Norwegian στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Διάβασα κάπου ότι ίσως η DY περιοριστεί στα feeder flights για τις διηπειρωτικές πτήσεις σε συνεργασία με την υπό ίδρυση feelair. Η εταιρία θα εκτελεί τα δρομολόγια για Νέα Υόρκη και Μπανγκόνγκ. Βλέπε και http://www.feelair.com
 
cavo_paradiso":1ts0qnnp said:
Η Norwegian δεν έχει A333 ούτε στον στόλο της ούτε σε παραγγελια. Ακόμη k το δρομολόγιο για dubai που άρχισε πρόσφατα γίνετε με 738!! Έχεις πηγή για αυτή την πληροφορία?

Επίσης ο μονος λόγος που μπορώ να φανταστώ για τόσες πολλές πτήσεις από κοπενχάγη είναι τα νότια της σουηδίας. Η δανία δεν έχει τόσους έλληνες συγκριτικά με σουηδία εκτος βεβαια άμα έχουμε κανένα hardcore fun club στην κοπενχάγη τι να πω πια. Η κιμπέρ πάει κατά διαόλου k δεν την βλέπω να κρατάει για πολύ σε αυτό το δρομολόγιο ειδικά τώρα που μπήκε k η Norwegian.

Ναι, το παρακάτω link από οικονομική εφημερίδα της Νορβηγίας http://e24.no/naeringsliv/article3384178.ece το οποίο και δυστυχώς είναι μόνο στα νορβηγικά, δοκιμάστε όμως με google translate ή κάποια ανάλογη υπηρεσία. Στο άρθρο υπάρχουν απαντήσεις από άτομα της διοίκησης της Νorwegian, άρα τα σχέδια περί Α330 δεν είναι τόσο ευφάνταστα, σίγουρα κρύβουν κάποιο άσσο στο μανίκι.

Επίσης πλέον η Κοπεγχάγη αποτελεί το αεροδρόμιο της περιοχής τόσο στην Δανία όσο και για μεγάλο μέρος της νότια Σουηδίας, άρα ναι αποτελεί προορισμό για αρκετούς Έλληνες που μένουν στην περιοχή όπως Malmö μέχρι Göteborg.

IATA":1ts0qnnp said:
Διάβασα κάπου ότι ίσως η DY περιοριστεί στα feeder flights για τις διηπειρωτικές πτήσεις σε συνεργασία με την υπό ίδρυση feelair. Η εταιρία θα εκτελεί τα δρομολόγια για Νέα Υόρκη και Μπανγκόνγκ. Βλέπε και http://www.feelair.com

Αναφέρεται αρκετά καθαρά στο άρθρο ότι η κίνηση αυτή της Νorwegian αποτελεί αντανακλαστικό στα σχέδια της νορβηγικής Feel Air να αρχίσει πτήσεις προς Νεα Υόρκη και Μπανγκόκ επίσης τόσο από Όσλο όσο και από Στοκχόλμη Arlanda. Άρα η Feel Air δεν υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποια συνεργασία με την Νorwegian όπως δείχνουν τα πράγματα, ίσα ίσα φαίνεται ακόμα πιο δύσκολη η αγορά με 3 μελλοντικές εναλλακτικές για υπαρατλαντικά δρομολόγια από Όσλο (Continental, Norwegian, Feel Air).
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την συνεργασία πλέον μέσω Star Alliance μεταξύ SAS Scandinavian Airlines και Continental που δίνει άλλο ένα ατού στην αμερικανική εταιρεία.
Η Norwegian και η Finnair έχουν επίσης συνάψει μια συμμαχία με ανταλλαγή μετοχών που βρίσκεται ακόμα on hold και δεν χρησιμοποιείται στο έπακρο, για να μην πώ καθόλου. Θα δούμε εν καιρώ τι γίνεται... αλλά η Norwegian δεν κάνει κινήσεις χωρίς να γνωρίζει αρκετά καλά και να έχει κάνει τις ερευνές της, ώστε το αποτέλεσμα να είναι το αναμενόμενο, παρά τις αντίξοες συνθήκες της αγοράς.
 
