin citibank xrimata...I O.A apo pou akrivos na zitisei afou o metoxos tis einai to kratos kai i EU apagoreuei sto kratos na tis dosei??? Auto leo..kai oxi mono i O.A alla kai i air france ktlp( i sigrisi me tin air france einai mono kai mono giati einai kai oi 2 kratikes :D ) .......an kai akoma mporei na parei daneia tupou emporikis ( to teleutaio prosfato :D )


pou enai i diafora metksi B767 kai A340, ego toulahiston den blepo kamia ???
Ama den kano lathos, i alles eteries petousan non-stop
To A340 einai arketa poio euruxoro (theoro-isos eksartatai kai apo tin etairia ) kai isixo......kai einai aeroskafos Megaaaaaaaaaaalon ptiseon :D Non stop petagan poies? autes pou petane kai tora......an kai tote gia Australia petousan kai i Alitalia kai KLM an den kano lathos .




Poly orea !!! afou i NOA tha ftiahti sto skelos tis Macedonian sympfonoume apolita metksi mas

ego leo na afisoume genikos tis aeroporikes stin ellada kai na asxolithoume me ta ploia...afou mono ekei vgazoume xrimata :?


Nai OK tha sumfonisoume...an kai ti kollima exeis me to A330????? :D Tora misoplirosame ta A340 ..tha meinoun.Teleiose.Ante kai A380 :D :D

Auto pou leo gia mikres ptiseis einai...Ok tora xrisimopoiei ta A340 3 fores tin evdomada ante 4 gia LHR kai CDG.........4!!!ti na ta kanei? na ta afisei na kathontai????afou den exei aeroplana.....


P.S ta xamogela ta xrisimopoio otan leo kati astieumomenos..kati mi sovaro :)

[/quote]
 
kai liga nea....


Μέχρι τα τέλη της εβδομάδας η Ν.Ο.Α.

Μέχρι την Παρασκευή αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών για την ίδρυση της Νέας Ολυμπιακής Αεροπορίας, στην οποία θα περιέχονται οι όροι λειτουργίας της νέας εταιρείας και το εργασιακό καθεστώς, όπως αυτό έχει διαμορφωθεί μετά από τις συζητήσεις της αρμόδιας επιτροπής του υπουργείου και των εργαζομένων.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το θέμα της Ολυμπιακής ήταν μεταξύ των ζητημάτων που συζήτησε ο υπουργός Μεταφορών Χρίστος Βερελής με τον πρωθυπουργό, στη διάρκεια της συνάντησης που είχαν σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η σχετική τροπολογία είναι σχεδόν έτοιμη σε ό,τι αφορά τη σύνταξή της και αναμένεται να ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο που έχει καταθέσει το υπουργείο για τα ΕΛΤΑ.

Εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου και απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Βερελής δεν θέλησε πάντως να δώσει λεπτομέρειες για το πότε θα κατατεθεί η τροπολογία και αρκέστηκε να δηλώσει ότι σήμερα ολοκληρώνονται οι διαπραγματεύσεις με τους εργαζόμενους.

Από νωρίς το απόγευμα βρίσκεται σε εξέλιξη μια τελευταία συνάντηση της αρμόδιας επιτροπής του υπουργείου Μεταφορών με εκπροσώπους της Ένωσης Ιπταμένων Συνοδών-Φροντιστών, (ΕΙΣΦ), καθώς είναι ο μόνος κλάδος από τη σημερινή Ολυμπιακή Αεροπορία που δεν έχει υπογράψει τη συμφωνία για τη συμμετοχή τους στη Νέα ΟΑ.

Χθες οι δύο πλευρές είχαν νέα συνάντηση που απέβη άκαρπη και σήμερα οι εκπρόσωποι της ΕΙΣΦ προσέρχονται πάλι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τις τελικές τους προτάσεις, όπως διαμορφώθηκαν ύστερα από συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσής τους
 
ok dtrash, afou den ta briskoume emeis i dyo as to kopsoume gia tin ora, kai na afisoume ta alla paidia na poune kai autoi kamia koubenta.

Afou esy les aeroplano me 4 kinitires einai kalo
kai ego leo aeroplano me 2 kinitires einai kalo

mporoume na symbibastoume sto MD-11 ???

kapou diabasa oti sou aresi san aeroplano - opos kai emena

:)
 
Top