cavo_paradiso":1ts0qnnp said:
Η Norwegian δεν έχει A333 ούτε στον στόλο της ούτε σε παραγγελια. Ακόμη k το δρομολόγιο για dubai που άρχισε πρόσφατα γίνετε με 738!! Έχεις πηγή για αυτή την πληροφορία?
Επίσης ο μονος λόγος που μπορώ να φανταστώ για τόσες πολλές πτήσεις από κοπενχάγη είναι τα νότια της σουηδίας. Η δανία δεν έχει τόσους έλληνες συγκριτικά με σουηδία εκτος βεβαια άμα έχουμε κανένα hardcore fun club στην κοπενχάγη τι να πω πια. Η κιμπέρ πάει κατά διαόλου k δεν την βλέπω να κρατάει για πολύ σε αυτό το δρομολόγιο ειδικά τώρα που μπήκε k η Norwegian.
Ναι, το παρακάτω link από οικονομική εφημερίδα της Νορβηγίας
http://e24.no/naeringsliv/article3384178.ece το οποίο και δυστυχώς είναι μόνο στα νορβηγικά, δοκιμάστε όμως με google translate ή κάποια ανάλογη υπηρεσία. Στο άρθρο υπάρχουν απαντήσεις από άτομα της διοίκησης της Νorwegian, άρα τα σχέδια περί Α330 δεν είναι τόσο ευφάνταστα, σίγουρα κρύβουν κάποιο άσσο στο μανίκι.
Επίσης πλέον η Κοπεγχάγη αποτελεί το αεροδρόμιο της περιοχής τόσο στην Δανία όσο και για μεγάλο μέρος της νότια Σουηδίας, άρα ναι αποτελεί προορισμό για αρκετούς Έλληνες που μένουν στην περιοχή όπως Malmö μέχρι Göteborg.
IATA":1ts0qnnp said:
Διάβασα κάπου ότι ίσως η DY περιοριστεί στα feeder flights για τις διηπειρωτικές πτήσεις σε συνεργασία με την υπό ίδρυση feelair. Η εταιρία θα εκτελεί τα δρομολόγια για Νέα Υόρκη και Μπανγκόνγκ. Βλέπε και
http://www.feelair.com
Αναφέρεται αρκετά καθαρά στο άρθρο ότι η κίνηση αυτή της Νorwegian αποτελεί αντανακλαστικό στα σχέδια της νορβηγικής Feel Air να αρχίσει πτήσεις προς Νεα Υόρκη και Μπανγκόκ επίσης τόσο από Όσλο όσο και από Στοκχόλμη Arlanda. Άρα η Feel Air δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποια συνεργασία με την Νorwegian όπως δείχνουν τα πράγματα, ίσα ίσα φαίνεται ακόμα πιο δύσκολη η αγορά με 3 μελλοντικές εναλλακτικές για υπαρατλαντικά δρομολόγια από Όσλο (Continental, Norwegian, Feel Air).
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την συνεργασία πλέον μέσω Star Alliance μεταξύ SAS Scandinavian Airlines και Continental που δίνει άλλο ένα ατού στην αμερικανική εταιρεία.
Η Norwegian και η Finnair έχουν επίσης συνάψει μια συμμαχία με ανταλλαγή μετοχών που βρίσκεται ακόμα on hold και δεν χρησιμοποιείται στο έπακρο, για να μην πώ καθόλου. Θα δούμε εν καιρώ τι γίνεται... αλλά η Norwegian δεν κάνει κινήσεις χωρίς να γνωρίζει αρκετά καλά και να έχει κάνει τις ερευνές της, ώστε το αποτέλεσμα να είναι το αναμενόμενο, παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς.