ptiseisA
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/02/2005
- Μηνύματα
- 208
- Likes
- 0
απογοήτευση από τη Norwegian...
ενώ είχα κλείσει εισιτήρια για το ταξίδι Αθήνα - Βαρσοβία, η πτήση μου ακυρώθηκε λόγω των γνωστών απαγορεύσεων πτήσεων με το ηφαίστειο...
Επιτέλους έπιασα γραμμή ώστε να ζητήσω να αλλάξω το εισιτήριο μου και να πάρω ένα άλλο μέσα σε ένα μήνα από την κανονική πτήση.
Οι τηλεφωνητές δε μου επέτρεψαν να κλείσω δωρεάν νέο εισιτήριο μέσα σε ένα μήνα από τη προηγούμενη πτήση. Φυσικά μου έκαναν refund το εισιτήριο. Το ερώτημά μου είναι, με βάση την οδηγία της ΕΕ έχουν το δικαίωμα να μου αρνηθούν να βγάλουν καινούριο εισιτήριο μέσα σε ένα μήνα από την ακυρωθέντα πτήση ???
Να σημειώσω ότι μου βεβαίωσαν πως θα μπορούσε να είχε γίνει κάτι τέτοιο αν τηλεφωνούσα την ίδια μέρα της ακύρωσης. Όμως κάτι τέτοιο ήταν αδύνατον μια και το τηλεφωνικό τους κέντρο είχε μπλοκάρει. Μάλιστα στις προσπάθειές μου να τους τηλεφωνήσω περίμενα στην αναμονή ακομα και δύο ώρες, χωρίς να καταφέρω φυσικά να βγάλω άκρη !!!
από τη νομολογία που έχω βρεί μου φαίνεται σαφές πως εγώ έχω την επιλογή για το τι θα κάνω.. "If a flight is cancelled, passengers are automatically entitled to their choice of (a.) re-routing to the same destination at the earliest opportunity (under comparable conditions); (b.) later rerouting, at the passenger's convenience, to the same destination under comparable conditions (subject to seat availability); or (c.) a refund of the ticket as well as a return flight to the point of first departure, when relevant. Any ticket refund is the price paid for the flight(s) not used, plus the cost of flights already flown in cases where the cancellation has made those flights of no purpose"
άρα θεωρητικά η εταιρία δε μπορούσε να μου αρνηθεί να αλλάξω απλώς την ημερομηνία....
Πώς μπορώ να αντιδράσω σε αυτό ?
ενώ είχα κλείσει εισιτήρια για το ταξίδι Αθήνα - Βαρσοβία, η πτήση μου ακυρώθηκε λόγω των γνωστών απαγορεύσεων πτήσεων με το ηφαίστειο...
Επιτέλους έπιασα γραμμή ώστε να ζητήσω να αλλάξω το εισιτήριο μου και να πάρω ένα άλλο μέσα σε ένα μήνα από την κανονική πτήση.
Οι τηλεφωνητές δε μου επέτρεψαν να κλείσω δωρεάν νέο εισιτήριο μέσα σε ένα μήνα από τη προηγούμενη πτήση. Φυσικά μου έκαναν refund το εισιτήριο. Το ερώτημά μου είναι, με βάση την οδηγία της ΕΕ έχουν το δικαίωμα να μου αρνηθούν να βγάλουν καινούριο εισιτήριο μέσα σε ένα μήνα από την ακυρωθέντα πτήση ???
Να σημειώσω ότι μου βεβαίωσαν πως θα μπορούσε να είχε γίνει κάτι τέτοιο αν τηλεφωνούσα την ίδια μέρα της ακύρωσης. Όμως κάτι τέτοιο ήταν αδύνατον μια και το τηλεφωνικό τους κέντρο είχε μπλοκάρει. Μάλιστα στις προσπάθειές μου να τους τηλεφωνήσω περίμενα στην αναμονή ακομα και δύο ώρες, χωρίς να καταφέρω φυσικά να βγάλω άκρη !!!
από τη νομολογία που έχω βρεί μου φαίνεται σαφές πως εγώ έχω την επιλογή για το τι θα κάνω.. "If a flight is cancelled, passengers are automatically entitled to their choice of (a.) re-routing to the same destination at the earliest opportunity (under comparable conditions); (b.) later rerouting, at the passenger's convenience, to the same destination under comparable conditions (subject to seat availability); or (c.) a refund of the ticket as well as a return flight to the point of first departure, when relevant. Any ticket refund is the price paid for the flight(s) not used, plus the cost of flights already flown in cases where the cancellation has made those flights of no purpose"
άρα θεωρητικά η εταιρία δε μπορούσε να μου αρνηθεί να αλλάξω απλώς την ημερομηνία....
Πώς μπορώ να αντιδράσω σε αυτό ?