Από 3 Απριλίου 2010 μέχρι και 30 Οκτωβρίου 2010, πλέον η Norwegian θα συνδέει και τα Χανιά της Κρήτης με μια απευθείας πτήση προς Μπέργεν (Bergen) Nορβηγίας κάθε Σάββατο.

.....6. BERGEN > CHANIA, 13:00 > 18:10, DY 1286, 738

.....6. CHANIA > BERGEN, 18:55 > 22:05, DY 1287, 738

Φυσικά αυτή η γραμμή είναι άλλη μια ευκαιρεία για περισσότερους Νορβηγούς τουρίστες, εκτός διακοπών "πακέτων", αλλά και μια καλή ευκαιρεία για Έλληνες που θέλουν να επισκεφτούν μια από τις ωραιότερες πόλεις και περιοχές φυσικού κάλους της Βόρεια Ευρώπης! Και με τιμές από €200 a/r με όλους τους φόρους μέσα.

Πολύ καλή κίνηση!!!
 
Από 21 Ιουνίου εώς και 10 Αυγούστου η NORWEGIAN ξεκινά απευθείας πτήσεις από το Όσλο Rygge για Θεσσαλονίκη μια φορά την εβδομάδα, κάθε Τρίτη, σε πολύ καλές τιμές όσο πιο νωρίς γίνονται οι κρατήσεις και με πολύ καλές ώρες αναχώρησης.

Οσλο Rygge - Θεσσαλονίκη

.2..... DY2910 06:30 - 11:15 B733


Θεσσαλονίκη - Οσλο Rygge

.2..... DY2911 12:00 - 14:45 B733

To αεροδρόμιο του Rygge βρίσκεται λίγο πιο βόρεια από την πόλη Moss της Νορβηγίας http://www.ryg.no/kat/000009.asp και το Όσλο είναι εύκολα προσβάσιμο από αυτό με τραίνο και λεωφορείο, σε πολύ χαμηλότερες τιμές από αυτές του Gardermoen. Είναι ένα low-cost αλλά πολύ καλά οργανωμένο και ανακαινισμένο αεροδρόμιο.
 
Χμμ..παράξενο που σταματάει 10 αυγούστου,δλδ στο peak της καλοκαιρινής σεζόν, αντί τέλος αυγούστου ή αρχές σεπτεμβρίου
 
Η συγκεκριμένη γραμμή είναι καθαρά για Νορβηγούς τουρίστες. Οπότε λόγω του ότι ακριβώς η κανονική ροή και το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου για την Νορβηγία είναι γύρω στις 15 Αυγούστου και λίγο νωρίτερα, με σχολεία και πανεπιστήμια να ανοίγουν και καλοκαιρινές άδειες που τελειώνουν εκείνη την περίοδο, το θεωρώ πολύ φυσικό.

Όμως εμένα μου φαίνεται τόσο λίγο. Ελπίζω να δούν καλές πληρότητες και να τους βλέπουμε και το επόμενο καλοκαίρι με περισσότερες πτήσεις ανα εβδομάδα και μεγαλύτερη περίοδο που εκτελούνται οι πτήσεις. Πάντως, είναι μια καλή αρχή καθώς έτσι λειτούργησαν και στις υπόλοιπες γραμμές προς Ελλάδα... δημιουργούν κίνηση και awareness για τον προορισμό και την γραμμή και σιγά σιγά αναπτύσσονται.

Thumbs up for Norwegian!

Ετοιμαστείτε όμως για στριμωξίδι σε αυτά τα Β737-300 που θα εκτελούν την γραμμή...
 
