Norwegian

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Super ευχαριστημένοι οι Νορβηγοί τόσο απ' τα κέρδη του 1ου τριμήνου που ανέβασαν τη μετοχή τους όσο και απ΄την επιτυχία όπως υποστηρίζουν των νέων βάσεων σε UK και Ισπανία. In fact, θα ήθελαν να παραγγείλουν κι άλλα α/φη πλέον των 222 που φόρτωσαν πέρσι αλλά είναι πουλημένα όλα τα slot.
:arrow: http://www.reuters.com/article/2013/04/18/norwegian-results-idUSL5N0D50T120130418

Για να δούμε, μου φαίνεται ότι οι Νορβηγοί αλλά και η VY που προορίζεται σύμφωνα με τον Walsh για paneuropean p2p πάνε σιγά σιγά να κοντράρουν FR και U2. :cool:
 
Οι Νορβηγοί με βάσεις σε Λονδίνο,Ν.Ισπανία και Κανάρια κάνουν επίθεση στις γραμμές από Γερμανία προς Ισπανία όπου γίνεται χαμός το χειμώνα..Τρέμε 4U..

TFS-CGN,HAM,MUC
LPA-CGN,MUC
ALC-CGN,HAM,MUC
AGP-CGN,HAM,MUC

http://airlineroute.net/2013/05/15/dy-de-w13/
 
Απ' ότι βλέπω στο σύστημα κρατήσεων Σεπτέμβρη που έβαλα μου βγάζει OSL-JFK με 787. Το περίμενα πάντως φθηνότερο το συγκεκριμένο δρομολόγιο, δεν έχει σημαντική διαφορά από άλλες μη low cost.
 
Προς Ιρλανδία μεριά τραβάει το long haul unit, ήδη εξασφάλισαν προσωρινό AOC. Ο λόγος; Οικονομικός φυσικά...
Norwegian is applying for a permanent Irish air operator's certificate for its new long-haul division, as the Scandinavian low-cost carrier prepares for the first intercontinental deployment of its Boeing 787 on 15 August.
...
Now, the Oslo-based carrier is "in the process" of applying for a permanent AOC in Ireland to be able to employ international crew members. The airline wants to recruit flight attendants from Thailand, which would not be possible if the aircraft were registered at home as Norwegian law prohibits the employment of staff from outside the European Economic Area.

The carrier has international pilots, but the flightcrew need to be employed on Norway-based terms and conditions. This would also become more flexible under Irish regulations.

Norwegian says that it would like to operate all aircraft from Norway, but the country's strict rules and regulations prevent it from competing against other carriers with fewer limitations. The carrier adds that it had been considering different countries to its long-haul division, including Sweden, before it eventually opted for Ireland.
:arrow: http://www.flightglobal.com/news/ar...-basing-long-haul-division-in-ireland-389250/
 
Τοπε και το'κανε...Από το καλοκαίρι του 14, η DY ξαναδίνει τη χαμένη του αίγλη στο LGW με long-haul για JFK,FLL LAX! :banana: Τιμές από 300 λιρούλες RTN!! :shock:
Και φυσικά δεν είναι τυχαίο ότι ταυτόχρονα αρχίζει και αναπτύσσει και το δίκτυο των short-haul σιγά σιγά,γιατί ναι μεν δε θα δυσκολευτεί να γεμίσει τα 787 της αλλά δεν της πέφτει βάρος και feeder από την υπόλοιπη Ευρώπη...Τώρα το κάτα πόσο θα συμφέρει αν συνυπολογίσει κανείς μέσα στην τελική τιμή όλα τα έξτρα είναι άλλη ιστορία..

http://airlineroute.net/2013/10/17/dy-lgw787-s14/
 
London Gatwick – Los Angeles 2 weekly

αυτό το ...2 weekly με ...συγκίνησε ιδιαίτερα. Λίγο περισσότερο από το 3-weekly της SN για ΑΤΗ-BTU....
 
Στο LHR να δεις συγκίνηση! Ακόμη γελάνε αφού λέει το αφεντικό του LGW ότι οι πτήσεις της DY δείχνουν ένα καλύτερο μέλλον για τις μακρινές πτήσεις του α/δ του και άρα αυτοί πρέπει να πάρουν τον διάδρομο που όλοι ζαχαρώνουν προεξέχοντως του LHR βεβαίως βεβαίως :twisted:
 
Top