Norwegian Long Haul

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Η εταιρεία εκμεταλλεύεται 8 B787-8 και 7 Β787-9 ξεκίνησε να πετά τον Μάιο 2013 με έδρα το Δουβλίνο και έχει εδραιωμένες βάσεις στις ΗΠΑ τις OAK, LAS, FLL.
Καλό θα ήταν να παρουσιάσουμε την εταιρεία γιατί δεν έχει αναφερθεί στο φόρουμ.

Πετά από Ιταλία
FCO-EWR καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €245
FCO-LAX κάθε 1,3,5 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €398
FCO-OAK εποχικά μέχρι Οκτ. κάθε 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €380
FCO-FLL εποχικά από 30 Οκτ. κάθε 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €350

Από Γαλλία
CDG-LAX καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €378
CDG-JFK καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €258
CDG-BOS κάθε 1,3,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €250
CDG-OAK κάθε 2,4,6,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €320
CDG-FLL κάθε 2,4,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €308
CDG-MCO κάθε 6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €320

Από Ισπανία τώρα πετά από
BCN-EWR εκτός 5 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €319
BCN-LAX κάθε 1,2,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €379
BCN-OAK κάθε 1,3,4,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €314
BCN-FLL κάθε 2,4,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €308

Θα ξεκινήσει να πετά και από
MAD-LAX από 15 Ιουλίου κάθε 1.3.5.7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €665
MAD-FLL από 30 Oκτ. κάθε 3.6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €348

Η Norwegian UK έχει 14 Β787-9 και 1 Β737-800
Από Αγγλία πετά από
LGW-BOS καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €316
LGW-ORD καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €336
LGW-LAX καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €378
LGW-JFK καθημερινά με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €354
LGW-FLL εκτός 4 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €365
LGW-OAK εκτός 6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €368
LGW-DEN κάθε 2,4,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €379
LGW-MCO κάθε 2,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €398
LGW-SEA κάθε 1,3,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €431
LGW-AUS μέχρι Οκτ. 2,4,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €456
LGW-LAS τον Οκτ. με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €460
LGW-EZE κάθε 1,3,5,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €748
LGW-SIN κάθε 1,2,4,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €421

Γιατί δεν έρχονται και στην Ελλάδα να πετούν μακρινές πτήσεις ; :( που οι Ευρωπαικές εταιρείες μόνο για Κολοπετινίτσα πετάνε. :(

Έχει δικαίωμα και πουλά εισιτήρια για EZE-LGW-SIN με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €1,206
Σύντομα θα ξεκινήσει το EZE-PER (πετώντας πάνω από την Ανταρτική) καθώς και τοπικά δρομολόγια με βάση το EZE μέσω της θυγατρικής της Norwegian Argentina. Ας ελπίσουμε ότι θα έχει καλύτερα εισιτήρια για τους ξένους υπηκόους από την Aerolineas Argentinas που στους ξένους χρεώνει περί τα €100 επιπλέον για φόρους. :rant: Καλά κάνει το ΔΝΤ και τους γ@μάει.

Έπονται…(σε λίγο η συνέχεια) φυσικά οι Σκανδιναβικές πόλεις. :arrow:

https://www.norwegian.com/en/route-map/ ... Price=True

Καλά από εξυπηρέτηση επιβατών, μην περιμένετε. Φαγητό το πληρώνεις και τα πόδια σου αν μπορούσες να τα βάλεις στο κεφάλι σου καλά θα ήταν. Διάκενο μεταξύ σειρών καθισμάτων είναι αρκετό μόνο για νάνους. Επίσης στα σχόλια επιβατών αναφέρεται ότι έχουν αρκετές καθυστερήσεις στις πτήσεις.
Στο flightstats από 11.264 πτήσεις 80,68% στην ώρα τους, Μ.Ο. καθ. 44 λεπτά. :eek:
 
Σήμερα έπεσε η μετοχή της εταιρείας 12% καθώς ανακοινώθηκε ότι η LH μπορεί να αγοράσει την εταιρεία. Μετά την IAG άλλος ένας ενδιαφερόμενος, θα είναι πραγματικός ή θα είναι λαγός; :?:

https://airwaysmag.com/airlines/lufthan ... norwegian/
 
Η μετοχή ανέβηκε 12%.
 
Από ARN πετά
ARN-BKK κάθε 7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €338
ARN-FLL κάθε 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €298
ARN-JFK κάθε 1,4,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €303
ARN-LAX μέχρι Οκτ. 2,4,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €319
ARN-OAK μέχρι Οκτ. 1,3,5 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €318
ARN-MCO από Οκτ. 1,5 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €298

Από CPH πετά
CPH-BKK εκτός 1,2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €388
CPH-FLL κάθε 2,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €326
CPH-JFK εκτός 2,6,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €307
CPH-LAX μέχρι Οκτ. κάθε 3,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €376
CPH-OAK μέχρι Οκτ. κάθε 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €347
CPH-MCO από Οκτ. κάθε 1 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €327

Από OSL πετά
OSL-BKK εκτός 3,5 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €360
OSL-FLL εκτός 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €267
OSL-JFK κάθε 2,4,5,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €278
OSL-LAX μέχρι Οκτ. κάθε 3,7 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €311
OSL-OAK μέχρι Οκτ. κάθε 2,6 με κόστος εισιτηρίου με επιστροφή από €289
 
AirNamibia":24p3zkm4 said:
Ας ελπίσουμε ότι θα έχει καλύτερα εισιτήρια για τους ξένους υπηκόους από την Aerolineas Argentinas που στους ξένους χρεώνει περί τα €100 επιπλέον για φόρους. :rant: Καλά κάνει το ΔΝΤ και τους γ@μάει.

Ας ελπίσουμε να μην εφαρμόσουν τον νόμο της χώρας στην οποία δραστηριοποιούνται;
 
Σε όποια χώρα ζεις ή δραστηριοποιήσαι επαγγελματικά θα πρέπει να ακολουθείς και να σέβεσαι τους Νόμους της χώρας.
 
Η εταιρεία ξεκινά την 1 Απριλίου το
LGW-GIG DI7501 12:00-19:25 1,3,5,7 B789
Κόστος εισιτηρίου με επιστροφή €600 όταν η ΒΑ το έχει €711 και η ΙΒ €536 με στάση.
Από ΑΤΗ μπορείς να βρεις με €700 με την ΤΡ/Α3 ή αν τολμάς με την ΑΖ.

Από LGW πετά προς EZE, TPA, MCO, FLL, LAX, LAS, OAK, SEA, DEN, AUS, ORD, BOS, JFK, SIN.
 
Από το ερχόμενο καλοκαίρι ομως κανει τράμπα τα LGW-OAK,FLL με LGW-SFO (5w),MIA (daily)..Eπισης θα ξεκινήσει FCO-BOS (4w), MAD-BOS (3w)..

https://media.uk.norwegian.com/pressrel ... me-2805808

https://www.usatoday.com/story/travel/f ... 130019002/

H ATH αραγε δεν "χωρα" στα πλάνα της να υποστηρίξει πτήσεις σε JFK,BOS,LAX,MIA,ORD? Aν εκανε συμφωνία για feeder traffic με EZY,FR δεν βοηθούσε οπως στο LGW?Aσε που πολλοι επιβάτες θα εκαναν ήδη self-connect
 
Top