Μακάρι...Πράγματι είναι λίγο το χρονικό διάστημα των δρομολογίων, αλλα λειτουργεί ημιτσαρτερικά σαν το προσφατα ανακοινωθέν της Cimber..Και μία πτήση την εβδομάδα δεν είναι βολική (δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να κάτσουν μια βδομάδα στην..παμφθηνη Νορβηγία), έστω ναταν Τρίτη-Πεμπτη..Θέλω να πω ότι δεν βολεύει τόσο ώστε να το προτιμήσουν κάποιοι και να πιάσει.Τεσπα,θα δείξει....Από Αθήνα το αύξησαν σε 3 πτήσεις την εβδομαδα και νομίζω ξεκινάει από τέλη Μαρτίου..Αν έβαζε και για Στοκχόλμη από Θεσ/νίκη σίγουρα θα έπιανε περισσότερο..Που βρήκες ότι είναι με τα 733 και όχι με 738,στο Αμαντέους;Γιατί μπήκα στο σάιτ της εταιρείας και δεν ειδα να αναφέρει τύπο α/φους..
 
Βασικά η εταιρεία βλέπει περισσότερο τους Νορβηγούς τουρίστες ως πελάτες της για την ώρα (από την περιοχή του Akershus και Østfold, δηλαδή ανατολικά και νότια του Όσλο) και όχι τόσο το ελληνικό κοινό.Ίσως στο μέλλον το καταλάβουν και αυτό. Παράλληλα νομίζω ότι αυτές οι πτήσεις και κάποιες από τις θέσεις είναι ήδη μέρος πακέτου για διακοπές στην Χαλκιδική μέσω μεγάλου ταξιδιωτικού πρακτορείου της χώρας. Ήδη θα υπάρχουν καλοκαιρινές πτήσεις από Οσλο Gardermoen για Θεσσαλονίκη κάθε Δευτέρα με την Novair της Apollo όπως κάθε χρόνο, καθώς και κάθε Σάββατο με την SAS Scandinavian Airlines.

Το Β737-300 μου βγαίνει από το σύστημα στην Νορβηγία, μίλησα με την εταιρεία για το δρομολόγιο και μου δώσαν τον τύπο αλλά υποθέτω ότι λογικά θα φαίνεται και στο Amadeus.

Επίσης πρέπει να δούμε και το θέμα της δυνατότητας της εταιρείας να χρησιμοποιεί τον στόλο της για μια γραμμή όπως της Θεσσαλονίκης με όχι ίσως τόσο μεγάλη επιτυχία όπως άλλα δρομολόγια προς νησιωτική Ελλάδα και νότια Ευρώπη. Πάντως κάνει μια προσπάθεια και αν μείνουν ευχαριστημένοι θα ξαναέρθουν, να είστε σίγουροι. Ο τουρισμός από Νορβηγία γνωρίζει σταθερή ανάπτυξη και φυσικά η Norwegian είδε ότι υπήρχαν δυνατότητες σε αυτή την αγορά. Τώρα για το δρομολόγιο από Στοκχόλμη, νομίζω ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα δυνατοτήτων όσον αφορά τον στόλο και το capacity. Ηδη αρχίζουν νέα δρομολόγια από Στοκχόλμη με τα καινούρια Β737-800 που παραλαμβάνει αυτό το διάστημα η εταιρεία.

Ίσως κάτι παραπάνω δούμε από του χρόνου :wink:
 
βασικά με αυτές τισ πτήσεις απο Σκανδιανβία είναι κάπως διαφορετικά τα πράγματα.

όλες οι πτήσεις είναι ναυλωμένα απο tour operators και μόνο απο αυτούς μπορείs να κλείσεις θέση.
εκτός και αν το γραφείο δεν αγόρασε όλες τις θέσεις και μπορεί και πουλάει και η εταιρεία κατεθείαν.
αυτό που θέλω να πώ είναι οτι δεν είναι θέμα της NOVERGIAN για να κρατηθεί και του χρόνου αυτό το δρομολόγιο αλλα θέμα των tour operators.
 
είναι και θέμα της Νorwegian μιας και κερδίζει περισσότερα από επιβατικό κοινό που κλείνει απευθείας μαζί της παρά μέσω πακέτου μιας και τα έσοδα είναι μεγαλύτερα. Μόνο μέρος των θέσεων άνα πτήση στο δρομολόγιο για Θεσσαλονίκη είναι κλεισμένο από tour operator και οι υπόλοιπες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα της και στα ταξιδιωτικά γραφεία για booking.
 
Top